Γράφει ο Μέτοικος
«Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου ζήτησε νὰ ἐνημερωθεῖ ἐκ μέρους τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας περὶ τῆς νομοκανονικῆς θέσεως τῆς “χειροτονίας” ἐκ μέρους τοῦ Μητροπολίτου Ζιμπάμπουε, γυναικὸς εἰς τὸν βαθμὸ τῆς διακονίσσης» καθώς, λίγο νωρίτερα, ο Σεραφείμ Κυκκώτης τυρβάζοντας περί πολλά, όχι μόνο δεν μετάνιωσε όπως, βέβαια, και ο πάπας Αλεξανδρείας Θεόδωρος ο Βου για την κατάφορη νομοκανονική παράβαση, αλλά θρασύτατα δήλωσε ότι θα προτείνει «προς εξέταση και το ζήτημα της χειροτονίας των μοναχών στα γυναικεία μοναστήρια, ώστε να τελούν τις ακολουθίες χωρίς την παρουσία ανδρών ιερέων…»!
Προσβάλλοντας με το λόγο και τις πράξεις του την πατρώα Παράδοση και την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, ο Ζιμπάμπουε Σεραφείμ Κυκκώτης αποθρασύνθηκε και επιτίθεται σκαιότατα σε όσους Ορθοδόξους χριστιανούς υπερασπίζονται «αυτό που είδαν οι Προφήτες, όσα δίδαξαν οι Απόστολοι, ότι παρέλαβε η Εκκλησία, όσα δογμάτισαν οι Διδάσκαλοι, όσα η Οικουμένη αποδέχτηκε… όσα ο Χριστός βράβευσε…».
Αντί, όμως, να υβρίζει θεολόγους που δεν είναι ικανός, ούτε το κράσπεδο των γνώσεών τους να αγγίξει, ας απαντήσει για τον έλεγχο της βλασφημίας του τόσο στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου, όσο στον Εφησυχάζοντα Μητροπολίτη Αντινόης του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ. Παντελεήμονα που έγραφα και, επί της ουσίας, τον καταγγέλλει ως «τουρίστα» επίσκοπο λέγοντας ότι «απουσιάζει τον περισσότερο καιρό» από τα πνευματικά του καθήκοντα κοντά στα μέλη της επισκοπής του.
Ας δώσει μια απάντηση στον ιεράρχη Αντινόης όταν του καταλογίζει ακραία αυθαιρεσία στη χειροτονία της «διακόνισσας» λέγοντας ότι: «ουδέποτε στην εκκλησιαστική ιστορία επετράπη η συμμετοχή γυναικός στη θεία Λειτουργία και μάλιστα να μεταδίδει το Άχραντο Σώμα και Τίμιο Αίμα του Σωτήρος στους πιστούς».
Βέβαια, ο «επίσκοπος» Σεραφείμ Κυκκώτης απάντησε με «αδελφική αγάπη» στον Μητροπολίτη Ικονίου Θεόληπτο του Οικουμενικού Πατριαρχείου που υποστηρίζει ότι, η «χειροτονία» που έκανε, προφανέστατα κατά παράβαση των Κανόνων 11 και 44 της Συνόδου της Λαοδικείας «είναι ο εξευτελισμός στον ανώτατο βαθμό της χειροτονίας των Διακόνων»!
Μιλά ο «επίσκοπος» Κυκκώτης στην απάντησή του προς τον Μητροπολίτη Ικονίου Θεόληπτο για τον εξευτελισμό της Ιεροσύνης στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως!!!, όταν στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας με την ανοχή του πεσκοτισμένου πάπα Θεόδωρου του Βου ιερέας, σύμφωνα με καταγγελία του Μητροπολίτη Αντινόης Παντελεήμονα, έχει χαρέμι!
«Σημασίαν έχει, υποστηρίζει ο ταλαίπωρος «επίσκοπος» Σεραφείμ, η ενεργοποίησις του θεσμού και όχι ο κανονικοδογματικός χαρακτήρας αυτού, για τον οποίο υπάρχουν διαφωνίες»!!!
Ώστε, Σεραφείμ Κυκκώτη, ο «πάπας της αγάπης» Θεόδωρος ο Βου είναι «ακραίος, τυφλός και φανατικός» αφού, στο γράμμα του υποστηρίζει ότι : «Επισημαίνεται ιδιατέρως ότι οι διακόνισσες δεν κατεστάθησαν ποτέ στην ιστορία της Εκκλησίας ως γυναίκες- λειτουργοί των Ιερών Μυστηρίων»;
Μνημονεύει ο Σεραφείμ Κυκκώτης στην απάντηση του προς τον Μητροπολίτη Ικονίου Θεόληπτο την ένδοξη εκκλησιαστική ιστορία του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας παραγνωρίζοντας το γεγονός πως, μετά την κατάκτηση από τους Άραβες το Πατριαρχείο διοικήθηκε από έκπτωτους του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως που, εδίωξαν έως θανάτου τον «θεοπρόβλητο και θεόσταλτο Άγιο του απόδημου Ελληνισμού της Αιγύπτου» Άγιο Νεκτάριο που, πονηρά και επιλεκτικά, ο «επίσκοπος» Κυκκώτης τον επικαλείται βγάζοντας τον, τελικά, δειλό μπροστά στον Αθηνών Θεόκλητο, αφού, δεν είχε το κουράγιο να πει ότι χειροτόνησε διακόνισσες και υποστήριξε πως οι καθιερωθείσες απ’ αυτόν Μοναχές, είχαν υποδιακονικό λειτούργημα στο μοναστήρι της Αγίας Τριάδος στην Αίγινα.
Γιατί, όμως, ο «επίσκοπος» Σεραφείμ Κυκκώτης αποσιώπησε το γεγονός ότι το 1918 ο Άγιος Νεκτάριος είπε ακριβώς τα ίδια και στον μασόνο, τον πλανεμένο αρχομανή, τον «προοδευτικό» Μελέτιο Μεταξάκη που στην Αλεξάνδρεια τον έχουν για «άγιο»;
Προκαλεί ο Κυκκώτης ότι «για σοβαρή!! θεολογική συζήτηση για το θέμα της χειροτονίας των Γυναικών [είναι] πάντοτε στη διάθεση [του Μητροπολίτη Ικονίου] όμως, τι θεολογικό εκτόπισμα έχει για να αντικρούσει τα όσα είπε ο ακαδημαϊκός Ιωάννης Καρμίρης στην Ακαδημία Αθηνών για τη χειροτονία των γυναικών στην Ορθόδοξη Εκκλησία;
Ποια η θεολογική επάρκεια του Ζιμπάμπουε και Αγκόλας Σεραφείμ Κυκκώτη για να απαντήσει στα όσα έλεγε ο μακαριστός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Δημήτριος Α΄ στο μήνυμά του προς τους μετέχοντας στο συνέδριο της Ρόδου με θέμα την ιεροσύνη της γυναίκας στην Ορθόδοξη Εκκλησία;
Η Ορθόδοξος Εκκλησία «θεωρεί αδύνατον την χειροτονίαν των γυναικών» έγραφε ο μακαριστός Πατριάρχης και, η θέση αυτή δεν είναι εμμονή σε ρητορικά σχήματα «πρόκειται περί στάσεως εδραιωμένης επί της Ιεράς Παραδόσεως και της ιστορικής πραγματικότητος. Επλανάτο, μήπως, η Εκκλησία [ρωτά, πλανεμένε επίσκοπε, ο κυρός Πατριάρχης Δημήτριος Α΄] επί τόσους αιώνας, μη παρέχουσα την ιερωσύνην εις γυναίκας»;
Λοιπόν, αν ο «επίσκοπος» Ζιμπάμπουε Σεραφείμ Κυκκώτης νομίζει ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία περίμενε αυτόν και τον πάπα Θεόδωρο τον Βου για να διορθώσουν με τη βλάσφημη καινοτομία τους μια «έλλειψή» της, είναι βαθιά νυχτωμένοι, καθότι, δεν καινοτομούν, αλλά ως οικουμενιστές αναπαράγουν τις καταδικασμένες από Οικουμενική Σύνοδο και τους Πατέρες της Εκκλησίας πρακτικές των αιρετικών: γνωστικών, μοντανιστών και μαρκιωνιτών.