Εύφρανε, στήριξε τους πιστούς και εξέφρασε την γρηγορούσα συνείδηση της Εκκλησίας η ομολογία του Σπυρίδωνος, και για αυτό ακριβώς δυσαρέστησε ορισμένους! Ένας «Αστυφύλαξ» ήταν αναγκαίος σε αυτό το σημείο να βάλει μία «τάξη», μήπως ξεφύγει το πράγμα και πάρει διαστάσεις «ανεξέλεγκτης επιδημίας».
Οι εχθροί της διδασκαλίας της Εκκλησίας δεν έχουν καμμία θέση μέσα στο Ναό για να υβρίζουν τα Θεία και να αναγκάζουν τους πιστούς να χαλάσουν την σχέση τους με τον Χριστό. Δεν πρόκειται για αμαρτωλούς που ζητούν, όπως όλοι μας, την θεραπεία τους μέσα στην Εκκλησία. Εδώ μιλάμε για αμετανόητους αποστάτες που το θέλημα του σατανά το κάνουν νόμο. Και ο «Άρχων» θέλει να στεκόμαστε αδιάφοροι δίπλα τους, μέσα στο Σπίτι του Πατέρα μας, να γίνουμε όμοιοί τους, κοροϊδεύοντας τον Θεό κατά τη Θεία Λειτουργία όπως κάνουν εκείνοι, και να κολαστούμε μαζί τους.
Πρέπει να έχει κανείς πολύ θράσος όταν θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να επεμβαίνει κατ’ αυτόν τον τρόπο στην ιερή και αιώνια σχέση του πιστού με τον Χριστό. Δεν θα λέμε εμείς ψέματα μπροστά στον Χριστό, ούτε θα γίνουμε συμμέτοχοι στην θεομίσητη πτώση των σοδομονομιτών επειδή το θέλει ένας «Άρχοντας» του Πατριαρχείου. Δεν μας ενδιαφέρει το «δίκαιο» του Βαρθολομαίου όταν αυτό δεν ακολουθεί ταπεινά το Δίκαιο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.
Η Εκκλησία προχωράει όταν αφορίζει το ψεύδος και την αμαρτία. Χριστός και διάβολος δεν προσεύχονται μαζί. Ο Θεός «ἔβρεξεν πῦρ καὶ θεῖον ἀπ᾽ οὐρανοῦ καὶ ἀπώλεσεν πάντας» (Λουκ. 17, 29), και οι Ιεροί Κανόνες των Πατέρων κατακεραυνώνουν την αρσενοκοιτία και καταδικάζουν τους αμετανόητους που αμαρτάνουν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Πόσο μάλλον εκείνους που όχι μόνο είναι υπερήφανοι και αμετανόητοι, όχι μόνο νομοθετούν την θεομίσητη αυτή αμαρτία και παρασύρουν και άλλες ψυχές, αλλά επιχειρούν συν τοις άλλοις να καταστρέψουν απευθείας το ίδιο το δημιούργημα που έφτιαξε ο Θεός. Ο «Άρχων Δικαιοφύλαξ» όμως φαίνεται να θεωρεί την διδασκαλία της Εκκλησίας «λογική του κ. Ζορμπαλά» και γράφει: «Σύμφωνα με την λογική του κ. Ζορμπαλά και των ομοφρόνων του η Διοικούσα Εκκλησία θα έπρεπε όχι μόνο να μην επιτρέψει την είσοδο των συγκεκριμένων πολιτικών στον Ναό, αλλά και να τους αναθεματίσει – αφορίσει.»! Τι να πει κανείς!
Στην συνέχεια ο «Δικαιοφύλαξ» έψαξε και βρήκε το βίντεο της Δοξολογίας κι εκεί ανακάλυψε και άλλο «έγκλημα»! Ο προϊστάμενος του Ναού Αρχιμανδρίτης Αμβρόσιος Γκουρβέλος, την ώρα που ο Σπυρίδων αναθεμάτιζε τους σοδονομομίτες, έκανε το «έγκλημα» να σκεφθεί δυνατά. και του βγήκαν αυθόρμητα κάποιες ψιθυριστές λέξεις επιδοκιμασίας, οι οποίες όμως ακούστηκαν διότι βρισκότανε μπροστά στο μικρόφωνο. Πώς τόλμησε και έκανε τέτοιο πράγμα! Ο Αστυφύλαξ της σκέψεως, θέλοντας να βάλει «τάξη», κατέγραψε αμέσως τα λόγια του Αρχιμανδρίτη και αναρωτήθηκε τί να σκέφτεται και ο Μητροπολίτης, μήπως συμφωνεί με τον Αρχιμανδρίτη.
Ο π. Αμβρόσιος έθεσε το εξής ερώτημα στον ιερέα που στεκότανε δίπλα του: «Ψέματα λέει;» Είναι δίκαιο ο «Δικαιοφύλαξ», ο οποίος τυγχάνει να είναι και θεολόγος, να κάνει το ίδιο ερώτημα στον εαυτό του μπροστά στον καθρέπτη και με το χέρι στην καρδιά να απαντήσει αν είπε ψέματα ο Σπυρίδων Ζορμπαλάς πάνω στον άμβωνα.
Αντ’ αυτού, ο «Δικαιοφύλαξ» / Χωροφύλαξ, αναρωτιέται πώς είναι δυνατόν να ανέβηκε στον άμβωνα ο κ. Ζορμπαλάς δίχως να τον σταματήσει κανείς. Απορεί που δεν υπάρχει μία στοιχειώδης φύλαξη από τον «κακό» και «επικίνδυνο» Σπυρίδωνα, και δεν βλέπει τους Φαρισαίους αρνητές του Χριστού που στέκονται με τιμές και δόξες στο κέντρο του Ιερού Ναού!
Έφτασε μάλιστα στο σημείο να προτείνει στον Πατρών Χρυσόστομο να κινήσει «τον σχετικό νόμο» (που μόνο σχετικός δεν είναι) εναντίον του Σπυρίδωνα που τόλμησε και διατάραξε την θρησκευτική συνάθροιση κατά την Δοξολογία. Τον ίδιο ακριβώς «σχετικό νόμο» θα πρότεινε στους αρχιερείς όταν ο Χριστός έβγαλε το μαστίγιο για να διώξει όλους αυτούς που είχαν κάνει τον Οίκο του Πατέρα Του, οίκο εμπορίου!
Προφανώς ο Πατρών Χρυσόστομος …μακροθύμησε, ενώ θα μπορούσε να κινήσει τον σχετικό νόμο:
«Όποιος κακόβουλα προσπαθεί να εμποδίσει ή με πρόθεση διαταράσσει μιαν ανεκτή κατά το πολίτευμα θρησκευτική συνάθροιση για λατρεία ή τελετή, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών. Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος μέσα σε εκκλησία ή σε τόπο ορισμένο για θρησκευτική συνάθροιση ανεκτή κατά το πολίτευμα, ενεργεί υβριστικά ανάρμοστες πράξεις».
Βέβαια ο «Δικαιοφύλαξ» θα πρέπει να αποδείξει το «κακόβουλο» της ενέργειας αυτής, να εξηγήσει πώς εμποδίστηκε και διαταράχθηκε η Δοξολογία και να εντοπίσει την ύβρη που διαπράχθηκε. Δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα και το ξέρει. Απλά παρουσίασε ένα πρόχειρο για την περίπτωση σκιάχτρο με σκοπό να επιβάλει δια του φόβου στον έσχατο φύλακα της Πίστεως την δαιμονική σιωπή και συμμόρφωση στα σχέδια των αντιχρίστων.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, όλα όσα αναφέρει αυτός ο «σχετικός νόμος», ισχύουν εις το έπακρον για τα «ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ» που ψηφίζουν αντίχριστους νόμους κι έπειτα εισέρχονται στους Ναούς προς άγραν ψήφων. Εκεί βρίσκεται η ύβρις. Εκεί βρίσκεται η κακόβουλη ενέργεια και η διατάραξη της θρησκευτικής συνάθροισης. Η φαρισαϊκή και κακόβουλη αυτή συμπεριφορά, η οποία με τα χρόνια ροκάνισε την θέση της Στρατευομένης Εκκλησίας φέρνοντάς την στα σημερινά χάλια, εμποδίζει τον συνειδητοποιημένο πιστό να εισέλθει ειρηνικά μέσα στον Οίκο του Θεού και να προσευχηθεί με καθαρή την συνείδησή του.
Πρόκειται για απόπειρα καταπάτησης της θρησκευτικής συνείδησης των μελών της Εκκλησίας της Ελλάδος από τον «Δικαιοφύλακα» / Χωροφύλακα και τον εκ Βοσπόρου Αφθέντη του, πατριάρχη Βαρθολομαίο!
Η ενέργεια αυτή του εκ Φαναρίου «Δικαιοφύλακα» να «κουνήσει το δάχτυλο» στην γρηγορούσα συνείδηση του ορθοφρονούντος Ιερέως π. Αμβροσίου, και να προτείνει την τιμωρία της θεάρεστης ομολογίας του Σπυρίδωνος Ζορμπαλά είναι επιεικώς απαράδεκτη, είναι κατάπτυστη, θεομίσητη, βδελυκτή, απολύτως εξοργιστική, είναι παράνομη και ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ από το σύνολο των ευσεβών Ορθοδόξων Χριστιανών.
__________
1.ΑΡΧΙΜ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΓΚΟΥΡΒΕΛΟΣ ΓΙΑ «ΑΝΑΘΕΜΑ» ΖΟΡΜΠΑΛΑ: «ΜΠΡΑΒΟ. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΕΙ;»
2. Το ανάθεμα του Σπυρίδωνος Ζορμπαλά!
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ