Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Η ΑΟΡΑΤΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

Η ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΕΖΑ ΣΤΙΣ 8/8/18 ΩΡΑ 21:15
Η Ελένη μένει και εργάζεται στην Ιρλανδία εδώ και πέντε χρόνια. Την γνώρισα στη Σύναξη μέσω του Σωτήρη, το 2011 μου φαίνεται.
Είχε δίψα Πνευματική και είχε έλθει και στο Σχινιά.
Από τότε επικοινωνεί μαζι μου μέσω SKYPE μηνυμάτων για την πνευματική της Ζωή. Εξομολογείται στον π. Χαράλαμπο και έχει θαυμαστή δύναμη θελήσεως σαν άνθρωπος που σιγά σιγά περνάει στην Πνευματική της Ζωή.

Θέλησε να έλθει στο Σχινιά ψες στις 20:00. Επειδή είχε ξανάλθει, το μόνο που της υπενθύμισα ήταν η διεύθυνση.
Στις 19:20 έστειλε μήνυμα ότι ήταν στον δρόμο. Περίμενα λίγη καθυστέρηση αλλά έφτασε 21:00 και ήταν χαμένη. Τηλέφωνό της δεν είχα, αυτό που είχα το είχε αφήσει, στο skype δεν απαντούσε. Παραξενευόμουν τι να έγινε σε σημείο που φοβήθηκα μην έπαθε κάτι.
Η διαδρομή μια ώρα είναι από Περιστέρι και κόντευαν δύο ώρες!
Για επαλήθευση της Θείας Πρόνοιας, μόλις ήλθαμε από τη Λεωφόρο Σχινιά. Η Έλενα μου είπε σήμερα το πρωί ότι η ΠΙΝΑΚΙΔΑ - ΑΝΔΡΕΑΣ με βέλος δεξιά - είναι δεμένη στον στύλο του φαναριού ακριβώς κάτω από το φανάρι.
ΚΑΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ.
Ήταν ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, πρόνοια του Ζώντος Θεού!
Στις 21/20 ακούω το κουδούνι.
Μπαίνοντας μου λέει:
- Έβαλες πινακίδα με το όνομά σου στην Κεντρική λεωφόρο Σχινιά;
Εγώ δεν έδωσα σημασία στα λόγια αυτά. Μιλήσαμε αρκετή ώρα για τη σχέση με το Χριστό, την Εκκλησία, την Εξομολόγηση, τη Μετάνοια, όλα σε αναφορά με τη Ζωή της στην Ιρλανδία.
Πρίν να φύγει της μίλησα για την προσευχή στον Άγιο Άγγελο και της διάβασα το κείμενο που την γέμισε με δάκρυα και είπε:
- Μα αυτή η Πρόνοια συνέβηκε και σε μένα σήμερα!
Χάθηκα στο δρόμο και έφτασα στο δάσος του Σχινιά.
Ήδη νύχτωσε. Ένας αστυνομικός που ήταν στο μπλόκο για το δάσος, μπήκε στο ίντερνετ και μου είπε όταν τον ρώτησα αν ξέρει που ειναι η ΜΟΥΣΩΝ 10.
- Πιό πάνω είναι κοντα στην ΕΚΤΟΡΟΣ.
Γύρισα πίσω και προχωρώντας στη Λεωφόρο Σχινιά στο φανάρι, ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΑΝΔΡΕΑΣ- και ένα βέλος εδειχνε δεξιά.
ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ: ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ, ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΕΛΟΣ!
Στρίβω δεξιά όπως έδειχνε η πινακίδα και βλέπω οτι ήμουν ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΡΟΣ! Αμέσως βλέπω αριστερά την ΜΟΥΣΩΝ!!
Προχωρώ προς τα κάτω και κοίταγα αριστερά και δεξιά, να βρω το σπίτι, ήταν βράδυ και τα νούμερα του δρόμου δεν φαίνονταν
Ώσπου είδα το παράθυρό σου ανοικτό και ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ αυτή που έχεις απέναντι!
Ένοιωσα μια σιγουριά ότι αυτό πρέπει να είναι το σπίτι σου.
Σταμάτησα και κτύπησα το κουδούνι.
Πόση χαρά έκανα που τέλειωσε η ταλαιπωρία δύο ωρών στο δρόμο!
Έμεινα άφωνος πόσο πράγματι ο Θεός προνόησε γι αυτή την κοπέλα!
Πινακίδα στο δρόμο με το ονομά μου και βέλος δεξιά! ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ;
Είδε την Εικόνα του Αγίου Πορφυρίου και ένιωσε οτι αυτό είναι το σπίτι!
Εγώ ανησύχησα διότι το τηλέφωνο της είχε φραγή, αυτή δεν με έπαιρνε τηλέφωνο, στο skype δεν απαντούσε. Μου εξήγησε:
Το τηλέφωνό της είχε αλλάξει, δεν ειχε το κινητό μου παρά μόνο το skype και στο δρόμο δεν είχε ίντερνετ.
Ήταν όμως μαζί της η Πρόνοια του Θεού, ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΣΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΝΑ ΔΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΒΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
Η δίψα της, στις λίγες μέρες άδειάς της από Ιρλανδία στην Ελλάδα να ακούσει πνευματικά, έκανε όλο αυτό το θαύμα!
Του Ανδρέα Χριστοφόρου, Νομικού