Τί κρύβεται πίσω ἀπό τόν προπηλακισμό τοῦ Μουφτῆ Ροδόπης ἀπό «γεράκι» τοῦ ΚΙΕΦ στήν Ξάνθη
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ στόν μουφτῆ τῆς Κομοτηνῆς ἀπηγόρευσαν τήν εἴσοδο σέ χῶρο λατρείας τά ἐνεργούμενα τῆς Ἀγκύρας. Τό ἐξωφρενικό αὐτό γεγονός συνέβη στό Τέμενος Πλατάνου (Τσινάρ Τζαμί) στήν Ξάνθη, μέ πρωταγωνιστή τόν ὑποψήφιο εὐρωβουλευτή τοῦ μειονοτικοῦ κόμματος ΚΙΕΦ Χουσεΐν Μπαλτατζῆ καί θῦμα τόν μουφτῆ Χαλήλ Τζιχάτ, ὁ ὁποῖος προπηλακίσθηκε, διότι θέλησε νά προσευχηθεῖ. Δέν εἶναι ἐκλεκτός τοῦ τουρκικοῦ προξενείου ὁ Χαλήλ Τζιχάτ.
- Tοῦ Eὐθ. Π. Πέτρου
Δέν ἔχει δώσει «γῆν καί ὕδωρ» στήν Ἄγκυρα ὅπως θά ἤθελε τό καθεστώς Ἐρντογάν. Γιά αὐτό καί οἱ ἐγκάθετοί του ἐκινήθησαν μέ τόν μοναδικό τρόπο πού γνωρίζουν. Μέ τόν μοναδικό τρόπο πού ἡ Τουρκία ἀσκεῖ πολιτική. Τήν βία καί τήν ἀπειλή βίας.
Δυστυχῶς, αὐτή εἶναι ἡ κατάστασις στήν Θράκη, ὅπου μέ τήν ἀνοχή τῶν ἑλληνικῶν ἀρχῶν οἱ Τοῦρκοι ἁλωνίζουν ἀσύδοτοι. Δέν ἤθελαν τήν παρουσία τοῦ μουφτῆ στό τζαμί, διότι γιά αὐτούς δέν εἶναι χῶρος θρησκευτικῆς λειτουργίας. Τό ΚΙΕΦ θέλει νά κάνει τά τζαμιά ἐκλογικά κέντρα του. Ἀνεξέλεγκτους χώρους στούς ὁποίους θά διαδίδεται ἡ τουρκική προπαγάνδα καί ὁ ἰσλαμικός φανατισμός. Σέ φυτώρια ριζοσπαστικοποιήσεως τά ἔχουν μετατρέψει. Καί ὄχι μόνον τά τζαμιά, ἀλλά καί πάσης φύσεως κοινοτικά κέντρα στίς περιοχές τους. Καί θέλουν μέ τόν ἴδιο τρόπο νά θέσουν ὑπό τόν ἔλεγχό τους καί τά σχολεῖα. Ὅλα αὐτά ὅμως εἶναι κρατικά καταστήματα. Διέπονται ἀπό τούς ἑλληνικούς νόμους. Τούς ὁποίους οἱ κατευθυνόμενοι ἀπό τήν Ἄγκυρα παραβιάζουν ἀναισχύντως. Τό ἐάν οἱ πράξεις τους εἶναι ἀντίθετες πρός τίς ἀρχές τοῦ ἰσλάμ, εἶναι ἕνα ἄλλο ζήτημα τό ὁποῖο θά πρέπει νά ἀπασχολήσει τούς εὐσεβεῖς μουσουλμάνους τῆς περιοχῆς. Διότι ἀναδεικνύει ἁπλῶς ὅτι οἱ ἄνθρωποι αὐτοί θρησκεύονται μόνον ὑποκριτικῶς, προκειμένου νά ὑπηρετήσουν πολιτικές σκοπιμότητες.
Ἀλλά ὅταν ὁμιλοῦμε γιά ἀνοχή τοῦ ἑλληνικοῦ Κράτους, δέν εἶναι μόνον τό γεγονός ὅτι ἀφήνει κάποιους νά ἀποφασίζουν ποιός θά μπαίνει καί ποιός δέν θά μπαίνει στά τζαμιά, πού εἶναι δημόσια καταστήματα. Ὁ πρωταίτιος τοῦ ἐπεισοδίου στό Τέμενος Πλατάνου Χουσεΐν Μπαλτατζῆ μισθοδοτεῖται ἀπό τό ἑλληνικό Κράτος. Εἶναι ἰατρός στό νοσοκομεῖο τῆς Ξάνθης. Ἀλλά ἐργάζεται μόνον στόν χρόνο πού τοῦ μένει μετά τίς πολιτικές του δράσεις ὡς στελέχους τοῦ ΚΙΕΦ, μετά τήν ὀργάνωση ὀχλοκρατικῶν ἐκδηλώσεων (ἀκόμη μέ μαθητικές καταλήψεις ἐμπλέκεται) καθώς καί τραμπουκισμῶν εἰς βάρος ἐκείνων πού δέν ὑποτάσσονται στό προξενεῖο.
Ὁ ἴδιος καλεῖται κάθε φορά πού τό προξενεῖο θέλει νά ὑποκινήσει βία. Ὅπως τώρα ἔκλεισε διά τῆς βίας τήν πόρτα τοῦ τζαμιοῦ στόν μουφτῆ, ἔτσι εἶχε δημιουργήσει ἐπεισόδιο καί στό τζαμί τῆς Σμίνθης, ὅπου θέλησε νά ἐπιβάλει τήν παρουσία τοῦ ψευδομουφτῆ πού ἔχουν παρανόμως ἐπιλέξει οἱ Τοῦρκοι.
Αὐτή εἶναι ἡ τακτική τους. Θέλουν τόν πλήρη ἔλεγχο κάθε πτυχῆς τῆς ζωῆς τῆς μειονότητος. Δέν εἶναι τυχαῖο ὅτι ὁ Τοῦρκος Πρόξενος δέν παρέστη στά ἐγκαίνια ἱεροσπουδαστηρίου στά ὁποῖα εἶχε προσκληθεῖ. Δέν εἶχε χρόνο! Εἶχε ὅμως χρόνο συγχαρεῖ τόν Χουσεΐν Μπαλτατζῆ γιά τό ἐπεισόδιο πού δημιούργησε. Καί νά σημειωθεῖ ὅτι εἶναι ὁ ἴδιος Πρόξενος πού ζήτησε ἀπό τήν Ἄγκυρα νά λάβει μέτρα ἐναντίον τῶν μειονοτικῶν σχολείων τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἐπειδή ἡ Ἑλλάς τηρεῖ τόν νόμο πού ἰσχύει γιά ὅλους καί δέν ἀφήνει τούς ἐγκαθέτους νά εἰσέρχονται σέ σχολικούς χώρους, μειονοτικούς ἤ μή. Κάτι γιά τό ὁποῖο δέν εἶχε διαμαρτυρηθεῖ κανένας διπλωμάτης στό παρελθόν.