Κυριακὴ Σαμαρείτιδος Ἁγίας Φωτεινῆς
Χ ρ ι σ τ ὸ ς Ἀ ν έ σ τ η. Ἀ λ η θ ῶ ς Ἀ ν έ σ τ η.
Εὐχόμενος διὰ τὴν ὑπὲρ φωτίσεως καὶ σωτηρίας τῶν ἀθανάτων ψυχῶν μας μὲ τὸ χαρμόσυνο μήνυμα τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ Κυρίου καὶ Δημιουργοῦ μας.
Καθότι τὸ ζήτημα εἶναι σωτηριολογικὸ-πνευματικὸ, ἀφοῦ ὁ κάθε ἄνθρωπος γεννᾶται μὲ τὸ θεόσδοτον δῶρον - χάρισμα τὸ αὐτεξούσιον. Ἡ ἐλευθερία ἐπιλογῆς εἶναι δικαίωμα τοῦ κάθε συνανθρώπου μας.
Πολλὲς πολιτικὲς καὶ ἐκκλησιαστικὲς ὁμάδες προβάλλουν ὡς λύση τὴν προαιρετικότητα καὶ ὄχι τὴν ὑποχρεωτικότητα τῆς παραλαβῆς τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (Π.Α.).
Αὐτὸ εἶναι αὐτονόητο γιὰ κάθε ἐλεύθερο ἄνθρωπο-πρόσωπο, εἰδικὰ γιὰ τόν κάθε Ἑλληνορθόδοξο ποὺ γαλουχήθηκε μὲ πνεῦμα ἐλευθερίας ἀνὰ τοὺς αἰῶνας ἀπὸ τοὺς ἔνδοξους προγόνους μας....
Ὅποιος ἐπιβάλλει ὁτιδήποτε εἶναι τύραννος, χρησιμοποιώντας φασιστικές-ναζιστικές μεθόδους, εἰδικὰ γιά ὅ,τι σχετίζεται μὲ τήν ταυτοποίηση τοῦ προσώπου καὶ ἔλεγχο τοῦ κάθε ἀνθρώπου.
Οἱ ἡγέτες ἑνὸς ἔθνους καὶ εἰδικὰ οἱ πνευματικοί - ἐκκλησιαστικοὶ ὀφείλουν νὰ παροτρύνουν καὶ νὰ ὁδηγοῦν τοὺς πιστοὺς στόν δρόμο σωτηρίας καὶ αἰωνιότητας, ὅσο κόστος ἐφήμερο καὶ ἐπίπονο ἔχει ἡ ἑκάστοτε ἐπιλογή....
Ὁ Eὐαγγελικὸς Λόγος εἶναι ξεκάθαρος :
«Ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν».(Ματθ.Ε΄,37).
Δηλαδή : Τὸ ναὶ ναί. Τὸ ὄχι ὄχι. Δὲν ὑπάρχει κάτι ἐνδιάμεσο, Φῶς ἢ σκότος, Ἀλήθεια ἢ ψεῦδος, μαῦρο ἢ ἄσπρο. Γκρίζες ζῶνες δὲν ὑπάρχουν.... Ὅ,τι γκρίζο εἶναι πολιτικάντικη- ὑποκριτική τακτικὴ τῆς ἀμφιβολίας, τοῦ συμβιβασμοῦ καὶ ἐν τέλει τῆς ὑποχωρητικότητας...
Οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἀνὰ τοὺς αἰῶνες, μᾶς διδάσκουν νὰ πολεμοῦμε τὸ κάθε κακὸ στὴ ρίζα, στὴ γένεσή του… Στὸν πνευματικὸ πόλεμο τοῦ λογισμῶν ἔχουμε : τὴν προσβολή, τὸν συνδυασμό, τὴν συγκατάθεση, τὴν πράξη καὶ τελικὰ τὴν πτώση καὶ οἱ συνεχεῖς πτώσεις μᾶς ὁδηγοῦν στήν αἰχμαλωσία...
Ἐὰν ἐξ’ ἀρχῆς, στὸ πρῶτο στάδιο τῆς προσβολῆς, δὲν ποῦμε ἕνα ἀποφασιστικὸ ὄχι στὸ κάθε τι ποὺ μᾶς ἀποκόπτει ἀπὸ τὴ Χάρη τοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ καὶ Δημιουργοῦ μας, θὰ φτάσουμε νὰ συγκατατεθοῦμε καὶ νὰ πράξουμε αὐτὰ ποὺ ἀργότερα καὶ νὰ θέλουμε νὰ μετανοήσουμε θὰ εἶναι πλέον ἀργά....!!! (π.χ. σφράγισμα ἀντίχριστου.) Ἔτσι καὶ μὲ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, ὅποιος ἐὰν τὸ δεχθεῖ οἰκειοθελῶς, ἀπὸ ἐλεύθερο πρόσωπο γίνεται νούμερο, ἀριθμοποιημένο ἀντικείμενο, res (=πράγμα)….
Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι, ἀφοῦ γεννηθήκαμε, λάβαμε ὄνομα μέσῳ τοῦ ἀναδόχου - νονοῦ μας ἐνώπιον τῆς Ἁγίας Τριάδος, παρόντων Ὀρθόδοξου Ἱερέα, γονέων καὶ ὅλων τῶν συγγενῶν, μὲ τὸ περίγυρο σύνολο τῆς κοινωνίας ὡς μάρτυρες τοῦ θείου αὐτοῦ Μυστηρίου τοῦ βαπτίσματος καὶ τοῦ μυρώματος. Τώρα μὲ τὴν οἰκειοθελῆ ἀποδοχὴ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ -ποὺ θὰ εἶναι καὶ παγκόσμιος- ἡ ἐλεύθερη συνείδησή μας δὲν μᾶς χτυπάει συναγερμὸ ὅτι δὲν εἶναι θεάρεστη αὐτὴ ἡ ἐπιλογή...;;; Ἡ ἀριθμοποίηση-νουμεροποίηση, χάριν εἰκονικῶν ψευδεπίγραφων διευκολύνσεών μας στὰ βιοποριστικὰ, μήπως μᾶς στερήσει τὰ αἰώνια ἀγαθά...;;;
Ἡ ἐπιλογὴ εἶναι ἐλεύθερη…Ἡ ἐλευθερία ἔχει, ὅμως, καὶ εὐθύνες, καὶ ἀντίκτυπο ἡ ἐσφαλμένη ἐπιλογή, εἰδικὰ καὶ ὅταν ἐπὶ δεκαετίες, ἀπὸ τό 1987, ὁ Ἅγιος Παΐσιος, οἱ συνοδικὲς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Κοινότητας Ἁγίου Ὄρους καὶ πολὺ φωτισμένοι καὶ Ἅγιοι Πατέρες μᾶς ἐνημέρωσαν ἐγκαίρως, ὥστε νὰ εἴμαστε σὲ ἐγρήγορση καὶ σὲ ἐπιφυλακή... !!!
Ὅλοι μας γνωρίζουμε ὅτι ζοῦμε καταστάσεις ἀποκαλυπτικὲς καὶ ὡς γενεὰ ἔσχατη καὶ μαλθακή (δηλαδὴ ὀγδοῆτες ὅπως λέμε ἐντὸς Ἁγίου Ὄρους), σημαίνει ὅτι δὲν θέλουμε νὰ στερηθοῦμε τίς δῆθεν ἀνέσεις μας καὶ κοσμικὲς ἐξυπηρετήσεις μας. Τώρα (στὴν κατάλληλη γι’ αὐτοὺς στιγμὴ) προσπαθοῦν νὰ μᾶς ἐπιβάλουν ὑποχρεωτικὰ τὸ προσωπικὸ ἀριθμό.
Ὡς Ὀρθόδοξοι νὰ δηλώσουμε ἀ ρ ν η τ ὲ ς σ υ ν ε ι δ ή σ ε ω ς καὶ ὑποχρεοῦται τὸ κράτος νὰ μεριμνήσει γιὰ ἐναλλακτικὴ λύση, ὅπως πράττει γιὰ ἄλλες κοινωνικὲς ὁμάδες (π.χ. Χιλιαστές ).
Οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί, οἱ πραγματικὰ πιστοί, νὰ ποῦμε ἕνα ὁμολογιακὸ Ο Χ Ι, μὲ ὅποιο κόστος καὶ μαρτυρικὸ τέλος θὰ ἔχει αὐτὴ ἡ ἐπιλογή μας .... Οἱ δὲ χλιαροὶ θὰ προσπαθοῦν νὰ δικαιολογήσουν τὴν ὑποχωρητικότητα καὶ συγκατάθεσή τους – λησμονῶντας τὸν λόγο τοῦ Θεανθρώπου Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ: «οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός . οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου» (Ἁποκάλυψη Γ΄,16-17)-
ἀποσιωπῶντας διαγράφοντας ἀποφάσεις Συνόδων Ἐκκλησίας (ἀπόφαση Δ.Ι.Σ. Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὑπ’ ἀριθμ. ἐγκύκλιος 2641/1998 ) καὶ Ἁγίου Ὅρους ( ἀπόφαση τῆς 22-4/5-5-2011, τὸ ὑπ’ ἀριθμ.πρωτ. Φ.2/42/893 τῆς 1/14.4.2025 ἔγγραφο τῆς Ἱερᾶς Κοινότητας πρὸς τὸν ὑπουργὸ Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης, ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ τῶν Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων μὲ τίτλο «Ἡ ἠλεκτρονικὴ ψηφιακὴ ταυτότητα- Κάρτα τοῦ Πολίτη, Προσωπικὸς Ἀριθμὸς καὶ ἡ ἐπερχόμενη παγκόσμια δικτατορία» τῆς 6//19.1.2024
[ βλπ.ΦΩΝΗ Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων, περιοδική ἔκδοση, τεῦχος Γ΄ 2024 ] ),
παραποιῶντας τά λεγόμενα Ἁγίων Πατέρων, παλαιῶν καὶ νέων (βλπ. τὴν χειρόγραφη ἐπιστολὴ «Σημεῖα τῶν καιρῶν» ἐν ἔτει 1987, καθὼς καὶ Λόγοι Β΄ «Πνευματικὴ ἀφύπνιση» τοῦ Ἁγίου Παϊσίου μοναχοῦ Ἁγιορείτη, Ἅγιος Πορφύριος, μακαριστοί Πατέρες Μητρ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης, Ἀμβρόσιος Λάζαρης, Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος, Σάββας Ἀχιλλέως, Ἰωάννης Καλαΐδης κ.ἄ.).
Οἱ Ἐντολές τοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ μας εἶναι ἀπόλυτες :
«Οὐ κλέψεις» . «Οὐ πορνεύσεις» . «Οὐ ψευδομαρτυρήσεις».(Ἔξοδος Κ΄, 1-18).
Ἡ συνειδητὴ ἀποδοχὴ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ δὲν εἶναι μία πτώση ποὺ τακτοποιεῖται μὲ τὸ θεῖο Μυστήριο τῆς μετανοίας - ἐξομολογήσεως ... Ἡ ἀποδοχὴ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ εἶναι καὶ ἄρνηση... Ὅ,τι δεχτήκαμε κατά τὴν ὀνοματοδοσία τοῦ προσώπου μας μὲ τὸ βάπτισμα καὶ μύρωμα, τώρα γίνεται ἀντικατάσταση ὀνόματος μὲ ἀριθμό στήν «ἀριθμοβάπτιση»...
Μὲ τὸ Ἱερὸ Μυστήριο τοῦ βαπτίσματος, ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, πολιτογραφούμεθα ὡς μέλη τῆς Βασιλείας τῶν Οὐρανῶν.
Εὔλογα διερωτόμεθα : Μήπως μὲ τὴν ἀριθμοποίηση (τήν συνειδητή ἀποδοχὴ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ -Π.Α.-) πολιτογραφούμεθα στὴν… βασιλεία τοῦ Ἀντιδίκου ;;;
Ἐξ’ ἀρχῆς, σύμφωνα μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ, κάθε ἄνθρωπος ἐπλάσθη ἀπὸ τὸν Δημιουργὸ κατ’ εἰκόνα Θεοῦ «καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν» (Γεν.Α΄, 27), μὲ τὴν προοπτικὴ, ἐλευθέρα βουλήσει, ὁ ἄνθρωπος νὰ ἀποκτήσει τὸ καθ’ ὁμοίωσιν (ὁ ἁγιασμός – θέωση κατὰ Χάριν δηλαδὴ μὲ τὴν ἐνέργεια τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν δική του ἐν μετανοίᾳ μυστηριακὴ ζωή). Στὴν προκειμένη περίπτωση περὶ συνειδητῆς ἀποδοχῆς τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (Π.Α.) ὁ ἄνθρωπος κυριολεκτικὰ ἀπεμπολίζει τὸ «κατ’ εἰκόνα» ὡς πρόσωπο δηλαδὴ τὸ θεόδοτο χάρισμα, μετατρέποντας τὸ πρόσωπο ἁπλῶς σὲ ἀριθμό-νούμερο.
Ἑπομένως, μὲ τὴν ἐν λόγῳ ἐπιλογὴ τῆς συνειδητῆς ἀπώλειας τοῦ «κατ’ εἰκόνα» πῶς μπορεῖ νὰ ἐπιτύχει τὸ «καθ’ ὁμοίωση», τὸν ἁγιασμό ;;;
Θέλει προσευχὴ καὶ προσοχή ...
Εἶναι ἀμετάκλητο ἐφόρου ζωῆς καὶ κακὸ παράδειγμα στὴν κάθε ἑπόμενη γενιὰ νὰ εἶναι συγκαταβατικὴ σὲ κάθε ἀντίχριστο νόμο τῆς ὅποιας ἀνθελληνικῆς κυβερνήσεως. Ὑπάρχουν τεχνολογικὲς λύσεις ταυτοποιήσεως προσώπου. Ἁπλᾶ δὲν θέλουν νὰ τὶς ἐφαρμόσουν ...!!!
Οἱ διορισμένοι πολιτικάντηδες ἀπὸ τὶς σκοτεινὲς δυνάμεις τῶν νεοταξιτῶν---παγκοσμιοποιητῶν ἐφαρμόζουν τὰ πρωτόκολλα τῶν σι@νιστ@ν ποὺ ἐπιβάλλονται σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς τῆς κοινωνικῆς ζωῆς μέσῳ τῆς ἀντίχριστης μασ@νίας (καὶ παρακλάδιά της: ρόταρυ, Χιλιαστές, αἱρετικοὶ καὶ λοιποί ).
Νὰ εἶναι σίγουροι ὅτι θὰ βροῦνε δυναμικές ἀντιστάσεις ἀπὸ τοὺς Ἑλληνορθοδόξους, οἱ ὁποῖες ἀντιδράσεις θὰ ἀφυπνίσουν καὶ ὅλη τὴν ἀνθρωπότητα ποὺ ζητεῖ ἐναγωνίως φῶς στὰ ἀδιέξοδα καὶ τὰ ποικίλα προβλήματα ποὺ ἐντέχνως δημιουργοῦν... (βλέπε ψευτο- ἐμβολιασμοὺς μὲ ἀνυπολόγιστες καὶ ἐπώδυνες παρενέργειες, ποὺ ἀποσκοποῦν στήν μείωση τοῦ παγκόσμιου πληθυσμοῦ ἀπὸ ὀχτὼ -8- δις στὰ δύο -2- δις ), ὥστε εὔκολα νὰ ἐπιβάλλουν ἀριθμοὺς καὶ τσιπάκια (=πλινθία) στοὺς ἐναπομείναντες γιά τήν τελική σκλαβοποίησή τους στὸν ἀναμενόμενο ἀρχηγό καὶ πατέρα τους διάβολο - ἀντίχριστο .
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα ἐπιλέχθηκε ὡς χώρα τοῦ μεγάλου πειράματος γιὰ τὰ ἀντίχριστα σχέδια τῶν παγκοσμιοποιητῶν. Ἐὰν καί ὅταν ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα προσκυνήσει τότε εἶναι εὔκολο θήραμα ὅλη ἡ ἀνθρωπότητα στὰ χέρια τοῦ ἀναμενόμενου κατ' αὐτοὺς ἀντιχρίστου.
Ἕνα εἶναι τὸ σίγουρο...
Νικητὴς εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ Θεός μας.
«Ἐξῆλθε νικῶν καί ἵνα νικήσῃ»
(Ἀποκ. Ἰωάν., ΣΤ΄,2).
Χριστὸς Ἀνέστη. Ἀληθῶς Ἀνέστη.