Τοῦ Σεβ. Ἀσκάλωνος Νικηφόρου
Σχετικὰ μὲ τὸ θέμα τῆς ἀπομάκρυνσης τοῦ Τιμίου Σταυροῦ πίσω ἀπό τὴν
Ἁγία Τράπεζα ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Περιστερίου Γρηγόριο καὶ τὴν θέση τοῦ
Μητροπολίτου αὐτοῦ ὅτι ὁ Σταυρὸς δὲν ἔχει θέση πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα
(καὶ κατ’ ἐπέκταση δὲν ἔχει θέση στὴν Ὀρθόδοξη Λατρεία καὶ Ζωή),
διότι ἡ παρουσία Του στὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, μᾶς χαρακτηρίζει ὡς
ἀνθρώπους ποὺ ἀμφισβητοῦμε τὴν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ. Κάτι τέτοιο
ὑποστηρίζουν οἱ Προτεστάντες καὶ ἰδιαίτερα οἱ Γιαχωβάδες, οἱ ὁποῖοι δὲν
χρησιμοποιοῦν τὸν Σταυρὸ πουθενά.
Λησμονεῖ ὁ Mητροπολίτης Γρηγόριος ὅτι
ὁ Χριστὸς μᾶς ἀπελευθέρωσε ἀπὸ τὰ δεσμὰ τῆς ἁμαρτίας μὲ τὴν Θυσία
Του ἐπί τοῦ Σταυροῦ καὶ ὅτι ἡ Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ μᾶς βεβαιώνει ὅτι ὁ
Χριστὸς εἶναι ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, Θεὸς καὶ Ἄνθρωπος, τὸ Δεύτερο Πρόσωπο τῆς
Ἁγίας Τριάδος, πρᾶγμα ποὺ ἀμφισβητοῦν οἱ Προτεστάντες καὶ γενικὰ οἱ
ἀντίχριστοι. Πιστεύω ὅτι ὁ Μητροπολίτης Γρηγόριος, καὶ ὅσοι συμφωνοῦν
μαζί του, ἀκολουθοῦν τὴν ἀντίχριστη πορεία τοῦ Ἀρχιαιρεσιάρχου
ἐπιβήτορος τοῦ Θρόνου τῆς Κωνσταντινουπόλεως γιὰ τὸν δικό του λόγο ὁ
καθένας ἀπό αὐτοὺς. Αὐτὸ ἐπιβεβαιώθηκε ἐπισήμως μὲ τὴν πρόσφατη ἐπίσημη
ἐπίσκεψη τοῦ Νέου Πάπα τῆς Ἀνατολῆς στὴν Μητρόπολη Περιστερίου ποὺ
σκοπὸ εἶχε νὰ στηρίξη τὸν Μητροπολίτη Περιστερίου καὶ τὶς κακοδοξίες
του, κακοδοξίες ποὺ ἔχει διακηρύξει πολλές φορὲς καὶ ὁ ἴδιος. Τέλος, ὁ
Ἀπόστολος Παῦλος συνοψίζει μιὰ γιὰ πάντα τὴν Πίστη τῆς Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας γιὰ τὸν Σταυρὸ μὲ τὰ λόγια του: «Ἐμοὶ δὲ μὴ γένοιτο καυχᾶσθαι
εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου» (Γαλ. 6, 14).