Οι τραπεζικές υπηρεσίες (και άλλες) γίνονται δύσκολες (αλλά γιατί να μην μεταφράσουμε τη στάση των τραπεζών σε άλλες "υπηρεσίες").
Σήμερα ήρθε ο διευθυντής της τράπεζας να αγοράσει από το κρεοπωλείο μου.
Πρώτα τον έβαλα να κάτσει σε μια καρέκλα για 30 λεπτά
Όταν πέρασε η ώρα, τον ρώτησα τι θέλει, είπε ότι θέλει μπεργκερ.
Του είπα ότι τώρα πουλάμε μπέργκερ μόνο τις Παρασκευές.
Παρήγγειλε λουκάνικο, του είπα ότι τα πουλάμε από 8:30-10:00 μόνο Τρίτη και Πέμπτη
Τότε, μου παρήγγειλε ένα κομμένο κοτόπουλο στα τέσσερα.
Του έδωσα το κοτόπουλο, τα μαχαίρια και το ψαλίδι και του είπα να το κόψει μόνος του.
Όπως το περίμενα, απάντησε ότι δεν ήξερε πώς να το κάνει και ότι δεν ήταν η δουλειά του.
Του απάντησα: Αφού είναι η πρώτη φορά, θα σας βοηθήσω.
Αλλά από εδώ και πέρα, θα πρέπει να το κάνει μόνος του, καθώς οι οδηγίες για το πώς, είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μου και στην εφαρμογή για κινητά.
Έτσι μου ζήτησε να μιλήσουμε κ να του εξηγήσω.
Του είπα ότι αν δεν ζητούσε ραντεβού, θα ήταν εντελώς αδύνατο να μου μιλήσει.
Τελικά πήρε το κοτόπουλο, το οποίο του ετοίμασα και, του εξήγησα ότι πέραν του κόστους, πρόσθεσα και τα τέλη συντήρησης, τέλη για το κόψιμο του κοτόπουλου και μετά του επέστησα την προσοχή του ότι τώρα του ανήκει ο λογαριασμός ENTRECOT MEGA GOLD PLUS που δεσμεύεται να αγοράσει δύο χρυσά παϊδάκια κάθε 15 μέρες.....
Φαντάζεστε στο κρεοπωλείο να φέρονται έτσι στους πελάτες; ή στο οποιοδήποτε άλλο κατάστημα ή υπηρεσία;
Λοιπόν έτσι ακριβώς μας φέρονται οι τράπεζες, εκτός από το να τους εμπιστευόμαστε τα λεφτά μας με τα οποία δουλεύουν, όταν αποτυγχάνουν, πρέπει να τις βοηθήσουμε να ξαναχτίσουν με τα λεφτά του καθενός μας!
Μας παρέχουν όλο και λιγότερες υπηρεσίες. Και δεν έχουν πολύ σεβασμό στον πελάτη....
Ας κυκλοφορήσει λίγο η ιστορία για να δούνε και να καταλάβουν όλοι τι μας βάζουν να περνάμε οι τράπεζες. ..!!
Σήμερα ήρθε ο διευθυντής της τράπεζας να αγοράσει από το κρεοπωλείο μου.
Πρώτα τον έβαλα να κάτσει σε μια καρέκλα για 30 λεπτά
Όταν πέρασε η ώρα, τον ρώτησα τι θέλει, είπε ότι θέλει μπεργκερ.
Του είπα ότι τώρα πουλάμε μπέργκερ μόνο τις Παρασκευές.
Παρήγγειλε λουκάνικο, του είπα ότι τα πουλάμε από 8:30-10:00 μόνο Τρίτη και Πέμπτη
Τότε, μου παρήγγειλε ένα κομμένο κοτόπουλο στα τέσσερα.
Του έδωσα το κοτόπουλο, τα μαχαίρια και το ψαλίδι και του είπα να το κόψει μόνος του.
Όπως το περίμενα, απάντησε ότι δεν ήξερε πώς να το κάνει και ότι δεν ήταν η δουλειά του.
Του απάντησα: Αφού είναι η πρώτη φορά, θα σας βοηθήσω.
Αλλά από εδώ και πέρα, θα πρέπει να το κάνει μόνος του, καθώς οι οδηγίες για το πώς, είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μου και στην εφαρμογή για κινητά.
Έτσι μου ζήτησε να μιλήσουμε κ να του εξηγήσω.
Του είπα ότι αν δεν ζητούσε ραντεβού, θα ήταν εντελώς αδύνατο να μου μιλήσει.
Τελικά πήρε το κοτόπουλο, το οποίο του ετοίμασα και, του εξήγησα ότι πέραν του κόστους, πρόσθεσα και τα τέλη συντήρησης, τέλη για το κόψιμο του κοτόπουλου και μετά του επέστησα την προσοχή του ότι τώρα του ανήκει ο λογαριασμός ENTRECOT MEGA GOLD PLUS που δεσμεύεται να αγοράσει δύο χρυσά παϊδάκια κάθε 15 μέρες.....
Φαντάζεστε στο κρεοπωλείο να φέρονται έτσι στους πελάτες; ή στο οποιοδήποτε άλλο κατάστημα ή υπηρεσία;
Λοιπόν έτσι ακριβώς μας φέρονται οι τράπεζες, εκτός από το να τους εμπιστευόμαστε τα λεφτά μας με τα οποία δουλεύουν, όταν αποτυγχάνουν, πρέπει να τις βοηθήσουμε να ξαναχτίσουν με τα λεφτά του καθενός μας!
Μας παρέχουν όλο και λιγότερες υπηρεσίες. Και δεν έχουν πολύ σεβασμό στον πελάτη....
Ας κυκλοφορήσει λίγο η ιστορία για να δούνε και να καταλάβουν όλοι τι μας βάζουν να περνάμε οι τράπεζες. ..!!