Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Η νεοορθοδοξία-μεταπατερική θεολογία, η Νέα Τάξη Πραγμάτων και η ομοφυλοφιλία

Οἱ νεοορθόδοξοι - μεταπατερικοί συμπλέουν ἐν πολλοῖς μέ τήν Νέα Τάξη Πραγμάτων, τίς Μ.Κ.Ο.[1] τῶν παγκοσμιοποιητῶν (Λέσχη Μπίλντεμπεργκ κ.λ.π.) καί τήν προσπάθεια ἐπιβολῆς τῆς ὁμοφυλοφιλίας παγκοσμίως. Ἐκδίδουν βιβλία πού σχεδόν τήν ἀμνηστεύουν, παρέχοντας θεολογικά ψευδοερείσματα στούς νεοταξίτες πολιτικούς[2].
Ὁ Ὅσιος Γέρων Ἀναστάσιος ἀποκαλύπτει: «Ἦρθε ὁ Ἀπόστολος Ἰούδας ὁ Ἀδελφόθεος καί μοῦ εἶπε: «(Οἱ μεταπατερικοί) θά ἀλλοιώσουν τά κείμενά μας καί θά ἀπαλείψουν τίς ἀναφορές μας στά πάθη τῆς ἀτιμίας! Θά ἀνακαλύψουν δῆθεν τά αὐθεντικά κείμενα σέ πρωτογενεῖς κώδικες. Τό Βατικανό θά πρωτοστατήσει σ’ αὐτή τήν δαιμονική διαδικασία...»[3].
Οἱ ὁπαδοί τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων «ἐν ὀνόματι τῆς διεστραμμένης ἀγάπης» κατάφεραν καί ψηφίστηκε στήν Ἑλλάδα ὁ νόμος πού ἀναγνωρίζει τό σύμφωνο συμβίωσης τῶν ὁμοφυλοφίλων[4].

Χαρακτηριστική εἶναι ἡ συνομιλία τοῦ χαρισματούχου Γέροντος Ἀναστασίου μέ νεοταξίτη πολιτικό τό 2005 σχετικά μέ τό θέμα αὐτό. «Ἦρθε ἕνα πολιτικό πρόσωπο», διηγεῖται ὁ Γέρων, «καί παραθέρισε στόν Τσούτσουρο τό 2005. Μοῦ εἶπε σέ μία συμπτωματική συνάντησή μας ὅτι ἑτοιμάζεται ὁ κουσουριάρης γάμος (γάμος ὁμοφυλοφίλων)! Εἶναι ἀπαίτηση τῶν καιρῶν, ἰσχυρίζονταν. Εἶναι -συνέχισε- βασική πτυχή τοῦ πνεύματος τῆς παγκοσμιοποίησης... Ἐγώ (ὁ Γέροντας) φυσικά ἀντέτεινα... Ἀνέπτυξα ἤρεμα τήν δική μου ἐπιχειρηματολογία, βασιζόμενη στήν θεολογία τῆς Ἐκκλησίας καί στήν ἀνθρώπινη ὀντολογία καί φυσιολογία. Ἐκεῖνος ἄκουγε ἐνοχλημένος. Στό τέλος, μή μπορώντας νά ἀντικρούσει αὐτά πού ἔλεγα, ἐπανάλαβε τό χιλιοειπωμένο ἐπιχείρημα, πού τό ἰσχυρίζονται, δυστυχῶς, ἀκόμη καί κληρικοί: «ὅταν ὑπάρχει ἀγάπη πάτερ, τί νοιάζει τόν καθένα τί κάνει ὁ ἄλλος στήν κρεβατοκάμαρά του;». Καί ἐγώ ἀπάντησα: βεβαίως, αὐτό εἶναι θέμα δικό του. Ἀφορᾶ τήν ψυχή του, τήν συνείδησή του καί τόν Θεό του, ἄν ἔχει καί τέτοια ἀναφορά. Ὅμως, δέν ὑπάρχει χῶρος πού λειτουργεῖ αὐτόνομα ὁ ἄνθρωπος καί ἀποκομμένος ἀπό τόν Θεό. Γι’ αὐτό τό κάθε πράγμα ἔχει τούς κανόνες λειτουργίας πού ἔδωσε ὁ δημιουργός. Ὅταν καταστρατηγοῦνται αὐτοί οἱ κανόνες, τότε ἔχει αἰώνιες ἐπιπτώσεις ὁ παραβάτης... Αὐτό τό θέμα δέν εἶναι ἠθικιστικό, ἀλλά θεολογικό καί ἀνθρωπολογικό. Ἔχει ὀδυνηρές προεκτάσεις, ὄχι μόνο στούς δράστες, ἀλλά καί σ’ ὅ,τι συνδέεται μ’ αὐτούς καί τόν κοινωνικό τους περίγυρο...
- Καί ποιοί εἶναι οἱ κανόνες πού ὁριοθετοῦν τόν γάμο;

- Ἡ ἀγάπη, τήν ὁποία ἐπικαλεστήκατε... Ὅμως, ἡ ἀληθινή ἀγάπη «οὐκ ἀσχημονεῖ»[5], ἐπισημαίνει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος. Ἔχει κανόνες λειτουργίας. Ἔχει τρόπο ἔκφρασης τόν σεβασμό καί τήν ἁρμονία. Ξεκινᾶ ἀπό μία ἁρμονική ψυχική ἑνότητα καί ἐξωτερικεύεται μέ τήν σωματική ἁρμονία. Εἶναι ἁρμονία ὁ γάμος ὡς ἀγάπη, ἁρμονία ψυχῶν καί σωμάτων. Δέν εἶναι ἀνωμαλία. Ὅπου συμβαίνει αὐτό, δέν ὑπάρχει ἀγάπη, ἀλλά βία καί λαγνεία. Καί ἡ βία εἶναι ἀμφίστροφη. Ὅ,τι γίνεται μέ βία, ἐπιστρέφει μέ ἀγριότερη βία. Μέχρι πού γίνονται ὅλα ‘Βιετνάμ’... Γιατί τά κατευθύνει καί τά ἐνεργοποιεῖ ὁ φθοροποιός καί νεκροφόρος διάβολος... Ἑπομένως, δέν δεσμεύουμε τήν ἐλευθερία τῶν ἀνθρώπων νά κάνουν ὅ,τι θέλουν στόν προσωπικό τους χῶρο, ἀλλά εἶναι χρέος τῆς ποιμαντικῆς μας νά διαφωτίζει κατάλληλα καί νά μήν ἀφήνει τό ἀνθρώπινο αὐτεξούσιο νά γίνεται πληρεξούσιο στά πάθη καί στόν διάβολο. Γιατί θά λάβει καί μορφή αἰωνίου συμβολαίου καί τότε οἱ φρικτές συνέπειες αὐτῆς τῆς ὀλέθριας ἀγοραπωλησίας θά εἶναι ἀνέκκλητες... Ἐν πάσῃ περιπτώσει ὅμως, ἀφοῦ τά ὑποστηρίζετε αὐτά, θά θέλατε νά σᾶς εὐχηθῶ ὁ πρῶτος ἄνδρας πού θά νομιμοποιήσει ἔτσι τήν ἀνώμαλη σχέση του νά εἶναι ὁ γιός σας; Ἀφοῦ εἶναι ὡραῖο καί προοδευτικό, γιατί νά μήν τό χαρεῖτε πρῶτος ἐσεῖς ὁ ἴδιος; Ἐνοχλημένος πετάχτηκε... - Ἔ, ὄχι δά καί ἔτσι πάτερ... καί ἐξαφανίστηκε»[6].

Ἀπόσπασμα ἀπό τό Βιβλίο: Ἐν Χριστῷ ἀγάπη ἤ Μεταπατερική θεολογία (Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου) – Νέο βιβλίο

[1]               Βλ. ὅσα ἀποκάλυψε ὁ ἐρευνητής Ἰωάννης Μαρκάς στήν Θεολογική Ἡμερίδα μέ τίτλο «Πατερική Θεολογία καί Μεταπατερική αἵρεση» πού ὀργανώθηκε στίς 15-2-2012 στό στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας, Ν. Φαλήρου, στό: Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς, Πατερική Θεολογία καί Μεταπατερική αἵρεση, Πρακτικά Θεολογικῆς Ἡμερίδος, Πειραιεύς 2012, Ἰωάννου Μαρκᾶ, Μεταπατερικῶν ἔργα καί ἡμέραι σελ.119-149.

Βλ. τά βιβλία: 1)«Χριστιανική ζωή καί σεξουαλικές σχέσεις», ἐκδ. «Ἐν πλῷ», Ἀθήνα, Μάρτιος 2015, καί κριτική τους ἐδῶ: Ὀρθόδοξοι κληρικοί «μνηστεύουν» τήν μοφυλοφιλία,   http://aktines.blogspot.gr/2015/12/blog-post_966.html.

                2)Ἕλξη καί πόθος τοῦ π. Β. Θερμοῦ καί τήν κριτική του στά ἄρθρα τοῦ π. Ἰωάννου Φωτόπουλου ὅπως ἐδῶ: «Ἕλξη καί πάθος» τοῦ π. Βασιλείου Θερμοῦ γιά τό ζήτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, http://orthros.eu/...82.html

[3]               Προσωπική μαρτυρία ἱερέως- πνευματικοῦ του τέκνου.

[4]               Στίς 23-12-2015.

                Τό βδελυκτό αὐτό ἁμάρτημα εἶναι τελείως ἀδικαιολόγητο καί κάνει τούς Ἁγίους Ἀγγέλους νά ἀποστρέφουν τό πρόσωπό τους ἀπ’ αὐτούς πού τό πράττουν. Χαρακτηριστικά παρατηρεῖ ὁ φωτισμένος ἀείμνηστος Ἱεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος: «..Ὁ φύλακας Ἄγγελος, πού ἀκολουθεῖ κάθε χριστιανό ἀπό τήν στιγμή τῆς βαπτίσεώς του, παραστέκεται σέ ὅλες τίς καλές πράξεις τοῦ ἀνθρώπου. Παραστέκεται ἐπίσης καί σέ ὅλες τίς τυχόν κακές πράξεις τοῦ ἀνθρώπου, πλήν τῆς παρά φύσιν ἀσελγείας! Ἐκεῖ ἀποστρέφει τό πρόσωπό του... Στή σοδομική καί γομορρική αὐτήν ἁμαρτία ὁ Ἄγγελος ἀποστρέφει τό πρόσωπό του... Δέν μπορεῖ νά τήν βλέπει... Ὅλα, σάν νά ἀφήνει νά ἐννοηθεῖ, ὅτι μπορεῖ νά τά δικαιολογήσει μέσα στήν ἀδυναμία τοῦ ἀνθρώπου, αὐτή τήν διαστροφή ὅμως δέν μπορεῖ νά τήν δικαιολογήσει. Δέν στέκεται πουθενά μέσα του, δέν μπορεῖ νά ὑπάρχει... Δέν συναντᾶται στά ζῶα... Καί, ξέρετε, ἡ φοβερή αὐτή ἁμαρτία ὑπάρχει καί σέ ἀνδρόγυνα ἀκόμη πού ἀλλοίμονό τους ἐν ἡμέρα κρίσεως, ἄν δέν μετανοήσουν... καί σ’ αὐτούς πού ἐνδίδουν καί σ’ αὐτούς πού ἀπαιτοῦν...». (+Ἀπό ἠχογραφημένη ὁμιλία τοῦ ἀειμνήστου Ἱεροκήρυκος Δημητρίου Παναγοπούλου).

[5]               Α΄Κορ. 13, 5.

[6]               Προσωπική μαρτυρία ἱερέως- πνευματικοῦ του τέκνου.