Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Ένας μουσουλμάνος δικαστής κάλεσε τον Ορθόδοξο Aββά, που εργαζόταν σε αυτά τα μέρη, να τον επισκεφτεί.

Ένας μουσουλμάνος δικαστής κάλεσε τον Ορθόδοξο Aββά, που εργαζόταν σε αυτά τα μέρη, να τον  επισκεφτεί. Τον κάλεσε  στο δείπνο και ρώτησε: "Πες μου έναν Σοφό άνθρωπο, εγώ είμαι δικαστής, είμαι μουσουλμάνος και προσπαθώ να ζήσω από τους νόμους. Νομίζω ειλικρινά, δεν παίρνω δωροδοκίες, Τρέφω τους φτωχούς, προσεύχομαι, κρατώ νηστεία. Κάνω όλο το θέλημα του Αλλάχ. Έτσι δεν θα κληρονομήσω το βασίλειο;".
Ο Αββάς απάντησε: "Πες μου, αγαπητέ, έχετε παιδιά;" "Ναι", απάντησε ο δικαστής. "Υπάρχουν υπάλληλοι;" "Υπάρχουν φυσικά υπηρέτες, φυσικά!" "Και πείτε μου, ποιος σας ακούει καλύτερα, οι  υπηρέτες ή τα παιδιά;", ρώτησε ο γέροντας. "Οι υπηρέτες, οι υπηρέτες είναι καλύτεροι, πιάνουν κάθε λέξη μου. Σε όλους δοκιμάστε. Και τα παιδιά είναι συχνά πεισματάρικα, δεν με ακούν, εσκεμμένα", απάντησε ο δικαστής. "Και πείτε μου όταν θα πεθάνετε  σε ποιον θα αφήσετε όλα τα καλά σας: στα  παιδιά ή  στους υπηρέτες;" "Φυσικά, στα παιδιά!" Εξήγησε ο δικαστής. "Έτσι με το Βασίλειο. Μπορεί να είστε ο τέλειος υπηρέτης, αλλά ο γιος θα λάβει την κληρονομιά. Και η υιοθεσία γίνεται μόνο μέσω του Ιησού Χριστού ... ".