Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

«Ὁ Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος καὶ οἱ σεξουαλικοὶ προσανατολισμοὶ»

Ποῦ ὁδηγεῖτε Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρε τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας; 

Ἡ περίπτωση σας Ἀρχιεπίσκοπε Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρε ἀποδεικνύει πόσο (τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως) μετὰ τὸν Μελέτιο Μεταξάκη καὶ τὸν Λατινόφρονα Ἀθηναγόρα ἔχει ἀλλοιωθεῖ  καὶ μεταλλαχθεῖ…

Καταλαβαίνουμε τώρα γιατί πλεῖστοι ὅσοι τῶν Ἐπισκόπων, μισοῦν τὶς ἐγκεκριμένες προφητεῖες τῶν ἁγίων καὶ μανιωδῶς στρέφονται ἐναντίον αὐτῶν… ἀκριβῶς γιατί τοὺς ξεμπροστιάζουν καὶ τοὺς κάνουν χαλάστρες…

Διαβάσαμε ἐσχάτως τὶς ἐμετικὲς δηλώσεις τοῦ ἀποστάτη καὶ καινοτόμου Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρου. Ἀπάντησε γιατί βάπτισε «τὰ παιδιὰ» ὁμοφυλοφιλικοῦ «ζεύγους» πρόπερσι στὴν Γλυφάδα Ἀττικῆς καὶ μάλιστα ξεγελώντας τὸν τοπικὸ Μητροπολίτη… Εἶπε μὲ σαρκασμὸ καὶ εἰρωνεία, ὅπως πράττουν ὅλοι οἱ μεταπατερικοί, ὅτι ἡ Ἐκκλησία δὲν ἀσχολεῖται μὲ τὶς σεξουαλικὲς προτιμήσεις τῶν ἀνθρώπων καὶ ὅτι στὴν Ἑλλάδα ποὺ τὸ κάνουν αὐτό, ἐφαρμόζουν πουριτανικὴ ἀντίληψη καὶ νοοτροπία!!!

Γιὰ δεῖτε! Δύο χιλιετίες ποὺ τὰ ἱερὰ κείμενα ὁμιλοῦν, ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Κύριο καὶ τοὺς Ἀποστόλους, γιὰ μοιχούς, πόρνους, ἀσελγεῖς, ἀρσενοκοῖτες, σοδομίτες, μαλακοὺς κ.λ.π. προωθοῦσαν τὸν πουριτανισμό!!! Δὲν ἐντόπιζαν βαρύτατες πνευματικὲς ἀσθένειες! Εὐτυχῶς ἦρθε ὁ Ἐλπιδοφόρος καὶ ἔφερε μία «Τρίτη Διαθήκη» κατὰ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Θεολόγο, ἡ ὁποία ἀπάλλαξε τὴν Ἐκκλησία ἀπὸ τὸ σύνδρομο τοῦ πουριτανισμοῦ!!! Καὶ ἐπειδὴ «ἀρχὴ σοφίας ἢ τῶν ὀνομάτων ἐπίσκεψις» ὅπως ἔλεγε ὁ Ἀντισθένης, ἂς δοῦμε πρωτίστως τί σημαίνει «πουριτανισμός».

 

Εἶναι θρησκευτικὸ κίνημα ποὺ ἀναπτύχθηκε στὴ Δύση τὸν 16ο καὶ τὸν 17ο αἰώνα. Ἀποτελεῖ ἐκβλάστημα τοῦ Καλβινισμοῦ καὶ ἐκτὸς τῶν ἄλλων, διδάσκει τὴν ἠθικιστικὴ ἐπιφάνεια, ἡ ὁποία ὅμως δὲν ἔχει πνευματικὴ ἐνδελέχεια καὶ οὐσιαστικὸ βάθος! Εἶναι ὑποκριτικὴ συμπεριφορὰ μὲ ἐμπαθεῖς ρίζες. Ἀλήθεια Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρε, αὐτὸ ἐντοπίσατε ἐσεῖς στὴν Ὀρθόδοξη Θεολογία; Πουριτανικὴ ἰδεοληψία καὶ ὄχι ἀσκητικὴ μεθοδολογία; Εἴδατε υποκριτική ἐπικάλυψη παθῶν καὶ ὄχι «ἰατρικὴ» ἀντιμετώπιση ψυχικῶν πληγῶν; Διεγνώσατε στὴ δισχιλιετῆ ἐκκλησιαστική μας παράδοση τιθάσσευση ἁπλή τῆς ἁμαρτίας καὶ ὄχι ἀνακαίνιση τῆς θεοπλάστης ἀνθρωπίνης ὀντολογίας; Κρίμα! Γιατί προέρχεσθε ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη, τὴν εὐσεβῆ ἄλλοτε πηγὴ τοῦ γένους, ποὺ ἡ περίπτωση σας ἀποδεικνύει πόσο μετὰ τὸν Μελέτιο Μεταξάκη καὶ τὸν Λατινόφρονα Ἀθηναγόρα ἔχει ἀλλοιωθεῖ καὶ μεταλλαχθεῖ… Ὅπως πάτε, θὰ «διορθώσετε» καὶ τὸν ἴδιο τὸν Ἀρχηγὸ καὶ Τελειωτὴ τῆς πίστεώς  μας, ποὺ ὑπέδειξε τὴν καρδιὰ ὡς σημεῖο ἐκκόλαψης τῶν διεστραμμένων σαρκικῶν «προσανατολισμῶν» ποὺ ἐσεῖς στηρίζεται στὸ πλαίσιο τοῦ νεοταξικοῦ «δικαιωματισμοῦ».  Τόνισε ἀναφανδὸν ὅτι «ἔσωθεν γὰρ ἡ ἐκ τῆς καρδιᾶς τῶν ἀνθρώπων διαλογισμοὶ οἱ κακοὶ ἐκπορεύονται (ἀκοῦτε τί λέγει; Οἱ κακοί!) μοιχεῖαι, πορνεῖαι… ἀσέλγειαι, ὀφθαλμὸς πονηρός, ἀφροσύνη… πάντα ταῦτα τὰ πονηρὰ ἔσωθεν ἐκπορεύεται  καὶ κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον» (Μᾶρκ. ζ, 7, 21-23). Ἀκοῦτε; Ἀνοίξατε ποτὲ ἔστω τὸ εὐαγγέλιο; Ἐπ’ αὐτοῦ στηριζόμενος ἕνας ἄλλος οὐρανομήκης ὄντως πρωθιεράρχης Κωνσταντινουπόλεως, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ἔλεγε μετ’ ἐπιτάσεως: «Νεκρώθητι τῇ ἁμαρτίᾳ, συσταυρώθητι τῷ Χριστῷ, ὅλην τὴν ἀγάπην μετάθες ἐπὶ τὸν Κύριον… Τί δὲ τῶν ἀγαθῶν εὔκολον; Τὶς καθεύδων τρόπαιον ἔστησε; Τὶς τρυφῶν καὶ καταυλούμενος, τοῖς τῆς καρτερίας στεφάνοις κατεκοσμήθη; Οὐδεὶς μὴ δραμῶν ἀνείλετο τὸ βραβεῖον. Πόνοι γεννῶσι δόξαν, κάματοι προξενοῦσι στεφάνους. «Διὰ πολλῶν θλίψεων δεῖ ἡμᾶς εἰσελθεῖν εἰς τὴν Βασιλείαν τῶν οὐρανῶν». Φησὶ κἀγὼ. Ἀλλὰ ταύτας μὲν τὰς θλίψεις ἡ ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν μακαριότης ἐκδέχεται» (P.G. 31,440B).

Τί σχέση ἔχει τώρα, αὐτὴ ἡ πεμπτουσία τῆς Ὀρθόδοξης παράδοσης καὶ διδαχῆς, ποὺ εἶναι ἡ βαθυκαρδία ἀναγέννηση μέσω τῆς ἡσυχαστικῆς μεθοδολογίας, μὲ τὴν ἀμοραλιστικὴ νοοτροπία καὶ τὴν συνακόλουθη βλάσφημη διδασκαλία, ἐνίων ἐκ τῆς βασιλευούσης σήμερα προερχομένων; Ἀρκεῖ νὰ ὑπενθυμίζουμε ὅσα ἔγραφε μὲ πόνο ψυχῆς παλαιότερα στὸν ἀποστάτη Ἀθηναγόρα, ὁ κορυφαῖος ἑρμηνευτὴς τῶν ἱερῶν κανόνων καὶ οἰκουμενικὸς διδάσκαλος π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος:

«Ἄνθρωποι τρυφηλοὶ καὶ ἀβροδίαιτοι, ἄνθρωποι καταλύοντες εἰς τὰ πολυτελέστατα τῶν ξενοδοχείων, ἔνθα ἐνδιαίτωνται οἱ κροῖσοι τοῦ κόσμου τούτου, ἄνθρωποι τρώγοντες εἰς ἀνθοστόλιστους τραπέζας συνοδεία μουσικῶν ὑποκρούσεων, ἄνθρωποι ἐκτυποῦντες πολυτελῆ φυλλάδια ἐν οἶς, μεταξὺ ἄλλων, ἀναγράφεται καὶ τί… θὰ παρατεθῆ εἰς τὰ δεῖπνα των, ὧν ἡγοῦνται, «κληρικολαϊκῶν συνάξεων», ἄνθρωποι τοιοῦτοι, φυσικὸν εἶναι νὰ θέλωσι «νέους» χριστιανισμούς.

Ὁ χριστιανισμὸς τῶν ἁλιέων, τὸ εὐαγγέλιον τῆς πτωχείας, τὸ κήρυγμα τῆς μωρίας τοῦ σταυροῦ, ἡ ἐκκλησία τῆς ἀσκήσεως, τῶν δακρύων καὶ τοῦ μαρτυρίου, ἀναμφιβόλως δὲν εἶναι «κομμένα εἰς τὰ μέτρα των». Ἀλλ’ «εἰ πλοῦτον ἠγαπῶν (καὶ ἐγκοσμίους βασιλείας), τί τῷ περὶ πτωχείας (καὶ βασιλείας οὐρανῶν) διδάσκοντι ἐφοιτῶν»;… Τί ζητοῦσιν οἱ τοιοῦτοι πλησίον τοῦ Ἰησοῦ;». Αὐτὰ ἔγραφε σὲ ἀνοιχτή του ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Πατριάρχη Ἀθηναγόρα, σχολιάζοντας δηλώσεις τοῦ ἀνεκδιήγητου Ἀμερικῆς Ἰακώβου (ώ τλήμων Ἀμερικὴ τί ἔχεις ἀντιμετωπίσει κατὰ καιρούς), ὁ τρισμακάριος ἐκεῖνος καὶ θεοφόρος ἐκκλησιαστικὸς ἄνδρας ἀείμνηστος ἀρχιμ. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος.

Παρὰ ταῦτα, οὔτε ἀκροθιγῶς δὲν ἀπετόλμησαν οἱ προωθητὲς ἐκεῖνοι τοῦ ἐπάρατου οἰκουμενισμοῦ καὶ τοῦ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ, νὰ προπαγανδίσουν, φανερὰ τουλάχιστον, τὴν διαστροφὴ καὶ τὴν ἀκολασία ἐν γένει…Τώρα, ἀνεχόμαστε νὰ ποδοπατεῖται ὁ Τίμιος καὶ Ζωοποιὸς Σταυρὸς σὰν παρωχημένο θρησκευτικὸ σχῆμα, καὶ νὰ ἐπαινεῖται τὸ ἀποχετευτικὸ σύστημα τοῦ ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ, ὡς ὁ κατεξοχὴν «ἀγωγός» τῆς εὐτυχίας καὶ «σύμβολο» τῆς ἀπελευθέρωσης! Καὶ δὲν φθάνει αὐτό, ἀλλ’ οἶμοι, χαρακτηρίζεται καὶ «φυσιολογικὸς» σεξουαλικὸς προσανατολισμὸς γι’ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ἀναγάγει τὸ παχὺ ἔντερο καὶ τὸν πρωκτό, ἀπὸ βιολογικοὺς μηχανισμοὺς καθάρσεως τοῦ ἀνθρωπίνου συστήματος, σὲ πεδία ἐρωτικῆς ἐπαφῆς καὶ σὲ ὑπέρτατες ἀξίες ζωῆς…

 

Ἄλλωστε καὶ πρὸ ὀλίγων χρόνων, ὡς Μητροπολίτης Προύσσης ὁ νῦν Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος, φωνασκοῦσε καὶ καταφέρονταν παντοῦ ἐναντίον τοῦ γίγαντος προφηταποστόλου καὶ μεγίστου συγχρόνου Ὁσίου Ἐφραὶμ τοῦ Φιλοθεΐτου καὶ Ἀριζονίτου, γιατί κάποτε ποὺ τὸν ἐπισκέφθηκε, τοῦ εἶπε ἐκεῖνος ὁ τρισμακάριος γέρων, ὅτι ὁ στοματικὸς «ἔρωτας» ποὺ εἶναι πολυδιαδεδομένος σήμερα, θὰ ἔχει ὀλέθριες ἐπιπτώσεις στη ζωή των ανθρώπων καὶ θὰ πυροδοτήσει φοβερὲς ἐξελίξεις στὸν κόσμο… Φώναζε… εἶπε καὶ σὲ ἄλλους Μητροπολίτες… ὅτι αὐτὸ ἀποτελεῖ ἀναφαίρετο δικαίωμα καθενὸς καὶ ὅτι ὁ Χριστὸς δὲν ἀσχολήθηκε μὲ τὰ κρεβάτια τῶν ἀνθρώπων… Τοῦ ἀπάντησε κάποιος συνετὸς κατηρτισμένος καὶ παρρησιασμένος Ἱεράρχης, ὅτι ὁ Χριστὸς μόνο μὲ τὰ κρεβάτια τῶν ἀναπήρων δὲν ἀσχολήθηκε... Τὶς «κρεβατίνες» τῆς κάθε ἄκαρπης συκῆς τὶς καταράσθηκε καὶ τὶς ξέρανε… Ὑπάρχουν κρεβάτια πόνου, μαρτυρικὰ καὶ ἐπώδυνα ὄντως, ποὺ ἀποτελοῦν διὰ τῆς πίστεως, τῆς ὑπομονῆς, τῆς καρτερίας καὶ τῆς ἀέναης δοξολογίας, ἐφαλτήρια ἁγιότητος! Μ’ αὐτὰ, ὄντως, δὲν ἀσχολήθηκε ὁ Χριστός. Τὰ κρεβάτια, ὅμως ποὺ ἐκτονώνουν τὴν «ἐμπαθῆ ἡδονὴν» κατὰ τὸν Ἅγιο Γρηγόριον τὸν Παλαμά, τὰ ἔχει ὁριοθετήσει μὲ ἀπαράβατους κανόνες λειτουργίας… Τὰ τῶν ἀγάμων τὰ θέλει παρθενικὰ καὶ ἀμόλυντα! Ἰδιαζόντως τῶν μοναχῶν! Τὰ τῶν ἐγγάμων σώφρονα, πειθαρχημένα στὴν ἐγκράτεια, καὶ προπαντὸς φυσιολογικά στη διαδικασία! Τὸ κρεβάτι, ὅπως καὶ τὸ τραπέζι, ἔχει φυσικὴ ὀριοθεσία… Ἂν ἀντὶ γιὰ νερὸ καὶ κρασί, πιεῖς βιτριόλι ἢ οὔρα καὶ γευθεῖς κόπρανα, αὐτὸ συνιστᾶ παρὰ φύσιν διατροφὴ καὶ μπορεῖ νὰ ἐπέμβει ὁ εἰσαγγελέας…

 

Δηλητηριάζεται ὁ ἀνθρώπινος ὀργανισμὸς ἀπὸ τὴν βρώμικη σύνθεση τοῦ ἀκατάλληλου ἐπισιτισμοῦ… Τὸ ἴδιο συμβαίνει καὶ στὸ κρεβάτι… Πέραν τοῦ τιμίου γάμου «τοῦ εὐλογημένου, τοῦ πειθαρχημένου, τοῦ χωρὶς διαστροφὴν» κατὰ τὸν Ἅγιο Σωφρόνιο Σαχάρωφ, όποιαδήποτε ἄλλη μορφὴ σαρκικῆς συνάφειας καὶ ὑπὸ ὀνειρώδη ἀκόμη μορφή, φθείρει ἐπικίνδυνα τὸν ἄνθρωπο ψυχικῶς καὶ σωματικῶς, ἀκριβῶς γιατί συνιστᾶ πράξη πορνείας, μοιχείας ἢ παρὰ φύσιν ἀσέλγειας, που δημιουργούν επικινδυνότατα χάσματα στις ανθρώπινες ψυχές, όπως έλεγε και ο Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης! Τονίζει ἐν κατακλείδι ὁ Ἅγιος Σωφρόνιος, ὅτι ἐκτὸς ἀπὸ τὴν εὐλογημένη συμπληρωματικὴ ἕνωση ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς στὸ πλαίσιο τοῦ καθαγιασμένου γάμου, δὲν γνωρίζει θεόθεν τὸ ἀνθρώπινο κρεβάτι ἄλλης μορφῆς σαρκική προσέγγιση καὶ συνουσία… Εἴτε τὸ θέλετε, εἴτε σᾶς ἐνοχλεῖ, αὐτὰ εἶναι τὰ ὅρια τῆς συζυγικῆς κλίνης. Τὰ σοδομιτικὰ καὶ στοματικὰ ὄργια ποὺ ἐσχάτως προωθοῦνται καὶ ἐπικρατοῦν, δὲν ἐντάσσονται καν στὴν ὀντολογία τῆς κτηνώδους βιολογικῆς λειτουργίας. Δὲν συναντῶνται στὰ ἄλογα ζῶα ποὺ ἐνεργοῦν βάσει ἐνστίκτου καὶ μόνο. Βάση ποίων δεδομένων εντάσσονται στην πρακτική της ανθρώπινης συνουσίας. «Τὸ γὰρ ζῶον καν μυριάκις κοχλάζει τὸν πάρα φύσιν οὐκ οἶδε ἔρωτα, ἂλλ’ εἴσω ἔστηκεν τῶν ὅρων τῆς φύσεως», θὰ μᾶς τονίσει καὶ πάλιν ὁ «ἐνοχλητικὸς» σ’ ἐσᾶς καὶ τοὺς ὁμοίους σας, Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος! Καὶ καταλήγει: «Τινές δὲ τῶν ἀνθρώπων, ἀσελγείας ἕνεκα, καὶ τὰ λαγνότερα τῶν ζώων ἀπέκρυψαν».

Σοβαρολογεῖτε, λοιπόν, ὅταν ἀνερυθριάστως μᾶς λέτε, ὅτι τὸ παρὰ φύσιν ποὺ ἔγινε πυρίσταυστο στὰ ἀρχαῖα Σόδομα καὶ ἀποτελεῖ βασικὴ αἰτία καταστροφῆς ὅλων τῶν ἀρχαίων πολιτισμῶν, εἶναι «ὑγιὴς σεξουαλικὸς προσανατολισμὸς» τῶν νουνεχῶν καὶ λογικῶν ἀνθρώπων; Ἐδῶ ἐκτίει ἐπιτίμιο ἡ ἄψυχη γῆ τῶν Σοδόμων, καὶ μάλιστα μέχρι τῆς συντελείας τῶν αἰώνων,ἐπειδὴ μολύνθηκε ἀπὸ τὶς ἀσελγεῖς πράξεις τῶν ἀνθρώπων ποὺ τὴν κατοικοῦσαν!

Πῶς ἄφησε ἐλεύθερο τὸν νουνεχῆ καὶ θεοπλαστὸ ἄνθρωπο, στὶς σεξουαλικές του προτιμήσεις;  «Καθάπερ οἱ Σοδομίτες, μίξιν ἐπεισήγαγον ἄγονον οὐκ εἷς παιδοτοκίαν τελευτώσαν, οὕτω καὶ ὁ Θεὸς τιμωρίαν ἐπήγαγεν καὶ τὴν γαστέραν τῆς γῆς αὐτῶν, ἐποίησε ἄγονον».(Ε.Π.Ε.32,588). Ἀφοῦ, λοιπὸν, ἡ γῆ ἐκείνη «καιομένη ἔμεινε ἄγονη, καὶ σὲ παρὰ φύσιν ἐποχὲς βλασταίνει φυτά …»    (Ἀναστασίου Σιναΐτου, «ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ», ΣΕΛ.61), ἐσεῖς μὲ τὶς βλάσφημες καινοτομίες σας, ποῦ  ὁδηγεῖτε Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρε τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας;

Εἶναι ἐξώφθαλμο πλέον, ὅτι δὲν πιστεύετε στὴν ἐπικείμενη φρικτὴ λογοδοσία σας ἐνώπιον τοῦ Ἀρχιποιμένος…!  Τοὺς συνετούς, ὅμως ἀνθρώπους, ἔστω καὶ κατὰ πολοστημόριο, δὲν τοὺς ὑπολογίζετε ποσῶς, οὔτε καὶ στοιχειωδῶς τοὺς ἐντρέπεσθε; Ἂν μπορεῖς κ. Ἐλπιδοφόρε διέψευσε τὸν Ἅγιο Ἰωάννη Χρυσόστομο καὶ τὸν σύγχρονό μας Ἅγιο Σωφρόνιο Σαχάρωφ ποὺ ἐξηγεῖ, ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι, τί σημαίνει ἀνδρόγυνη συζυγία καὶ σὲ τί ἀποβλέπει ἡ σαρκικὴ συνουσία.

 

Αὐτὰ ποὺ ἀναφέραμε, θὰ τὰ βρεῖτε στὸ βιβλίο του «Ἄσκηση καὶ Θεωρία»! Γιατί ἄραγε εἶναι τόσο αὐστηροὶ σὲ αὐτὰ τὰ θέματα οἱ παλαιοὶ καὶ σύγχρονοι ἅγιοι; Διότι γνώριζαν ἐξ ἀποκαλύψεως, ὅτι οἱ θανασιμότατες αὐτὲς ἐκτροπές, χωματοποιοῦν τὴν ἀξία «ἄνθρωπος», ἀλλάζουν κατεύθυνση στὸν ὀντολογικό του προορισμό, ἀνοίγουν ἐπικίνδυνα χάσματα στὴν ψυχή του, φυγαδεύουν ὁλοσχερῶς τὴν θεία χάρη, δαιμονοποιοῦν ἀπόλυτα αὐτὸν ποὺ εἶναι «κεκελευσμένος Θεὸς» καὶ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Θεολόγο. Τώρα δυστυχῶς, βλέπουμε «νὰ ἐπαινεῖται καὶ νὰ ἀγκαλιάζεται τὸ παρὰ φύσιν» ὅπως προφήτευσε ὁ Ἅγιος Πορφύριος! Βλέπουμε «οἱ μεγάλοι τῆς Ἐκκλησίας νὰ πηγαίνουν μὲ τὸν ἄλλο ( τὸν διάβολο)…καὶ μόνο ἐλάχιστοι Ἐπίσκοποι, κάποιοι «τρελλο» – καλόγεροι καὶ ἁπλοὶ ἱερεῖς νὰ ἐκφράζουν τὴν πίστη καὶ νὰ σώζουν τὴν κατάσταση…», ὅπως ἀναφέρει σὲ ἰδιόχειρη ἐπιστολὴ του ὁ Ὅσιος Ἐφραὶμ ὁ Φιλοθεΐτης! Βλέπουμε νὰ ἔχει ἀφηνιάσει ὁ κόσμος «γιατί ἔγιναν κοσμικοὶ οἱ ποιμένες… Καὶ λόγω τῆς σοδομιτικῆς ἁμαρτίας καὶ κάθε εἴδους ἀσέλγειας… ἔφυγε ἡ φλόγα τοῦ Ἁγίου Μύρου καὶ ἡ χάρις τοῦ βαπτίσματος ἀπὸ τοὺς περισσότερους ἀνθρώπους καὶ ἔχουν δαιμονισθεῖ…», ὅπως προφήτευσε ἀκριβῶς γιὰ τὴν ἐποχή μας τὸν 17ο μ. Χ. αἰώνα, ὁ Ὅσιος Νεῖλος ὁ Μυροβλύτης!

Καταλαβαίνουμε τώρα γιατί πλεῖστοι ὅσοι τῶν Ἐπισκόπων, μισοῦν τὶς ἐγκεκριμένες προφητεῖες τῶν ἁγίων καὶ μανιωδῶς στρέφονται ἐναντίον αὐτῶν… ἀκριβῶς γιατί τοὺς ξεμπροστιάζουν καὶ τοὺς κάνουν χαλάστρες.

Πέρα καὶ πάνω, ὅμως, ἀπ’ αὐτὰ νὰ ἐνθυμοῦνται δύο λόγους-καταπέλτες ποὺ προέρχονται ἀπὸ πατερικὰ θεόφθεγγα στόματα: Ὁ πρῶτος τοῦ Ὁσίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου: «πάντες οἱ ἐν τῷ σκότει καθήμενοι, υἱοὶ σκότους εἰσιν καὶ μετανοῆσαι οὐ βούλονται… κἄν πατριάρχες καὶ Ἀρχιερεῖς»… Καὶ ὁ δεύτερος ἀπὸ τὸν ἀξεπέραστο Ἅγιο Ἰωάννη Χρυσόστομο: «Μὴ ἀγνόει…ὅτι καὶ ποιμένες καὶ ποιμαινόμενοι, ὑφ’ ἑνός  τοῦ ἄνω ποιμένος ποιμαίνονται...» Τὸ «ἔρχομαι ταχὺ» ποὺ δεσπόζει ὡς ἐπαναλαμβανόμενος Κυριακὸς λόγος στὸ βιβλίο τῆς «Ἀποκαλύψεως τοῦ Ἰωάννου» καὶ ἀπευθύνεται στοὺς ρηχούς, ἀνεπαρκεῖς καὶ ἐνίους φιλονικολαΐτες Ἐπισκόπους τῆς ἀρχέγονης Ἐκκλησίας, ἀποτελεῖ τὸ σῆμα τοῦ μέλλοντος καὶ γιὰ τὴ δική σας φρικώδη κατάληξη, παταγώδη συντριβὴ καὶ ἐσχατολογικὴ ἀξιολόγηση.

 

Τὸ ἀκοῦτε κ. Ἐλπιδοφόρε; Δὲν ὑπάρχει μόνο ἡ λέσχη Μπίλντερμπεργκ, ἡ Μασσωνία, οἱ Ἰλουμινάτι, ὁ θιβετικὸς ἐωσφορισμός, οἱ ἀναρχικοὶ «ἄρχοντες» τοῦ κόσμου τούτου καὶ οἱ μωροφιλόδοξοι ὀφφικιάλοι τοῦ Πατριαρχείου, τῶν ὁποίων ἐσεῖς γίνεσθε ὀψοποιὸς ὡς πρὸς τὸν ἀλαζονικὸ ναρκισσισμὸ καὶ συνοδίτης ὡς πρὸς τὴν ἀπροκάλυπτη νεοταξικὴ κουλτούρα… Ὅλοι αὐτοί, κατ’ οὐσίαν, ἐντάσσονται στὰ «μὴ ὄντα»! Στοὺς ἀφανεῖς καὶ ἀνύπαρκτους, ὅσο κι ἂν κορυβαντιοῦν στὴν ἔντεχνη ἐπιφάνεια τῆς ἐγκόσμιας ματαιότητας καὶ στα κάδρα τῆς πλανέυτρας κενοδοξίας… Ὁ μόνος ὄντως Ών  εἶναι Ἐκεῖνος, τοῦ Όποίου τὴν ὕπαρξη ἐσεῖς, ἐμπειρικὰ ἀγνοοῦντες,θεωρητικά ἐπαγγέλεσθε ὅτι ὑπηρετεῖτε… Ὁ «κατάστικτος τοῖς μώλωψι καὶ πανσθενουργός»! Ὁ μόνος κατ’ οὐσίαν Υπάρχων «σὺν τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Πνεύματι»! «Ὁ Ὧν ὁ Ἦν καὶ ὁ Ἐρχόμενος», ὁ Παντοκράτωρ!

Ἂν τὸ ἀκοῦτε, μετανοήσετε. Ἂν ὄχι, περαστικά σας… Ἐμεῖς, πάντως, δὲν θὰ παύσουμε καθηκόντως νὰ εὐχόμαστε ταχύτατη σωστικὴ ἐπέμβαση Ἐκείνου γιὰ τὸ καλὸ ὅλων μας… Δι’ αὐτοῦ ἄλλωστε «ἀποκαλυφθήσεται (πᾶς) ἄνομος, ὅν ὁ Κύριος Ἰησοῦς ἀνελεῖ τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ…» (Β’Θεσσ. Β’ 8) Γένοιτο. Ἀμήν.

 

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΥΛΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

ΠΗΓΗ ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΕΥΧ 266 ΙΟΥΝΙΟΣ 2024

Συντάκτης

orthodoxia.gr