
Πάντα
να σκεφτόμαστε ότι ο Χριστός Σταυρώθηκε για εμάς! Γι' αυτό ο Χριστός
πρέπει να είναι η αγάπη μας, η λατρεία μας, η σκέψη μας, τα πάντα μας!
Και για την αγάπη του Χριστού, να κάνουμε υπομονή στα θλιβερά της ζωής,
στους κόπους, στον αγώνα, στις στερήσεις, στους πειρασμούς.