
«Σήμερα έχουμε και έναν αιρεσιάρχη στην Πατρίδα μας. Είναι λυπηρό. Πραγματικά είναι λυπηρό πώς αυτό το Ορθόδοξο Κράτος με τους τόσους Αγίους και Μάρτυρες δέχεται έναν αναγνωρισμένο αιρετικό από την Εκκλησία μας. Είναι φοβερό. Ο Θεός να βάλει το χέρι Του να μην μας βρει καμμία συμφορά εξαιτίας αυτής της πτώσης μας. Είναι μεγάλη πτώση. Γι’ αυτό κάντε προσευχή. Να κάνουμε προσευχή να μας λυπηθεί ο Θεός.» [5/12/2021]