Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Χριστιανός κάποτε μου είπε: «Δέν μπορώ να ερμηνεύσω πώς ο απόστολος είπε, ότι “πάντες οι θέλοντες ευσεβώς ζήν εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται”...

ΕΥΑΓΓ.ΙΩ. Γ' περ μ


Ένα περιστατικό σωστής ερμηνείας του Β΄ Τιμ. γ΄ 12, για τον διωγμό όλων των πιστών
Χριστιανός κάποτε μου είπε: «Δέν μπορώ να ερμηνεύσω πώς ο απόστολος είπε, ότι “πάντες οι θέλοντες ευσεβώς ζήν εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται” (Β΄ Τιμ. γ΄ 12). Εγώ πιστεύω στόν Ιησού Χριστό καί προσπαθώ νά ζώ κατά τό θέλημά του. Αλλά δέν διώκομαι. Γιατί; Ανησυχώ. Μήπως έχω τήν ψευδαίσθησι, ότι είμαι άνθρωπος του Χριστού, αλλά στήν πραγματικότητα δέν είμαι;». Έπειτα από μερικό καιρό ο χριστιανός αυτός ήλθε περιχαρής καί μου είπε:

 «Τώρα ερμηνεύω εκείνο τόν αποστολικό λόγο, ότι όλοι οι ευσεβείς διώκονται. Διότι τώρα καί εγώ διώκομαι. Κακόβουλοι άνθρωποι επιδιώκουν τήν ηθική καί τήν επαγγελματική εξόντωσί μου». Ο διωγμός του εν λόγω χριστιανού ήταν εν τη πράξει ερμηνεία του αποστολικού λόγου περί του διωγμού όλων ανεξαιρέτως των πιστών και ευσεβών ανθρώπων.
«Το Ευαγγέλιο του Ιωάννου» τόμος Γ’. Εκδόσεις της Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητας Ο ΣΤΑΥΡΟΣ, Αθήνα 2012.