Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη,
Θεολόγου – Δημοσιογράφου – Συγγραφέως – Ἐκδότου
(ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)
Ὁ νῦν Πρωθυπουργὸς δὲν εἶναι οὔτε ἐξοχώτατος οὔτε ἀξιότιμος. Ἀξιοθρήνητος εἶναι. Μετὰ τὸν Τρὰμπ εἶπε καὶ αὐτὸς ὅτι δύο φῦλα ὑπάρχουν, ὁ ἄνδρας καὶ ἡ γυναίκα. Καὶ συνεπλήρωσε: Αὐτὸ προκύπτει καὶ ἀπὸ τὴν βιολογίαν. Πρωτίστως ἔπρεπε νὰ ἀναφερθῆ εἰς τὴν Ἁγίαν Γραφήν: «Ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτοὺς» (Γέν. 1,27).
Ὁ Πρωθυπουργὸς ἐγνώριζεν ὅτι ὑπάρχουν μόνον δύο φῦλα. Διατί, ὅμως, ἠγωνίσθη σθεναρῶς, διὰ νὰ ψηφισθῆ ὁ νόμος περὶ τοῦ ψευδογάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων, χωρὶς νὰ ὑπάρχη οὐδεμία πολιτικὴ ὑποχρέωσις καὶ οὐδεμία κοινωνικὴ ἀνάγκη; Ἐνήργησεν ὡς ἐντολοδόχος ξένων παραγόντων. Δὲν εὑρίσκω ἄλλην ἐξήγησιν. Ἔγραψα καὶ ἄλλοτε ὅτι ὁ Πρωθυπουργὸς δὲν κυβερνᾶ, ἀλλὰ κυβερνᾶται.
Ἀφοῦ ἔχει ὁμολογήσει καὶ ὁ ἴδιος, δημόσια, ὅτι ὑπάρχουν μόνον δύο φῦλα, ἐὰν ἔχη ἐντιμότητα ὁ Πρωθυπουργὸς καὶ τὴν στοιχειώδη πολιτικὴν εὐθυξίαν, ὑποχρεοῦται νὰ καταργήση πάραυτα τὸν ἀνίερον καὶ ἐκτρωματικὸν τοῦτον νόμον, μὲ τὸν ὁποῖον ἐπῆλθεν ἐκτεταμένος ἐξευτελισμὸς τῆς Πατρίδος μας. Ἐδημοσιεύθη παγκοσμίως ὅτι ἡ Ἑλλάς εἶναι ἡ πρώτη (καὶ μοναδικὴ) Ὀρθόδοξος Χώρα, εἰς τὴν ὁποίαν ἐνομοθετήθη μόρφωμα γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων.
Εἶναι ἐξωφρενικὴ ἡ ἄποψις τοῦ Πρωθυπουργοῦ ὅτι εἶναι δικαίωμα ἡ ἐπιθυμία τοῦ ἀνδρὸς νὰ συζευχθῆ μὲ ἄνδρα καὶ ἡ γυνὴ μὲ γυναῖκα. Αὐτὸ δὲν εἶναι δικαίωμα, αὐτὸ εἶναι ἀνώμαλον πάθος καὶ διαστροφή.
Ὅταν καὶ οἱ κτηνοβάται ἀπαιτήσουν νὰ συζευχθοῦν διὰ νόμου μὲ ζῶα, τί θὰ πράξη ὁ Πρωθυπουργός;