Ἐξ αἰτίας μιᾶς συνεντεύξεως συνέλαβαν γιὰ ἀπείθεια τὸν κ. Νεκτ. Μικκιὸ γιατὶ ἤθελε νὰ διαμαρτυρηθεῖ εἰρηνικὰ στό προαύλιο τῆς Ἁγίας Σοφίας γιὰ τὸ europride!
Δαιμονικὴ ἀντιποίησι στὸν Εὐεργέτη τοῦ κόσμου
Δὲν ἦταν μόνο ἡ πρὸ πολλῶν ἐτῶν ἄρνησι τῆς Γαλλίας νὰ γίνῃ μνεία στὸ Σύνταγμα τῆς Εὐρώπης τῶν χριστιανικῶν θεμελίων της. Δὲν ἦταν μόνο ἡ φετινὴ Γιουροβίζιον μὲ τὸ δαιμονικὸ μήνυμά της. Ἦρθαν τώρα καὶ οἱ Ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες στὸ Παρίσι νὰ ἐπιβεβαιώσουν τὸ ἀντίχριστο πνεῦμα ποὺ κατέλαβε τὴν Εὐρώπη. Καὶ τὸ χειρότερο εἶνε, ὅτι δὲν ὑπάρχει συναίσθησι στοὺς «χριστιανοὺς» Εὐρωπαίους. Ὣς καὶ ὁ κ. Ἐρντογὰν εὐαισθητοποιήθηκε καὶ εἶπε ὅτι θὰ τηλεφωνήσῃ στὸν πάπα. Καὶ ἔχει δίκιο. Ἔτσι κάνουν λοιπὸν οἱ χριστιανοί; Δὲν πάει καθόλου καλὰ ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωσι.
Ἡ σύλληψις ὅμως καὶ κράτησις στὴ Θεσσαλονίκη τοῦ Χριστιανοῦ Νεκταρίου Μικκιοῦ, γιὰ νὰ μὴ ἐνοχληθῇ τὸ παράπαν ἡ παρέλασι τῆς ἀνωμαλίας, δείχνει ὅτι καὶ ἡ Ἑλλάδα μας δὲν πάει καθόλου καλά· καὶ ἐδῶ πολὺ νερὸ ἔχει μπῆ στὸ κρασὶ καὶ πολὺ παροργίζουμε τὸν Κύριο.
Ἡ ἐλευθέρα Ἐκκλησία μάχεται τὸν ἀντίχριστο
Ἡ ἐπίσημος ἐκκλησία στὴν πατρίδα μας, δεσμευμένη ἀπὸ φιλία, γιὰ νὰ μὴν ποῦμε ταύτισι μὲ τὸν καίσαρα, δὲν ἐκφράζεται ὡς σῶμα ἐντόνως (π.χ. Συμφωνία Πρεσπῶν, νομιμοποίησις τῶν ὁμοφυλοφίλων, παραβιάσεις τοῦ Συντάγματος κ.ἄ.). Τὴν τιμὴ τῶν ὅπλων σῴζουν μεμονωμένοι ἐπίσκοποι, ὅπως ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ καί τινες ἄλλοι. Οὔτε ὅμως καὶ στὰ καθαρῶς ἐκκλησιαστικὰ προβλήματα (ἀστυνομικὴ εἰσβολὴ στὸ Ἅγιο Ὄρος κατὰ Ἐσφιγμενιτῶν, Οἰκουμενισμός, Κολυμπάρι, Οὐκρανικὸ σχίσμα κ.λπ.) τολμᾷ ὡς θεσμικὴ ἐξουσία νὰ λάβῃ συνεπῆ θέσι, ὅπως κάνουν οἱ γειτονικές μας ἐκκλησίες τῆς Ἀλβανίας καὶ τῆς Βουλγαρίας. Καὶ σ᾽ αὐτὰ μεμονωμένοι πάλι ποιμένες μιλοῦν καὶ παρρησιάζονται, ὅπως ὁ Κυθήρων Σεραφείμ, ὁ Μόρφου Νεόφυτος ἀπὸ τὴν Κύπρο, ὁ Ἀντινόης Παντελεήμων τοῦ πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας, ὁ μακαρ. γέροντας Ἐφραὶμ ἀπὸ τὸ Σεράι, ὁ γέροντας Γαβριὴλ ἀπὸ τὸ Ἅγιο Ὄρος, ὁ πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης ἀπὸ τὴ Θεσσαλονίκη κ.ἄ.. Αὐτοὶ ἐκφράζουν τὴν ἐλευθέρα Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ποὺ μάχεται τὸν ἐχθρό.
Ὁ κίνδυνος τῆς διασπάσεως
Τὸ σχέδιο ἐπιβολῆς μονίμου συνεορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μὲ τοὺς παπικοὺς –ἐξ ἀφορμῆς τοῦ συμπτωματικοῦ συνεορτασμοῦ τὸ 2025–, ποὺ ἐξήγγειλε ὁ οἰκ. πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, δημιουργεῖ ἤδη μεγάλη ταραχὴ στοὺς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας καὶ προοιωνίζει κακὲς συνέπειες, ἐὰν τελικῶς ἐπιχειρηθῇ. Θὰ δημιουργηθῇ νέο σχίσμα. Θέλοντας νὰ εἴμαστε συνεπεῖς καὶ εἰλικρινεῖς, ὀφείλουμε νὰ δηλώσουμε ἐγκαίρως, καθαρὰ καὶ μὲ παρρησία, ὅτι δὲν θ᾽ ἀκολουθήσουμε τοὺς καινοτομοῦντας. Πολλοὶ αἰσιοδοξοῦν καὶ μᾶς καθησυχάζουν ὅτι ἡ καινοτομία δὲν θὰ ἐπιχειρηθῇ. Μακάρι νὰ δικαιωθοῦν οἱ καλὲς προβλέψεις των, γιὰ νὰ μὴ θρηνήσουμε, κοντὰ στὰ τόσα ἄλλα, ἕνα ἀκόμη πλῆγμα στὴν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας.
Παρὰ λίγο εἰσβολὴ στὸ Ἅγιο Ὄρος
Ἐν τῷ μεταξὺ νέος πειρασμὸς ἐνέσκηψε. Ἐζητήθη ἡ ἔγκρισις ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Κοινότητα νὰ εἰσέλθῃ ἰσχυρὴ ἀστυνομικὴ δύναμις στὸ Ἅγιο Ὄρος μὲ σκοπὸ νὰ ἐκδιώξουν τοὺς γέροντες πατέρες ἀπὸ τὴν ἱ. Μονὴ Ἐσφιγμένου. Αὐτὴ εἶνε ἡ ἐπιθυμία τοῦ οἰκ. πατριάχου κ. Βαρθολομαίου. Καὶ τὸ αἴτημα δὲν ἀπεκρούσθη μετ᾽ ἀποτροπιασμοῦ ὁμοψύχως. Ὑπῆρξαν καὶ μονὲς ποὺ τὸ δέχθηκαν! Εὐτυχῶς καὶ ἐδῶ συνετὲς φωνές, ὅπως τοῦ πρ. πρωτεπιστάτου γέρ. Μαξίμου Ἰβηρίτου κ.ἄ. ἐξέφρασαν τὸ ὑγιὲς καὶ εἰρηνοποιὸ φρόνημα τοῦ Εὐαγγελίου ἀντιτασσόμενες στὸ ἐνδεχόμενο νὰ προκληθοῦν τραγικὰ ἐπεισόδια, δεδομένου τοῦ ἀνυποχωρήτου τῶν πατέρων.
Τὸ προ-σφράγισμα
Ἁπλοῖ Χριστιανοὶ συλλαμβάνουν τὰ μηνύματα, ἀντιδροῦν καὶ ὁμολογοῦν μὲ παρρησία τὸ πιστεύω τους (βλ. ἐπιστολὴ πρὸς τὴν Ἱ. Σύνοδο τοῦ πολυτέκνου Μιχαὴλ Τσακιρίδη). Οἱ διοικοῦντες τὴν Ἐκκλησία δυστυχῶς δὲν ἀφουγκράζονται τὴ φωνὴ τῶν πιστῶν. Αὐτὸ δείχνει ἡ στάσι εἴτε μεμονωμένων ἱεραρχῶν, ὅπως τοῦ σεβ. Περιστερίου κ. Γρηγορίου στὸ ζήτημα τοῦ Ἐσταυρωμένου, εἴτε τοῦ συνόλου τῆς Ἱεραρχίας, στὸ ζήτημα τοῦ Προσωπικοῦ ἀριθμοῦ τοῦ πολίτη. Μὴ περιμένουμε λοιπὸν ὁδηγία ἐκ τῶν ἄνω. Μόνοι ἂς κινηθοῦμε καὶ ὅσο ἔχουμε καιρό, ἂς ἀπαιτήσουμε· Ὄχι στὴν ὑποχρεωτικότητα τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ· ἀρνοῦμαι νὰ γίνω ἕνα νούμερο, μένω ἐλεύθερος! Ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς εἶνε τὸ προστάδιο τοῦ σφραγίσματος.