Τοῦ κ. Γεωργίου Κούβελα,
Συνταξιούχου Δικηγόρου παρ᾽ Ἀρείῳ Πάγῳ καὶ Σ.τ.Ἐ.
Ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Φοιτητικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων
1ον
Εἶναι ἀπαράδεκτον, βλάσφημο, ἁμαρτωλὸ καὶ βάρβαρο: Ἐκεῖνος ποὺ εἶναι τα-γμένος νὰ ὑπερασπίζεται τὴν Ὀρθοδοξία, νὰ τὴν διώκει ἀπηνῶς! Πότε μόνος, πότε μὲ τὸν «ἀδελφό του», ὅπως τὸν ἀποκαλεῖ, Πάπα. Οἱ διώξεις γίνονται μὲ «πανηγυρικές» καὶ ἀκαταλαβίστικες ἐκφράσεις, ὅπως «συμβάσεις», «ρυθμίσεις», «διακηρύξεις», «προγραμματισμούς», «μελέτες», «παρεμβάσεις» καὶ γιὰ νὰ χρησιμοποιήσω μιὰ μοντέρνα ἔκφραση «ἀτζέντες», ποὺ ἀρχίζουν μὲ τὴν ἔκφραση «ἀναγνωρίζοντες ὅτι τὸ εἰδικὸ καθεστώς, τὸ ὁποῖο ἔχει παραχωρηθεῖ στὸ Ἅγιο Ὄρος», ὅπως εἶπε, «εἶναι ἐγγυημένο ἀπὸ τὸ 105 ἄρθρο τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος».
Ὅμως στὴν πραγματικότητα, μὲ τὶς παραπάνω «ρυθμίσεις» οὔτε τὰ Προνόμια τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀναγνωρίζονται, οὔτε τὸ Ἄρθρο 105 τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος τηρεῖται, οὔτε οἱ ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τηροῦνται, ἀλλὰ στὴν πράξη παραβιάζονται πανηγυρικῶς. Δηλαδὴ γίνεται ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο ἀπὸ ὅ,τι λένε οἱ παραπάνω «ρυθμίσεις». Καταπατοῦνται καὶ τὰ δικαιώματα τοῦ Ἁγίου Ὄρους καὶ τὰ δικαιώματα τῶν μοναζόντων ἐκεῖ πατέρων καὶ τὰ προνόμια τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὅπως τὰ τήρησαν οἱ αἰῶνες. Αὐτὰ τὰ προνόμια εἶναι: τὸ Αὐτοδέσποτον, τὸ Αὐτεξούσιον, τὸ Αὐτοδιοίκητον, τὸ Ἄβατον, τὸ Οἰκονομικῶς Ἀνέλεγκτον. Ἰδιαίτερα τὸ Εἰδικὸ Καθεστώς, ὅπως ἔχει παραχωρηθεῖ ἔκτοτε, δηλαδὴ ἀπὸ τῆς ἱδρύσεώς του. Ὅλα αὐτὰ τὰ προνόμια παραχωρήθησαν στὸ Ἅγιον Ὄρος ἀπὸ τὸν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστὸ καὶ τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο Μητέρα Του. Δυστυχῶς ὅμως, ὄχι μόνο δὲν τηροῦνται, ἀλλὰ μὲ τὶς πιὸ κάτω «ρυθμίσεις» παραβιάζονται συστηματικὰ ἀπὸ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο.
Ἐνδεικτικὰ οἱ σχετικές «ρυθμίσεις», ποὺ ἐπαναλαμβάνω, νομοθετοῦνται ἀπὸ τὸν Καίσαρα κατόπιν πιέσεως ἀπὸ τὸν Πατριάρχη:
Α) Ἡ κοινὴ δήλωση τῆς 29ης Μαΐου 1979 μεταξὺ Ἑλληνικοῦ δημοσίου καὶ τῆς τότε ΕΟΚ: «Ἀναγνωρίζοντας ὅτι τὸ εἰδικὸ καθεστώς, τὸ ὁποῖο ἔχει παραχωρηθεῖ στὸ Ἅγιο Ὄρος, ὅπως τοῦτο εἶναι ἐγγυημένο ἀπὸ τὸ ἄρθρο 105 τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος, δικαιολογεῖται ἀποκλειστικὰ γιὰ λόγους πνευματικοὺς καὶ θρησκευτικούς, ἡ Κοινότης θὰ μεριμνήσει, ὥστε νὰ ληφθοῦν ὑπ᾽ ὄψη οἱ λόγοι αὐτοὶ κατὰ τὴν ἐφαρμογὴ καὶ τὴν περαιτέρω ἐπεξεργασία τῶν διατάξεων τοῦ κοινοτικοῦ δικαίου, ἰδίως ὅσον ἀφορᾶ τὶς τελωνειακὲς καὶ φορολογικὲς ἀπαλλαγές, καθὼς καὶ τὸ δικαίωμα ἐγκαταστάσεως».
Β) Ἡ πιὸ πάνω δήλωση ἐπαναλήφθηκε καὶ προστέθηκε στὴ Συνθήκη τοῦ Amsterdam τῆς 2ας Ὀκτωβρίου τοῦ 1997, μὲ τὴν ὁποία τροποποιήθηκε ἡ Συνθήκη γιὰ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση (Maastricht 1982) καὶ οἱ Συνθῆκες περὶ ἱδρύσεως τῶν Εὐρωπαϊκῶν Κοινοτήτων.
Γ) Ἡ Τελικὴ Πράξη τῆς Συμφωνίας Προσχώρησης τῆς Ἑλλάδας στὴ Συμφωνία Schengen (1985), κατὰ τὴν ὁποία: «Ἀναγνωρίζοντας ὅτι τὸ εἰδικὸ καθεστὼς τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὅπως τὸ ἐγγυᾶται τὸ ἄρθρο 105 τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος καὶ ὁ Χάρτης τοῦ Ἁγίου Ὄρους δικαιολογεῖται ἀποκλειστικὰ γιὰ πνευματικοὺς καὶ θρησκευτικοὺς λόγους, τὰ συμβαλλόμενα μέρη θὰ φροντίσουν νὰ λάβουν τοῦτο ὑπόψη τους κατὰ τὴν ἐφαρμογὴ καὶ τὴν περαιτέρω ἐπεξεργασία τῶν διατάξεων τῆς συμφωνίας τοῦ 1985 καὶ τῆς σύμβασης τοῦ 1990.
Δ) Τὸ Προεδρικὸ Διάταγμα 7/2017, μὲ τὸ ὁποῖο ἐπιτυγχάνεται ἡ ὑπαγωγὴ τοῦ Ἁγίου Ὄρους σὲ ἐξωαγιορείτικη διοικητικὴ ὀντότητα, στὴ Γενικὴ Περιφερειακὴ Διεύθυνση Κεντρικῆς Μακεδονίας καὶ τὴν ὑπαγόμενη σὲ αὐτὴ Ἀστυνομικὴ Διεύθυνση Χαλκιδικῆς, στὴν ὁποία ὑπάγεται πλέον τὸ Ἀστυνομικὸ Τμῆμα τῶν Καρυῶν.
Ε) Τὸ Προεδρικὸ Διάταγμα 22/2022 μὲ τὸ ὁποῖο τὸ Ἀστυνομικὸ Τμῆμα τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀναβαθμίζεται σὲ πλήρη Διεύθυνση (Διεύθυνση Ἀστυνόμευσης Ἁγίου Ὄρους). Αὐτὴ ἡ νέα Διεύθυνση ὑπάγεται ἀπευθείας στὸ Ἀρχηγεῖο τῆς Ἑλληνικῆς Ἀστυνομίας, τὸ ὁποῖο ἀποτελεῖ βεβαίως ἐξωαγιορειτικὴ διοικητικὴ ὀντότητα. Αὐτὸ σημαίνει ἀπώλεια τοῦ συνταγματικὰ ἀναγνωρισμένου εἰδικοῦ αὐτοδιοικητικοῦ καθεστῶτος. Ὡς συνέπεια, ὁ ἔλεγχος γιὰ τὸ ποιός εἰσέρχεται, ποιός ἐξέρχεται καὶ ποιός ἐγκαταβιώνει καὶ ἐν γένει γιὰ τὸ τί συμβαίνει στὸ Ἅγιο Ὄρος θὰ περιέλθει στὰ χέρια ἐξωαγιορειτικῆς ἐξουσίας καὶ δι᾽ αὐτῆς -δεδομένης τῆς ἐξάρτησης- σὲ ἐξωελληνικὴ δύναμη.
ΣΤ) Τὸ ὑπ᾽ ἀριθμ. 772 τῆς 5ης Δεκεμβρίου 2022 Ἔγγραφο, μὲ τὸ ὁποῖο ζητᾶ ἀπὸ τοὺς Γέροντες κατὰ τὴν ἀποστολὴ δεμάτων ποὺ περιέχουν ἐργόχειρα (θυμίαμα, κομποσχοίνια, σκαλιστά, ἁγιογραφημένες εἰκόνες κ.λπ.) νὰ ὑποχρεοῦνται νὰ δηλώνουν ἀναλυτικὰ τὸ περιεχόμενο τῶν δεμάτων καὶ τὴν ἀξία τους.!
Καὶ γιὰ νὰ τὸ ἐμπεδώσουμε καλλίτερα ὁ Καῖσαρ ἐνέταξε τὸ Ἅγιον Ὄρος στὸ ἐπιχειρησιακὸ πρόγραμμα «Ἀθωνικὸ Ψηφιακὸ Ἀποθεματικὸ Μετοχίων Ἁγίου Ὄρους» μὲ κωδικὸ ΟΠΕ 5130719 τοῦ Ὑπουργείου Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης! Σύμφωνα μὲ αὐτὸ τὸ πρόγραμμα θὰ γίνει ψηφιοποίηση ὅλων τῶν κτισμάτων τοῦ Ἁγίου Ὄρους, δηλαδὴ ὅλων τῶν Μοναστηριῶν, ὅλων τῶν Μετοχίων, ὅλων τῶν Κελλιῶν κ.λπ.! Καὶ ὅ,τι καταγραφεῖ θὰ ἀνήκει στὸ «Ταμεῖο Δημοσίων Πόρων» (Τ.Δ.Π.) καὶ θὰ συνδεθεῖ μὲ τὸ Χρηματιστήριο!
Ἀπὸ ὅλα τὰ παραπάνω προκύπτει ὅτι ὁ Καῖσαρ κατατάσσει τὸ Ἅγιο Ὄρος ὄχι μόνο στὸ Ἑλληνικὸ Κτηματολόγιο, ἀλλὰ τὸ κατατάσσει καὶ στὸ Ταμεῖο Δημοσίων Πόρων (Τ.Δ.Π.) τῆς Εὐρώπης!
Ὁ Καῖσαρ μὲ αὐτὲς τὶς ρυθμίσεις ὄχι μόνο φορολογεῖ, ἀλλὰ καὶ παντελῶς ὑποδουλώνει οἰκονομικὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος! …
Αὐτὲς οἱ «ρυθμίσεις» εἶναι ἀντικανονικὲς σύμφωνα μὲ τοὺς ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, ἀλλὰ εἶναι καὶ παράνομες καὶ ἀντισυνταγματικὲς σύμφωνα μὲ τοὺς νόμους τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας. Διότι ὁ Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ Ἁγίου Ὄρους στὸ πρῶτο κεφάλαιο ἐπιτάσσει τὰ ἑξῆς: «Τὰ ἐν τῷ Ἄθῳ παραγόμενα προϊόντα ἀπαλλάσσονται παντὸς φόρου ἐγγείου καθαρᾶς προσόδου ἤ ἄλλου ἀμέσου τοιούτου».
Μελετώντας προσεκτικὰ τὶς πιὸ πάνω «ρυθμίσεις», μολονότι ἀναφέρεται σ᾽ αὐτὲς ὅτι δῆθεν ἀναγνωρίζονται τὰ δικαιώματα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, στὴν πραγματικότητα διαπιστώνουμε μὲ βεβαιότητα ὅτι ὄχι μόνο δὲν προστατεύονται τὰ Ἱερὰ Προνόμια τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους, ἀλλὰ βάναυσα καταργοῦνται. Ἔτσι συστηματικὰ ἐπιτυγχάνεται ὁ μετασχηματισμὸς τοῦ Ἁγιορείτικου Αὐτοδιοίκητου, ἡ μετάθεση τῶν αἰωνόβιων ὁρίων τοῦ Μοναχικοῦ Καθεστῶτος του καὶ ἐν τέλει ἡ ὑπέρβαση τῶν περιορισμῶν ποὺ αὐτὸ θέτει. Ἀποτελεῖ δηλαδὴ τὴν ὁδὸ γιὰ τὴν τελικὴ ἐκκοσμίκευση τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὅπως ἔχει ἤδη συμβεῖ, π.χ. στὴν ὁριστικὰ ἀλλοτριωμένη, τουριστική, μοναστικὴ πολιτεία τῶν Μετεώρων. Ἔχουν δηλαδὴ σκοπὸ τὴ μετατροπὴ τοῦ Ἁγίου Ὄρους σὲ θέρετρο, σὲ κέντρο ἀναψυχῆς, τόπο κερδοσκοπίας καὶ σὲ τόπο κοσμικῆς διασκέδασης, τύπου Ἀμερικῆς, Εὐρώπης καὶ Ρωσίας.
Ἄλλωστε, αὐτὸ ἀκριβῶς προσπαθοῦν νὰ κάνουν στὸ Ἅγιον Ὄρος μὲ τὴν εἰσβολὴ τῆς νέας τάξης τῶν Παπικῶν καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν ὅπου:
Μὲ εὐλογίαν, ἄδειαν καὶ ἐπιβολὴν τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου καὶ μὲ ἄρνησιν τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος, ἡ «ΑΒ-Βασιλόπουλος» εἰς τὰς Καρυάς!#[1]
Μία ἀκόμη εἰσβολὴ τῆς Νέας Τάξης, τῶν Παπικῶν καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν στὸ Ἅγιο Ὄρος. Μιὰ ἀκόμη καταπάτηση τῶν Προνομίων τοῦ Ἁγίου Ὄρους! «Μετὰ ἀπὸ πολλὲς ἀντιδράσεις τῆς Ἱ. Κοινότητας, ἡ ΑΒ-Βασιλόπουλος κατάφερε νὰ ἐξασφαλίσει ἄδεια λειτουργίας ὑποκαταστήματος στὶς Καρυές. Τὸ κατάστημα ἀνακοινώθηκε ὅτι ἀνοίγει στὶς 25 Σεπτεμβρίου.
Ἡ Ἱερὰ Κοινότητα ἀρνήθηκε ἐπανειλημμένα νὰ δώσει ἄδεια λειτουργίας σοῦπερ μάρκετ στὸ Ἅγιον Ὄρος στὴν πολυεθνικὴ ΑΒ- ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ.
Πρόσφατα ζήτησαν καὶ πῆραν ἄδεια λειτουργίας καταστήματος τροφίμων στὸ κτίριο σαμαράδικο τῆς Μονῆς Μεγίστης Λαύρας στὶς Καρυὲς οἱ κύριοι Ἀλέξανδρος Κεσαπίδης ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη καὶ Στυλιανὸς Ζαρμπάνης ἀπὸ τὴ Σάμο μὲ τὴν ἑταιρεία ΑΘΩΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ὅπως ὅλοι οἱ καταστηματάρχες στὶς Καρυές. Μετὰ ἔγινε γνωστὸ ὅτι οἱ παραπάνω κύριοι, ποὺ εἶναι φίλοι καὶ συνεργάτες τῆς νέας Ἐσφιγμένου, ὑπέγραψαν συμφωνία μὲ τὴν ΑΒ-ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ γιὰ λειτουργία ὑποκαταστήματος (franchise). Νὰ σημειωθεῖ ὅτι τὸ ὅλο ἐγχείρημα ἐπιβλέπει καὶ συντονίζει ὁ ἀντιπρόσωπος τῆς Ἐσφιγμένου Γαβριήλ.
Μένει νὰ φανεῖ γιὰ ποιό λόγο ἡ πολυεθνικὴ ὁλλανδικὴ ἑταιρεία Ahold Delhaize, στὴν ὁποία ἀνήκει ἡ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ἀνοίγει σοῦπερ μάρκετ στὶς Καρυὲς τοῦ Ἁγίου Ὄρους μὲ τόσο μεγάλο λειτουργικὸ κόστος (ἐνοίκιο, προσωπικό, ἠλεκτρικὸ ρεῦμα μὲ γεννήτριες κ.λπ.) καὶ μὲ τιμὲς προϊόντων ποὺ ἔχουν διατίμηση ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Ἐπιστασία.
Οἱ Ἁγιορεῖτες καὶ κυρίως οἱ κάτοικοι τῶν Καρυῶν καλοῦνται νὰ ἀντιδράσουν στὰ δόλια σχέδια τῶν πολυεθνικῶν, γιὰ νὰ μὴ γίνει θῦμα τῆς ἐκκοσμίκευσης τὸ Ἅγιον Ὄρος μὲ τὴν ἀποχή τους ἀπὸ τὸ νέο ὑποκατάστημα».
Εἶναι μιὰ ἀκόμη καταπάτηση τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
Οἱ διώξεις ποὺ γίνονται, εἶναι διώξεις κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας. Στὸ πρόσωπο ὅλων ἐκείνων ποὺ διώκονται ἀπὸ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, διώκεται ἡ ἴδια ἡ Ὀρθοδοξία, διώκεται ἡ Πίστις μας πρὸς τὸν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστὸ καὶ τὴν Ἐκκλησία Του.
1. Ἡ δίωξις τοῦ Καθηγητοῦ τοῦ Α.Π.Θ., Πρωτοπρεσβυτέρου
π. Θεοδώρου Ζήση!
Μὲ πόνο ψυχῆς διαβάζουμε στὸ Ἄρθρο τοῦ Πατρὸς Θεοδώρου Ζήση γιὰ τὴν προσωπική του δικαστικὴ δίωξη ἀπὸ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο#[2].
1. Αἰχμάλωτος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἡ Κωνσταντινούπολις
«Ἡ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινούπολης, ἡ Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Μεγάλη Ἐκκλησία, ἡ πηγή τῶν εὐσεβῶν δογμάτων καί τῆς κανονικῆς εὐταξίας, ἡ ὁποία ἐπί δεκαέξι αἰῶνες (4ος-19ος αἰ.) εἶχε πρωτεύοντα ρόλο στήν πορεία καί ἐξέλιξη ὅλων τῶν τομέων ζωῆς καί δράσεως τῆς Ἐκκλησίας, ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 20οῦ αἰῶνος σταδιακά καί μέ αὐξανόμενους ρυθμούς χάνει αὐτά της τά γνωρίσματα. Διαβρωμένη ἐσωτερικά, σέ ἐπίπεδο ἡγεσίας καί θεολογίας, ἀπό ἀρχές καί ἀξίες τῆς «Νέας Ἐποχῆς» καί τῆς «Νέας Τάξεως» πραγμάτων, δηλαδή τῆς Μασονίας, τοῦ Ἀποκρυφισμοῦ καί τῆς Θεοσοφίας, ἐγκατέλειψε τήν ἀσφαλῆ, φωτεινή καί σωτηριώδη ὁδό τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων καί πορεύεται τώρα στίς σκοτεινές ἀτραπούς τῶν καινοτομιῶν καί νεωτερισμῶν, αἰχμάλωτη στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἤτοι τοῦ Συγκρητισμοῦ, διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ.
Δέν πρόκειται ἐδῶ νά ἀναλύσουμε πῶς καί πότε ἔγινε αὐτή ἡ ἀλλαγή, αὐτή ἡ παραμόρφωση, γιατί τό ἔχουμε πράξει πολλές φορές στό παρελθόν, ἰδιαίτερα μάλιστα κατά τήν πρόσφατη περίοδο, πρίν καί μετά τήν σύγκληση τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης (Ἰούνιος 2016)#[3]. Γι᾽ αὐτό ἄλλωστε εἰσπράξαμε καί τήν ὀργή τοῦ πρωτοστάτη τῶν καινοτομιῶν καί παραμορφώσεων πατριάρχη Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος ξεπέρασε στό καταστροφικό τῆς Ὀρθοδοξίας ἔργο τούς μασόνους προκατόχους του Μελέτιο Μεταξάκη καί Ἀθηναγόρα. Ὀνομαστικά, ἀλλά καί τιμητικά, μᾶς ὑπέδειξε ὡς ἐμπόδιο στό καινοτόμο ἀντορθόδοξο ἔργο του καί ἐζήτησε τήν τιμωρία μας, εὑρών πρόθυμο ὑποτακτικό ἢ μᾶλλον ὁμόφρονα κρυφό ὁμοϊδεάτη τόν μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ἄνθιμο, πού ἄσκησε δικαστική δίωξη ἐναντίον μας».
Πρόκειται γιὰ ἀληθινὸ κατάντημα. Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος νὰ διώκει δικαστικὰ τὸν ἀδάμαντα τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ δάσκαλό μας γιὰ τὰ ἰδανικὰ τῆς Ὀρθοδοξίας, τῆς Πατρίδας καὶ τῆς Ἐλευθερίας Πατέρα Θεόδωρο Ζήση.
Σὲ μιὰ συνέντευξη μὲ ρώτησαν τί ἔχετε νὰ πεῖτε στὸν Παναγιώτατο Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη γιὰ τὴ δίωξη τοῦ Πατρὸς Ζήση. Καὶ ἐγὼ ἀπάντησα: «Τίποτα δὲν ἔχω νὰ πῶ. Τίποτα δὲν ἔχω νὰ πῶ στὸν Πατριάρχη ποὺ δὲν ἀκούει τὴ φωνὴ τῶν Ἁγίων μας, τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας, τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Τίποτα δὲν ἔχω νὰ πῶ. Ἀφοῦ δὲν ἀκούει ὅλη αὐτὴ τὴν Ἁγιωσύνη τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐμένα θὰ ἀκούσει»;
2. Ἡ δίωξις κατὰ τοῦ Σεβασμιωτάτου Κυπρίου Ὁμολογητοῦ Μητροπολίτου Πάφου Τυχικοῦ
Γι᾽ αὐτὴ τὴ δίωξη ὁ Ὀρθόδοξος Τύπος σὲ βαρυσήμαντη παρέμβασή του#[4] μὲ τί-τλο Διατί ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἔφαγε τὸν Τυχικόν;, ἐπισημαίνει τὰ ἑξῆς:
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἔγραψε «Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται»#[5]. Σὲ αὐτὴ τὴν κατηγορία ἀνήκει καὶ ὁ ὁμολογητὴς Κύπριος Ἐπίσκοπος πρ. Πάφου Τυχικός, ὁ ὁποῖος κατέστη ἔκπτωτος, ὄχι λόγῳ αἵρεσης ἤ ἠθικῶν παρεκτροπῶν, κ.λπ., ἀλλὰ γιὰ τὴν βαθειὰ προσήλωσή του στὴν Ὀρθοδοξία, γιὰ τὸν σεβασμό του στὴν γνήσια ἐκκλησιαστικὴ παράδοση, γιὰ τὴν σθεναρὴ στάση του ἀπέναντι στὶς αἱρέσεις! Ἐπειδὴ θεωροῦσε καὶ ὁμολογοῦσε τὸν Παπισμὸ ὡς αἵρεση καὶ ἀναβάπτιζε τοὺς προσερχομένους παπικοὺς στὴν Ἐκκλησία! Ἐπειδὴ ἀρνήθηκε νὰ δεχθεῖ βεβηλωμένα καὶ τὸ χειρότερο: ψεύτικα «ἱερὰ λείψανα» ἀπὸ τὸ Βατικανό! Γιὰ ὅλα αὐτὰ «χάλαγε τὴ σούπα» τοῦ «ἀρχιμάγειρα» τοῦ οἰκουμενιστικοῦ ἀχταρμᾶ, Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος ζήτησε ἐπιτακτικὰ «τὴν κεφαλή του ἐπὶ πίνακι» ἀπὸ τὸν «ἀγαπολόγο» Ἀρχιεπίσκοπο Κύπρου. Αὐτὸς ὁ νεαρὸς «ἀνυπότακτος» Ἐπίσκοπος ἔπρεπε νὰ καρατομηθεῖ, ὅπως διέταξε ὁ «Πάπας» τοῦ Βοσπόρου, διότι ἀποτελοῦσε «κακὸ παράδειγμα» καὶ γιὰ ἄλλους ἀνυπότακτους! Στὴν ἐπιστολή του πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κύπρου, ἐξέφρασε τὴν «πατριαρχική» του δυσαρέσκεια, γιὰ τὸν Τυχικό, ζητώντας «τὴν καταδίκην του», ἐπειδὴ ἔχει «συντηρητικὲς καὶ παντελῶς ἀναχρονιστικὲς ἀπόψεις ἐπὶ τῶν ἐκκλησιαστικῶν θεμάτων καὶ ἐκφράζεται ἀσεβῶς καὶ ἀκαίρως ἀκόμη καὶ κατὰ τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ ἡμῶν Θρόνου»! Μετὰ ἀπὸ αὐτό, ὅποιος τολμήσει καί «σηκώσει κεφάλι», θὰ τοῦ «τὸ πάρουν», ὅπως τοῦ ὁμολογητῆ Τυχικοῦ! Ἡ ἀρχὴ ἔγινε! Φρικτὸ καὶ λίαν ἀνησυχητικό!
3. Αἱ διώξεις τῶν Μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀπὸ τὸν Πολιτικὸν Διοικητὴν Ἀλκιβιάδην Στεφανῆν!
Οἱ διώξεις κατὰ τῶν μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ποὺ ἐγκαταβιοῦν ἐκεῖ ἐξ ἁπαλῶν ὀνύχων τους, δὲν ἔχουν οὔτε ὅρια, οὔτε προηγούμενο. Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος τοὺς διώκει! Καὶ γιὰ νὰ ἐπιτύχει τὰ ἄνομα, παράνομα, ἀντιχριστιανικὰ καὶ κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας σχέδιά του, πιέζει τὸν Καίσαρα, καὶ ὁ Καῖσαρ ἀνταποκρίνεται στὴν βαρβαρότητα, ἀλλάζει τὸν Πολιτικὸν Διοικητὴν τοῦ Ἁγίου Ὄρους ποὺ ἀρνήθηκε νὰ συμπράξει στὴ βαρβαρότητα καὶ διορίζει νέον Διοικητὴν τὸν τέως Ὑπουργόν του, Στρατηγὸν Ἀλκιβιάδη Στεφανῆ. Ἰδοὺ τί καταγγέλλουν οἱ Ἁγιορεῖτες Κελλιῶτες πατέρες μὲ βαρυσήμαντη παρέμβασή τους μὲ ἡμερομηνία 14/27.4.2025#[6]: «…Ἔχετε ἀντιληφθεῖ καὶ κατανοήσει ποῦ βρίσκεστε; Δὲν εἴσαστε σὲ ἕνα ὁποιονδήποτε τόπο, ἀλλὰ ἤλθατε στὸ Ἅγιον Ὄρος, στὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας, Βασίλισσα καὶ Διοικητὴς στὴν Ἀθωνικὴ Πολιτεία εἶναι ἡ Παναγία μας. Ἡ μητέρα τοῦ Χριστοῦ μας. Καὶ ἐσεῖς προσωπικὰ ἔχετε γνωρίσει ὅτι ἡ Παναγία μας εἶναι ζωντανὴ καὶ δυνατή. Ὡς Ἀρχηγὸς τοῦ Στρατοῦ Ξηρᾶς ἀξιωθήκατε νὰ βιώσετε καὶ νὰ δεῖτε τὴν δύναμη τῆς Παναγίας μας, ὅταν ἔσωσε τὴν μηχανικὸ τοῦ ἑλικοπτέρου τοῦ Στρατοῦ Ξηρᾶς ποὺ ἔπεσε στὸ Σαραντάπορο Ἐλασσόνας (14.09.2017 ν.ἡμ.) Αὐτὸ τὸ θαῦμα τὸ ξεχάσατε;
Ἡ μέθοδος – τακτικὴ ποὺ ὡς πολιτικὸς διοικητὴς στὸ Ἅγιον Ὄρος ἔχετε ἀρχίσει νὰ ἐφαρμόζετε γιὰ ἐκδίωξη τῶν ΜΗ ἀρεστῶν μοναχῶν -σὲ ἐσᾶς καὶ στοὺς ἐντολεῖς σας- εἶναι ΛΑΘΟΣ. Δὲν εἴμαστε οὔτε στρατιῶτες σας, οὔτε ὑπαξιωματικοί σας, οὔτε ἀξιωματικοί σας, οὔτε ἀντικείμενα, ὥστε νὰ λέμε μόνον «μάλιστα» καὶ «διατάξτε». Εἴμαστε πρόσωπα ἐλεύθερα.
[…] Στὴν Ἀθωνικὴ Πολιτεία οἱ ἀφιερωμένοι μοναχοί εἶναι στρατιῶτες τοῦ Χριστοῦ, τοὺς ὁποίους οὔτε ἔχετε ὑπὸ τὶς διαταγές σας, οὔτε σᾶς ἀνήκουν, οὔτε φοβοῦνται, διότι φοβοῦνται μόνον τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Βασίλισσα τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τὴν Ὑπέρμαχο Στρατηγό.
Θέλουμε νὰ πιστεύουμε αὐτὸ τὸ μικρὸ χρονικὸ διάστημα ποὺ ἔχετε ἀναλάβει Πολιτικὸς Διοικητής, αὐτὸ τὸ ἔχετε ἀντιληφθεῖ!! Ἐὰν ΟΧΙ τότε νομίζουμε ὅτι καλὸ εἶναι νὰ τὸ ἀντιληφθεῖτε…
Θέλουμε νὰ σᾶς γνωρίσουμε ὅτι ὅπως ἐσεῖς φροντίζετε νὰ μάθετε λεπτομέρειες γιὰ ὅλη τὴν ζωὴ τοῦ κάθε μοναχοῦ, νὰ εἶστε πολὺ σίγουρος πὼς καὶ ἐμεῖς οἱ μοναχοί, μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, γνωρίζουμε ὅλες τὶς λεπτομέρειες γιὰ τὸ βίο καὶ τὴν πορεία τῶν Πολιτικῶν Διοικητῶν, ἔτσι καὶ γιὰ ἐσᾶς.
…Καλὸ εἶναι, ἐπίσης, νὰ τὸ ἀντιληφθεῖτε…
Ὡς Ἁγιορεῖτες Κελλιῶτες Πατέρες δεχόμαστε καὶ ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἀνώτατη Διοικητικὴ Ἀρχὴ ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τὴν Ἱερὰ Κοινότητα…
Ἡ ἁρμοδιότητα τοῦ ἑκάστοτε Πολιτικοῦ Διοικητοῦ, ὅπως καὶ ἡ δική σας θητεία νὰ περιορίζεται στὴν ἐποπτεία δημοσίας τάξεως καὶ ἀσφαλείας (ἄρθρο 3 τοῦ Νομοθετικοῦ Διατάγματος 1926) σύμφωνα μὲ τὸν Καταστατικὸν Χάρτη (Κ.Χ.Α.Ο. 1924)… δίχως νὰ ἐμπλέκεται στὰ ἐκκλησιαστικὰ – πνευματικὰ ζητήματα…
Σᾶς ἐπαναλαμβάνουμε ὅτι δὲν φοβόμαστε.
Φοβόμαστε μόνο τὸν Χριστό!!
Καλὸ εἶναι νὰ φοβεῖστε καὶ ἐσεῖς τὴν Δικαιοσύνη τοῦ δικοῦ μας Ἀρχηγοῦ καὶ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ».
Καὶ φτάνουμε στὸ ἔσχατο σημεῖο θράσους καὶ περιφρόνησης τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Εἶναι ἡ ὑπ᾽ ἀριθμ. Πρωτ. 6540/23/19-α! τῆς 16ης Ἰουλίου 2024 Ἐπιστολὴ Πρὸς τὴν Ἱερὰ Ἐπιστασία Ἁγίου Ὄρους, στὴν Ἱερὰ Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους καὶ στὶς Ἱερὲς Μονὲς Ἁγίου Ὄρους.
Σχολιάζοντες τὸ πιὸ πάνω ἔγγραφο 6540/23/19-α! τῆς 16ης Ἰουλίου 2024 ἐπισημαίνουμε τὰ ἑξῆς:
Τὸ ἔγγραφο εἶναι:
1. Κατάπτυστο, φοβιστικὸ καὶ ἀληθινὸ τελεσίγραφο.
2. Ἀνεδαφικό, ἀόριστο καὶ εἶναι ἀδύνατο νὰ ἐκτελεστεῖ.
3. Τελείως ἐκτὸς πάσης πραγματικότητας, ἀφοῦ ζητᾶ ἀπὸ τοὺς πατέρες νὰ δώσουν Εὐλογία, γιὰ νὰ ἐκδιωχθοῦν οἱ πατέρες – ἀδελφοί τους ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος!
4. Αὐθάδες, ἀφοῦ μὲ περισσὸ θράσος ζητᾶ «τὴν ὀργανωτικὴ καὶ εὐρύτερη στήριξη γιὰ τὴν εἴσοδο, φιλοξενία καὶ κίνηση σὲ ὅλη τὴν Ἀθωνικὴ χερσόνησο γιὰ μεγάλο χρονικὸ διάστημα, ἱκανοῦ ἀριθμοῦ ἀστυνομικῶν καὶ βαρέων ὀχημάτων, προκειμένου ἡ ὑπηρεσία μας νὰ ἀνταποκριθεῖ ἄμεσα καὶ μὲ ἐπιχειρησιακὴ ἀκρίβεια, γιὰ τὴν ἐκτέλεση ἐξώσεων».
Ἔχει δηλαδὴ τὸ θράσος νὰ ζητᾶ ἀπὸ τοὺς πατέρες νὰ τοῦ δώσουν ἄδεια νὰ εἰσέλθουν στὸ Ἅγιο Ὄρος «ἱκανὸς ἀριθμὸς ἀστυνομικῶν δυνάμεων καὶ βαρέα ὀχήματα», γιὰ νὰ ἁλώσουν τὸ περιβόλι τῆς Παναγίας! Καὶ τὸ τονίζει ἰδιαίτερα: Ἀπαιτεῖ καὶ «μεγάλο χρονικό διάστημα», γιὰ νὰ μπορέσει νὰ ὁλοκληρώσει «τὶς ἐξώσεις»!!!
Κυριολεκτικά, μωραίνει Κύριος ὃν βούλεται ἀπολέσαι!
Καὶ θὰ τολμήσω μία πρόβλεψη: Κανεὶς δὲ θὰ τολμήσει νὰ ἁλώσει τὸ Ἅγιον Ὄρος! Κανεὶς δὲ θὰ τολμήσει νὰ στείλει βαρέα ὀχήματα στὸ περιβόλι τῆς Παναγίας!
Κανείς!
Ἴδωμεν λοιπόν. Ἐμεῖς θὰ συνεχίσουμε νὰ προσευχόμαστε. Ὁ Πατριάρχης θὰ συνεχίσει νὰ πιέζει τὸν Καίσαρα! Ὁ Καῖσαρ θὰ διστάζει νὰ ἐφαρμόσει τὶς βλάσφημες ἐπιλογὲς τοῦ Πατριάρχη! Καὶ ὁ στρατηγὸς Ἀλκιβιάδης Στεφανῆς τελικὰ θὰ ἀκούσει τὴ φωνὴ τῆς συνειδήσεώς του καὶ θὰ πράξει τὸ καθῆκον του ὡς καλὸς στρατιώτης. Δὲν θὰ μᾶς ἀπογοητεύσει. Θὰ τιμήσει τὸν Ὅρκο του.
4. Αἱ διώξεις κατὰ τῶν Μοναχῶν καὶ ἰδιαίτερα τὸ τελεσίγραφον ὑπ᾽ ἀριθμ. 6540/23/19-α! τῆς 16ης Ἰουλίου 2024 ἔχουν προκαλέσει θύελλαν διαμαρτυριῶν ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τοῦ Ἁγίου Ὄρους
A. Ὁ ὁμολογητὴς θεολόγος – Διευθυντὴς Ἔκδοσης τοῦ Ὀρθοδόξου Τύπου σὲ βαρυσήμαντο ἄρθρο του#[7] μὲ τίτλο Οἱ Ὀρθόδοξοι δὲν κάνουν ποτὲ διωγμούς! ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ.
Ἡ Ἱερά Κοινότης νά προστατεύση τό Ἅγιον Ὄρος καί εἰς τό μέλλον ἀπό τόν Πατριάρχην Βαρθολομαῖον καί τήν μειοψηφίαν, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦν νά ἐπιβληθοῦν!
Στό ἀγγλόφωνο ἱστολόγιο Helleniscope τῆς ἑλληνικῆς ὁμογένειας τῆς Ἀμερικῆς, στίς 18 Ἰουλίου ὁ ἀρθρογράφος Νίκος Σταματάκης δημοσίευσε ἄρθρο μέ τίτλο, «Μήπως ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος θά ἀπαιτήσει νά διώξει τούς μοναχούς τῆς Ἐσφιγμένου ὡς ἀντάλλαγμα γιά τήν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐλπιδοφόρου;». Τό ἄρθρο ἀναφέρει ὅτι «Ἐπίμονες φῆμες κυκλοφοροῦσαν τίς τελευταῖες ἡμέρες στήν Ἑλλάδα σχετικά μέ τίς συνεχεῖς διαπραγματεύσεις μεταξύ τῆς κυβέρνησης Μητσοτάκη καί τοῦ Φαναρίου γιά τήν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἐλπιδοφόρου. Φαίνεται ὅτι ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος τελικά ἀποδέχθηκε τήν ἀπαίτηση ἀπομάκρυνσης τοῦ Ἐλπιδοφόρου μέ ἕνα ὅρο: ἡ Ἑλλάδα νά στείλει ὁμάδες SWAT στό Ἅγιο Ὄρος, γιά νά διώξουν τούς μοναχούς ἀπό τήν Μονή Ἐσφιγμένου, ἡ ὁποία γιά πολλά χρόνια ἀντιστέκεται στίς αἱρετικές ἀπαιτήσεις τοῦ Βαρθολομαίου καί ἀποτελεῖ μεγάλο ἐμπόδιο στίς προσπάθειές του νά ἑνωθεῖ μέ τούς Καθολικούς τοῦ χρόνου! Τό θέμα ἔθεσε στήν Βουλή ὁ Κυριάκος Βελόπουλος, ἀρχηγός τῆς «Ἑλληνικῆς Λύσης», ὁ ὁποῖος ἐξήγησε ὅτι ἔχει πληροφορίες ὅτι ὁμάδες SWAT τῆς Ἑλληνικῆς Ἀστυνομίας θά εἰσβάλουν στήν Μονή Ἐσφιγμένου τήν 1η Αὐγούστου. Ὁ Βελόπουλος προειδοποίησε τήν κυβέρνηση Μητσοτάκη νά μή τολμήσει νά ἀγγίξει τούς μοναχούς καί νά παραβιάσει χιλιόχρονους κανόνες πού θεμελιώνουν τό αὐτοδιοίκητο τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀπό ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ἐξωτερική ἐξουσία. Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος, ὄντας κακόδοξος, ἔχει ἀποδείξει ὅτι δέν διστάζει οὔτε ἕνα δευτερόλεπτο νά πετάξει στά σκουπίδια τό ἁγιορείτικο μοναστικό αὐτοδιοίκητο, γιά νά ἐπιβάλει τό μικροσκοπικό θεολογικό του ἀνάστημα στούς μοναχούς. Πιστεύει ὅτι ὁ σεβασμός καί ἡ ἠθική ἐξουσία μποροῦν νά ἐπιβληθοῦν ἀπό ἐξωτερικές δυνάμεις… Δέν πέρασε ποτέ ἀπό τό… μυαλό του ὅτι ὁ σεβασμός κερδίζεται καί δέν ἐπιβάλλεται ποτέ!…».
Σημειώσεις:
#[1]. Ἴδετε Ἱστολόγιο Τὰς Θύρας τῆς 17ης Σεπτεμβρίου 2024. #[2]. Βλ. Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, «Ἡ Κωνσταντινούπολη τῶν Οἰκουμενιστῶν δημιουργεῖ σχίσματα. Μετὰ τὸ Ἡμερολογιακὸ ἔρχεται τὸ Οὐκρανικό», στὸ βιβλίο τοῦ Μοναχοῦ Νικοδήμου Μπιλάλη, Οἰκουμενισμὸς καὶ Ἀλλαγὴ Πασχαλίου, ἐκδ. Θεοδρομία, Θεσσαλονίκη 2024, σ. 97-98. #[3]. Βλ. ἐνδεικτικὰ τὴν μελέτη μας «Ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία στὸν Οἰκουμενισμό. Ἡ μεγάλη ἀνατροπὴ τοῦ 20οῦ αἰώνα», στὸ βιβλίο μας: Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος. Πρέπει νὰ ἐλπίζουμε ἢ νὰ ἀνησυχοῦμε; Θεσσαλονίκη 2016, σελ. 15-48. Ἐπίσης Μοναχοῦ Σεραφείμ, «Ἡ Μασονία καὶ οἱ Πατριάρχες», Θεοδρομία 15 (2013) 513-530, 16 (2014) 127-144. Τοῦ αὐτοῦ, «Στοιχεῖα ἐπιδράσεως τῆς Μασονίας στὸν πρώϊμο ἑλληνικὸ Οἰκουμενισμό», Θεοδρομία 19 (2017) 568-589, 20 (2018) 101-116. #[4]. Ὀρθόδοξος Τύπος τῆς 4ης Ἰουλίου 2025. #[5]. Τιμ. 3, 12 #[6]. Παρέμβαση τῶν Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων στὶς 14/27.4.2025. #[7]. Γιὰ ὁλόκληρο τὸ κείμενο τοῦ παραπάνω βαρυσήμαντου ἄρθρου τοῦ ὁμολογητοῦ θεολόγου Γεωργίου Τραμπούλη ἴδετε Ὀρθόδοξο Τύπο τῆς 26 Ἰουλίου 2024. Κάνουμε ἔκκληση στοὺς ἀναγνῶστες τοῦ Ὀρθοδόξου Τύπου νὰ ἀναζητήσουν τὸ σχετικὸ φύλλο τῆς Ἐφημερίδος καὶ νὰ μελετήσουν μὲ προσοχὴ ὁλόκληρο τὸ κείμενο