Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025

Ἡ ἰδεολογία τοῦ ἀνάποδου κόσμου θέλει ἡγέτην ψευδομεσσίαν(;) – 5ον

ΤΟ 1ο ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

ΤΟ 2ο ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ 

ΤΟ 3ο ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ 

ΤΟ 4ο ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

Γράφει ὁ Ἀκαδημαϊκὸς & Καθηγ. Δρ. Ἀλέξιος Π. Παναγόπουλος*

5ον

  Παράλληλα τὸν καιρὸ ἐκεῖνο τῶν ἡμερῶν τῆς Ἀποκάλυψης καὶ τῶν ἐσχάτων ἡμερῶν θὰ ἐμφανισθοῦν ἀρκετοὶ «ψευδοπροφῆτες», δηλαδὴ ἄνθρωποι ποὺ θὰ πλανήσουν πολλοὺς ἀνθρώπους μέσα στὴ μεγάλη πλάνη καὶ στὸ ψέμα. Αὐτοὶ μπορεῖ νὰ εἶναι πάσης φύσεως, λαϊκοὶ ἢ κληρικοί. Μὴ ξεχνᾶμε ὅτι, ὅπως ἐμφανίζονται μέσα στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία οἱ μεγαλύτεροι αἱρετικοί, δὲν ἦταν ἁπλοὶ λαϊκοί, ἀλλὰ πρόσωπα τοῦ ἱερατείου, μὲ πολιτικὲς καὶ διπλωματικὲς ὑποστηρίξεις. Ὅλα αὐτὰ ποὺ πρόκειται νὰ γίνουν, θὰ γεμίσουν τὴ γῆ ἀπ’ τὶς ἀδικίες, ἀπὸ συκοφαντίες, ἀπὸ δολιότητες, ἀπὸ κακίες, ἔτσι ὥστε «ἕως ἀπομονῶσι οἱ πολλοί» [38]. Δηλαδὴ ἕως ὅτου οἱ ἄνθρωποι νὰ παλαβώσουν ἀπ’ τὴ κακία, τὴν ὕβρη, τὴν ἀλαζονεία, τὴν ὑψηλοφροσύνη, ὥστε κατὰ συνέπεια μὴ μπορώντας πλέον νὰ διακρίνουν, οὔτε νὰ ἀκούσουν, νὰ ἀντιληφθοῦν, τὸ σωστὸ καὶ τὸ ὀρθό, γιατί τόσο πολὺ ἡ διάβρωσή τους, θὰ ἔχει ἀλλοιώσει τὴ ψυχική τους ὑπόσταση, πρὸς κάθε τι τὸ ὑγιὲς καὶ καλό. Οἱ πολλοὶ ἄνθρωποι ἐκείνου τοῦ καιροῦ ἀπ’ τὴ παράνοιά τους καὶ τὰ πολλὰ ψυχοφάρμακα, θὰ εἶναι σὰν μέσα σὲ ἕνα ἀνοικτὸ δημόσιο «δαφνί». Οἱ δὲ διαμαρτυρόμενοι κατὰ τοῦ καθεστῶτος θὰ κλείνονται σὲ ψυχιατρικὰ κέντρα. Οἱ γιατροὶ δεσμευμένοι μέσα στὶς ἐντολὲς τῶν φαρμακευτικῶν ἑταιρειῶν θὰ μοιράζουν τὰ φάρμακα σὰν καραμελάδες.

  Ἡ πνευματικὴ κατάσταση στὴν ὁποία βρισκόταν ἡ ἀνθρωπότητα ἐπὶ τῶν ἡμερῶν τοῦ γέροντα Ἀρσένιου σύμφωνα καὶ μὲ διαπιστώσεις πολλῶν ἄλλων, ἀλλὰ καὶ τοῦ ἰδίου, μᾶς γίνεται γνωστὴ μὲ τοὺς χαρακτηρισμούς: «τρομακτικὴν ὅσο καὶ τραγικήν της μορφή, ἐποχὴ τῶν φοβερῶν ἀντιθέσεων καὶ τοῦ παραλόγου, ἐποχὴ πρωτοφανοῦς ἀποστασίας καὶ προκατακλυσμιαίας, ὅσον καὶ σοδομιτικῆς παραφροσύνης» [39]. Οἱ πρωτοφανεῖς ἀνακαλύψεις (σήμερα Χάρπ, Σέρν, Ὀρέσνικ κ.ἄ.), ἡ «περιπόλησις τοῦ οὐρανοῦ» (μὲ τὰ γρήγορα Τζέτ, τὰ Ντρούνς καὶ τὰ Διαστημόπλοια, κ.ἄ.) καὶ ἡ κατάκτηση τῶν ἄστρων, δὲν συνιστᾶ ἐπ’οὐδενὶ οὔτε συναποτελεῖ σημεῖο ἀναχαίτισης τοῦ κακοῦ, ὡς παρατηρεῖ ὁ γέροντας Ἀρσένιος. Ἀλλὰ ὅλα αὐτὰ στὸ κόσμο τῆς ἀντίθεσης, δείχνει ὅτι ἀκόμα περισσότερο ὁ «ὄλεθρος» πρόκειται νὰ ἐπέλθει, ὡς τὸ ἀποτέλεσμα τῆς ἀποστασίας καὶ τῆς ἀλαζονικῆς ἐπανάστασης τοῦ ἀνθρώπου πρὸς κάθε τι, τὸ ἀληθινό, τὸ εἰλικρινές, τὸ ἅγιο, τὸ θεῖο, τὸ σεβαστό, ἀκόμα καὶ κατὰ τοῦ ἴδιου τοῦ Παντοκράτορος καὶ Δημιουργοῦ Θεοῦ.

  Ὁ κόσμος καὶ οἱ λίγοι ἄνθρωποι ἐκεῖνοι ποὺ μαντεύουν καὶ διαβλέπουν τὰ θλιβερὰ γεγονότα ποὺ ἔρχονται στὸν κόσμο [40], ζοῦν κάτω ἀπὸ μία ἀβεβαιότητα καὶ μία ἀγωνία, αὐτὴ τὴν ἀγωνία ἀπ’ τὰ ἐξελισσόμενα γεγονότα τῆς παραφροσύνης, στὴν ἐποχή του, ποὺ παρακολουθοῦσε καὶ ὁ γέροντας Ἀρσένιος, γι’αὐτὸ ἔγραψε καὶ τὰ σχετικὰ βιβλία του καὶ τὰ ἄρθρα του, σύμφωνα μὲ τὶς προφητεῖες καὶ τὶς πατερικὲς ἑρμηνεῖες, γιὰ τὸ παράλογο τοῦ ἀντίθεου, ἀνάποδου κόσμου τῶν ἐσχάτων, οἱ ὁποῖες πατερικὲς ἑρμηνεῖες συμπεραίνει ὅτι ἔχουν καταπληκτικὴ ἀποκαλυπτικὴ ἐφαρμογὴ στὶς ἡμέρες μας. Ὅμως ὁ μακράν τοῦ Θεοῦ κόσμος, ζεῖ στὴν ἄγνοιά του, ζεῖ στὸ κόσμο του, «ἄστο τρελλὸ στὴ τρέλλα του», στὴν ἀδιαφορία του, στὴν ἁμαρτία του καὶ βαδίζει πρὸς τὴν εὐρεῖα ὁδὸ τῆς ἀπώλειας, κι εἶναι σὰν νὰ βρίσκεται μέσα σὲ ἕνα τραῖνο ποὺ πάει ἀκυβέρνητο στὸ γκρεμό.

  Μᾶς ἑρμηνεύει καὶ τὰ λόγια τοῦ Κυρίου, ὅτι οἱ Ἑβραῖοι θὰ ξαναπάρουν στὰ χέρια τους τὴν ἀρχαία πόλη τὴν Ἱερουσαλήμ, ποὺ σύμφωνα μὲ τὴν ἑρμηνεία τοῦ Ἰω. Χρυσοστόμου, αὐτὸ τὸ γεγονὸς θὰ γίνει, ὅταν θὰ εἶναι ὁ καιρὸς τῶν ἐσχάτων ἡμερῶν τοῦ τέλους [41]. Παράλληλα ἑρμηνεύει τὴν ἐσχατολογικὴ προφητεία τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, ποὺ ἀποκαλύπτει ὅτι ἡ παγκόσμια διακυβέρνηση θὰ εἰσάγει ἕνα νέο οἰκονομικὸ σύστημα ἐλέγχου, γιὰ τὴ παγκόσμια «νέα μέθοδο οἰκονομικῶν συναλλαγῶν». [42] Διευκρινίζει ὅτι αὐτὸ θὰ γίνει πραγματικότητα ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν ἡγέτη αὐτοῦ τοῦ συστήματος τὸν ἀντὶ-χριστο, καθότι «πρόκειται περὶ τοῦ νέου συστήματος ἀγορᾶς καὶ πωλήσεως μὲ τὸν λεγόμενον κωδικὸν ἀριθμόν, ποὺ θὰ λαμβάνει κάθε ἄτομον, συγχρόνως μὲ τὸν εἰδικὸν ἀριθμὸν 666, ὁ ὁποῖος θὰ τοποθετεῖται μὲ ἀνεξίτηλα ψηφία, μὲ ἀκτῖνες Λέϊζερ, ἐπὶ τοῦ μετώπου ἢ τῆς δεξιᾶς χειρὸς τοῦ ἀνθρώπου». Μᾶς τονίζει ὅτι τὸ σφράγισμα αὐτὸ στὴ δεξιὰ χεῖρα ἢ στὸ μέτωπο, θὰ γίνει πραγματικότητα ἀπὸ τὰ ὄργανα τοῦ ἀντιθέου προσώπου, πρόσωπο ποὺ θὰ ἔχει «ὅλη τὴν ἐνέργεια τοῦ σατανᾶ μέσα του» (σύμφωνα μὲ τὸν Ἰω. Χρυσόστομο) καὶ θὰ συναποτελεῖ ταυτόχρονα καὶ τὴν «ἄρνησιν τοῦ Χριστοῦ» καὶ τοῦ χριστιανικοῦ βαπτίσματος, ἐνῶ σχετικά μᾶς παραπέμπει στὴ σχετικὴ ἀρχαία ἑρμηνεία τοῦ ἁγίου   Ἱππολύτου Ρώμης [43].

  Παράλληλα συσχετίζει τὰ σχετικὰ χωρία ἀπ’ τὸ βιβλίο τῆς Ἀποκάλυψης τοῦ Ἰωάννου, μὲ τὰ «ἐξαγγελθέντα μέτρα ἀπὸ τὴν ΕΟΚ, γιὰ τὴν νέαν μέθοδον συναλλαγῶν σὲ παγκόσμιον κλίμακα» [44]. Σχολιάζει τὸ χωρίο ποὺ ἀναφέρεται στὸ ὑποχρεωτικὸ σφράγισμα, τόσο γιὰ τοὺς πλούσιους, ὅσο καὶ γιὰ τοὺς πτωχούς, γιὰ τοὺς ἐλεύθερους καὶ τοὺς δούλους, ποὺ σύμφωνα μὲ τὸ γέροντα Ἀρσένιο ὑπονοεῖ ἀρχικά τούς «δημοσίους ὑπαλλήλους» [45], τῆς τότε ἐποχῆς, ἔτσι ὥστε ὅλοι, νὰ πάρουν ὑποχρεωτικὰ τὸ χάραγμα στὸ δεξὶ χέρι ἢ στὸ μέτωπο. Δίχως αὐτὴ τὴ σφραγῖδα νὰ μὴ μποροῦν νὰ ἐπιζήσουν, ἀφοῦ δίχως τὴ σφραγῖδα αὐτὴ δὲν θὰ μποροῦν νὰ ἀγοράζουν, οὔτε νὰ πωλήσουν [46].

Σημειώσεις:

[38] Δανιὴλ 12, 4. Πρβλ. Ματθ. 24, 11 καὶ 21.  [39] Ἀρσενίου, Παγκόσμιος, 37. [40] Λουκ. 21, 26. [41] Λουκ. 21, 24. Πρβλ. Ἀρχιμ. Ἀρσενίου, Παγκόσμιος, 38. [42] Ἀρσενίου, Παγκόσμιος, 39. [43] Ἒνθ’ ἀνωτ. Πρβλ. ΒΕΠΕΣ, τόμ., 6ος, σελ. 287. [44] Ἀλέξιος Παναγόπουλος, Ἠθική, Ἐσχατολογία, Προφητολογία κατὰ τὸ γέροντα Ἀρσένιο, Ἀθήνα  2010. [45]  Ἀλέξιου  Π.  Παναγόπουλου, Ἐσχατολογικὲς διαστάσεις τῆς παιδαγωγίας κατὰ τὸν ἅγ. Ἰω. Χρυσόστομο, διδακτορικὴ διατριβή, ἐπανέκδοση: Θεσσαλονίκη, 2009. [46] Ἀποκ. 13, 16.

* (Phd Δρ. Ν/Πολιτικῶν Ἐπιστημῶν. Phd Δρ. Βιοηθικῆς. Phd Δρ. Θεολογίας.  PostDoc Νομικῆς. Διπλωματούχου Ὑφηγητοῦ Δικαίου – Habilitation.  Καθηγητοῦ Παν/μίου & Ἀκαδημαϊκοῦ EASA, MCA, CAC).

https://orthodoxostypos.gr