«Όταν σε ρωτούν για ένα θέμα, να μην βιάζεσαι να απαντήσεις,
αλλά να ζητάς από τον Θεό να σε φωτίσει και να λες:
''Θεέ μου, φώτισέ με να πω αυτό που πρέπει''
Και τότε ο Θεός θα σου δίνει λόγο, ανάλογα με την περίπτωση.
Η βιαστική απάντηση είναι του μυαλού,
ενώ η απάντηση που περνάει μέσα από την προσευχή,
είναι του Θεού»
(Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)