Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης: «Για κάθε ψυχή που αναπαύουμε, “ένα κεράκι ανεβαίνει” στην Αγία Τριάδα. Γι’ αυτό, για εσάς τους γιατρούς η σωτηρία είναι πολύ εύκολη»


 Ωφέλιμες διηγήσεις από τον γέροντα Εφραίμ τον Κατουνακιώτη
 
 Διήγηση δεύτερη:
Μια άλλη φορά, είπα στον Γέροντα: «Επειδή ως γιατρός έχω το τηλέφωνό μου πάντα ανοιχτό, δεν μπορώ να ησυχάσω μέρα-νύχτα. Μου λέει τότε: «Βρε παιδί μου, κλείσε το τηλέφωνό σου λίγες ώρες για να ησυχάζεις». Όταν του είπα μήπως έχω ευθύνη για περιπτώσεις που μπορεί να είναι σοβαρές, μου λέει: «Έχεις δίκαιο, παιδί μου. Όπως σου είχα πει, κάθε μέρα να βάζεις μια μετάνοια στην Παναγία για να σε φωτίζει στο διακόνημα της ιατρικής, όπως Εκείνη γνωρίζει, έτσι και τώρα όταν θέλεις να ξεκουραστείς θα λες:
 Παναγία μου, επειδή θέλω να ησυχάσω ας μη με πάρει κανείς τηλέφωνο. Και Εκείνη θα μεριμνήσει και δεν θα σου τηλεφωνήσει κανένας για να ξεκουράζεσαι. Πάντως τόνιζε ο Γέροντας ότι είναι μεγάλη υπόθεση, να αναπαύουμε τους ανθρώπους. Έλεγε χαρακτηριστικά: «Για κάθε ψυχή που αναπαύουμε, “ένα κεράκι ανεβαίνει” στην Αγία Τριάδα. Γι’ αυτό, για εσάς τους γιατρούς η σωτηρία είναι πολύ εύκολη».