Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

Όλα αυτά μαζί... και άλλα τόσα... που θα γέμιζαν σελίδες...


όλα αυτά, είναι μόνο ΕΝΑ από τα επιχειρήματα που θα μπορούσε κανείς να προβάλλει στον κάθε δημοσιοκάφρο που ρωτάει γιατί δεν θέλει τη νέα ταυτότητα...
απτά επιχειρήματα...
βασισμένα στα μέχρι τώρα γεγονότα...
Έχω άπειρους απτούς και αδιάσειστους λόγους να μην γουστάρω τη νέα τηλεκάρτα που κάποιοι αποφάσισαν να μου επιβάλλουν... ακόμα και η ίδια η επιβολή, είναι λόγος από μόνη της ...
Ούτε μια στιγμή δεν έχω καταλάβει γιατί θα πρέπει κάποιος να περιφέρει την όποια πίστη του σαν καρνάβαλο, κάνοντάς την βορά στην ειρωνεία και τον χλευασμό των αδηφάγων τηλεβόθρων... και δίνοντάς τους την ευκαιρία για γραφικούς χαρακτηρισμούς και νέες διχαστικές τακτικές... ειλικρινά δεν καταλαβαίνω... δηλαδή... αν δεν το'λεγαν οι γέροντες, θα έτρεχε ο κόσμος να την πάρει;;;;
Γιαυτό πήγαιναν τα χάπατα, οι δήθεν χριστιανοί, στις εκκλησίες με ράπιντ και μασκούλα;;; επειδή δεν τους είπε κάποιος γέροντας πόσο γελοίο και υποκριτικό ήταν;;; γιαυτό δεν εμφολιάστηκαν;;; για να μην τρέχουν τα εξάρια στις φλέβες τους;;;
γι' αυτό κάποιοι άλλοι, στην αντίπερα όχθη, έφτασαν να εύχονται τον κοινωνικό αποκλεισμό μου, την στέρηση των δικαιωμάτων μου και τον ψόφο μου σε ΜΕΘ;;; επειδή δεν τους είπαν οι άγιοί τους πόσο σκ...ψυχο ήταν;;; Ή μήπως είναι κάποιος "καλός" άνθρωπος επειδή διάβασε κάπου ότι απαγορεύεται να βλάψει τον συνάνθρωπό του;;; πάντα κάποιοι άλλοι θα πρέπει να καθορίζουν τα μέσα μας, τα "Όχι" και τα "Ναι" μας;;;
Τιναι αυτά ρε;;;
Δική του κρίση και αντίληψη δεν έχει ο κόσμος τελικά; Ποιος καθορίζει την ανθρώπινη ανάγκη για ελευθερία;;; Δεν πηγάζει από μέσα μας;;;
Και μην διανοηθεί κανείς να μιλήσει για αντιχριστιανική προπαγάνδα και βλασφήμια, ναι;;; διότι δεν είμαι εγώ αυτή που περιφέρω την όποια πίστη έχω μέσα μου και τους όποιους αγίους, στους οποίους πιστεύω, στους δρόμους, στα βοθροσόσιαλ και στα άντρα του κάθε τηλεφασιστόμουτρου...
Όποια κι αν είναι η θρησκεία μου, δεν είναι κανενός λογαριασμός...
Κι ακόμα κι αν με καθόριζε ως άνθρωπο, δεν θα την εξέθετα ως κύριο επιχείρημα στα αδηφάγα όρνια... ιουυυυυυυυ...
Katerina Doukoumopoulou