Του θεολόγου Παναγιώτη Ασημακόπουλου
Ευτυχώς που βγήκε ο τραγουδοποιός Θανάσης Παπακωνσταντίνου και μάς είπε (κι αυτός) το όραμά του για την παιδεία και τα Πανεπιστήμια:
Η γνώση, λέει, είναι δευτερεύον ζήτημα. Άσε που τη βρίσκεις μόνος σου και δεν χρειάζονται δάσκαλοι και οι (υποτιθέμενες) βιβλιοθήκες! Έτσι, καλλιτέχνη μου! Να απολυθούν όλοι οι καραγκιόζηδες που νομίζουν ότι κάνουν κάτι, διδάσκοντας! Και στα σχολεία, να μη σου πω!
Όσο για τις βιβλιοθήκες (θα έχεις πάει σε πολλές, να φανταστώ...) να δοθούν για ανακύκλωση όλες αυτές οι άχρηστες σελίδες που υπάρχουν εκεί μέσα!Το πρωτεύον, για το Θανάση, είναι η κοινωνικοποίηση και η επαφή με τις ιδέες (μη μάς πεις ποιες, το καταλάβαμε). Έτσι, καλλιτέχνη μου! Να γίνουν τα Πανεπιστήμια κατασκηνώσεις ελεύθερες για όποιον θέλει να κοινωνικοποιηθεί, με live έντεχνο από σένα every night και με δωρεάν σουβλάκια, που θα πληρώνονται από τα λεφτά που θα βγάλουμε από την ανακύκλωση άχρηστων σελίδων.
Κι αυτά μάς τα λέει ο καλλιτέχνης ως χωριατόπαιδο που σπούδασε.
Και θα σού πούμε κι άλλοι, ως χωριατόπαιδα που σπουδάσαμε, ότι ευτυχώς ανοίξαμε τα μάτια μας, μελετήσαμε, ασχοληθήκαμε με τις επιστήμες μας και προοδεύσαμε. Δεν χάφταμε τέτοιες αηδίες και κούφια λόγια, δεν ασχοληθήκαμε με κηφήνες και άεργους των κομματικών παρατάξεων και λαμόγια που περίμεναν να καβατζωθούν, λέγοντας μπούρδες στον άδειο και σάπιο χρόνο τους.
Και τη δική μας πρόοδο προσδοκάμε και για τα παιδιά μας, καθώς με χαρά βλέπουμε ότι εσύ κι οι όμοιοί σου όλο και λιγότερο εισακούεστε!
Στο ντουλάπι πλέον οι "διαχρονικές" βλακείες σας!
ΥΓ: Η τελευταία φορά που άκουσα ότι οι δάσκαλοι είναι άχρηστοι ήταν από έναν άξεστο βοσκαρά που "έκοψε" την κόρη του από το σχολείο επειδή έτσι γούσταρε, για να την παντρέψει από τα 16.
Σημ.Το παιχνίδι στα ελληνικά ΑΕΙ είναι χαμένο από χρόνια. Από τότε που με το Νόμο Πλαίσιο του 1983 τα ΑΕΙ παραδόθηκαν στους "αντιχουντικούς αγωνιστάς" (Άλλο κεφάλαιο αυτό, δεν είναι της ώρας) και επιβλήθηκε συνδιοίκηση με φοιτητές κ.λπ.
Έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Έτσι θα πάει κι άλλα τόσα, ενώ στο μεταξύ θα σαπίζει διαρκώς, θα πνίγει τους φιλότιμους δάσκαλους και ερευνητές, θα διώχνει ταλαντούχους φοιτητές και θα προσελκύει όλο και χαμηλότερου επιπέδου τρόφιμους.
Ας είναι. Ας το χρηματοδοτήσουμε άλλα τόσα μέχρι να ξυπνήσουμε μία ημέρα και να είναι νεκρό. Δεν χάλασε ο κόσμος, τόσα και τόσα έξοδα κάνουμε που πάνε στο βρόντο.
Αν είμαστε έξυπνοι ως κοινωνία, ας τολμήσουμε την ίδρυση μη κερδοσκοπικών, μη κρατικών πανεπιστημίων. Για λόγους αυτοσυντήρησης και αναπαραγωγής επιστημόνων, ερευνητών, δασκάλων.
Ευτυχώς που βγήκε ο τραγουδοποιός Θανάσης Παπακωνσταντίνου και μάς είπε (κι αυτός) το όραμά του για την παιδεία και τα Πανεπιστήμια:
Η γνώση, λέει, είναι δευτερεύον ζήτημα. Άσε που τη βρίσκεις μόνος σου και δεν χρειάζονται δάσκαλοι και οι (υποτιθέμενες) βιβλιοθήκες! Έτσι, καλλιτέχνη μου! Να απολυθούν όλοι οι καραγκιόζηδες που νομίζουν ότι κάνουν κάτι, διδάσκοντας! Και στα σχολεία, να μη σου πω!
Όσο για τις βιβλιοθήκες (θα έχεις πάει σε πολλές, να φανταστώ...) να δοθούν για ανακύκλωση όλες αυτές οι άχρηστες σελίδες που υπάρχουν εκεί μέσα!Το πρωτεύον, για το Θανάση, είναι η κοινωνικοποίηση και η επαφή με τις ιδέες (μη μάς πεις ποιες, το καταλάβαμε). Έτσι, καλλιτέχνη μου! Να γίνουν τα Πανεπιστήμια κατασκηνώσεις ελεύθερες για όποιον θέλει να κοινωνικοποιηθεί, με live έντεχνο από σένα every night και με δωρεάν σουβλάκια, που θα πληρώνονται από τα λεφτά που θα βγάλουμε από την ανακύκλωση άχρηστων σελίδων.
Κι αυτά μάς τα λέει ο καλλιτέχνης ως χωριατόπαιδο που σπούδασε.
Και θα σού πούμε κι άλλοι, ως χωριατόπαιδα που σπουδάσαμε, ότι ευτυχώς ανοίξαμε τα μάτια μας, μελετήσαμε, ασχοληθήκαμε με τις επιστήμες μας και προοδεύσαμε. Δεν χάφταμε τέτοιες αηδίες και κούφια λόγια, δεν ασχοληθήκαμε με κηφήνες και άεργους των κομματικών παρατάξεων και λαμόγια που περίμεναν να καβατζωθούν, λέγοντας μπούρδες στον άδειο και σάπιο χρόνο τους.
Και τη δική μας πρόοδο προσδοκάμε και για τα παιδιά μας, καθώς με χαρά βλέπουμε ότι εσύ κι οι όμοιοί σου όλο και λιγότερο εισακούεστε!
Στο ντουλάπι πλέον οι "διαχρονικές" βλακείες σας!
ΥΓ: Η τελευταία φορά που άκουσα ότι οι δάσκαλοι είναι άχρηστοι ήταν από έναν άξεστο βοσκαρά που "έκοψε" την κόρη του από το σχολείο επειδή έτσι γούσταρε, για να την παντρέψει από τα 16.
Σημ.Το παιχνίδι στα ελληνικά ΑΕΙ είναι χαμένο από χρόνια. Από τότε που με το Νόμο Πλαίσιο του 1983 τα ΑΕΙ παραδόθηκαν στους "αντιχουντικούς αγωνιστάς" (Άλλο κεφάλαιο αυτό, δεν είναι της ώρας) και επιβλήθηκε συνδιοίκηση με φοιτητές κ.λπ.
Έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Έτσι θα πάει κι άλλα τόσα, ενώ στο μεταξύ θα σαπίζει διαρκώς, θα πνίγει τους φιλότιμους δάσκαλους και ερευνητές, θα διώχνει ταλαντούχους φοιτητές και θα προσελκύει όλο και χαμηλότερου επιπέδου τρόφιμους.
Ας είναι. Ας το χρηματοδοτήσουμε άλλα τόσα μέχρι να ξυπνήσουμε μία ημέρα και να είναι νεκρό. Δεν χάλασε ο κόσμος, τόσα και τόσα έξοδα κάνουμε που πάνε στο βρόντο.
Αν είμαστε έξυπνοι ως κοινωνία, ας τολμήσουμε την ίδρυση μη κερδοσκοπικών, μη κρατικών πανεπιστημίων. Για λόγους αυτοσυντήρησης και αναπαραγωγής επιστημόνων, ερευνητών, δασκάλων.