Μικρὸ ἀπόσπασμα ἀγωνιώδους τρισέλιδης ἐπιστολῆς στὸ Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Ἑορδαίας π. Αὐγουστῖνο Καντιώτη, ἀπό ὁμάδα ὀρθοδόξων χριστιανῶν τοῦ Ρεθύμνου, γραμμένη ἀπό Ελένη Β… καὶ στή συνέχεια ὁλόκληρη ἡ σαφή ἀπάντηση τοῦ ἀγωνιστοῦ Ἱεράρχου, μὲ τὴν ὑπογραφή του.
Συγχωρέστε μας, ποὺ σᾶς κουράζουμε ἀλλὰ ἐπειδὴ εἶσθε ἀγωνιστὴς Ἱεράρχης,
μὲ ἀνάλογη φήμη στὸν ἑλληνικὸ χῶρο, ὅπως καταλαβαίνετε ὁ λόγος σας
«ἔχει μεγάλη βαρύτητα»….
Θὰ σᾶς παρακαλέσουμε λοιπὸν θερμά, μὲ ὅλο τὸ σεβασμό, ἂν εἶναι
δυνατὸν, διὰ μιᾶς ἐπιστολῆς σας λακωνικῆς ἔστω, νὰ τοποθετηθεῖτε
ξεκάθαρα ἀρνητικὰ ἢ θετικὰ ἔναντι τῶν ἠλεκτρονικῶν καρτῶν Ὑγείας,
αὐτοκινήτου κ.λ.π. γενικῶς ὁτιδήποτε μὲ BAR CODE καὶ 666, γιὰ νὰ
ἡρεμήσουν καὶ οἱ ἐδῶ χριστιανοί, καὶ νὰ πάψει ἡ ἐνυπάρχουσα σύγχυση…»
----------
Απαντηση τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου
(Κάντε κλικ ἐπάνω στὶς σελίδες τῆς ἐπιστολῆς & κατεβᾶστε τις σε μεγάλο μεγεθος)
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ
53100 ΦΛΩΡΙΝΑ
Ἐν Φλωρίνῃ τῇ 30ῇ Ἰουνίου 1995
Ἐλάβομεν τὴν ἐπιστολήν σας, ἡ ὁποία εἶνε ἐνδεικτική τοῦ προβληματισμοῦ, ὁ ὁποῖος ταλανίζει μερίδα τοῦ χριστεπωνύμου πληρώματος.
Τό μὲν κράτος ἐπείγεται εἰς τὴν ἐφαρμογὴν τῆς μηχανοργανώσεως, ἡ ὁποία
ἀναμφισβητήτως θὰ ἔχῃ καταπληκτικὰ ἀποτελέσματαα εἰς ὅλους τοὺς τομεῖς
του. Οἱ πολῖται ὅμως ἀγωνιοῦν διὰ τὰς πνευματικὰς κυρίως συνεπείας, αἱ
ὁποῖαι θὰ προκύψουν ἐκ τῆς μηχανοργανώσεως αὐτῆς.
Τὸ ὅλον πρόβλημα εἶνε τεράστιον, παρουσιάζει δὲ τὰς ἑξῆς πλευράς.
α´) Τῶν ἠλεκτρονικῶν ταὐτοτήτων (ἠλεκτρονικὸν φακέλλωμα).
β´) Τῶν καρτῶν ὑγείας. Καὶ γ´) Τῶν ἀγαθῶν τῶν διακινουμένων μὲ τὸ γνωστὸν γραμμωτὸν σύστημα (BAR CODE).
Θὰ ἦτο εὐχῆς ἔργον ἐὰν ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἔδιδεν ἐπίσημη καὶ ὑπεύθυνη ἀπάντησιν και ὡς πρὸς τὰς τρεῖς ὡς ἄνω πλευρὰς τοῦ ζητήματος. Ἀλλ᾽αὕτη δυστυχῶς περὶ ἄλλα μερινᾷ καὶ τυρβάζεται. Μέχρις ὅτου ὅμως ἐκδοθῇ τοιαύτη ἀπόφασις, τολμῶμεν ἀπαντῶντες εἰς τὰ ἐρωτήματά σας νὰ εἴπωμεν τὰ ἑξῆς ὀλίγα
Διὰ τὰς ἠλεκτρονικὰς ταὐτότητας ἡ θέσις μας εἶναι σαφής. Δὲν θὰ τὶς παραλάβωμεν. Ὄχι μόνον διὰ θρησκευτικοὺς λόγους (666), ἀλλὰ καὶ διότι δι᾽ αὐτῶν θεσμοθετεῖται μία νέα σκλαβιά, ἀγνώστου διαρκείας, βαρβαρότητος καὶ ἐκληματικότητος. Διὰ τοῦτο καὶ ἡμεῖς ἐχαρακτηρίσαμεν τὴν ὅλην προσπάθειαν ὡς ἐλευθεριοκτόνον. Ἐὰν καθιερωθοῦν αἱ ἠλεκτρονικαὶ ταὐτότητες, τὸ ἀπόρρητον τῶν προσωπικῶν στοιχείων ἑκάστου πολίτου δὲν δύναται νὰ ἐξασφαλισθῇ οὔτε μὲ διεθνῆ οὔτε -πολύ ὀλιγώτερον- μὲ ἄλλη ἐπὶ μέρους συνθήκη. Θὰ εἴμεθα ἕρμαιοι παντὸς κακοποιοῦ.
Αἱ κάρται ὑγείας ἔχουν ὁπωσδήποτε πολλὰ πλεονεκτήματα τόσον διὰ τὸν ἀσφαλισμένο ὅσον καὶ διὰ τὸν ἀσφαλιστικὸν φορέα, δεδομένου ὅτι πολλαὶ καταχρήσεις εἰς τὸν τομέα αὐτὸν θὰ περιορισθοῦν. Ἔχει ὅμως καὶ τὸ ζήτημα τοῦτο σχέσιν μὲ τὸ γραμμωτὸν σύστημα διακίνησεως τῶν ἀγαθῶν, τὸν γνωστὸν BAR CODE. Ἀπὸ τὴν ἀρνητικὴν ἢ ὄχι θέσιν, τὴν ὁποίαν θὰ λάβωμεν ἐπ᾽αὐτοῦ, ἐξαρτᾶται καὶ ἡ ποιότης τῆς ζωῆς τὴν ὁποίαν θὰ ἔχωμεν. Ἐὰν, δηλαδή, ἡ προσωπική μας πίστις μᾶς πληροφορῇ, ὅτι ὁ ἀριθμὸς 666 εἶνε τὸ ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅτι οὐδόλως ἐπιθυμοῦμεν νὰ φέρωμεν ἐφ᾽ ἑαυτῶν καὶ εἰς τὰ θυλάκιά μας τὸ μισητὸν αὐτοῦ ὄνομα καὶ ὅτι εἴμεθα ἕτοιμοι νὰ ὑποστῶμεν πᾶσαν στέρησιν διὰ τὸν Κύριον, τότε δυνάμεθα ν᾽ ἀνοίξωμεν ἀπό τώρα μέτωπον μὲ τὰ τέκνα τοῦ Ἀντιχρίστου, τὰ ὁποῖα προετοιμάζουν τὴν ἔλευσίν του. Ἐπειδὴ ὅμως ἕνα τέτοιο διάβημα εἶνε δυνατὸν νὰ μᾶς ῥιψῃ εἰς ἀνυπολογίστους περιπετείας, διὰ τὸν λόγον αὐτὸν εἶνε ῥιψοκίνδυνον νὰ συστήσωμεν ἡμεῖς ἀτομικῶς τί δέον γενέσθαι.
Ἂς ἀναμένωμεν σχετικὴν ἀπόφασιν τῆς
Διοικούσης Ἐκκλησίας, σαφῆ καὶ ἀπερίφραστον, τὴν ὁποίαν ἔχοντες ὡς
λύχνον θὰ πορευώμεθα ἐν πνευματικῇ ἀσφάλεια τὴν ὁδὸν τοῦ Κυρίου (*).
Ἐξ ἄλλου εἰς τὴν παροῦσα φάσιν λαμβάνοντες τὴν κάρταν ὑγείας καὶ τὰς ἐξ
αὐτῆς ἐξυπηρετήσεις ἢ ἀπολαμβάνοντες τὰ πρὸς τὸ ζῆν καταναλωτικὰ ἀγαθὰ
δὲν μᾶς ζητεῖται νὰ ἀρνηθοῦμε τὴν πίστι εἰς τὸν Λυτρωτήν μας. Ὅταν μᾶς
ζητηθῇ τοιοῦτον τι ἢ ὅταν ἡ Ἐκκλησία μας ἀποφανθῇ ὅτι ἡ οἱαδήποτε χρησις
τοῦ γραμμωτοῦ συστήματος (BAR CODE) συνιστᾷ ἄρνησι πίστεως, τότε θὰ
εἴμεθα ἕτοιμοι διὰ πᾶσαν θυσίαν χάριν τοῦ Ἠγαπημένου.
Μετ᾽ ἐγκαρδίων εὐχῶν
Ο Φλωρίνης ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ
—————
(*) Τριάντα χρόνια μετὰ τὴν ἐπιστολή (2025-1995=30) ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ὄχι
μόνο δὲν ἔδωσε ὑπεύθυνη ἀπάντηση, σαφῆ καὶ ἀπερίφραστον, ἀλλα
ταυτίστηκε μὲ τὴν πολιτεια, γι᾽αὐτό, τώρα ἦρθε στὰ χέρια μας ἡ ἐπιστολή
καὶ μιλᾶ ἀπὸ τοὺς Οὐρανούς ὁ ἐπίσκοπος π. Αὐγουστῖνος, ὅπως τὸ εἶχε
δηλώση σὲ κηρυγμά του ὅταν ἦταν ἐδῶ κάτω στὴ γῆ, ὅτι καὶ ἀπό τὸ «Ὑπερπέραν θὰ φωνάζει».
Ἂς ἀναμένωμεν σχετικὴν ἀπόφασιν τῆς Διοικούσης
Ἐκκλησίας, σαφῆ καὶ ἀπερίφραστον
Μέχρι σήμερα «ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία περι ἄλλα τιρβάζει». Δεν ἀπάντησε στα τρία πρωτα ἐρωτήματα… οὔτε δίνει καμμια σαφη και ἀπερίφραστη ἀπαντηση. Εἶναι φερέφωνα τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας, χωρίς ἐκκλησιαστική συνείδηση….
Ὁ ἐπίσκοπος Κερκύρας ζήτησε ἐπειδη τὸ θέμα εἶναι σοβαρό, να συζητηθῆ στην Ἱεραρχία και
σηκώθηκαν δυο νέοι Μητροπολίται ὁ Φλωρίνης Εἰρηναιος και ὁ Καστορίας να
προσφέρουν ὑπηρεσίες στην μασονοκρατούμενη πολιτεῖα καὶ εἶπαν ὄχι.
Ἐπομένως δεν περιμένει τίποτε ὁ Ἑλληνικός λαός ἀπό την διοικουσα
Ἐκκλησία, ποὺ ἔκλεισε τους ναούς, ἀκόμα καὶ τὴν Ἀνάσταση καὶ κλόνισε τὴν
πίστη τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ἐπι κορωνοϊοῦ καὶ διαφήμιζε τὰ ἐμβόλια τοῦ
Θανάτου.
Μένουμε στις συμβουλές του Μητροπολιτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου καὶ τῶν
ἀληθινῶν ποιμένων, ποὺ ἀγαποῦν τὸν Κύριο καὶ τὸ ποιμνιό τους. Ἀκοῦμε τὶς
συμβουλές τῶν ἰδικῶν ἐπιστημῶν, ποὺ κατέχουν τὸ θέμα.Ἔδωσαν ἐξετάσεις
ἐπὶ κορονοϊου και ἀντιστάθηκαν μέχρι τέλους στους δολοφόνους τῶν
θανατηφόρων ἐμβολίων και ἐνημέρωναν τὸν Ἑλληνικό λαό.
Θεσεις του νυν μητροπολίτου Φλωρίνης Ειρηναιου τελείως ἀντίθετες ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Φλωρίνης Αὐγουστινο, γιατί; Δεν χρειάζεται ἀπάντηση, ὅλοι τὸ καταλαβαίνουν
Δήλωσε γιὰ τὶς νέες ταυτότητες του δεσπότη Φλωρίνης Εἰρηναίου ὑμνητοῦ τῶν θανατηφόρων ἐμβολίων, ἀκόμα καὶ σήμερα.
Ἡ «Ἐκκλησία» ἀσχολήθηκε κατὰ τὸ
προηγούμενο ἔτος & ὅλη τη Συνοδική περίοδο συνεργάστηκε μὲ τὴν
Ἀστυνομία καὶ μὲ τὰ ἀρμόδια Ὑπουργεία καὶ ἐνημέρωσε μὲ ἐγκύκλιο σημείωμα
ὅλο τὸν κόσμο, ὅτι μποροῦμε νὰ πάρουμε τὸν προσωπικό ἀριθμό, ὅπως καὶ
τὴν ταυτότητα….
Καὶ γραπτῶς συνιστᾶ στους πιστούς νὰ προχωρήσουν στὴν ἔκδοση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ. Δὲν
βλέπει, αὐτὴν τὴν στιγμή, κανένα πρόβλημα πίστεως και καμία μείωση τῆς
ἐλευθερίας τῶν πολιτῶν και τῶν χριστιανῶν. Καὶ ἐμεῖς θὰ πάρουμε καὶ οἱ
κληρικοί θὰ πάρουν και οἱ ἐπίσκοποι θὰ πάρουν. Μπορεῖ κάποιος νὰ ἔχη
μία, ἄς τὸ ποῦμε, ἐπιφυλάξη, ὅμως ἡ «Ἐκκλησία» μᾶς προτρέπει αὐτήν
ὑπηρετοῦμε και σ᾽αυτήν ὑπακοῦμε.
Μπορεῖ νὰ ὑπάρξουν πολλές φορές, πολλές φωνες ποὺ θὰ ἀντιδράσουν. Ἀκόμα
καὶ ἐμεῖς μέσα στὴν συνοδο ποὺ τὰ συζητᾶμε, καὶ ἐγώ τώρα ἔχω τὴν τιμὴ
και την εὐλογία, νὰ εἶμαι συνοδικός, δὲν εἶναι εὔκολες οἱ συζητήσεις. Τὰ
ψάχνουμε, τὰ ἐλέγχουμε, συνενοούμαστε μὲ τὴν πολιτεῖα μας, μὲ τὸ κράτος
μας καὶ βλέπουμε τὰ πάντα. Δὲν θὰ χωριστοῦμε οἱ Ἕλληνες. Οὔτε νὰ
κάνουμε τὸ λάθος. Καμία Συνοδός καὶ κανένας ἐπίσκοπος δὲν θὰ προδόση
κανέναν κληρικό, κανέναν χριστιανό. Ἄν χρειασθη νὰ ἀρνηθοῦμε πράγματα,
πρώτη ἡ Σύνοδος καὶ ἡ τοπικὴ Ἐκκλησία θὰ ἀντιδράση.
Ἐπαναλαμβάνω λοιπόν γιὰ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό μποροῦμε νὰ τὸν ἐκδόσουμε, χωρίς νὰ ἔχουμε κανένα πρόβλημα.
Δημοσιογράφος: Εἶναι ἰσχυρή ἡ ἀπόφαση ἀπό την διαρκους Συνοδου, δὲν χρειάζεται νὰ παρθη ἀπό τὴν ὁλομέλεια;
Δεσπότης Εἰρηναῖος: Ὄχι, Ὄχι. Εἶναι διοικητικό θέμα,
δὲν εἶναι πνευματικό. Ἄκριβῶς, γι᾽αὐτό, ἀπό τὴν ἔρευνα ποὺ ἔγινε καὶ ἀπὸ
τὶς ἐπιτροπές ποὺ ἐχωρίστηκαν βλέπουμε ὅτι τὸ πρόβλημα εἶναι καθαρά
διοικητικό, τεχνικό. Ὁπότε Ἡ Διαρκης παιρνει τὴν ἀπόφαση. Ἐνημερώνει τὴν
Ἱεραρχία. Ὑπάρχουν και κειμενα ἀρχιερέων, ποὺ κρατοῦν τὶς ἐπιφυλάξεις
τους. Εἴπαμε προχθές μιὰ ἐπιφύλαξη, τὴν ἔχω και ἐγὼ προσωπιικά ἡ ὁποια
λέει τὸ ἐξῆς:
Ἀπό ἕναν δεκαψήφιο ἀριθμό, ποὺ εἴχαμε τὸ Α.Φ.Μ. γίνεται πλέον
πολλαπλάσιος, αὐτὸ σημαίνει ὅτι οἱ χιλιάδες γίνονται ἑκατομμύρια. Αὐτὸ
σημαίνει ὅτι ἡ Ἑλλάδα γίνεται Εὐρώπη και ἡ Εὐρώπη κόσμος, τὸ
καταλαβαίνετε τί θέλω νὰ πῶ. Ὅμως στεκόμαστε ἐπιφυλακτικοί, εἴμαστε
ὑπάκουοι στὴν «Ἐκκλησία», ἐμπιστεύμαστε και τὴν Ἑλληνική πολιτεῖα καὶ
αὐτὴ τή στιγμή που μιλᾶμε δὲν ὑπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Ἕνα
διοικητικό θέμα, ποὺ ὅποιος τὸ θέση σὲ ἐπίπεδο πίστεως θὰ τὸ κάνη καθαρά
γιὰ προσωπικούς, ἐγωϊστικούς λόγους. Μπορεῖ ὁ χριστιανός νὰ δώση ἐμπιστοσύνη στὰ λόγια τέτοιων δεσποτάδων;
Ο Μητροπολιτης Κερκυρας ΚΑΤΑ
Ὁ μητροπολίτης Κερκύρας Νεκτάριος, ποὺ
εἶχε ἐκδώσει ἕνα ἐξαιρετικό κείμενο κατά τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ,
κατέθεσε πρό ἡμερῶν καί νέο τετρασέλιδο ὑπόμνημα στήν Δ.Ι.Σ. (ὅπου εἶναι
μέλος γιά τό τρέχον χρονικό διάστημα, ἀπό 1-9-2025 ἕως 31-8-2026) μέ
αἴτημα τήν παραπομπή τοῦ θέματος στήν συνοδική ὁλομέλεια, ἀλλά αὐτό πρός
μεγάλη του λύπη καί ἀπογοήτευση προσέκρουσε στούς μητροπολῖτες Φλωρίνης
Εἰρηναῖο (ταυτίζεται μὲ τὴν κυβέρνηση) καί τὸν Καστορίας Καλλίνικο
(πρώην πρωτοσύγκελο τοῦ Ναυπάκτου, πού ἀσπάζονταν μασκοφορεμένος τό Ἱερό
Εὐαγγέλιο στήν κηδεία τοῦ μακαριστοῦ Αἰτωλίας Κοσμᾶ, και συλλειτούργησε
ὡς μητροπολίτης μέ τόν ἀχειροτόνητο ψευτοεπίσκοπο Ουκρανίας Ἐπιφάνιο
στήν Θάσο). Τό δῆθεν ἐπιχείρημα τῶν δύο μέλη τῆς Δ.Ι.Σ. ἦταν ὅτι γιά τό
θέμα ἔχει ἤδη ἀποφασίσει ἡ σύνοδος καί δέν πρέπει νά ἀνακινηθεῖ ἄλλο καὶ
τὸ αἴτημα ἀπορρίφθηκε. Ἀς μή περιμένουμε, λοιπόν, κανένα φῶς ἀπό αὐτοὺς
ποὺ συμπορεύονται με το ἄθεο και μασονικό κράτος. Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς
προεφήτευσε Ὅτι στους ἔσχατους καιροὺς……..
Ἀλλὰ δόξα τῷ Θεῷ, ὑπάρχουν πολλοί ἐπιστήμονες εἰδικοί ποὺ μιλοῦν και ἐνημερώνουν τὸν λαό για τους κινδυνους


