Πως! Πως! Να μην τρομάξουμε, όταν οι Ιεροί Κανόνες, Πατριάρχης, Αρχιεπίσκοποι, Απόφαση Συνοδική αποφαίνονται ότι ο αυτοαποκαλούμενος πατριάρχης της “Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας”(!) Κιέβου Φιλάρετος Ντενισένκο είναι αφορισμένος και αναθεματισμένος και δεν μπορεί να πραγματοποιήσει χειροτονίες. Αυτός όμως εν γνώσει εν “αγνοία” χειροτόνησε το Σεργκέι (Επιφάνιο) σε επίσκοπο Περεγιασλάβας Χμιελνικίου και μετά δύο χρόνια τον προήγαγε σε “Αρχιεπίσκοπο”;
Το Δεκέμβριο του 2018 το “ΝΑΤΟ” (Πατριαρχείο) παραίτησε το Φιλάρετο και στη θέση του τοποθέτησε το Σεργκέι (Επιφάνιο) Ντουμένκο, ως Αρχιεπίσκοπο Κιέβου. Ο πρώτος που αμφισβήτησε την τοποθέτησή του και τη χειροτονία του ήταν ο Φιλάρετος που τον χειροτόνησε.
Με Συνοδική απόφαση η Εκκλησία της Αλβανίας (Αναστάσιος) απάντησε στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο ότι η τοποθέτηση του Σεργκέι (Επιφανίου) είναι άκυρη, διότι η χειροτονία του και ανυπόστατη και αναφέρει τους λόγους:
«… αι τελεσθείσαι υπ’ αυτού (Φιλαρέτου Ντενισένκο) χειροτονίαι είναι ανυπόστατοι, κεναί, στερούμεναι της θείας χάριτος και της ενεργείας του Αγίου Πνεύματος. Μεταξύ αυτών και αι χειροτονίαι εις διάκονον, πρεσβύτερον και τελικώς εις επίσκοπον του γραμματέως αυτού Σεργκέι Ντουμένκο, νυν Μητροπολίτου Επιφανίου. Εν τω Υμετέρω Γράμματι της 24ης Δεκεμβρίου 2018 σημειούται: «… αι αποκαταστήσαντες τούτους εις τους οικείους αυτοίς αρχιερατικούς και ιερατικούς βαθμούς…». Διερωτώμεθα, όμως, κατά πόσον αι τελεσθείσαι υπό του κ. Φιλαρέτου χειροτονίαι,
αφωρισμένου και αναθεματισμένου όντος, απέκτησαν, εξ υστέρου, άνευ κανονικής χειροτονίας αγιοπνευματικήν εγκυρότητα και γνησίαν σφραγίδα αποστολικής διαδοχής…».
Έρχεται το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων στις 4 Αυγούστου το 2022, που με δήλωση του εκπροσώπου της, Αρχιεπισκόπου Σεβαστείας Θεοδοσίου αποκαλεί τον Επιφάνιο “Σεργκέι” Ντουμένκο:
«Αυτός (Ντουμένκο τον αποκαλεί) και οι σχισματικοί υπό την ηγεσία του είναι το κύριο πρόβλημα… και τη διακοπή της ευχαριστιακής κοινωνίας με πολλές Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες… Ο Ντουμένκο και οι υποστηρικτές του είναι “υπουργοί πολιτικών δυνάμεων εχθρικών προς την Εκκλησία μας…”. είναι σχισματικός στην υπηρεσία των αντιεκκλησιαστικών δυνάμεων».
Ο αρχιεπίσκοπος της Πολωνικής Εκκλησίας π. Σάββας σε συνέντευξη στις 9 Αυγούστου 2022 στο polityka με τίτλο: “Ο Επιφάνιος είναι λαϊκός χωρίς χειροτονία” και συνεχίζει:
«Ο Φιλάρετος στερήθηκε τη χειροτονία και δεν έχει δικαίωμα να την παραχωρήσει σε άλλους. Αναφερόμαστε στη μη κανονική χειροτονία του Επιφανίου, του επικεφαλής αυτής της νέας Ουκρανικής Εκκλησίας. Ο Επιφάνιος “χειροτονήθηκε” από τον πρώην Μητροπολίτη Φιλάρετο, στερημένο από επισκοπική χειροτονία, δηλαδή τυπικά από
λαϊκό».
Αυτός ο λαϊκός, ο ανυπόστατος, ο αφορισμένος, ο αναθεματισμένος, στερούμενος της Θείας Χάριτος του Παναγίου Πνεύματος, αυτοαποκαλούμενος Πατριάρχης Ουκρανίας Φιλάρετος “χειροτόνησε”(!) το Σεργκέι ως Επίσκοπο Επιφάνιο ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, τον ανέβασε ως προκαθήμενο στην Κιέβου Εκκλησία, χωρίς να τον χειροτονήσει από την αρχή, καθώς όλους τους υπόλοιπους, όπως επιτάσσουν οι Ιεροί Κανόνες, αλλά μόνο με μία δήλωση αναγνώρισης(!)
Ο αχειροτόνητος Σεργκέι “Επίσκοπος Επιφάνιος” κατά τους Ι. Κανόνες, άρχισε να χειροτονεί δεσποτάδες, εμπαίζοντας τα Ιερά Μυστήρια. Ένας από αυτούς είναι ο Επιφάνιος (Δημητρίου) κληρικός της μητρόπολης Δημητριάδος, ο οποίος “χειροτονήθηκε” (!) στην Ουκρανία ως επίσκοπος Ολβίας, για να καλύψει τις ανάγκες
των ελληνόφωνων ενοριών της Ουκρανίας.
Αυτός όμως δεν πάτησε καθόλου το πόδι του στη φερόμενη μητρόπολή του, αλλά περιφέρεται από μητρόπολη σε μητρόπολη. Συγχωροστατεί από πανηγύρια σε πανηγύρια σ’ όλο τον Ελλαδικό χώρο, με δεσποτάδες, ιερομονάχους και ιερείς φωτογραφίζονται με τον αχειροτόνητο “Επίσκοπο” Επιφάνιο, ο οποίος όλο τον υπόλοιπο καιρό τριγυρίζει ολημερίς στον Βόλο κοντά στο δεσπότη της “Θολολογικής Ακαδημίας Βόλου” που γέμισε από “θεολογικές” θεωρίες που είναι αρεστές στη Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Τελευταία ο αχειροτόνητος Ολβίας κάνει (ο Θεός να φυλάει! Δε φοβούνται το Θεό; Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα, έχουν χάσει την αίσθηση της αμαρτίας…) και “χειροτονίες”, όπως αυτή την 1η Σεπτεμβρίου στον Αγ. Αντώνιο Αγιάς. Ο υποψήφιος ιερέας ίσως να μη γνώριζε ή ο δεσπότης Δημητριάδος να του επέβαλε να το κάνει, οι παραβρισκόμενοι όμως ιερείς – ο Αρχιερατικός π. Αθανάσιος Μακρής και ο Ηγούμενος της μονής Αγ. Παντελεήμονα π. Νικόδημος Αγαθονίκου που τον θεωρούσαν οι πιστοί ορθοδοξότατο, διότι από το μοναστήρι που προέρχεται, γίνονται τακτικά συναντήσεις αντιοικουμενιστικές και εναντίον των σχισματικών και αχειροτόνητων της Ουκρανίας, πρώτον, γιατί παρέστη και δεύτερον, γιατί δε σταμάτησε τη βλάσφημο αυτή ενέργεια κατά του Αγίου Πνεύματος;
Διαβάσαμε στον Τύπο να κάνει μάλιστα και παραινέσεις στο χειροτονούμενο ότι “Η Ιεροσύνη είναι δώρο του Θεού”. Ποια Ιερωσύνη; Αυτή των αχειροτόνητων και των σχισματικών; Ή ‘‘μόνο τότε θα ζει και θα βιώνει τη χάρη του Θεού’’ – είπε. Η χάρις του Θεού μεταφέρεται μέσα από αγωγούς Κανονικούς και όχι από «αφορισμένους“ και ‘‘αναθεματισμένους’’ (Αλβανίας Αναστάσιος)“Δέσποτα! Ολβίας Επιφάνιε”!
Ας τα γνωρίζουν οι συμμετέχοντες συλλειτουργοί… και λειτουργούμενοι και κοινωνούντες από αυτούς οι πιστοί, διότι οι Ι. Κανόνες είναι αμείλικτοι. ‘’Οποιος κοινωνεί με ακοινώνητους γίνεται και αυτό ακοινώνητος’’!
Ο αρχιεπίσκοπος της Πολωνικής Εκκλησίας π. Σάββας σε συνέντευξη στις 9 Αυγούστου 2022 στο polityka με τίτλο: “Ο Επιφάνιος είναι λαϊκός χωρίς χειροτονία” και συνεχίζει:
«Ο Φιλάρετος στερήθηκε τη χειροτονία και δεν έχει δικαίωμα να την παραχωρήσει σε άλλους. Αναφερόμαστε στη μη κανονική χειροτονία του Επιφανίου, του επικεφαλής αυτής της νέας Ουκρανικής Εκκλησίας. Ο Επιφάνιος “χειροτονήθηκε” από τον πρώην Μητροπολίτη Φιλάρετο, στερημένο από επισκοπική χειροτονία, δηλαδή τυπικά από
λαϊκό».
Αυτός ο λαϊκός, ο ανυπόστατος, ο αφορισμένος, ο αναθεματισμένος, στερούμενος της Θείας Χάριτος του Παναγίου Πνεύματος, αυτοαποκαλούμενος Πατριάρχης Ουκρανίας Φιλάρετος “χειροτόνησε”(!) το Σεργκέι ως Επίσκοπο Επιφάνιο ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, τον ανέβασε ως προκαθήμενο στην Κιέβου Εκκλησία, χωρίς να τον χειροτονήσει από την αρχή, καθώς όλους τους υπόλοιπους, όπως επιτάσσουν οι Ιεροί Κανόνες, αλλά μόνο με μία δήλωση αναγνώρισης(!)
Ο αχειροτόνητος Σεργκέι “Επίσκοπος Επιφάνιος” κατά τους Ι. Κανόνες, άρχισε να χειροτονεί δεσποτάδες, εμπαίζοντας τα Ιερά Μυστήρια. Ένας από αυτούς είναι ο Επιφάνιος (Δημητρίου) κληρικός της μητρόπολης Δημητριάδος, ο οποίος “χειροτονήθηκε” (!) στην Ουκρανία ως επίσκοπος Ολβίας, για να καλύψει τις ανάγκες
των ελληνόφωνων ενοριών της Ουκρανίας.
Αυτός όμως δεν πάτησε καθόλου το πόδι του στη φερόμενη μητρόπολή του, αλλά περιφέρεται από μητρόπολη σε μητρόπολη. Συγχωροστατεί από πανηγύρια σε πανηγύρια σ’ όλο τον Ελλαδικό χώρο, με δεσποτάδες, ιερομονάχους και ιερείς φωτογραφίζονται με τον αχειροτόνητο “Επίσκοπο” Επιφάνιο, ο οποίος όλο τον υπόλοιπο καιρό τριγυρίζει ολημερίς στον Βόλο κοντά στο δεσπότη της “Θολολογικής Ακαδημίας Βόλου” που γέμισε από “θεολογικές” θεωρίες που είναι αρεστές στη Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Τελευταία ο αχειροτόνητος Ολβίας κάνει (ο Θεός να φυλάει! Δε φοβούνται το Θεό; Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα, έχουν χάσει την αίσθηση της αμαρτίας…) και “χειροτονίες”, όπως αυτή την 1η Σεπτεμβρίου στον Αγ. Αντώνιο Αγιάς. Ο υποψήφιος ιερέας ίσως να μη γνώριζε ή ο δεσπότης Δημητριάδος να του επέβαλε να το κάνει, οι παραβρισκόμενοι όμως ιερείς – ο Αρχιερατικός π. Αθανάσιος Μακρής και ο Ηγούμενος της μονής Αγ. Παντελεήμονα π. Νικόδημος Αγαθονίκου που τον θεωρούσαν οι πιστοί ορθοδοξότατο, διότι από το μοναστήρι που προέρχεται, γίνονται τακτικά συναντήσεις αντιοικουμενιστικές και εναντίον των σχισματικών και αχειροτόνητων της Ουκρανίας, πρώτον, γιατί παρέστη και δεύτερον, γιατί δε σταμάτησε τη βλάσφημο αυτή ενέργεια κατά του Αγίου Πνεύματος;
Διαβάσαμε στον Τύπο να κάνει μάλιστα και παραινέσεις στο χειροτονούμενο ότι “Η Ιεροσύνη είναι δώρο του Θεού”. Ποια Ιερωσύνη; Αυτή των αχειροτόνητων και των σχισματικών; Ή ‘‘μόνο τότε θα ζει και θα βιώνει τη χάρη του Θεού’’ – είπε. Η χάρις του Θεού μεταφέρεται μέσα από αγωγούς Κανονικούς και όχι από «αφορισμένους“ και ‘‘αναθεματισμένους’’ (Αλβανίας Αναστάσιος)“Δέσποτα! Ολβίας Επιφάνιε”!
Ας τα γνωρίζουν οι συμμετέχοντες συλλειτουργοί… και λειτουργούμενοι και κοινωνούντες από αυτούς οι πιστοί, διότι οι Ι. Κανόνες είναι αμείλικτοι. ‘’Οποιος κοινωνεί με ακοινώνητους γίνεται και αυτό ακοινώνητος’’!
"ΑΓΩΝΑΣ", ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΑΡ. Φ. 337 - 338, ΛΑΡΙΣΑ - IOYΛIOΣ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2025, agonas