Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021

Όσιος Εφραίμ Κατουνακιώτης: ...δεν ξέρω αν αυτός είναι μεγάλος ή μικρός γιατρός. Εγώ ξέρω ότι από την ώρα που μπήκε στο κελί μου, βρώμισε η ατμόσφαιρα σαν ψόφιο φίδι...

 
Είναι γεγονός ότι ορισμένοι ιατροί της λεγομένης «ομοιοπαθητικής» ιατρικής, προσπαθούσαν να πλησιάσουν και να εφαρμόσουν τις δικές τους θεραπευτικές σε ανθρώπους που ήταν γνωστές πνευματικές προσωπικότητες, όπως ο Γέροντας, ώστε να πιστοποιηθεί ότι η ομοιοπαθητική είναι χρήσιμη και αβλαβής, και κυρίως ότι είναι συμβατή με την ορθόδοξη πνευματικότητα. 
Έτσι, ήρθε στο κελί του ένας από τους πιο ονομαστούς, αν όχι ο πιο ονομαστός, «ομοιοπαθητικός γιατρός». Όταν μπήκε μέσα στο κελί του Γέροντα Εφραίμ και άρχισε να του μιλάει, ο Γέροντας δεν αναπαυόταν. Σε σχετική ερώτηση είπε:
 Εγώ δεν ξέρω αν αυτός είναι μεγάλος ή μικρός γιατρός. Εγώ ξέρω ότι από την ώρα που μπήκε στο κελί μου, βρώμισε η ατμόσφαιρα σαν ψόφιο φίδι. 
 Τα αισθητήρια του πατρός Εφραίμ ήταν πνευματικά, και ως εκ τούτου αλάνθαστα. Επομένως, μόνο το Άγιο Πνεύμα ευωδιάζει. Η δυσωδία των άλλων πνευμάτων γίνεται αντιληπτή από ανθρώπους όπως ο Γέροντας.
Απόσπασμα από το Κοντά σε έναν Άγιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου