"Παρατήρησε τί συμβαίνει στη φύση:
Ο ήλιος δεν είναι λαμπρότερος μετά τη νύχτα;
Ο ύπνος δεν είναι γλυκύτερος μετά την αγρυπνία;
Η υγεία δεν είναι περισσότερο επιθυμητή μετά τη δοκιμασία της αρρώστιας;
Έτσι και το τραπέζι γίνεται περισσότερο ευχάριστο μετά τη νηστεία.
Δεχθείτε τη λοιπόν με χαρά"
(Μέγας Βασίλειος)