Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ας δεχθούμε τη νηστεία με χαρά!

 

"Παρατήρησε τί συμβαίνει στη φύση: 

Ο ήλιος δεν είναι λαμπρότερος μετά τη νύχτα; 

Ο ύπνος δεν είναι γλυκύτερος μετά την αγρυπνία; 

Η υγεία δεν είναι περισσότερο επιθυμητή μετά τη δοκιμασία της αρρώστιας;

 Έτσι και το τραπέζι γίνεται περισσότερο ευχάριστο μετά τη νηστεία.

Δεχθείτε τη λοιπόν με χαρά"

(Μέγας Βασίλειος)

 fotodotes