Σάββατο 9 Ιουλίου 2022

Μᾶς κυβερνοῦν… «ὑπερήφανοι»;

Γράφει ὁ κ. Βασίλειος Καλογερόπουλος, Θεολόγος

«Ἄνευ ὅρων» ἦτο τὸ ἐφετινὸ σύνθημα τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς παρελάσεως, τὸ ὁποῖον ἀνταποκρίνεται πλήρως εἰς τὴν «ἄνευ ὅρων» παράδοσιν τῆς πολιτικῆς τοῦ τόπου μας εἰς τὸν ἐκμαυλισμόν. Εἶναι ἄλλωστε συμβολικὸν ὅτι ἡ παρέλασις ἔχει ὡς σημεῖον ἐνάρξεως τὸ Κοινοβούλιον…

Ἡ παρουσία τῆς Νέας Δημοκρατίας ἦτο ἡ πλέον ἐπίσημος. Ὁ ἀνηψιὸς τοῦ Πρωθυπουργοῦ κ. Κ. Μπακογιάννης ἔθεσεν ὑπὸ τὴν αἰγίδα του ὡς Δήμαρχος τῆς Πρωτευούσης τὴν παρέλασιν. Παρόντες καὶ παροῦσαι κατὰ τὰς ἐκδηλώσεις οἱ ὑπουργοὶ Ἐπικρατείας κ. Ἀ. Σκέρτσος καὶ Γ. Γεραπετρίτης, ὁ Ὑφ. Πολιτισμοῦ κ. Ν. Γιατρομανωλάκης, ἡ Ὑφ. Ἐργασίας κ. Δ. Μιχαηλίδου, ἀλλὰ καὶ ὁ ἐπικεφαλῆς τοῦ οἰκονομικοῦ γραφείου τοῦ Κ. Μητσοτάκη, κ. Ἀ. Πατέλης, ὅπως ἐπίσης καὶ ὁ Γ. Γ. Συντονισμοῦ κ. Θ. Κοντογεωργής.

Ἡ ἀξιωματικὴ ἀντιπολίτευσις ἐκπροσωπήθη ὑπὸ τοῦ ἰδίου τοῦ κ. Ἀλ. Τσίπρα, ὁ ὁποῖος εὗρε τὴν εὐκαιρίαν νὰ διαφημίση τὴν νέαν πρότασιν, τὴν ὁποίαν κατέθεσαν ὡς «Σύριζα» εἰς τὴν Βουλὴν διὰ τὴν προώθησιν τοῦ γάμου καὶ τῆς υἱοθεσίας ἀπὸ ὁμοφυλοφίλους. Παρὼν καὶ ὁ διευθυντὴς τῆς Κ.Ο. τοῦ Σύριζα κ. Θ. Θεοχαρόπουλος. Τὸ ἴδιον τὸ ὁμοφυλοφιλικὸν κίνημα ἐπίσης προέβαλε διὰ φυλλαδίου ἐπισήμως τὴν δήλωσιν τοῦ κ. Δ. Παπαδημούλη, ὡς ἀντιπροέδρου εἰς τὴν Ε.Ε.: «Ἐπιδιώκουμε ὡς Εὐρωπαϊκὸ Κοινοβούλιο μία πληρέστερη καὶ ἰσχυρότερη Εὐρωπαϊκὴ Στρατηγικὴ γιὰ τὰ ΛΟΑΤΚΙ ἄτομα»! Παραλλήλως εἰς τὸ ἐπίσημον πρόγραμμα περιελαμβάνετο ἀνοικτὴ συζήτησις μὲ τὴν κ. Θ. Φωτίου (Σύριζα) καὶ τὸν κ. Γ. Σταμάτη (Νέα Δημοκρατία).

Περίπτερον εἰς τὰ χρώματα τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς κοινότητος ἔστησε ἐπισήμως καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ, ὁ γραμματεὺς τοῦ ὁποίου κ. Ἀν. Σπυρόπουλος, ὅπως καὶ τοῦ «ΜέΡΑ25» κ. Γ. Βαρουφάκης μὲ ἀνακοινώσεις των ἐτά­χθησαν ἀναφανδὸν ὑπὲρ τῶν αἰτημάτων τῶν ὁμοφυλοφίλων.

Τέλος, νὰ ἀναφερθῆ ὅτι διάφοροι πρεσβεῖαι ἐξέδωσαν μηνύματα, διεκρίθη ὅμως ἡ φυσικὴ παρουσία τοῦ νέου Ἀμερικανοῦ Πρέσβεως κ. Τζ. Τσούνη, ὁ ὁποῖος ἐφόρεσε καὶ περικάρπιον μὲ τὰ χρώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων! Συμπλέει προφανῶς μὲ τὸν Πρόεδρον τῶν ΗΠΑ, ὁ ὁποῖος ἔχει καθιερώσει ἐπισήμως τὸν Ἰούνιον ὡς μῆνα τῶν ὁμοφυλοφίλων!

Εἰς τὰ συλλαλητήρια διὰ τὸ Σκοπιανὸν τὰ κόμματα ὄχι μόνον ἀπεῖχον ἐπισήμως, ἀλλὰ καὶ ἐφρόντισαν τὴν διάλυσίν των διὰ δακρυγόνων! Εἰς τὰς πορείας τῶν 7.500 ὑγειονομικῶν δὲν εὑρέθη οὔτε δεῖγμα πολιτικοῦ νὰ ὑποστηρίξη ὄχι μόνον τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα (π.χ. τὴ μὴ ἐπιβολὴ ἰατρικῶν πράξεων), ἀλλὰ καὶ τὰ δικαιώματα τῶν νοσηλευομένων, οἱ ὁποῖοι στεροῦνται ἰατρῶν καὶ νοσοκόμων ἐξαιτίας τοῦ αὐταρχισμοῦ τοῦ Πρωθυπουργοῦ καὶ τοῦ κ. Ἀθ. Πλεύρη! Ὅμως ὅλοι ὑποστηρίζουν μετὰ θέρμης τὸν ἀνάποδον κόσμον, τὸν ὁποῖον ἐπιθυμοῦν οἱ ὁμοφυλόφιλοι. Αὐτοὺς θὰ ψηφίση ὁ λαὸς εἰς τὰς ἐγγιζούσας ἐκλογάς;

«Πιστεύω εἰς ἕνα Θεὸν» ἢ εἰς ὅ,τι Τὸν ἀντιστρατεύεται;

Ποῖα εἶναι ὅμως τὰ αἰτήματα τὰ ὁποῖα στηρίζουν οἱ πολιτικοί; Ἰδοὺ ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐφετινὴν διακήρυξιν τοῦ ὁμοφυλοφιλικοῦ κινήματος:

«Μποροῦμε νὰ συνάψουμε σύμφωνο συμβίωσης, ἀλλὰ ὄχι γάμο. Μποροῦμε νὰ τεκνοποιήσουμε, ἀλλὰ μόνο ὡς ἀτομικότητες. Μποροῦμε νὰ κάνουμε ἀναδοχὴ παιδιῶν, ἀλλὰ ὄχι νὰ τεκνοθετήσουμε. Μποροῦμε νὰ εἴμαστε ἐλεύθεροι, ἀλλὰ μόνο στὸ κρεβάτι μας. Μποροῦμε νὰ ἔρθουμε στὴ ζωή, ἀλλὰ μόνο ἂν ἔχουμε τυπικὰ χρωμοσώματα. Μποροῦμε νὰ ἀπολαμβάνουμε προστασία τῆς σωματικῆς μας ἀκεραιότητας, ἀλλὰ μόνο ἂν τὰ σώματά μας χωρᾶνε στὶς ἰατρικὲς νόρμες ἄρρεν/θῆλυ. Μποροῦμε νὰ ἔχουμε πρόσβαση στὴν ἐκπαίδευση, ἀλλὰ τὰ ἀναλυτικὰ προγράμματα δὲν μᾶς περιέχουν. Μποροῦμε νὰ νιώσουμε ἀσφάλεια, ἀλλὰ μόνο ἂν κρυβόμαστε ἢ μένουμε ἀόρατα».

Αἱ προτάσεις αὐταὶ ἀποδεικνύουν δύο ἀληθείας. Ἡ πρώτη εἶναι ὅτι οἱ πολιτικοὶ κατοχυρώνουν τὴν διεκδίκησιν περαιτέρω δικαιωμάτων πρὸς χάριν τῶν ὁμοφυλοφίλων. Ὅταν ἐθέσπιζον τὸ λεγόμενον «σύμφωνον συμβιώσεως» ἡ δικαιολογία ἦτο: «κάπως πρέπει νὰ καλυφθοῦν νομικὰ ζητήματα ἀνθρώπων ποὺ συμβιοῦν». Ποῖον τὸ ἀποτέλεσμα; Ἔδωσαν τὸ πλέον ἰσχυρὸν ἐπιχείρημα εἰς τοὺς ὁμοφυλοφίλους νὰ ἀπαιτοῦν τώρα «γάμον», ἑδραζόμενοι ἀκριβῶς εἰς τὸ δεδομένον τοῦ «συμφώνου συμβιώσεως».

Ἡ δευτέρα μεγάλη ἀλήθεια εἶναι ὁ πλήρης ἀνορθολογισμός, ὁ ὁποῖος προάγεται δι’ αὐτῶν τῶν ἀπαιτήσεων. Ὅποιος ἀνατρέξει εἰς τὴν ἱστορίαν τῆς ὑποτιθεμένης «σεξουαλικῆς ἐπαναστάσεως», θὰ μείνη ἔκπληκτος ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι τὰ σημερινὰ αἰτήματα περὶ «γάμου», «τέκνων» κ.λπ. εὑρίσκονται εἰς τὸν ἀντίποδα τῶν τότε αἰτημάτων, τὰ ὁποῖα ἦσαν ἀπελευθέρωσις ἀπὸ τὰ δεσμὰ τοῦ γάμου, ἀπόλαυσις τῆς σεξουαλικότητος ἄνευ ὑποχρεώσεων ἔναντι συζύγου καὶ τῶν παιδιῶν, ἀποφυγὴ τῆς τεκνογονίας κ.λπ.! Ἡ πολυγαμία, ἡ ἀλλαγὴ συντρόφων, ἡ μονογονεϊκὴ οἰκογένεια κ.ἄ. ἦσαν τὰ πρότυπα ποὺ ἐλάτρευαν. Πλέον φαίνεται ὅτι δὲν τοὺς ἀρκεῖ τὸ γεγονὸς ὅτι διεμβόλισαν ἐπὶ δεκαετίας τοὺς θεσμοὺς τῆς οἰκογενείας, τῆς ἀνατροφῆς τέκνων κ.ἄ., ἀλλὰ στόχος τους εἶναι ἡ δημιουργία μίας παραλλήλου πραγματικότητος: ἀπέναντι ἀπὸ τὴν κανονικὴν οἰκογένειαν νὰ στηθῆ ἕνα ἄλλο εἴδωλον ὡς ἰσότιμον, αὐτό τῆς μὴ-οἰκογενείας! Ἂν ἡ «οἰκογένεια» δὲν εἶναι αὐτό, τὸ ὁποῖον ζῆ ἡ ἀνθρωπότης ἀπαρχῆς, ἀλλὰ εἶναι ζήτημα ἐλευθέρας ἐπιλογῆς ἀπροσδιορίστου –ἢ καὶ μεταβαλλομένου- σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ, τότε οἱ συνδυασμοὶ καθίστανται ἄπειροι (ἄνδρας-γυναῖκα, ἄνθρωπος-ζῶο, ἄνθρωπος-φυτό, ἄνθρωπος-μηχάνημα κ.ἄ.). Ἂν οἱ συνδυασμοὶ εἶναι ἀναρίθμητοι, τότε εἶναι γνωστὸν πὼς ὁ,τιδήποτε τείνει πρὸς τὸ ἄπειρον ἐκμηδενίζεται, δηλ. καταλύεται ὄχι ἁπλῶς ὁ θεσμός, ἀλλὰ ἡ ἰδία ἡ ἔννοια τῆς οἰκογενείας.

Ὅμως δὲν πρόκειται ἁπλῶς δι’ ἀντίφασιν, δηλ. ἂν ὅσα ἔλεγαν εἰς τὸ παρελθὸν τώρα τὰ ἀναιροῦν, ἀλλὰ διὰ πλήρη ἀνορθολογισμόν, ὡς καταδεικνύομεν ἀκολούθως.

Τὸ «σύμφωνον συμβιώσεως» θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι ἀρκετὸν δι’ ἕνα ἄνθρωπον, ὁ ὁποῖος δὲν πιστεύει, διότι παρέχει τὰ δικαιώματα τοῦ «γάμου». Προφανῶς ὅμως τὸ κίνημα δὲν ἐννοεῖ νομικὸν «γάμον», ἀλλὰ ἐξίσωσιν μὲ τὸν κανονικὸν γάμον. Ἄρα: τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι τὰ ὑποτιθέμενα μειωμένα δικαιώματα, ἀλλὰ ἡ κανονικότης, ἡ ἀποδοχὴ τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς σχέσεως ὡς οἰκογενείας. Θέλουν ἐπαναπροσδιορισμὸν τῆς κανονικότητος! Αὐτὸ τὸ ἔρισμα τοὺς παρῆχε καὶ ὁ Σεβ. Νέας Ἰωνίας, λέγων ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι δυνατὸν νὰ εὑρίσκεται ἀναμεταξὺ δύο ὁμοφυλοφίλων ἂν ὑπάρχη εἰς αὐτοὺς ἀγάπη!

Εἶναι ὅμως ἀνορθολογικὸν νὰ ἀπαιτῆ κανεὶς ἀλλαγὴν τοῦ γάμου, ὅταν ἔχη ἐπιλέξει ὡς κριτήριον προσδιορισμοῦ του τὸν «σεξουαλικὸν προσ­ανατολισμὸν» (ἢ μᾶλλον καλύτερα θὰ ἔπρεπε νὰ ὀνομάζεται «γενετήσια σύγχυσις»). Ὁ γάμος ἐκ συστάστεως ἀποκλείει ἕτερον «προσανατολισμὸν» πλὴν ἐκείνου ἀνδρὸς-γυναικός. Ἑπομένως: ἢ «γάμος» ἢ «σεξουαλικὸς προσανατολισμός», καὶ τὰ δύο δὲν γίνονται! Καὶ τὰ δύο ταυτοχρόνως εἶναι ἀνορθολογισμός!

Ἐξίσου ἀντιστρατευομένη πρὸς τὴν λογικὴν εἶναι ἡ… «ἀτομικὴ τεκνοποιία»! Μόνον οἱ ἀμοιβάδες τεκνοποιοῦν ἀτομικά… Ἡ δὲ χρῆσις τοῦ «τεκνοθετήσουμε», ἀντὶ «υἱοθετήσουμε» γίνεται διὰ νὰ ἀπαλλαγοῦν ὑποτίθεται ἀπὸ τὰ πατριαρχικὰ στερεότυπα… πῶς λοιπὸν ἐπιδιώκουν τὴν «τεκνοθεσίαν» ἐφ’ ὅσον καὶ αὐτὴ εἶναι προϊὸν τῆς πατριαρχικῆς κοινωνίας; Ἀνορθολογισμός!

Περαιτέρω, ἡ ἔννοια τῆς ἐλευθερίας, τὴν ὁποίαν προωθοῦν εἶναι τελείως ἀνελευθερική. Ὅταν θεωροῦν ὅτι κατὰ τὴν γενετήσιον πρᾶξιν δύνανται νὰ κάνουν ὅ,τι θέλουν, σημαίνει ὅτι καταργοῦν οἷονδήποτε κανόνα. Ἡ ἐλευθερία ὅμως εἶναι ζήτημα κανόνων π.χ. ὁ κανών, τὸν ὁποῖον ἔθεσεν ὁ Θεὸς εἰς τοὺς Πρωτοπλάστους ἢ (διὰ τὰ κοσμικὰ μέτρα) ἡ θεσμοθέτησις τοῦ Συντά­γματος, ἑνὸς συνόλου κανόνων. Ὁ δὲ ἰδικός των «κανὼν» τῆς ἱκανοποιήσεως πάσῃ θυσίᾳ τῆς σαρκός, εἶναι κατ’ οὐσίαν ὑποδούλωσις εἰς τὴν στρεβλὴν ἐπιθυμίαν, ὅπου τὸ ἀσυνείδητον κυριαρχεῖ καὶ μεταμορφώνει καὶ τὸν ἄνθρωπον εἰς… «ἀσυνείδητον»! [Ἀφήνομεν ἀσχολίαστον τὴν γκεμπελικοῦ τύπου προπαγάνδα ὅτι δὲν εἶναι ἐλεύθεροι εἰς κανένα ἄλλον τομέα τοῦ κοινωνικοῦ βίου… χονδροειδὲς ψεῦδος!]

Τὰ δύο ἑπόμενα αἰτήματα σχετικὰ μὲ τὴ ζωὴν καὶ τὴν προστασίαν, ἐκτὸς ἀπὸ ἀνορθολογικὰ εἶναι πλήρως ὑποκριτικά. Ἔπρεπε νὰ ἐντρέπωνται καὶ νὰ αἰσχύνωνται, διότι δῆθεν δηλώνουν θιγμένοι ὅτι δὲν ἔχουν τὰ «χρωμοσώματα», τὰ ὁποῖα ἀπαιτεῖ ἀπὸ αὐτοὺς ἡ κοινωνία, ὅταν οἱ ἴδιοι εἶναι ὑπέρμαχοι τῶν ἐκτρώσεων! Μήπως κατὰ τὶς ἐκτρώσεις δὲν φονεύονται καὶ ἀπολύτως ὑγιῆ «χρωμοσωμικῶς» παιδιά; Μήπως κατὰ κύριον λόγον δὲν ἐθεσπίσθησαν αἱ ἐκτρώσεις προκειμένου νὰ σκοτώνωνται ὅσα παιδιὰ ἔχουν σύνδρομα, ἀναπηρίας, φυσικὰ ἐλαττώματα ἢ ἁπλῶς δὲν τὰ θέλουν; Δὲν εἶναι αὐτὸ εὐθεῖα προώθησις τῆς χιτλερικῆς εὐγονικῆς, ὅπου μόνον εἰς τοὺς ἀρτίους παρέχεται τὸ δικαίωμα νὰ ἔρχωνται εἰς τὴν ζωήν; Δὲν ἦταν τὰ ἴδια αὐτὰ σωματεῖα καὶ κινήματα, τὰ ὁποῖα ἀπήτησαν νὰ ἀποσυρθῆ ἡ ἐκστρατεία τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀγεννήτου παιδιοῦ; Τόσον φασιστικὰ φιλελεύθεροι εἶναι! Δὲν ὑπάρχουν πλέον ἀπάνθρωποι ἀπὸ ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ὁμιλοῦν διὰ τὰ ἰδικά τους χρωμοσώματα [ἄλλο τερατῶδες ψεῦδος ὅτι δῆθεν εἶναι ἐκ γενετῆς ὁμοφυλόφιλοι], ὅταν καταδικάζουν εἰς θάνατον 40.000.0000 βρέφη ἐτησίως (συμφώνως πρὸς διεθνεῖς μετρήσεις)! Αἶσχος! Αὐτὸ εἶναι χειρότερον καὶ ἀπὸ τὸν μεσαίωνα! «Ξεσπάθωσαν» μὲ χυδαιότητας ἐναντίον τοῦ Ἀνωτάτου Δικαστηρίου τῶν ΗΠΑ, ἐπειδὴ ἀπεφάσισεν ὅτι ἡ ἔκτρωσις δὲν εἶναι συνταγματικὸν δικαίωμα. Τόσον δημοκράται! Τόσον σέβονται τὸν νόμον! Τόσον «κόπτονται» διὰ τὰ φονευόμενα ἀγέννητα παιδιὰ!

Ὅσον διὰ τὸ ἀνορθολογικὸν περὶ τῶν «ἰατρικῶν νορμῶν», εἶναι δυνατὸν κάποιος εἰς τὸν ὁποῖον προέκυψε πρόβλημα εἰς τὰ ὄργανα ἀναπαραγωγῆς, ἀλλὰ ὁ ἴδιος ἰσχυρίζεται ὅτι εἶναι διαφορετικοῦ φύλου ἀπὸ τὰ ὄργανα, τὰ ὁποῖα ἔχει, νὰ τὸν περιθάλψουν οἱ ἰατροὶ συμφώνως πρὸς τὸ φῦλον, τὸ ὁποῖον ἰσχυρίζεται;!

Μήπως ἐπίσης νὰ ἐπισημάνωμεν ὅτι δὲν ἔδειξαν τὴν ἰδίαν εὐαισθησίαν, ὅταν ἐφηρμόσθη ἡ ἰσοπεδωτικὴ πολιτικὴ «ἕνα ἐμβόλιον δι’ ὅλους ἀνεξαιρέτως»; Διὰ τὸ ἐμβόλιον ὅμως «χωροῦ­σαν τὰ σώματά τους στὶς ἰατρικὲς νόρμες» ἀνεδετάστως! Ἢ μήπως ἐπειδὴ «ἀργυρὸς χορηγὸς» τῆς παρελάσεως, ὅπως διαφημίζουν, ἦταν μεταξὺ ἄλλων καὶ ἡ «Pfizer»;

Ἕτερον ἀνορθολογικὸν τὰ περὶ ἐκπαιδεύσεως. Ψεύδονται ἢ δὲν τοὺς ἀρκεῖ ἡ ἤδη εἰσαχθεῖ­σα «σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγησις» ἀπὸ τὸ νηπιαγωγεῖον;! (Ἂς ὄψεται ἡ κ. Ν. Κεραμέως καὶ ἡ κ. Σ. Ζαχαράκη…) Ἂν τὰ ἀναλυτικὰ προγράμματα εἰς τὸ σχολεῖον ἦσαν κατηρτισμένα συμφώνως πρὸς τὸν «σεξουαλικὸν προσανατολισμόν», ὅπως ἐπιθυμοῦν, τότε δὲν θὰ ἦτο ἐπιστημονικὴ ἐκπαίδευσις, ἀλλὰ ἰδεολογικὴ κατήχησις, διότι ἡ ὕπαρξις τρίτου φύλου εἶναι τόσον ἀντιεπιστημονικήν, ὅσον καὶ ἡ ἀπαίτησις ἡ γεωμετρία καὶ ἡ ἄλγεβρα ἀπὸ θηλυκὰ οὐσιαστικὰ νὰ γίνουν οὐδέτερα, διὰ νὰ μὴ ὑφίσταται ρατσισμὸς εἰς τὰ μαθησιακὰ ἀντικείμενα…

Τέλος, τὸ πόσον «ἀόρατοι» ἰσχυρίζονται ὅτι εἶναι, ἐνῶ διαδηλώνουν δημοσίως ἐπὶ δέκα ἡμέρας εἰς διαφόρους πόλεις τῆς Ἑλλάδος μὲ συμμετοχὴν ὑψηλῶν ἀξιωματούχων τῆς πολιτικῆς καὶ τῶν διεθνῶν πρεσβειῶν, τό… βλέπομεν! Μᾶλλον εἶναι προκλητικὰ ὁρατοί! Εἶναι ἀπολύτως… «λογικὸν» τὸ αἴτημα νὰ μὴ κρύβωνται, ὅταν μάλιστα «ἐπετέθησαν» λεκτικῶς εἰς γνωστὸν τραγουδιστήν, ὁ ὁποῖος μάλιστα τυγχάνει ἀπὸ παλαιὰ ὑπέρμαχος αὐτῶν τῶν δικαιωμάτων, ἐπειδὴ εἶπεν ἁπλῶς νὰ μὴ προκαλοῦν! Μήπως δὲν εἶναι αὐτὸ βία; Οἱ ἴδιοι δὲν ἀσκοῦν βίαν μεταξύ των; Μήπως δὲν εἶναι ἐπιβολὴ κοινωνικῆς βίας ἡ τρομοκράτησις οἱουδήποτε ὑποστηρίζει διαφορετικὴν ἄποψιν ὅτι εἶναι «ὁμοφοβικός»;

Θὰ ψηφίσης τὸν ἀνορθολογισμὸν

τῆς ἀκολασίας;

Μὲ ὅσα παρεθέσαμεν ἠθέλαμεν νὰ ἀποδείξωμεν δύο πράγματα. Πρῶτον, ἐπειδὴ ἡ Ὀρθόδοξος κριτικὴ ἔχει ἐξαντληθῆ, κυρίως ὅμως δὲν ἀφορᾶ ἀνθρώπους οἱ ὁποῖοι δὲν πιστεύουν, θέλομεν νὰ καταδείξωμεν ὅτι τὰ αἰτήματα αὐτοῦ τοῦ κινήματος εἶναι ἀπὸ μόνα τους τελείως ἀντιφατικά, ἀνορθολογικά, ἀνακόλουθα. Δεύτερον καὶ σπουδαιότερον ὅτι: οἱ πολιτικοὶ καταφάσκουν πλήρως αὐτὸν τὸν ἀνορθολογισμόν! Δὲν τὸν προάγουν μόνον διὰ τὰς ψήφους, ἀλλὰ κυρίως ἐπειδὴ καὶ οἱ ἴδιοι συμφωνοῦν. Μέχρι ἐκεῖ φθάνει ἡ διάνοιά των, ὅσων τουλάχιστον δὲν εἶναι πλήρως ἀλλοτριωμένοι. Εἴδατε π.χ. ὁ βουλευτὴς τῆς Ν. Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος ἢ ὁ πρ. Ὑφυπουργὸς τοῦ Σύριζα κ. Γ. Ἀμανατίδης, οἱ ὁποῖοι εἶναι πολιτευταὶ μὲ τὰς περισσοτέρας φωτογραφίας μὲ Πατριάρχας, Ἀρχιεπισκόπους, Μητροπολίτας κ.λπ. νὰ διαφωνοῦν; Νὰ διαμαρτύρωνται; Τουναντίον ταυτίζονται μὲ τὸν ἀνορθολογισμὸν τῆς ἀκολασίας, ποὺ προωθεῖ ὁ κ. Μητσοτάκης μὲ τὴν εἰδικὴν ἐπιτροπήν, τὴν ὁποίαν ἐθέσπισε διὰ τὴν προώθησιν τῶν αἰτημάτων τους!

Οἱ πολιτικοὶ μὲν προσπορίζονται ἀπὸ τὴν ὑποτιθεμένην «εὐσέβειαν» τὴν ἐπανεκλογήν τους, πῶς ἐμεῖς ὅμως ἐμπιστευόμεθα εἰς ἀνορθολογιστὰς τὴν ζωήν μας, τῶν παιδιῶν μας καὶ τῶν ἐγγονῶν μας; Πάλιν θὰ ἐπικρατήση εἰς τὰ ἐκλογὰς μεταξὺ τῶν ὑποτιθεμένων «εὐσεβῶν χριστιανῶν» τὸ «μὴ χεῖρον βέλτιστον»; Ἀλήθεια, ποῖον εἶναι τὸ «μὴ χεῖρον», ὅταν εἰς τὸ Σκοπιανόν, εἰς τὴν παῦσιν τῆς Θ. Λειτουργίας, εἰς τὴν προώθησιν τῆς «ἀτζέντας» τῶν ὁμοφυλοφίλων, εἰς τὸ δημογραφικόν, εἰς τὸ μεταναστευτικὸν κ.ἄ. ταυτίζωνται; «Ξύπνα ραγιὰ σοῦ παίρνουν τὰ παιδιά…».