Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΗΣ ΝΕΡΑΪΔΕΣ, ΓΟΡΓΟΝΕΣ, ΔΡΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΚΕΡΟΥΣ…

Τοῦ κ. Ἰωάννου Μηλιώνη, ἐκπαιδευτικοῦ, μέλους τῆς Π.Ε.Γ.
Τετάρτη, 18/9, μεσημέρι, στό Δελτίο Εἰδήσεων τοῦ ΑΝΤ1Νews ἡ Μαρία Σαράφογλου, παρουσιάστρια τῶν εἰδήσεων, μᾶς αἰφνιδιάζει:
«Μία ἀποκλειστική συνέντευξη μέ τήν ἠθοποιό Ἄννα Δημητρίεβιτς μέ ἀφορμή τίς κλειστές συν­αντήσεις γυναικῶν πού διοργανώνει ἐδῶ στήν Ἑλλάδα, στήν “Κόκκινη Σκηνή“, ἡ ὁποία εἶναι ἐμπνευσμένη ἀπό ἕνα Παγκόσμιο Κίνημα. Οἱ γυναῖκες ὑμνοῦν τή φύση τους καί ἀναβιώνουν ἕνα ἀρχαῖο ἔθιμο μέ θέμα τή μητρότητα»[1].

Σκηνή 1η: Παραλία, ἄμμος, μεγάλος κύκλος καμιά εἰκοσαριά γυναικῶν καθισμένων σταυροπόδι… στή μέση, κάτι σάν βωμός, πέτρες, ἄνθη. Ἕνα πολυνησιακό τύμπανο μέ ἕνα ἥλιο στό κέντρο καί γραμμικές διακοσμήσεις κρατᾶ τό ρυθμό, ἐνῶ ἕνας ὕμνος ἀφρικανικῆς μᾶλλον προέλευσης δονεῖ τήν ἀτμόσφαιρα.
Τίτλος τοῦ Video: «Ἡ Ἄννα Δημητρίεβιτς μιλᾶ γιά τήν Κόκκινη Σκηνή».
Σκηνή 2α: Τώρα, μέσα στό νερό μέχρι τή μέση, ἡ Ἄννα Δημητρίεβιτς καί οἱ γυναῖκες της, σέ κύκλο πάλι, μέ μπικίνι καί χαϊμαλιά στό λαιμό, ρίχνουν κόκκινα ἄνθη ἀνάμεσά τους, ἐνῶ ὁ ὕμνος καί τό τύμπανο συνεχίζουν.
Σκηνή 3η: Ἡ δημοσιογράφος πού καλύπτει τή «συνέντευξη», μᾶς ἀπευθύνει τόν λόγο: «Βρίσκομαι στή Βουλιαγμένη, στό Μεγάλο Καβούρι κι ἐνῶ ὁ κόσμος γύρω μου ἔχει ἔλθει, γιά νά κάνει μπάνιο, ἐγώ εἶμαι ἐδῶ γιά ἕνα τελείως διαφορετικό λόγο. Θά γνωρίσω μιά ὁμάδα πού ὀνομάζεται “Κόκκινη Σκηνή Γυναικῶν”. Στίς συναντήσεις τους, ὅπως κι αὐτή πού θά γίνει σήμερα ἐδῶ, συζητᾶνε γιά τό αἷμα τῆς περιόδου χωρίς ταμπού καί πιστεύουν στήν ἱερότητα τοῦ γυναικείου σώματος».
Σκηνή 4η: Ἐνῶ ἡ ἐκφώνηση συνεχίζεται, ἡ Ἄννα Δημητρίεβιτς, φορώντας ἕνα ὁλόσωμο πορτοκαλί παρεό χαράζει στήν ἄμμο τόν κύκλο γιά τήν τελετή.
«Τόν κύκλο τόν χαράζω» λέει, «γιά νά ξέρουν πού θά καθίσουν οἱ γυναῖκες(;). Θά στήσω τά πραγματάκια στό βωμό. Τόν βωμό τόν βάζουμε γιά ἀόρατους φίλους καί φίλες· νεράϊδες καί γοργόνες, γιά δράκους, γιά μονόκερους καί γιά προγόνους μας».
Ἡ δημοσιογράφος ρωτάει: «Πιστεύεις σ’ ὅλα αὐτά, δηλαδή, τίς νεράϊδες, τούς μονόκερους· μπορεῖ νά ἔρθουν σήμερα ἐδῶ καί νά εἶναι μαζί μας;».
Ἡ Ἄννα Δημητρίεβιτς χαμογελάει συγκαταβατικά, προφανῶς γιά τήν ἀφελῆ ἐρώτηση: «Δέν τό πιστεύω, τό ξέρω ὅτι θά εἶναι».
Σκηνή 5η: Ἡ κάμερα ἑστιάζεται στήν κατασκευή τοῦ «βωμοῦ»: ἕνα κουκλάκι-παιχνίδι, ἕνα μπλέ πλαστικό ἐλαφάκι, μικρή κρυστάλλινη πυραμίδα, μία Ματρούσκα, μιά «κούκλα» κόκκινο μαλλί πλεξίματος, ματσάκια ἀπό ἀποξηραμένα χορτατικά/βότανα -πού κάποια στιγμή τά ἀνάβουν-, διάφορες «σκόνες» σέ γυάλινα κουπάκια, κάποιες εἰκόνες -στυλιζαρισμένη φωτογραφία τῆς Ἄννας Δημητρίεβιτς(;) μέ φωτοστέφανο-, φωτογραφία κρανίου…
Ἡ δημοσιογράφος διηγεῖται: «Ἡ Ἄννα Δημητρίεβιτς κατάγεται ἀπό τή Σερβία κι ἀπό τό 2001 ζεῖ στήν Ἑλλάδα. Μέχρι τό 2012 ἐργαζόταν ὡς μοντέλο καί ἠθοποιός, ἐνῶ ὕστερα ἐκπαιδεύτηκε ὡς βοηθός μητρότητας, ἀλλιῶς “ντούλα” (Doula)[2] κι ἀπό τότε ἀσχολεῖται μ’ αὐτό καί μέ τίς συν­αντήσεις τῆς “Κόκκινης Σκηνῆς”».
Σκηνή 6η: Ἡ Ἄννα Δημητρίεβιτς λέει: «Ἤθελα νά πῶ ὅτι αὐτό πού κάνουμε εἶναι αὐτό πού κάνουν ὅλοι οἱ ἰθαγενεῖς λαοί»· συγχρόνως ἡ ἴδια καί κάποιες ἀπό τίς ὀπαδούς της «καπνίζονται» μέ τά ματσάκια τῶν ἀναμμένων χορταρικῶν καί συνεχίζει λέγοντας «ἐπικοινωνοῦμε μέ τά στοιχεῖα, μέ τή γῆ, μέ τό νερό, μέ τόν ἀέρα καί μέ τή μήτρα μας. Ἡ μήτρα μας εἶναι “τό ἱερό δισκοπότηρο” ξεχασμένο· αὐτό πού ψάχνουμε ἐδῶ κι αἰῶνες· αὐτή εἶναι ἡ μήτρα μας.
»Ἀπόψε, ὅταν λέω “φύλακας τῆς μήτρας” ἐννοῶ κάθε γυναίκα πού ἔχει “θυμηθεῖ” ὅτι ἡ μήτρα της εἶναι τό ἱερό δισκοπότηρο· ἔχει “θυμηθεῖ” ὅτι αὐτή ἡ μήτρα δέν εἶναι χῶρος ἀποθήκευσης φόβου, θλίψης καί θυμοῦ, ἀλλά εἶναι χῶρος δημιουργίας».
Κι ἐδῶ κλείνει ἡ «συνέντευξη» καί πᾶμε σέ ἀθλητικές εἰδήσεις.
Καί τώρα, μιά γρήγορη ἀνάλυση ἀπό ὅσα διαβάσαμε, γιά νά τοποθετήσουμε τά πράγματα στή σωστή τους θέση.
Ἡ γυναικεία μήτρα ἀποτελεῖ ὄντως γιά τόν ἀποκρυφισμό καί τήν τελετουργική μαγεία τό «ἱερό γιόνι» (yoni), τό «ἅγιο δισκοπότηρο», τήν «κούπα» στήν τράπουλα ταρώ, σέ ἀντιπαράθεση μέ τό «ἱερό λίγκαμ» (lingam), τό ἀνδρικό μόριο, τήν «σπάθη» στά ταρώ. Ὑπάρχουν δέ καί διάφορα εἴδη ταντρικοῦ διαλογισμοῦ στή γιόγκα (Yoni Tantric Meditation)[3] μέ κέντρο τό γιόνι καί ἀντίστοιχες σεξουαλικές ταντρικές πρακτικές («σεξουαλική μαγεία»).
Μέ βάση τά ἀνωτέρω, θέτουμε τό ἐρώτημα: Τό δηλητήριο πού ἐξαπέλυσε ὁ ΑΝΤ1 στό «Δελτίο Εἰδήσεων» θεωρεῖται «εἴδηση»; Ἕνα «μαγικό, ἀποκρυφιστικό τελετουργικό» χωρίς φυσικά οὔτε ἕνα καταδικαστικό, ἀποτρεπτικό σχόλιο ἀπό τήν παρουσιάστρια, ἀποτελεῖ «εἴδηση»;
Τό κοινό πού παρακολούθησε τίς «εἰδήσεις» βρέθηκε ἐκτεθειμένο σέ ἄγνωστες ὡς ἐπί τῷ πλεῖ­στον ἀποκρυφιστικές, νεογνωστικές καί νεοεποχίτικες διδασκαλίες καί πρακτικές, μέ κορύφωση τή μαγεία τῆς Γουΐκα (Wicca)[4], τῆς ἀποκρυφιστικῆς αὐτῆς λατρείας, πού κέντρο της ἔχει τή «Μεγάλη Μητέρα/Γαία»[5], πού θεοποιεῖ τή γυναίκα, πού θεωρεῖ τή Γῆ (τόν πλανήτη μας) ὡς ἕνα αὐτόνομο ζωντανό ὀργανισμό, πού χρήζει λατρείας -ὄχι ἁπλῶς φροντίδας- καί πού ἀποτελεῖ ἀπαρχή τῆς ἀντιεπιστημονικῆς θεωρίας, στήν ὁποία βασίστηκε τό κίνημα τῆς Οἰκολογίας, ἤδη ἀπ’ τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ ‘60 -λές καί ἡ Ἐκκλησία δέν διδάσκει τή φροντίδα γιά τήν προστασία τοῦ περιβάλλοντος[6].
Ὁ ΑΝΤ1 ἔθεσε τή γυναικεία γονιμότητα καί μητρότητα στό ἔλεος τῆς Γουΐκα καί τοῦ ἀποκρυφισμοῦ· καί δέν θά ὑπεραπλουστεύαμε τό θέμα περί Γουΐκα, ἄν δηλώναμε ὅτι ἡ λατρεία αὐτή δέν διαφέρει ἀπό τόν παραδοσιακό σατανισμό παρά μόνο στό ὅτι στή Γουΐκα δέν τελοῦνται ἀνθρωποθυσίες.
Ὅλα αὐτά, συνθέτουν ἕνα ἀνεπίτρεπτο σενάριο, πού ὁ ΑΝΤ1 θεώρησε ὑποχρέωσή του νά μᾶς σερβίρει· καί μή μοῦ πεῖτε, ὅτι ἐν ἀγνοίᾳ τους προέβαλαν τό θέμα…
Ὁλοκληρώνοντας τόν σχολιασμό θά θέλαμε νά ὑπογραμμίσουμε ὅτι δέν στοχεύουμε στήν προσβολή ἤ στήν ἀπομείωση τῆς τιμῆς καί τῆς ὑπολήψεως τῆς συμπαθοῦς ἠθοποιοῦ. Θά θέλαμε ὅμως νά προστατεύσουμε τό κοινὸ τοῦ Τηλεοπτικοῦ Σταθμοῦ, ἀπό τό ψυχοφθόρο δηλητήριο, δηλώνοντας ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν βοηθᾶται «νά γνωρίσει τόν ἑαυτό του» μέ τίς πρακτικὲς τοῦ ἀποκρυφισμοῦ καί τῆς Γουΐκα. Βοηθᾶται καί σώζεται μόνο μέσα στή μία ποίμνη, τήν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, τήν Ἐκκλησία.
Σημειώσεις:
[1] antenna.gr ἀπό τό 32.00΄ λεπτό τοῦ video. [2] archive.is [3] youtube.com [4] en.wikipedia.org [5] archive.is [6] «Καί ἔλαβε Κύριος ὁ Θεός τόν ἄνθρωπον, ὅν ἔπλασε, καί ἔθετο αὐτόν ἐν τῷ παραδείσῳ τῆς τρυφῆς, ἐργάζεσθαι αὐτόν καί φυλάσσειν» (Γέν. 2,15).