Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Μου είπατε να κάνω Ευχέλαιο και να την σταυρώνω...



Μαρτυρία για τον π. Ιωάννη Καλαΐδη
Κ. Σμαρώ, Καβάλα
Η μητέρα μου λέγεται Αναστασία, είχε σοβαρότατο πρόβλημα με την υγεία της. Δεν καταλάβαινε τι έκανε και ξεχνούσε πολύ. Έτσι την πήγα στην κυρία Λεμονή μια αξιόλογη νευρολόγο και διαπιστώθηκε ότι ήταν η νόσος του Αλτσχάιμερ. Είχα αρχίσει να στεναχωριέμαι γιατί δεν μπορούσα να συνεννοηθώ μαζί της και τότε θυμήθηκα εσάς γέροντα και παραμονές Θεοφανείων (2000) σας πήρα τηλέφωνο για να προσευχηθείτε και να μου πείτε τι να κάνω από την πλευρά μου. Μου είπατε να κάνω Ευχέλαιο και να την σταυρώνω κάθε μέρα στο στήθος, στην πλάτη και στις κλειδώσεις και να λέω τρείς φορές το Πιστεύω. Σε λίγες μέρες κάναμε το Ευχέλαιο και όπως μου είπατε έκανα. Ώσπου άρχισε σιγά-σιγά να ελαττώνεται η κατάσταση. Ξέχασα να πω πως μου είχατε πει ότι η μαμά μου το έπαθε από μεγάλη στεναχώρια (που όντως πέρασε).

Σε λίγες μέρες μετά το Ευχέλαιο είπα ας ρίξω μια ματιά στα χάπια και τις παρενέργειες που έχουν. Είχαν όλες τις παρενέργειες που περνούσε η μητέρα μου και αμέσως τα πέταξα όλα, ήταν τέσσερα κουτιά και τότε θυμήθηκα που μου είπατε τα χάπια δεν ωφελούν. Να παίρνει μόνο Ντεπόν. Τέλος ξέχασα να σας γράψω, όταν τη σταύρωνα έλεγα προς ίαση της ψυχής και του σώματος όπως μου είπατε να λέω. Τώρα είναι όπως ήταν πριν την νόσο και καλύτερα γιατί δεν έχει ζαλάδες. Και πάλι σας ευχαριστώ γέροντα Ιωάννη μέσα από την καρδιά μου, η ταπεινή δούλη του Θεού Σμαρώ από Καβάλα.