
Κράτος και έλεγχος της σκέψης. Ο υπουργός υγείας ως…καίσαρας.
(άρθρο-Κράτος και έλεγχος της σκέψης-) Μου ζητούν πολλοί από τους αναγνώστες των άρθρων να εκφράσω την γνώμη μου για τον προσωπικό αριθμό. Είναι αλήθεια ότι το θέμα έχει πολλές διαστάσεις. Και μάλιστα πολλές από αυτές χρειάζονται εμπεριστατωμένη ανάλυση από ειδικούς. Στα άρθρα μου αυτά ασχολούμαι κυρίως με θέματα που αφορούν την υγεία αλλά και κοινές σκέψεις ενός απλού ανθρώπου της καθημερινότητας.
Θα ήθελα λοιπόν σήμερα να δούμε μια πλευρά του θέματος που σχετίζεται με το πρόσφατο παρελθόν αλλά και την τρέχουσα επικαιρότητα. Το θέμα των εμβολιασμών που προηγήθηκαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα της πανδημίας είναι ένα θέμα που απ’ ότι φαίνεται είχε πολύ μεγαλύτερες προεκτάσεις από τις επιστημονικές και ιατρικές. Χαρακτηριστικό είναι ότι προσφάτως ο υπουργός Υγείας δημοσίευσε την τούρτα των γενεθλίων του, στην οποία φέρεται ως ρωμαίος στρατηγός να κρατά μια σύριγγα και από κάτω σε άπταιστα λατινικά, παραφράζοντας το λόγο του Ιούλιου Καίσαρα να γράφει «ήλθα είδα και εμβολίασα».
Κράτος και έλεγχος της σκέψης. Ο σημαντικός πολιτικός χαρακτήρας των εμβολιασμών.
Φαίνεται λοιπόν ότι ο εμβολιασμός απέκτησε σημαντικό πολιτικό χαρακτήρα, διότι οδήγησε σε ένα μεγάλο πείραμα του κατά πόσον υπό το κράτος της πίεσης και του φόβητρου της πανδημίας θα μπορούσε να ελεγχθεί η σκέψη και η συμπεριφορά των ανθρώπων. Υποχρεώθηκαν τότε οι άνθρωποι να κάνουν κάτι που δεν φανταζόμασταν ότι θα μπορούσε να συμβεί σε μια δημοκρατική κοινωνία, δηλαδή να υποβληθούν σε κάτι που αφορά το σώμα τους χωρίς τη δική τους θέληση. Θα πείτε αν δεν το ήθελαν δεν θα εμβολιάζονταν. Αν γυρίσουμε λίγο το χρόνο και θυμηθούμε τις συνθήκες που επικρατούσαν, θα δούμε ότι άλλοι εξ αυτών που δεν εμβολιάστηκαν έχασαν τις δουλειές τους και απέμειναν αρκετους μήνες εκτός εργασίας με την απειλή της απόλυσης. Άλλοι αποκλείστηκαν κοινωνικά από πολύ στοιχειώδεις δραστηριότητες και άλλοι αποκλείστηκαν από την καθημερινή οικονομική ζωή μη μπορώντας να μπουν ακόμη και σε καταστήματα για να ψωνίσουν.
Αυτός λοιπόν, ο εκβιασμός από πλευράς του κράτους και η κοινωνική υποβάθμιση όλων εκείνων που είχαν αντίθετη άποψη οδήγησαν πολλούς να προτιμήσουν να εμβολιαστούν παρά να βρίσκονται στο κοινωνικό περιθώριο. Έγινε λοιπόν ένα μεγάλο πείραμα, το οποίο έδειξε στους κυβερνώντες ότι όντως οι άνθρωποι είναι χειραγωγήσιμοι κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.
Κράτος και έλεγχος της σκέψης. Οι συνέπειες από σκευάσματα, τα οποία δεν είχαν επαρκώς ελεγχθεί και τα οποία επιβλήθηκαν στον κόσμο.
Το θέμα είναι ότι στις μέρες μας πληθαίνουν συνεχώς όχι μόνο οι επιστημονικές φωνές αλλά και η καθημερινή πρακτική εμπειρία που λέει ότι ίσως τελικά όλα αυτά τα οποία υποσχέθηκαν με τους εμβολιασμούς οι κυβερνώντες να μην ήσαν ακριβώς έτσι και πολλές από τις ασθένειες οι οποίες παρουσιάζονται στις μέρες μας είναι αποτέλεσμα της κακής χρήσης σκευασμάτων, τα οποία δεν είχαν επαρκώς ελεγχθεί και τα οποία επιβλήθηκαν στον κόσμο.
Δεν μπορώ δηλαδή από την καθημερινή μου εμπειρία να μην ομολογήσω την τεράστια αύξηση των αιφνίδιων θανάτων, την μεγάλη αύξηση των καρκίνων και μάλιστα επιθετικών μορφών, την έξαρση αυτοάνοσων νοσημάτων. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή τεκμήρια, τα οποία αποδεικνύουν ότι η δική μου παρατήρηση είναι μια κοινή παρατήρηση. Έχουν κυκλοφορήσει στον τύπο και μπορούμε να μιλήσουμε κάποια στιγμή αναλυτικά και για αυτό κάποιες οδηγίες που αφορούν π.χ. την αεροπορία και αναφέρονται σε μεγάλο αριθμό αιφνίδιων θανάτων μεταξύ νέων ανθρώπων και την συγκρότηση μιας επιτροπής η οποία σχετίζεται με την ανάλυση και τη μελέτη των θανάτων αυτών.
Βλέπουμε μελέτες οι οποίες μας έρχονται από χώρες όπως η Κορέα και η Ιαπωνία που αναφέρονται σε τεράστια αύξηση και μάλιστα επιθετικών μορφών καρκίνων σε νέους ανθρώπους. Όλα αυτά θα πρέπει να τα συζητήσουμε και θα πρέπει να τα μελετήσουμε για το καλό των ανθρώπων. Αυτή είναι η επιστήμη. Ξεκινάει από παρατηρήσεις και εξελίσσεται σε οργανωμένες μελέτες.
Η υφυπουργός υγείας, η τεχνητή νοημοσύνη και το κυνήγι της αντίθετης άποψης
Αυτή την τρομοκρατία την άσκησαν και την περίοδο της πανδημίας. Όποιος εξέφραζε την αντίθετη επιστημονική του άποψη υπήρχε ο κίνδυνος να θεωρηθεί ότι διασπείρει ψευδείς ειδήσεις και να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη με την απειλή μεγάλων ποινών. Συνέβη δε και για μερικούς από τους συναδέλφους μας να αφαιρεθεί η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να τιμωρηθούν να τους ιατρικούς συλλόγους. Οι κατά τα άλλα χαλαροί σύλλογοι, όπως ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών που ανέχονται συναδέλφους να χρηματίζονται που γνωρίζουν πολύ καλά ότι το φακελάκι και οι εκβιασμοί πηγαίνουν σύννεφο τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα παραμένουν αδιάφοροι, αλλά είναι πάρα πολύ ευαίσθητοι όταν πρόκειται για θέματα όπως η αντίθετη άποψη στα εμβόλια.
Κράτος και έλεγχος της σκέψης. Όταν το κράτος προσπαθεί να ελέγξει την αντίθετη άποψη.
Αυτό λοιπόν, το κράτος προσπαθεί να κάνει χειραγώγηση της σκέψης, προσπαθεί να ελέγξει την αντίθετη άποψη και με απόλυτα αντιδημοκρατικό τρόπο να χειραγωγήσει ακόμη και τους επιστήμονες στο να στοιχηθούν στη μία και καθ’ όλες τις ενδείξεις αστήρικτη δική τους άποψη. Γυρίζουμε δηλαδή πίσω σε εποχές Μεσαίωνα, όπου θα κάψουμε το Γαλιλαίο γιατί πιστεύει ότι η γη γυρίζει;
Αυτό λοιπόν το κράτος, αυτή λοιπόν η αντίληψη μας λέει ότι θα συγκεντρώσει όλα τα προσωπικά μας δεδομένα, τα οικονομικά, τα θέματα υγείας, τα θέματα δραστηριοτήτων και γιατί όχι θέματα πολιτικών πεποιθήσεων και προσωπικών προτιμήσεων γνωρίζει σε έναν αριθμό, ο οποίος μάλιστα ενώ αρχικά είχε ειπωθεί ότι θα είναι κρυφός και θα το γνωρίζει μονάχα ο πολίτης και το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης , τώρα μπαίνει φάτσα κάρτα και σε όλες τις αστυνομικές ταυτότητες.
Εμπιστευόμαστε άραγε μια τέτοια αντίληψη και νοοτροπία; Ενός αυταρχικού, όπως φαίνεται κράτους που δεν δέχεται την αντίθετη άποψη; Θέλουμε όλα μας τα στοιχεία με το πάτημα ενός κουμπιού να είναι ορατά όχι μόνο βέβαια από κρατικούς φορείς πλέον, αλλά και από τον κάθε ένα χάκερ; Είναι εξασφαλισμένος ο πολίτης μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο από την αυθαίρετη παρουσία και πίεση του κράτους;
Η εκκλησία… σφυρίζει αδιάφορα.
Ζούμε σε περίεργες εποχές, ας είμαστε καχύποπτοι, αλλά και ας έχουμε αγωνιστική διάθεση για να προασπίσουμε τα δικαιώματά μας και τη δυνατότητα του διπλανού μας έστω και αν διαφωνεί με τη δική μας άποψη, να μπορεί να την εκφράζει ελεύθερα, χωρίς φόβο και χωρίς κανενός είδους καταναγκασμό.
Ν. Παναγιωτόπουλος – Καρδιολόγος
cardiodoctor.gr
