Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Για όλα αυτά Τον δοξάζω και Τον ευχαριστώ, Αυτόν και του Αγίους Του...


 KivotosHelp - Η ώρα του Θεού έρχεται ! Δέν θα προλάβουν ...

Πριν ενάμιση περίπου χρόνο, είχα υποβληθεί σε μαστεκτομή και κατόπιν σε χημειοθεραπείες. Κάθε τρεις μήνες εξεταζόμουν στον γιατρό και κάθε έξι έκανα τις γενικές μου εξετάσεις, σπινθιρογράφημα, αξονική κ.λ.π. Όλη αυτή την διάρκεια έπαιρνα κάθε μέρα και την αγωγή που μου είχαν δώσει οι γιατροί, ένα χάπι συγκεκριμένο. Αυτό το χάπι όμως είχε και κάποιες σοβαρές παρενέργειες, όπως έγραφε και στις οδηγίες. Μου έφερε αιμορραγίες, αύξηση του ενδομητρίου καθώς και μια κύστη στην αριστερή ωοθήκη, 4 εκ. τότε ακριβώς σταμάτησα το χάπι εκείνο και άρχισα να κάνω ενέσεις, μια το μήνα. Τα προηγούμενα συμπτώματα άρχιζαν σιγά-σιγά να υποχωρούν. Εκείνο το διάστημα ήταν που γνωρίσαμε για πρώτη φορά τον Άγιο Ραφαήλ του Νεοχωρίου Σιντίκης, γνωρίσαμε την εκκλησία και τον παππούλη. Μετά λοιπόν από μια κυριακάτικη Θεία Λειτουργία, συζητούσαμε με τον π. Ιωάννη, τον εφημέριο του χωριού για την κατάσταση της υγείας μου και τι θα έπρεπε να κάνω από εδώ και πέρα για την πνευματική μου στήριξη και πρόοδο. Στην αναφορά μου για τα γυναικολογικά-γενικά- προβλήματα, μου πρόσθεσε ο π. Ιωάννης ότι και κάποια γυναίκα είχε πάει στον Άγιο Ραφαήλ με κύστη στην ωοθήκη και ότι δεν χρειάσθηκε επέμβαση καθόλου, εξαφανίστηκε μόνη της εντελώς. Εκείνη την ώρα μου φάνηκε λίγο παρόμοια η περίπτωση, αλλά δεν έδωσα προέκταση στο θέμα.

Όταν μετά από μέρες επισκεφτήκαμε τον γυναικολόγο και συζητήσαμε για την πορεία της θεραπείας μου, μου διευκρίνισε σε ερώτησή μας, ότι παρόμοιες κύστες δεν είναι σίγουρο ότι υποχωρούν από μόνες τους με την διακοπή του χαπιού και πιθανόν να χρειαζόταν και επέμβαση. Τότε θυμήθηκα ξανά τον π. Ιωάννη, στο Νεοχώρι, σε ερώτηση για το γιατί ανέφερε σε εμάς την περίπτωση της γυναίκας με την κύστη στα γυναικολογικά, όπως είπε, μας απάντησε ότι για εμένα το είπε εκείνο το περιστατικό, ότι έτσι τον φώτισε ο Άγιος Ραφαήλ και ο Χριστός μας, και ότι από θαύμα δεν χρειάσθηκα εγχείρηση. Σημειωτέον, ότι, εμείς δεν τον είχαμε μιλήσει συγκεκριμένα για το πρόβλημα μου. Εκείνος έκανε λόγο, από μόνος του, χωρίς να ξέρει ότι είχα και εγώ τέτοιο πρόβλημα. Απλώς είχαμε αναφέρει κάποιο γυναικολογικό πρόβλημα.
Ο Άγιος Ραφαήλ που τον τιμούμε και τον αγαπάμε χρόνια και έχουμε και λείψανο του στο σπίτι μας, μας προστάτεψε και μας φύλαξε από περαιτέρω μπερδέματα. Ξέχασα να πω ότι και τη απόξεση που μου είχε συστήσει άλλος γιατρός την γλύτωσα με καθοδήγηση και θεϊκή παρέμβαση. Με έστειλε ο Θεός σε διαφορετικούς γιατρούς, σωστούς ανθρώπους φωτισμένους, που με απέτρεψαν από μια τέτοια ενέργεια άσκοπη, οδυνηρή και επιζήμια. Για όλα αυτά Τον δοξάζω και Τον ευχαριστώ, Αυτόν και του Αγίους Του, καθώς και τον π. Ιωάννη για την προσευχή του και την αγάπη του, για την συμπαράσταση και την προσπάθεια. Ευχαριστώ! 
Σέρρες, Φθινόπωρο 1999
Βυζιώτου-Σουτζή Αναστασία (Σιδηροκάστρου 7, Σέρρες)