Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ - Τρέχοντα ζητήματα Παιδείας

Ὑπ’ ὄψιν Πρωθυπουργοῦ καί Ὑπ. Παιδείας

Τῆς κας. Μ. Γιαννακοπούλου, Συνταξιούχου Ἐκπαιδευτικοῦ

Τρέχοντα ζητήματα Παιδείας

Ἀξιότιμε Πρωθυπουργέ κ. Κ. Μητσοτάκη.

Ὀνομάζομαι Γιαννακοπούλου Μαρία, εἶμαι ἀπὸ 30ετίας ἐκπαιδευτικὸς Ἀνωτέρας καὶ Κατωτέρας Δημόσιας Ἐκπαίδευσης καὶ μόλις Συνταξιοῦχος. Παρακολουθοῦσα κατάπληκτη τὶς ἀλλεπάλληλες Ἐκπαιδευτικὲς μεταρρυθμίσεις καὶ σᾶς γράφω δύο λόγια ζητώντας συγγνώμη γιὰ τὸν πολύτιμο καὶ δυσεύρετο χρόνο σας. Παρακολούθησα πολλὲς ὁμιλίες, σὲ προηγούμενα χρονικὰ διαστήματα καὶ μάλιστα στὴν Βουλὴ σύμφωνα μὲ τὴν 142 Α τοῦ κανονισμοῦ της γιὰ ζητήματα ποὺ ἅπτονται τρέχουσες διαπραγματεύσεις, ἦταν παρόντες καὶ συμμετέχοντες ἐκπρόσωποι καὶ ἄλλων παρατάξεων.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στοὺς τότε ὑπεύθυνους ἰθύνοντες ποὺ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ σχολεῖα, γιατί μόνο πρότυπα Ἐθνικῆς Παιδείας δὲν ἦταν, ὄχι μόνο τώρα, ἀλλὰ ἐδῶ καὶ ἀρκετὲς γενιές.

Τελευταῖα ὅμως καταφθάνουν ἐντολὲς καὶ ὁδηγίες πυρετωδῶς, σὲ μεγαλύτερο βαθμό, ἀπὸ Ἀμερικάνικα ἐκπαιδευτικὰ συστήματα. Ὑπάρχουν ἀπίστευτες καταγγελίες ἀπὸ Ἀμερικανοὺς ἐκπαιδευτικούς. (Ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες ἐλάχιστοι συνειδητοποίησαν ὅ,τι ἀφαιροῦν (ἡ Νέα Παγκόσμια Τάξη) τὴν ΓΝΩΣΗ καὶ τὴν ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ἀπὸ τὰ Σχολεῖα καὶ στρέφονται ἐναντίον τῶν βιβλίων. Φοβοῦνται τὴν ΓΝΩΣΗ, δὲν θέλουν ἐλεύθερες προσωπικότητες νὰ ψάχνουν, νὰ μαθαίνουν τὴν ἀλήθεια. Ἐνῷ ἡ Νέα Τάξη – Παγκόσμια (Διεθνὴς Σιωνισμὸς) ἐλέγχει τεράστιους ἐκδοτικοὺς ὀργανισμούς, φοβᾶται τοὺς ἐλεύθερους συγγραφεῖς καὶ προσπαθεῖ νὰ τοὺς φιμώσει, νὰ τοὺς ἐλέγξει, νὰ τοὺς συκοφαντήσει… τὰ πάντα τίθενται στὴν Ἐκπαίδευση κάτω ἀπὸ τὸ σχῆμα τῆς Πυραμίδας.

Ὁ Benjamin Bloom ἕνας εἰδικὸς καθηγητὴς τῆς Παιδαγωγικῆς Ψυχολογίας ἔγραψε τὸ βιβλίο Ταξινόμηση Παιδαγωγικῶν Στόχων σὲ 2 μέρη.

Χαρτογράφησε τὸν τρόπο χειρισμοῦ τῆς τροποποίησης τῆς συμπεριφορᾶς, γιὰ νὰ παράγει «ἀποτελέσματα» – Ἐκπαίδευση ποὺ βασίζεται στὸ Ἀποτέλεσμα. Στὴν Πυραμίδα τοποθέτησε τὴν γνώση στὴ βάση, ἐκμαιεύοντας ἀπὸ τὶς γνώσεις ΜΟΝΟ τῶν μαθητῶν τὸ μάθημα, καταγράφοντας αὐτὲς σὰν ΜΟΝΗ διδασκαλία μαθήματος, δηλαδὴ ὑποτιμᾶ τὴν βαθύτερη γνώση (ἱστορία, θρησκεία – πίστη, παιδεία, παράδοση, οἰκογένεια καί ἄλλους θεσμούς) καὶ τὴν θεωρεῖ «σκέψη κατώτερης τάξης».

Οἱ μετεκπαιδευόμενοι δάσκαλοι στὴν Ἀμερική, ἀλλὰ καὶ στὴν Ἑλλάδα (γιατί ἀπὸ ἐκεῖ ἔρχονται ἐντολὲς) πρὸ πολλοῦ καιροῦ ἔχουν ὑποστεῖ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ, ἀπὸ τοὺς Σχολικοὺς Συμβούλους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν πλέον πεισθεῖ ὅτι ἡ διδακτικὴ μέθοδος καὶ στρατηγικὴ δὲν πρέπει νὰ εἶναι ΒΙΒΛΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗ. Στὴν Ἀμερικὴ μάλιστα σὲ κάποια Σχολεῖα προχώρησαν ἀκόμη παραπέρα, συνέλεξαν τετράδια καὶ βιβλία χιλιάδων δολλαρίων καὶ τὰ ἔκαψαν.

Δὲν ἐκδίδονται πιὰ βιβλία ἐκμάθησης τῆς Ἀγγλικῆς γλώσσας, κάνουν προφορικὴ διδασκαλία, οἱ δάσκαλοι ὅμως μυοῦνται στὴν D.O.L. (Daily Oral Language – τὴν Καθημερινὴ Προφορικὴ Γλώσσα). Ἔχουν καταργηθεῖ ἐπίσης τὰ βιβλία Κοινωνικῶν Μελετῶν. Οἱ δάσκαλοι μυοῦντα σ’ ἕνα ἐγχειρίδιο γιὰ C.R.O.W. Τὰ γεγονότα πρὸς ἐξέταση περιορίζονται σ’ ἕνα-δύο τὴν ἑβδομάδα. Δὲν ὑπάρχουν πιὰ οὔτε βιβλία Φυσικῆς καὶ Χημείας. Διδάσκουν τὸ S.B.C. (System, Balance, Change – Σύστημα, Ἰσορροπία, Ἀλλαγή). Ἁπλῶς κάνουν ἕνα εἶδος τέστ εὐφυΐας κάθε μέρα.

Οἱ ἐκπαιδευτικοὶ στὴν Ἀμερική, δάσκαλοι καὶ καθηγητὲς ὑποχρεώνονται νὰ διδάσκουν μὲ αὐτὲς τὶς ἐλλιπεῖς νέες μεθόδους. Ὅσοι ἐκπαιδευτικοὶ ἀντιτίθενται σὲ τοῦτο τὸ νέο σύστημα κινδυνεύουν νὰ γίνουν στόχος ἐπικρίσεων ἀπὸ μέρους τῆς πλειοψηφίας…

Αὐτὴ ἡ τεχνικὴ συναινετικῆς συνεργασίας χρησιμοποιεῖται ἀπὸ τοὺς Νεοεποχίτες, γιὰ νὰ παράγουν τὸν ὁμαδικὸ ἄνθρωπο ἕνα τέλειο πολίτη τῆς Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Ἐνῷ ὁ ρόλος τῶν σχολικῶν βιβλίων καταργεῖται σχεδὸν καὶ ὑποβαθμίζεται ὡς πρὸς τὴν διδασκαλία τῶν μαθητῶν, ἀντίθετα ἐνισχύεται ὁ ρόλος τῶν ἐγχειριδίων ποὺ χορηγοῦν στοὺς Ἐκπαιδευτικούς, ποὺ τοὺς δίνουν ὁδηγίες τὸ πῶς θὰ διδάξουν καὶ μὲ ποιὸ τρόπο. Αὐτὴ ἡ κατευθυνόμενη διδασκαλία, δυστυχῶς ἐφαρμόζεται καὶ στὴν Πατρίδα μας στὰ βιβλία Δασκάλου. Σ’ αὐτὸ τὸ σύστημα κάθε τι ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν διανόηση καὶ μὲ τεχνικὲς ποὺ καλλιεργοῦν ἀκαδημαϊκὲς δεξιότητες θεωροῦνται (σιγὰ – σιγὰ) ἀκατάλληλα. Ἀπουσιάζει ἡ δημιουργικὴ σκέψη ἀπὸ τὰ σχολεῖα. Τὰ πάντα τείνουν νὰ εἶναι καθοδηγούμενα καὶ ἐλεγχόμενα. Δὲν θέλουν τὴν γνώση (ἱστορικὲς παραδόσεις – ρίζες ἐθνικοτήτων κ.λπ.).

Ὑπάρχει στὴν Ἀμερικὴ τὸ Σχολεῖο τοῦ τέως κυβερνήτη Κλίντον, τοῦ ἐκλεκτοῦ τῆς Νέας Παγκόσμιας Τάξης, ποὺ πέρα ἀπὸ τὶς «εἰρηνευτικὲς καὶ νόμιμες» δολοφονίες ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων ἀκόμη καὶ παιδιῶν εἶναι ὑπόλογος καὶ γιὰ τὴ φρικτὴ Ἐκπαιδευτικὴ Μεταρρύθμιση στὶς Η.Π.Α. Ἐκπαίδευση 2000, ὁ βασικὸς πυρήνας τῆς ὁποίας εἶναι πανομοιότυπος μὲ αὐτὸν ποὺ προσπαθεῖ νὰ ἐφαρμόσει ἡ Κυβέρνηση στὴν Ἑλλάδα. Τὸ σχολεῖο αὐτὸ ὀνομάζεται «Σχολεῖο τοῦ Κυβερνήτη», ποὺ ἵδρυσε ὁ ἴδιος ὁ Κλίντον ὅταν ἦταν Κυβερνήτης στὴν Πολιτεία τοῦ Ἀρκάνσας.

Ἀπὸ τὸ Ἐνημερωτικὸ Δελτίο Flash Point τοῦ Texe Mars μὲ τίτλο: «Ἐφιάλτης στὸ Λίτλ Ρὸκ» (πρωτεύουσα τῆς Πολιτείας Ἀρκάνσας) διαβάζουμε:

«“Τό Σχολεῖο τοῦ Κυβερνήτη (φιλοδοξεῖ νὰ τὸ κάνει ἐθνικὸ) εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ περιφανέστερα ἐπιτεύγματά μου”, καθὼς καλωσόριζε τοὺς νέους μαθητὲς καὶ μαθήτριες, ποὺ θεωροῦνταν ἰδιαίτερα προικισμένοι ἔφηβοι. Ἡ ἀφρόκρεμα τῶν μαθητῶν Λυκείου τοῦ Ἀρκάνσας ἔχουν στρατολογηθεῖ ἀπὸ ὁλόκληρη τὴν Πολιτεία. Εἶχαν πεισθεῖ νὰ αἰσθάνονται ἀνώτεροι, νὰ πιστεύουν ὅτι ἀποτελοῦν μία ἐλίτ, ἀνώτεροι ἀπὸ τὸν κοινὸ ὄχλο τῶν μαθητῶν ποὺ βρίσκονται ἔξω ἀπὸ τὸ Σχολεῖο τοῦ Κυβερνήτη.

Τοὺς εἶπαν ὅτι εἶναι οἱ «ἐκλεκτοὶ» ποὺ θὰ ἐπαναστατικοποιοῦσαν τὸν κόσμο καὶ θὰ ἀνέτρεπαν τὶς μισητὲς ξεπερασμένες παραδοσιακὲς ἀξίες.

Γιατί, ἑπομένως, ἕνας μαθητὴς αὐτοκτόνησε λίγο μετὰ τὴν ἀποφοίτησή του; Γιατί τόσοι ἄλλοι μαθητὲς ποὺ πέρασαν ἀπὸ αὐτὸ τὸ Σχολεῖο αἰσθάνονται ὀξεῖα κατάθλιψη; Καὶ γιατί οἱ γονεῖς παραπονιοῦνται ὅτι τὰ παιδιά τους γύρισαν στὸ σπίτι ἀγνώριστα, ὅτι χρησιμοποιήθηκαν σὰν πειραματόζωα, καὶ ὅτι ἡ διανοητική τους ἰσορροπία καταστράφηκε;».

Αὐτοὶ οἱ νεαροὶ διδάχθηκαν καὶ ἐκπαιδεύτηκαν μὲ θεωρίες καὶ ἰδέες ποὺ ἀπορρίπτουν τὸν Χριστιανισμό.

Ὁ Μπὶλ καὶ ἡ Χίλαρυ Κλίντον (ἐκπόνησαν οἱ ἴδιοι) τὸ πρόγραμμα διδασκαλίας, μάζεψαν τοὺς μαθητές τους στὸ σχολεῖο τοῦ Κυβερνήτη τοῦ Λίτλ Ρόκ, στὸ ὁποῖο τοὺς δασκάλεψαν νὰ μὴ ἐνημερώνουν τοὺς γονεῖς τους γιὰ τὸ περιεχόμενο τῶν μαθημάτων. Οἱ νεαροὶ μαθητὲς ἀπομονωμένοι ἀπὸ τὸ οἰκογενειακό τους περιβάλλον ἐπὶ 6 ἑβδομάδες συνεχῶς ὑπέστησαν μιὰ ἐντατικὴ – Ναζιστικοῦ τύπου – πλύση ἐγκεφάλου καὶ ἕνα ἀφάνταστα αὐστηρὸ πρόγραμμα διανοητικοῦ ἐλέγχου. Καθημερινά, ἡ διάνοιά τους βομβαρδιζόταν μὲ προπαγανδιστικὰ ἐπιχειρήματα ὑπὲρ τῶν λεσβιῶν καὶ τῶν ὁμοφυλοφίλων. Μὲ τὴν προβολὴ φὶλμ καὶ βιντεοταινιῶν, ἡ σκέψη τους μπολιάσθηκε μὲ φρικτὲς εἰκόνες ταραχῶν, αἱματοχυσίας, δολοφονιῶν, ἀναρχίας καὶ ἐξέγερσης. Οἱ ἐκπαιδευτικοὶ ποὺ τοὺς δίδασκαν ἦταν ἐπιλεγμένες ριζοσπαστικὲς φεμινίστριες, ὀπαδοὶ τῶν ἐκτρώσεων καὶ λάτρεις εἰδωλολατρικῶν θηλυκῶν θεοτήτων, μὲ τὶς ὁποῖες μάλιστα ἐπικοινωνοῦν μὲ πνευματιστικὲς Νεοεποχίτικες τεχνικές. Ἔτσι ἐκπαιδεύτηκαν νὰ ἀπορρίπτουν σὰν ξεπερασμένη καὶ ἀπαρχαιωμένη τὴν Χριστιανικὴ Θρησκεία τῶν γονέων τους.

Ἡ λαμπερὴ ὑπόσχεση τοῦ Σχολείου τοῦ Κυβερνήτη μετατράπηκε σ’ ἕνα κολασμένο ἐφιάλτη – ΜΙΑ ΤΕΡΑΤΩΔΗ ΠΟΡΕΙΑ πρὸς τὴν κατεύθυνση τοῦ ἀποκρυφιστικοῦ διανοητικοῦ ἐλέγχου τῶν μαθητῶν. Τὰ ἐκπαιδευτικά του προγράμματα σχεδιάστηκαν καὶ ἐφαρμόστηκαν σχολαστικὰ ἀπὸ τὸν Μπὶλ καὶ τὴν Χίλαρυ Κλίντον.

Τώρα ὅπως προανέφερα, ὁ Πρόεδρος Κλίντον εἶχε καταφέρει νὰ μετατρέψει ὅλα τὰ δημόσια Σχολεῖα τῆς Ἀμερικῆς σὲ ἀποκρυφιστικὰ ἐργαστήρια μαύρης μαγείας παρόμοια ἀκριβῶς μὲ ἐκεῖνο ποὺ εἶχε ἱδρύσει στὸ Λίτλ Ρόκ.

Ὁ Μπὶλ καὶ ἡ Χίλαρυ Κλίντον ἤθελαν νὰ γίνουν ὅλα τὰ παιδιὰ τῆς Ἀμερικῆς, τμῆμα τοῦ ἐφιάλτη τοῦ Λίτλ Ρόκ.

Οἱ Σχολικοὶ Σύμβουλοι στὴν Ἀμερικὴ πείσθηκαν νὰ ἔχουν τὴν ἄποψη ὅτι ἡ γιορτὴ τῶν Χριστουγέννων δὲν πρέπει νὰ γίνεται στὰ Σχολεῖα, γιατί ἡ Ἐκκλησία καὶ τὸ Κράτος πρέπει νὰ εἶναι χώρια. Διευθυντὲς Σχολείων ἔκριναν ὅτι ἀκόμη καὶ ἡ λέξη «Χριστούγεννα», οἱ ἐκφράσεις πρὸ ἢ μετὰ Χριστὸν θὰ πρέπει νὰ ἀπαγορευτοῦν, οἱ μαθητὲς θὰ πρέπει νὰ γιορτάζουν τὴ γιορτὴ τοῦ Χειμερινοῦ Ἡλιοστασίου.

Σὲ κάποια γιορτή, ποὺ γιορτάστηκε στὶς 19/12/99 σὲ σχολεῖο στὶς βορειοανατολικὲς ἀκτὲς τῶν Η.Π.Α. γιορτάστηκε τὸ Χειμερινὸ Ἡλιοστάσιο στὸ ἀμφιθέατρο τοῦ σχολείου. Εἶχε σὰν τίτλο: «Ἡ τελετὴ τῆς Ἐπιστροφῆς τοῦ φωτός». Τὸ ἐξώφυλλο τοῦ ἐπισήμου ἐντύπου προγράμματος, ποὺ διανεμήθηκε στοὺς μαθητὲς καὶ στοὺς γονεῖς τους, γιὰ τὴν τελετὴ αὐτή, ἦταν ἀποκαλυπτικό. Ἀπεικόνιζε τὸν Βαβυλωνιακὸ θεὸ Ἥλιο (τὸν Ἑωσφόρο, θεὸ τοῦ Φωτὸς) καὶ τὴν θεὰ Σελήνη. Μέσα στὸ ἔντυπο πρόγραμμα ὑπάρχει ἡ ἀκόλουθη περιγραφή:

«Κάθε παιδὶ θὰ πάρει ἕνα κομμάτι ἀπὸ τὴν τούρτα τοῦ ἥλιου καὶ τῆς σελήνης, πρὶν λάβει τὴν θέση του μέσα στὸ ἀμφιθέατρο, ὅπου θὰ καθίσουν σύμφωνα μὲ τὸ ζῴδιό τους… Οἱ ὕμνοι καὶ οἱ ἐπῳδοὶ θὰ ἀρχίσουν κατὰ τὴν εἴσοδο τῶν παιδιῶν στὸ ἀμφιθέατρο. Ὁ Θεὸς Ἥλιος καὶ ἡ θεὰ Σελήνη θὰ μπαίνουν μαζὶ μὲ κάθε ἀκόλουθο».

Ἡ εἰδωλολατρικὴ αὐτὴ τελετή, ἀπὸ ἱστορικὴ ἄποψη εἶναι πασίγνωστη σὰν μιὰ ἀπὸ τὶς πιὸ καθιερωμένες σατανικὲς καὶ μαγικὲς γιορτές. Τὰ κομμάτια τούρτας ποὺ μοιράστηκαν στὰ παιδάκια συμβολίζουν τὰ ἐδέσματα ποὺ καταβρόχθιζαν ἄλλοτε οἱ εἰδωλολάτρες τοῦ Θεοῦ Ἥλιου Βάαλ καὶ τῆς θεᾶς Ἀσταρὼθ ἢ Ἀστάρτης (θεᾶς Σελήνης) στὶς τελετουργίες ἐκεῖνες ποὺ ὁ ἀληθινὸς Θεὸς κατήγγειλε τὸ βδέλυγμα στὴν Ἁγία Γραφή.

Σὲ μιὰ φάση τοῦ προγράμματος τῆς εἰδωλολατρικῆς αὐτῆς τελετῆς, τὰ παιδιὰ μπῆκαν μέσα στὴν αἴθουσα σταμπαρισμένα μὲ Ραβδωτοὺς Κώδικες (Bar codes) πάνω στὰ μέτωπά τους. Οἱ γραμμωτοὶ κώδικες – 666 μερικῶν παιδιῶν διαβάστηκαν καὶ ἔγιναν ἀποδεκτά, ἐνῷ τὰ ἄλλα παιδιά, ποὺ δὲν εἶχαν τὸ κατάλληλο χάραγμα ἀπορρίφθηκαν καὶ διώχθηκαν. Μόνο ἐκεῖνα ποὺ ἦταν σταμπαρισμένα μὲ τοὺς ραβδωτοὺς κώδικες ἦταν, θεωρήθηκαν, «ἄξια καὶ καλά». Γιὰ νὰ γίνει κατανοητὴ ἡ σημασία αὐτοῦ τοῦ γεγονότος, παρακαλῶ νὰ διαβάσετε τὴν Ἀποκάλυψη (13: 16-18). Ἡ ἀποδοχὴ τοῦ χαράγματος ἰσοδυναμεῖ μὲ προσκύνηση καὶ ὑποταγὴ στὸν Ἀντίχριστο.

Αὐτὴ ἡ ἑορτὴ ἀντικατέστησε τὴν Χριστουγεννιάτικη σχολικὴ ἑορτή.

Τὸ Νεοεποχίτικο καρκίνωμα ἁπλώθηκε καὶ ἐξακολουθεῖ νὰ ἁπλώνεται καὶ νὰ καλύπτει ὁλόκληρη τὴ δομὴ τῆς Ἀμερικανικῆς ἐκπαίδευσης. Σήμερα κορυφώνεται (ἀφοῦ οἱ Σχολικοὶ Σύμβουλοι καὶ τὰ Πρότυπα Σχολεῖα ἔγιναν φερέφωνα καὶ πιστοὶ τηρητὲς τῶν ἐντολῶν τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ) καὶ ἀφρίζει καὶ ἡ γενιά μας δρέπει ἕνα μέρος τῆς δηλητηριώδους σοδειᾶς! Μιὰ γενιὰ ποὺ ἔχει διαπαιδαγωγηθεῖ (ὑποστεῖ πλύσιμο ἐγκεφάλου), ἔτσι ὥστε νὰ εἶναι Πολιτικὰ Ὀρθή, κατάλληλα ἐπεξεργασμένη καὶ ἕτοιμη νὰ ὑπηρετήσει τὴν Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Οἱ σχολικὲς τάξεις σήμερα γίνονται τάξεις, ὅπου ἡ παράδοση ὑποβαθμίζεται, παραθεωρεῖται, γελοιοποιεῖται (ἔχω συγκεκριμένες σελίδες τῆς καταστροφικῆς καὶ σαρωτικῆς αὐτῆς παιδείας, ἀλλὰ νὰ μὴ σᾶς κουράσω δὲν τὶς ἀναφέρω ἀναλυτικά), ἐνῷ ἀντίθετα ὑπάρχουν σελίδες, ποὺ τονίζουν καὶ ἐξαίρουν περιστατικὰ μαγείας καὶ σατανισμοῦ καὶ ὅλες τὶς πολύχρωμες Νεοεποχίτικες διδασκαλίες.

Στὴν Ἀμερική, ἀπ’ ὅπου καταφθάνουν ὕποπτα προγράμματα καὶ στὴν Πατρίδα μας, παρατηρεῖται ἀπὸ τοὺς ἐκεῖ ὑγιῶς σκεπτομένους Ἀμερικανοὺς συναδέλφους, μιὰ διεφθαρμένη κοινωνία, ὅπου ἐννιάχρονα ἀγόρια διδάσκονται πῶς νὰ κάνουν αἰσχρὸ σὲξ καὶ ὅπου τὰ προφυλακτικὰ μοιράζονται ἐλεύθερα καὶ δωρεὰν στοὺς μαθητὲς τοῦ Λυκείου. Μία κοινωνία στὴν ὁποία οἱ μαθητὲς τοῦ Γυμνασίου διδάσκονται πῶς νὰ κάνουν ἀκατονόμαστες γενετήσιες πράξεις (Σχολικὴ Περιφέρεια Spokane στὴν Οὐάσινγκτον).

Στὴν Οὐάσινγκτον ὁ John Johnson ἐκδότης τῆς Daily News Digest γράφει:

«Μία ἐκπαιδευτικὴ μαφία κατέλαβε τὰ στρατηγικὰ κέντρα τῆς Ἀμερικανικῆς ἐκπαίδευσης, στὰ τέλη τοῦ περασμένου αἰώνα. Σχεδίασε προσεκτικά, μὲ κρυφοὺς στόχους καὶ σκόπιμα καθοδήγησε τὰ δημόσια σχολεῖα, τοὺς δασκάλους καὶ τοὺς μαθητές, πρὸς τὸν καταστροφικὸ δρόμο τοῦ κοσμικοῦ οὑμανισμοῦ, τὸν ριζοσπαστισμό, στὴν σχεδιασμένη ἀποτυχία στὴν ἀνάγνωση καὶ στὴν γραφή, στὸν στραγγαλισμὸ τοῦ Χριστιανισμοῦ (μετὰ τὸ κοινὸ νόμισμα, θὰ ἐπιζητήσουν τὴν κοινὴ γλώσσα ὡς δῆθεν ἁπλούστερη στὶς διαπραγματεύσεις χωρὶς τόνους καὶ πολλὰ ι, υ, η, οι, ει κ.λπ.) καὶ ἤδη γίνονται στὴ στηλίτευση τῶν βασικῶν ἀξιῶν καὶ στὴν καθιέρωση ἑνὸς ἀπὸ τὰ πιὸ ἐπικίνδυνα συνδικάτα, τῆς Ἐθνικῆς Ἕνωσης Ἐκπαίδευσης.

Στὴν ἐφημερίδα Today’ s Journal, ἐπισημαίνουμε «Ἐπιδημία Αὐτοκτονιῶν στοὺς Μαθητές». Ἂν προσ­θέσουμε σὲ αὐτὸ τὴν καταστροφικὴ αὔξηση τῆς χρήσης ναρκωτικῶν οὐσιῶν ἀπὸ τοὺς μαθητές, τὴν αὐξημένη βία, τὴν ἐπιδημία ἀφροδισίων νοσημάτων, τὶς προεφηβικὲς ἐγκυμοσύνες, μποροῦμε νὰ σχηματίσουμε τὴν πραγματικὴ εἰκόνα γιὰ τὴν ἐκπαίδευση τῆς φωτοδότρας Ἀμερικῆς, μιὰ εἰκόνα ἀπελπισίας καὶ καταστροφῆς.

Ὁ Ἀμερικάνικος Ἐκπαιδευτικὸς ἐφιάλτης μὲ τὴν Νεοεποχίτικη Μεταρρύθμιση (καὶ τοὺς νόμους ποὺ ψηφίζονταν) ἔρχεται πλέον καὶ στὴν Πατρίδα μας, ἤδη ἔχει ἔρθει!!

Μὲ τὸ πρόσχημα τῆς «προοδευτικῆς» Ἐκπαιδευτικῆς Μεταρρύθμισης, ὑποβάθμισαν τὸ σύστημα σπουδῶν στὸ Λύκειο, ὅπου οἱ μαθητὲς ὑποβάλλονται σὲ ἀλλεπάλληλες τυποποιημένες μορφὲς ἐξετάσεων μὲ «προοδευτικὲς ἐρωτήσεις» τοῦ τύπου σωστὸ – λάθος ἢ πολλαπλῶν ἀπαντήσεων μὲ παραπλανητικὲς ἀπαντήσεις – ἐρωτήσεις (ἐξοικειώνουν τὸν μαθητὴ στὴν πλάνη, στὴν πονηριὰ ἤ προβλήματα χωρὶς ἐφικτὴ λύση) εἶναι δηλαδὴ σὰν νὰ συμπληρώνεις ἕνα Δελτίο Πρὸ-πὸ [1-x-2]. Προσπαθοῦν νὰ τυποποιήσουν, νὰ ρομποτοποιήσουν τὴ νεολαία, νὰ τοὺς μάθουν νὰ μὴ σκέφτονται, ἐνῷ παράλληλα χάνονται ἕνα σωρὸ διδακτικὲς ὧρες μὲ διάφορες ψευδοθεωρίες, ὅπως Μαρξισμός, Δαρβινισμός, πανσεξουαλισμὸς τοῦ Φρόϊντ κ.λπ.

Κε. Πρωθυπουργέ, σῶστε ὅσο εἶναι ἀκόμη καιρὸς ὅ,τι ἔμεινε στὴν Ἑλληνικὴ Ἐκπαίδευση, καταργῆστε ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ τὰ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ἤ μᾶλλον τοὺς φονικοὺς ἀγωγοὺς τῆς Ἀμερικάνικης Ἐκπαίδευσης, νὰ μὴν ἀντιγράφουμε τὴν Ἄγρια Δύση τῆς Ἀμερικάνικης Ἐκπαίδευσης.

Σᾶς ὑπενθυμίζω καὶ πάλι κάποιες ἄλλες σκηνὲς φρίκης (εἶμαι βεβαία – βεβαιοτάτη ὅτι εἶστε γνώστης) αὐτοῦ τοῦ συστήματος τῆς Ἀμερικῆς. Ὁ δύστυχος Ἀμερικανικὸς λαὸς δὲν εὐθύνεται, εἶναι ἄλλες δυνάμεις σκοτεινὲς μὲ στόχους καὶ σκοποὺς ποὺ προανέφερα, δηλαδὴ ἐφαρμόζουν στὴν πράξη, αὐτὰ ποὺ εἶχαν γραφεῖ ἐδῶ καὶ ἑκατὸ χρόνια στὸ διαβόητο βιβλίο τὰ Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών, μὲ ἀπώτερο στόχο τὴν ὑποδούλωση τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, ἀρχίζοντας ἀπὸ τὸ Δημοτικὸ Σχολεῖο…

Τὰ γνωρίζετε ΠΛΗΡΩΣ, πλὴν σᾶς τὰ ὑπενθυμίζω:

1) Ἀπαγόρευση, μὲ ἀρχικὰ στάδια, τῆς Χριστιανικῆς διδασκαλίας -γίνονται προσπάθειες καὶ στὴν Πατρίδα μας Ἑλλάδα.

2) Διδασκαλία ἀποκρυφιστικῶν πρακτικῶν καὶ μαγείας

3) Κατευθυνόμενη διδασκαλία (καὶ στὴν Πατρίδα μας εὐδοκιμεῖ, ὅπως προανέφερα).

4) Οἱ πανίσχυροι καταδότες: Οἱ «πράκτορες ἀλλαγῆς» ἢ ἐπὶ τὸ Ἑλληνικότερο Μόνιμοι Ἀξιολογητές.

5) Διδασκαλία σεξουαλικῶν πρακτικῶν (ὅπως ὁμοφυλοφιλία, καὶ ἄλλες ἀνεπίτρεπτες ἐνέργειες… καὶ παράνομες.

6) Ἐλεύθερη διακίνηση ναρκωτικῶν.

7) Αὐτοκτονίες μαθητῶν.

8) Μαχαιρώματα καὶ ἀνεξέλεγκτη βία, ὁμαδικὲς σφαγὲς μαθητῶν καὶ δασκάλων ἀπὸ ἐξαγριωμένους μαθητές… (παρόμοιες σκηνὲς παρακολουθήσαμε ἔντρομοι οὐκ ὀλίγες φορὲς ἀπὸ τὶς ὀθόνες τῆς τηλεόρασης μὲ κορυφαῖο παράδειγμα τὴν σφαγὴ δεκάδων μαθητῶν καὶ καθηγητῶν ἀπὸ τὴν «Συμμορία τῆς Καμπαρτίνας στὸ Κολοράντο, τὴν Ἄνοιξη τοῦ 1999).

Καὶ τίθεται τὸ ἐρώτημα θὰ γίνει καὶ ἡ Ἀθήνα Σικάγο; Αὐτὸ λέγεται «πρόοδος καὶ ἐκσυγχρονισμός;» «Θὰ εἰσάγωμεν αἰσχράν, ἀπαισίαν φιλολογίαν (τὴν πορνογραφίαν – ὁμοφυλοφιλίαν κ.λπ.), μὲ τὴν ὁποίαν θὰ διαφθείρωμεν τὴν νεολαία τῶν χριστιανικῶν κρατῶν, μετ’ οὐ πολὺ ἡ νεολαία δὲν θὰ γνωρίζει τί εἶναι τὸ Ἅγ. Πνεῦμα (ὁ χαρακτήρας τοῦ Χριστοῦ δικαιοσύνη – εὐθύτητα – φιλανθρωπία – ἀνδρεία – θάρρος – ἁγνότητα – συνέπεια) καὶ δὲν θὰ τὸ ζητᾶ»!!!

(Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών, Κεφ. περὶ Ἐκπαίδευσης).

Σᾶς παρακλῶ θερμά, κύριε Πρωθυπουργὲ καὶ τὰ μέλη τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, πεῖτε τὸ μεγάλο ΟΧΙ στὸν μελετώμενο πρὸς ψήφιση περὶ νομιμοποιήσεως (πρὸς Ρωμαίους ἐπιστολὴ τοῦ Ἀπ. Παύλου) Νόμο τῆς ἐπαράτου ὁμοφυλοφιλίας καὶ τόν ὁρμαθὸν τῶν ἐξ αὐτῆς κακῶν. Τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν προγόνων μας ποὺ δημιούργησαν ἕνα λαμπρὸ πολιτισμὸ (κλασσικὸ καὶ Βυζαντινὸ) Εἶναι ἀφανισμὸς νὰ ἀποκόπτουμε τὴν νέα γενιὰ ἀπὸ τὶς πολιτιστικές της ρίζες καὶ νὰ πιθηκίζουμε τὸν μεσαιωνικὸ σκοταδισμὸ τῆς Ἄγριας Δύσης.

Υ.Γ. Ἀξιότιμε Κε Πρωθυπουργέ, σὲ ὅλες τὶς ἐνέργειές σας, σὲ ὅλα τὰ ὑπογραφόμενα ἔντυπα, ἄς ὑπάρχει ΓΝΩΜΩΝ Ο ΕΜΦΥΤΟΣ ΗΘΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ. Ἄσκηση καλοῦ καὶ κακοῦ – ὠφελίμου καὶ βλαβεροῦ.

Φιλόσοφος Siller

Υ.Γ. Ἡ Hilary Clidon πρὸ ὀλίγων ἐτῶν ἐπισκέφθηκε τὴν Ἑλλάδα κάνοντας πρόταση νὰ ἱδρυθεῖ Πανεπιστήμιο στὸ Μαρούσι.

Ἤδη ἄρχισε ἡ ἐφαρμογὴ τῶν προγραμμάτων, ποὺ σχολαστικὰ ἐκπόνησαν μὲ τὸν Bill Clidon!

Στὴν Εὐρώπη ποὺ εἰσήχθησαν οἱ διδασκαλίες αὐτὲς (περὶ προώρου σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης) ΑΠΕΤΥΧΑΝ μὲ οἰκτρὰ ἀποτελέσματα (πρόωρες ἐγκυμοσύνες – ἐκτρώσεις – ψυχολογικὰ προβλήματα, σχετικὰ νοσήματα…) καὶ κατόπιν παρεκτροπὲς στὴν ὁμοφυλοφιλία. Δὲν χρειάζεται νὰ βιάζουμε τὶς καταστάσεις, τὶς φυσικὲς καταστάσεις, ποὺ ὅρισε ὁ Δημιουργός.