«Ἐλέχθη ἐπίσης (στούς ἀρχαίους): Ὅποιος θὰ χωρίσῃ τὴ γυναῖκα του, νὰ δώσῃ σ᾽ αὐτὴ διαζύγιο. ᾿Αλλ᾽ ἐγὼ σᾶς λέγω, ὅτι, ὅποιος θὰ χωρίσῃ τὴ γυναῖκα του χωρὶς αἰτία ἀνηθικότητος (συγκεκριμένως ἐννοεῖ μοιχείας), τὴν ἐξωθεῖ σὲ μοιχεία. ᾿Επίσης, ὅποιος θὰ νυμφευθῇ χωρισμένη, διαπράττει μοιχεία».
----------------------
Ἐρρέθη δέ: Ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, δότω αὐτῇ ἀποστάσιον. Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ παρεκτὸς λόγου πορνείας, ποιεῖ αὐτὴν μοιχᾶσθαι, καὶ ὃς ἐὰν ἀπολελυμένην γαμήση, μοιχᾶται.
(Ματθ. 5, 31-32)
* (Μετάφραση Νικολάου Σωτηροπούλου)