Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Στη ρήση, «Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα».

 

ΑΓΙΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗΣ 

Στη ρήση, «Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα»

Δεν είναι δυνατόν να δεις το κρυμμένο φως της Γραφής, όπως έγραψες, με όσα μου ανέφερες, αλλά μάλλον κλείνεις τα μάτια μπροστά στη λάμψη, που αστράφτει από αυτήν.

Γιατί το να λες, ότι μία είναι η υπόσταση στην οποία φαίνονται ο Πα­τέρας και ο Υιός, είναι δείγμα μεγάλης ανοησίας, ή καλύτερα παραφροσύνης. Γιατί, αν προσέξεις με ακρίβεια την ασφαλή διατύπωση των λόγων, θα βρεις το μυστήριο που δεν χωρά πλάνη.

Γιατί έχει λεχθεί, «Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα», και όχι «Εγώ και ο Πατέρας είμαι ένα». Το «ένα» λοιπόν δη­λώνει τη μία ουσία, ενώ το «είμαστε» σημαίνει τις δύο υποστάσεις.

 

 

 

ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗΣ ΕΡΓΑ – ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ – ΣΤΟΝ ΣΑΒΕΛΛΙΑΝΟ ΚΥΘΗΡΙΟ – ΕΠΕ

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ: Ι.Ν.ΑΓΙΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΙΣΤΙΑΙΑΣ