Ὑπάρχει ἕνας καθρέπτης, ὁ ὁποῖος ἔχει τήν ἰδιότητα, χωρίς νά καταδεικνύει, νά ἀναδεικνύει ἀβιάστως τό ἀλλόκοτο ἱερατεῖο καί τή σαγήνη του, πού ἁπλώθηκε ἐντόνως, κυρίως τίς τελευταῖες δεκαετίες, στήν πατρίδα μας. Οἱ ἱεράρχες, καί γενικώτερα, οἱ ἱερωμένοι, ἄς καθρεπτισθοῦν σέ αὐτόν τόν ταπεινό καθρέπτη, πού βασίζεται στήν Ἱερά Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας, καί ἄς κάνουν τήν αὐτοκριτική τους. Ἀνήκουν στό ἀλλόκοτο ἱερατεῖο ἤ ὄχι;
Τό ἀλλόκοτο ἱερατεῖο θά ἐμφανίζονταν στόν καθρέπτη νά:
· μαγαρίζει τήν διδασκαλία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας ἐντός τῶν ἑλληνικῶν σχολείων, ἀφήνοντας τά χριστιανόπουλα νά μετατρέπονται σέ πνευματικούς γενίτσαρους ἀπό τούς ἀντιχρίστους.
· ἐπιτρέπει νά βλασφημοῦνται ἐλεύθερα τά ὅσια καί ἱερά τῆς Πίστεώς μας, ἀκόμη καί αὐτό τό πρόσωπο τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ μας σέ ἀλλόκοτες ἐκθέσεις, θεατρικά ἔργα, βιβλία, κ.ἄ.
· ἐπιτρέπει τήν ἐφαρμογή ἀντιχρίστων νόμων, ὅπως αὐτόν τῆς νομιμοποίησης τῆς ἀρσενοκοιτίας, τήν ὁποία, ὡς γνωστόν, βδελύσσεται ὁ Θεός, ὡς «πάθος ἀτιμίας»[1] πού ὁδηγεῖ, ἄνευ μετανοίας, στήν κόλαση[2]. Βάζει τά δυνατά του γιά νά ἀποτρέψει καί τά πιό ἁπλά μέτρα ἀντίστασης: τόν πανελλήνιο ξεσηκωμό ἤ τόν ἀφορισμό τῶν ὑποστηρικτῶν τῆς ἀνομίας καί τήν ἀποκοπή τους ἀπό τήν Ἐκκλησία μέχρι τή μετάνοιά τους.
· δέχεται σέ ἱερά Μυστήρια καί Ἀκολουθίες, τή συμμετοχή ἀφορισμένων.
· ἐπιτρέπει τήν μετατροπή τῆς πατρίδος μας σέ μωαμεθανική χώρα. Οἱ πρόγονοί μας μᾶς ἐλευθέρωσαν μέ τό αἷμα τους, τό ἀλλόκοτο ἱερατεῖο ἀκυρώνει τόν ἀγῶνα τους.
· ἀποτρέπει τήν πραγματοποίηση τοῦ ἱεροῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους. Ἄν τό ἤθελε, θά πραγματοποιοῦνταν· τζαμιά ὑψώνονται ἀλλά ὄχι τό Τάμα τῶν ἀγωνιστῶν πρός τόν Κύριο.
· μαγαρίζει τήν Ὀρθόδοξο Πίστη, καί ἐπιτρέπει σέ ὅλους τούς αἱρετικούς καί ἀλλόθρησκους νά σαγηνεύουν τούς χριστιανούς μέ τίς ἀλλόκοτες, δαιμονικές διδασκαλίες τους.
· μαγαρίζει τήν Ὀρθόδοξο Πίστη, διδάσκοντας στό ποίμνιό του διδασκαλίες ἀντίθετες μέ τήν Ἁγία Γραφή καί γενικότερα, τήν Ἱερά Παράδοση, δηλαδή, «διδασκαλίαις δαιμονίων»[3],.
· ἐμπαίζει τήν Θεία Λειτουργία συλλειτουργώντας μέ ψευδεπισκόπους, δηλαδή, λαϊκούς μέ ράσα[4], ὅπως αὐτούς πού ἀνήκουν στήν ψευδοεκκλησία τῶν Οὐκρανῶν.
· στέκεται ἀπέναντι στούς ἀγῶνες τῶν πιστῶν ὑπέρ τῆς Πατρίδος, ὅπως ὁ ἀγῶνας γιά τό σκοπιανό.
· ἐπιτρέπει τήν ἀριθμοποίηση τῶν προσώπων τῶν χριστιανῶν καί ἐν τέλει τήν προσκύνηση τοῦ Θηρίου.
· ἐπιτρέπει τήν σφαγή τῶν μικρῶν εἰκόνων τοῦ Θεοῦ.
· στηρίζει ὅλες τίς ἀντίχριστες κυβερνήσεις στό καταστροφικό ἀντιχριστιανικό καί ἀντεθνικό τους ἔργο.
· στηρίζει καί νά προωθεῖ τούς δύο πυλῶνες τῆς νεοταξικῆς πραγματικότητας: τό Ἰσλάμ καί τήν ὁμοφυλοφιλία.
· ἀποϊεροποιεῖ τούς ἱερούς ναούς, καταντώντας τους μπουζουξίδικα ἤ μέ τήν λεγόμενη λειτουργική ἀναγέννηση.
· συναγωνίζεται μέ τό παπικό «ἱερατεῖο», προβαίνοντας σέ συνεχεῖς ἐξευτελιστικούς νεωτερισμούς λόγῳ τῆς τρικυμίας πού συμβαίνει στό εὐλαβοβλαμμένο κρανίο του.
· στηρίζει, λόγῳ τοῦ «φιλάδελφου», τούς νεωτερίζοντες καί αἱρετίζοντες «ἀδελφούς» καί νά ἐξουθενώνει τούς παραδοσιακούς.
· παραδίδει «τά τοῦ Καίσαρος τῷ Καίσαρι καί τά τοῦ Θεοῦ»[5] τῷ Καίσαρι, ὅπως στήν μαύρη περίοδο τοῦ κορωνοϊοῦ, πού ἔκλεισαν τίς ἐκκλησιές καί βλασφημήθηκαν τά Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας.
Οἱ Ποιμένες ἔχουν ἐντολή ἀπό τόν Κύριο καί ὁρκίστηκαν νά προστατεύουν τό λογικό τους ποίμνιο ἀπό τούς ὁρατούς καί ἀοράτους ΛΥΚΟΥΣ. Ὅσοι ὅμως θά ἀνήκουν στό ἀλλόκοτο ἱερατεῖο, ὄχι μόνο δέν θά προστατεύουν τό ποίμνιο, ἀλλά θά γίνουν λύκοι οἱ ἴδιοι καί θά τό κατασπαράσσουν. Θά γίνουν δοῦλοι καί ὄργανα τοῦ διαβόλου. Θά εἶναι αἴτιοι γιά τήν αἰώνια καταστροφή ἀνεκτίμητων ψυχῶν καί τῆς πάλαι ποτέ εὐλογημένης Πατρίδας μας. Εἴθε ὅλοι μας, κληρικοί, μοναχοί καί λαϊκοί, νά μετανοήσουμε καί νά γίνουμε τό φῶς τοῦ κόσμου, ὅπως τό Φῶς, ὁ Ἀναστημένος σαρκωμένος Λόγος!
[1] Ρωμ. 1, 26
[2] Α΄ Κορ. 6, 9-11
[3] Α΄ Τιμ. 4, 1
[4] «’’Οἱ λαϊκοί μέ ράσα πού παριστάνουν τούς ἱερεῖς καί ἐπισκόπους, δέν ἐπιτρέπεται νά εἰσέλθουν στό Μοναστήρι’’. Στήν Ἑλλάδα ἀρνήθηκαν νά συμπροσευχηθοῦν μέ σχισματικούς.», https://gr.pravoslavie.ru/125425.html, «Δημήτριος Τσελεγγίδης: Γιατί ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἀναγνωρίζει ἕνα μόρφωμα τό ὁποῖο ὁ ἴδιος εἶχε καταδικάσει;», https://gr.pravoslavie.ru/124790.html
[5] Ματθ. 22, 21