Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024

Χίλια κακουργήματα ἀφανίζουν τὸ Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων! – 2ον

Τοῦ κ. Γεωργίου Κούβελα,

Συνταξιούχου Δικηγόρου παρ᾽ Ἀρείῳ Πάγῳ,

Ἐπιτίμου Προέδρου τῆς Ἐθνικῆς Φοιτητικῆς Ἑνώσεως Κυπρίων

2ον

  Στὸν Καίσαρα – Πρωθυπουργὸ ὑπενθυμίζω ὅσα εἶπε ὁ προκάτοχός του Σπυρίδων Τρικούπης στὴν ἀγόρευσή του στὴ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων γιὰ τὴ συμβολὴ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας καὶ τῶν σεβαστῶν καὶ Ἄξιων Λειτουργῶν της τὴν 3η Αὐγούστου 1864 ἀποτίοντας καὶ αὐτὸς –ἐκ μέρους τῆς Ἐθνικῆς Ἀντιπροσωπίας– φόρο τιμῆς στὸν Γρηγόριο Ε´, ποὺ ἀποτελοῦν ἀποστομωτικὴ ἀπάντηση στοὺς κάθε λογῆς σημερινοὺς ἀρνητὲς τῆς Θυσίας τοῦ Μεγάλου Ἐθνάρχη. Εἶπε λοιπὸν στὰ 1864 ὁ Σπυρίδων Τρικούπης, πού εἶχε ζήσει τὰ γεγονότα ἀπὸ κοντά: «Ἀπατῶνται κύριοι, μεγάλην ἀπάτην, ὅσοι νομίζουσι, ὅτι ἐν τῷ Συντάγματι τῆς 3ης Σεπτεμβρίου ἐγράφη τὸ πρῶτον ἡ Ἀνεξαρτησία. Ἡ Ἀνεξαρτησία ἐγράφη τὸ 1821. Καὶ θέλετε νὰ σᾶς εἴπω ποίαν ἡμέραν; Ἐγράφη κατὰ τὴν ἡμέραν, καθ᾽ ἣν ὁ Μέγας Ποιμενάρχης τῶν Ὀρθοδόξων Λαῶν, ἐξερχόμενος ἀπὸ τὰ Ἅγια τῶν Ἁγίων ἐκρεμάσθη ἁγιάζων καὶ ἁγιαζόμενος καὶ τρώγων ἀκόμη τὸν Ἅγιον Ἄρτον καὶ πίνων ἀκόμη τὸ Ἅγιον Αἷμα τοῦ Κυρίου. Ἐκείνην τὴν ἡμέραν ἐγράφη τὸ Δόγμα τῆς Ἀνεξαρτησίας. Καὶ θέλετε νὰ σᾶς εἴπω ποῦ ἐγράφη; Ἐν ταῖς καρδίαις μας. Καὶ διὰ ποίας ὕλης ἐγράφη; Διὰ τοῦ αἵματος τοῦ Γρηγορίου. Τοιαύτη γραφή, κύριοι, εἶναι ἀδύνατον ποτέ νὰ ἐξαλειφθεῖ»![10]

  κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ:

  Ὅτι ψηφίσατε τὸν ὑπ ἀριθμ. 5089/2024 Ἀντισυνταγματικὸ καὶ ἀπάνθρωπο «νόμο», μὲ τὸν ὁποῖο ξανασταυρώνετε τὸ Χριστό. Γιατὶ ὁ «νόμος» αὐτὸς εἶναι διαμετρικὰ ἀντίθετος πρὸς τὸν Νόμο τοῦ Μεγάλου Νομοθέτου καὶ Δημιουργοῦ τοῦ Σύμπαντος Κόσμου, τοῦ Παναγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ μας! Ἀφοῦ:

  Θεσμοθετεῖ τὴ θανάσιμη ἁμαρτία τοῦ σοδομισμοῦ, ὡς ἔννομο ἀγαθό, ἡ ὁποία ἀντιστρατεύεται τὸ Θεῖο Νόμο καὶ διαστρέφει τὴν ἀνθρώπινη φυσιολογία καὶ ὀντολογία καὶ παραδίδει τὰ παιδιὰ σὲ μιαρὰ χέρια ἀνωμάλων, σὲ ἄνδρες καὶ γυναῖκες ποὺ μὲ τὴν ἀφύσικη σεξουαλική τους ζωή, ἔχουν καταρρίψει τοὺς πανανθρώπινους κώδικες ἠθικῆς! Ἡ διεθνὴς εἰδησεογραφία βρίθει ἀπὸ περιπτώσεις βάναυσων κακοποιήσεων παιδιῶν ἀπὸ σοδομιτικές «οἰκογένειες»! Σὲ μιὰ τέτοια «οἰκογένεια» τὰ παιδιὰ μὲ βεβαιότητα κινδυνεύουν νὰ γίνουν ὁμοφυλόφιλοι, γιατὶ τὰ παιδιὰ πάντα μιμοῦνται τοὺς γονεῖς τους, ἀλλὰ καὶ γιατὶ οἱ ἴδιοι οἱ γονεῖς τους θὰ ἐπιδιώκουν νὰ τὰ κάνουν σὰν κι αὐτούς! Ἐπίσης, ἀδικοῦνται κατάφωρα τὰ παιδιὰ ποὺ υἱοθετοῦνται ἀπὸ ὁμοφυλόφιλους, γιατὶ δὲν παραδίνονται σὲ μητέρα καὶ πατέρα ποὺ νὰ συνδέονται μὲ τὰ Ἱερὰ δεσμὰ τοῦ Γάμου, ἀλλὰ παραδίδονται σὲ «γονεῖς» ποὺ τὰ ἀπέκτησαν… Κανεὶς δὲν ξέρει πῶς τὰ ἀπέκτησαν!

  Προωθεῖ τὴν οὐδέτερη γονεϊκότητα, δηλαδὴ τὴν κατάργηση τῆς πατρότητας καὶ τῆς μητρότητας καὶ τὴ μετατροπή τους σὲ οὐδέτερη γονεϊκότητα, τὴν ἐξαφάνιση τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων μέσα στὴν οἰκογένεια καὶ θέτει πάνω ἀπὸ τὰ συμφέροντα τῶν μελλοντικῶν παιδιῶν τὶς σεξουαλικὲς ἐπιλογὲς τῶν ὁμοφυλόφιλων ἐνηλίκων. Καὶ καταδικάζει τὰ παιδιὰ νὰ μεγαλώνουν χωρὶς πατέρα, χωρὶς μητέρα, σὲ περιβάλλον σύγχυσης τῶν γονεϊκῶν ρόλων! Δηλαδὴ καθιστᾶ τὰ παιδιά –τὰ ἱερότερα πλάσματα τῆς Δημιουργίας τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ– θύματα ἑνὸς ἀφύσικου μηχανισμοῦ τεκνοθεσίας!

  Καθιστᾶ τὰ παιδιὰ θύματα, γιατὶ ἡ παροχὴ δυνατότητας σὲ ὁμοφυλόφιλα ζευγάρια νὰ υἱοθετοῦν παιδιὰ εἶναι ἀφύσικη καὶ ἄνομη, γιατὶ ἐνῶ οἱ ὁμοφυλόφιλοι ἐπέλεξαν νὰ πορευθοῦν στὴ ζωὴ κατὰ παράβαση τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε, τώρα ζητοῦν νὰ γίνουν γονεῖς, δηλαδὴ νὰ ἀποκτήσουν οἰκογένεια μὲ ἄκρως ἀνορθόδοξο τρόπο. Καὶ γι᾽ αὐτὸ τὸ λόγο ἡ Ἀντισυνταγματικότητα τοῦ νόμου εἶναι κραυγαλέα, ἀφοῦ ἀλλοιώνει τὸν συνταγματικὸ ὅρο τῆς οἰκογένειας ποὺ θέλει τὴν προαγωγὴ τοῦ Ἔθνους τῶν Ἑλλήνων.

Νομιμοποιεῖ τὴν ἐπιθυμία τῶν ὁμοφυλοφίλων γιὰ τὴν υἱοθεσία παιδιῶν. Αὐτὴ ἡ ἐπιθυμία δὲν προέρχεται ἀπὸ ἀγάπη καὶ στοργή, ἀλλὰ ἀποτελεῖ ἀμιγῶς ἐγωιστική – ναρκισσιστικὴ διάθεση καὶ κίνηση, μὲ τὴν ὁποία ἀφ᾽ ἑνὸς μέν, ἐπιθυμοῦν νὰ ἁπαλύνουν τὴν πλήρη ἀδυναμία τους στὴν δημιουργία, ἀφ᾽ ἑτέρου δέ, νὰ καλύψουν τὶς διαστροφικές τους ἀνάγκες.

Μετατρέπει τὴ γυναίκα, μὲ τὴ διάταξη περὶ παρένθετης μητέρας, ἀπὸ σκεῦος ἀγάπης σὲ σκεῦος ἐμπορίου. Καὶ ἐρωτῶ ὅσους ψήφισαν τὸν Ἀντισυνταγματικό «νόμο», αὐτὸ τὸ ἐμπόριο πῶς τὸ δέχεται ἡ συνείδησή σας. Δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω πῶς τὸ γυναικεῖο κίνημα ποὺ θεωρεῖ τὴν πορνεία πράξη ἀποτρόπαιη καὶ ἀντιφεμινιστική, βρίσκει ὅτι ἡ χρήση παρένθετης μητέρας εἶναι κάτι τὸ σωστό. Κατὰ τὴν πορνεία ἡ γυναίκα δίνεται γιὰ λίγα λεπτά, ἐνῶ κατὰ τὴν παρένθετη μητρότητα δίνεται γιὰ ἐννιὰ μῆνες. Καὶ τὰ δύο ἐπὶ πληρωμῇ. Ποιό λοιπὸν εἶναι τὸ χειρότερο; Γιὰ τὸ ὅτι ὁ Ἀντισυνταγματικὸς «νόμος» ἀδικεῖ κατάφωρα τὴ γυναίκα, ἴδετε καὶ τὴν ὑπ᾽ ἀριθμ. 4570/2013 Ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας[11], ποὺ δέχεται καὶ τὰ ἑξῆς: «…Ἀξιόποινη δὲν εἶναι μόνο ἡ ἀπόκτηση τέκνου μέσῳ παρένθετης μητρότητας ἐπ᾽ ἀμοιβῇ, ἀλλὰ καὶ ἡ δημόσια ἀναγγελία καὶ προβολὴ τῆς ἀπόκτησης τέκνου μὲ τὸν τρόπο αὐτό, καθὼς καὶ ἡ προσφορὰ ὑπηρεσιῶν γιὰ τὴν ἐπίτευξη τοῦ σκοποῦ αὐτοῦ…». Δηλαδή, ἐνῶ ἡ παρένθετη μητέρα θὰ ζητᾶ νὰ πληρωθῆ γιὰ τὶς ἐννεάμηνες ὑπηρεσίες της, ταυτόχρονα θὰ ὑποκύπτει καὶ σὲ βαρύτατο ποινικὸ ἀδίκημα!

Ἀποϊεροποιεῖ τὰ Ἱερὰ πρόσωπα τοῦ Πατέρα καὶ τῆς Μητέρας, εὐτελίζει τὸ Γάμο, διαλύει τὸν Ἱερὸ δεσμὸ τῆς οἰκογένειας καὶ τελικά, κυριολεκτικά, δολοφονεῖ τὴν Πατρίδα καὶ τὸ Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων!

Κύριε Πρωθυπουργέ, ἡ Ἑλληνικὴ Πατρίδα καὶ τὸ Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων εἶναι δικά μας, -καὶ ἔτσι ποὺ πολιτεύεσθε- ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ ὅτι εἶναι καὶ δικά σας! Αὐτὴ ἡ Πατρίδα καὶ αὐτὸ τὸ Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων ἀναστήθηκαν ἐκ νεκρῶν, γιατὶ στὰ 400 χρόνια τῆς μαύρης σκλαβιᾶς μας, τέθηκαν κάτω ἀπὸ τὴν Εὐλογία, τὴν Ἡγεσία καὶ τὴν Ἔμπνευση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας. Καὶ τὸ Αἷμα, «τὸ πλῆθος Αἷμα Ἑλληνικό», ποὺ ὑμνεῖ ὁ Ἐθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός, εἶναι Αἷμα Ἑλληνορθόδοξο! Εἶναι τὸ Αἷμα, πού, ἀφοῦ πότισε τὴν ὅπου γῆς Ρωμιοσύνη, καθόρισε τελικὰ τὰ Ὅρια τῆς Ἑλλάδας! Εἶναι χαρακτηριστικὴ ἡ ἀπάντηση ποὺ ἔδωσε τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 1827 στὸ Παρίσι ὁ προκάτοχός σας, πρῶτος Κυβερνήτης τῆς Ἑλλάδας Ἰωάννης Καποδίστριας, στὸ ἐρώτημα Βρετανοῦ Διπλωμάτη «Ποῖα Ὅρια Ἐκτάσεως χωρογραφικῆς ἀξιοῖ ἡ Ἑλλάς;»: «Τὰ ὅρια ταῦτα ἀπὸ τοῦ 1821 καθορίζονται ὑπὸ τοῦ Αἵματος τοῦ ἐκχυθέντος εἰς τὰ σφαγεῖα τῶν Κυδωνιῶν, τῆς Κύπρου, τῆς Χίου, τῆς Κρήτης, τῶν Ψαρῶν καὶ τοῦ Μεσολογγίου καὶ εἰς τοὺς πολλοὺς κατὰ γῆν καὶ κατὰ θάλασσαν ἀγῶνας, διὰ τῶν ὁποίων ἐδοξάσθη τὸ ἀνδρεῖον τοῦτο Ἔθνος!»[12]

Πολὺ λυπᾶμαι, κ. Πρωθυπουργέ, ποὺ μὲ τὸν Ἀντισυνταγματικό, Ἀντεθνικὸ καὶ Ἐθνοκτόνο «νόμο» σας, δὲν καταλαβαίνετε ὅτι εἶστε ἕνας θνητὸς ἄνθρωπος ποὺ τολμᾶτε νὰ στρέφεστε ἐνάντια στὸν Ἀθάνατο καὶ Παντοδύναμο Θεό· τὸ πλάσμα ἐνάντια στὸν Πλάστη· τὸ δημιούργημα ἐνάντια στὸν Πάνσοφο Δημιουργό Του. Καθυβρίζετε τὴν Ἑλληνικὴ Πατρίδα, τὸ Ἑλληνικὸ Ἔθνος καὶ τὸ Αἷμα, τὸ «πλῆθος Αἷμα Ἑλληνικό». Καθυβρίζετε λόγῳ καὶ ἔργῳ τὸν Χριστὸ τῆς Ἑλλάδος, μὲ τὴν δισχιλιετῆ ὑπογεγραμμένη Συνθήκη – Συμφωνία. Τὴν Σύμβαση Αἵματος, δόξης, ταυτίσεως τῆς πορείας τοῦ Γένους μὲ τὸν Χριστό, τὸν Χριστιανισμὸ καὶ τὴν Ὀρθοδοξία. Μυριάδες Ρωμιῶν βιώνουν τὴν “Μέθεξι” μὲ τὸν Τριαδικὸ Θεό: «Ἦσαν δὲ Ἕλληνές τινες… ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀποκρίνεται αὐτοῖς λέγων: Ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου»[13]!

Καὶ τὰ καθυβρίζετε, γιατὶ μὲ τὸν Ἀντισυντα­γματικὸ ὑπ᾽ ἀριθμ. 5089/2024 «νόμο» τὰ δώσατε ὅλα στοὺς ΛΟΑΤΚΙ+. Καὶ ἔτσι τοὺς δώσατε τὸ δικαίωμα νὰ καθυβρίζουν τὰ Ἱερὰ καὶ τὰ Ὅσια τῶν Ἑλλήνων μὲ ἀκατανόμαστες ὕβρεις …!

Κυριολεκτικὰ μᾶς ἔχετε ἀπογοητεύσει κ. Πρωθυπουργέ!

κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ:

Ὅτι ψηφίσατε «νόμο» ποὺ ἀναγνωρίζει νομικὰ ὡς «γάμο», τὴν παρὰ φύσιν συμβίωση τῶν ΛΟΑΤΚΙ+, δηλαδὴ Λεσβιῶν, Ὁμοφυλόφιλων, Ἀμφιφυλόφιλων, Τράνς, Queer, Intersexual, ἐπὶ πλέον δέ, παιδεραστῶν καὶ κτηνοβατῶν (ποὺ κρύβονται ὑπὸ τὸ + (plus) καὶ δίνει σ᾽ αὐτοὺς τὸ δικαίωμα τεκνοθεσίας ἀνηλίκων τέκνων. Ἔτσι ἄρχισε ὁ κατήφορος, καθὼς αὐτὴ ἡ νομοθέτηση εἶναι μόνο ἡ ἀρχή, γιατὶ οἱ ΛΟΑΤΚΙ+ εἶναι ἕτοιμοι νὰ διεκδικήσουν τὸ «δικαίωμα» στὴν πολυγαμία, στὴν μείωση τοῦ ὁρίου ἡλικίας γιὰ τὴν παιδεραστία: «Ἴδετε ἰδίᾳ ὁ Economist[14] διαφημίζει ἤδη τὴν αἱμομιξία (γάμος ἀνάμεσα σὲ πρῶτα ξαδέλφια), τό ἀμερικάνικο New York Magazine[15] διαφημίζει τήν πολυσυντροφικότητα (polyamory) («οἰκογένεια» μέ πολλούς ἄνδρες καὶ γυναῖκες) καὶ ἡ δική μας Καθημερινή[16] διαφημίζει τήν πολυγαμία! Ἀκολουθοῦν στό πλαίσιο τοῦ ἄκρατου δικαιωματισμοῦ ἡ παιδεραστία, ἡ κτηνοβασία, καὶ ὅ,τι ἄλλο μπορεῖ νά βάλει ἡ νοσηρή – δαιμονική τους φαντασία!

Καὶ τώρα ποὺ «ἡ πόλις ἑάλω», ὅπως θρασύτατα δηλώνουν οἱ ἐκπρόσωποι τῶν ΛΟΑΤΚΙ+, τώρα εἶναι ἕτοιμοι, ἀκούσατε ἀκούσατε, νὰ μποροῦν νὰ κάνουν ἀλλαγὴ φύλου, ἀκόμη καὶ ἀνήλικα παιδιά, χωρὶς τὴ συγκατάθεση τῶν γονιῶν τους καὶ νὰ μποροῦν νὰ τελοῦν «γάμο» στήν… Ἐκκλησία. Καὶ τότε θὰ φτάσουμε σὲ ἀκρότητες, ἀφοῦ θὰ μπορεῖ ἕνα ὁμοφυλόφιλο ζεῦγος νὰ πηγαίνει ἀπὸ Ἐκκλησία σὲ Ἐκκλησία καὶ νὰ μηνύει τοὺς Ἱερεῖς ποὺ θὰ ἀρνοῦνται νὰ τοὺς παντρέψουν, διεκδικώντας ὑπέρογκες ἀποζημιώσεις γιὰ «διάκριση» σὲ βάρος τους! Καὶ τὸ ἴδιο θὰ κάνουν μὲ τοὺς φωτογράφους, τὰ ἑστιατόρια καὶ τοὺς ζαχαροπλάστες ποὺ δὲν θὰ ἀναλαμβάνουν τὸν «γάμο» τους! Ὁποία κερδοφόρος ἐπιχείρηση! Ἔχουμε σκεφθεῖ ποιόν ἀσκὸ τοῦ Αἰόλου πᾶμε νὰ ἀνοίξουμε;

κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ:

Ὅτι ψηφίσατε Ἀντισυνταγματικό «νόμο», ποὺ προσβάλλει τὴν Ἱερότητα τοῦ Γάμου, ποὺ εἶναι Μυστήριο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας. Καὶ ποὺ τελεῖ ὑπὸ τὴν προστασία τοῦ Κράτους. Ἡ διάταξη τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος εἶναι σαφέστατη: «Ἡ οἰκογένεια ὡς θεμέλιο τῆς συντήρησης καὶ προαγωγῆς τοῦ Ἔθνους, καθὼς καὶ ὁ Γάμος, ἡ μητρότης καὶ ἡ παιδικὴ ἡλικία τελοῦν ὑπὸ τὴν προστασίαν τοῦ Κράτους». Καὶ ὁ Μεγάλος Ρωμαῖος Νομοδιδάσκαλος Ἐρρένιο Μοδεστῖνο τονίζει γιὰ τὴν Ἱερότητα τοῦ Γάμου: «Γάμος ἐστίν ἕνωσις ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς καὶ συγκλήρωσις τοῦ βίου παντός, ΘΕΙΟΥ καὶ ἀνθρωπίνου δικαίου κοινωνία»· καὶ στὸ λατινικὸ πρωτότυπο: «Nuptiae sumt conjuctio maris et feminae, et consortium omnis vitae, divini et humani Juris communicatio».

Ἰδοὺ τί πρέσβευαν καὶ τί ὁμολογοῦσαν γιὰ τὸ Ἱερὸ Μυστήριο τοῦ Γάμου ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ ὁ προκάτοχός σας Ἐλευθέριος Βενιζέλος:

Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός

Ὁ Χριστός γιὰ τὸ Γάμο πρέσβευε τὶς παρακάτω βασικὲς ἀλήθειες ποὺ πρέπει, μὲ κάθε τρόπο νὰ θυμόμαστε καὶ νὰ τὶς τηροῦμε:

1) Πίστευε (ὁμολογοῦσε) τὴν ἀπ’ ἀρχῆς, τοὐτέστιν ἀπὸ Θεοῦ, (τοῦ ἴδιου, τοῦ Χριστοῦ δηλαδή), διὰ βίου ἕνωση τῶν πρώτων ἑτερόφυλων ἀνθρώπων Ἀδὰμ καὶ Εὔας. Πίστευε δηλαδὴ στὸν μονογαμικὸ γάμο.

2) Πίστευε (ὁμολογοῦσε) τὴν Εὐλογία ἀπὸ τὸν Θεό (τὸν ἴδιο, τὸν Χριστὸ δηλαδὴ) τοῦ πρώτου αὐτοῦ ἑτερόφυλου ζευγαριοῦ.

3) Πίστευε στὴ συμπληρωματικότητα ἄνδρα καὶ γυναίκας καὶ στὴν ἀπὸ κοινοῦ πορεία τελείωσής τους ἀπὸ τὸ «κατ’εἰκόνα» στὸ «καθ’ ὁμοίωσιν».

4) Ἀρχέτυπο (πρότυπο) ἦταν ὁ ἴδιος. Πρὸς αὐτὸν ἀπέβλεπαν.

5) Τέλος πίστευε στὸ ἀδιάσπαστον τοῦ Ἱεροῦ θεσμοῦ τοῦ Γάμου.

Χαρακτηριστικό, σὲ κάθε ἀναφορὰ τοῦ Χριστοῦ στὸν γάμο, ἦταν ἡ ἐπιμονή του νὰ ἀναχθεῖ ἡ ἀρχή τοῦ Γάμου στὴ δημιουργία. Ὁ Γάμος γιὰ Ἐκεῖνον δὲν εἶναι ἀποτέλεσμα μιᾶς διαθήκης, ἀπὸ τὶς πολλὲς ποὺ συνῆψε στὴν Π. Διαθήκη ὁ Θεὸς μὲ τοὺς ἀνθρώπους ἢ, πολὺ περισσότερο, ἀποτέλεσμα ἑνὸς ἀστικοῦ Νόμου. Ὁ Γάμος ἔχει τὴ βάση του στὴ δημιουργία. «Ἀπ’ ἀρχῆς». Εἶναι θεσμὸς τῆς δημιουργίας. Ἀπαραβίαστος, ὄχι ἁπλὰ βιολογικὴ ἀνάγκη. Δὲν εἶναι κάτι ποὺ στηρίζεται σὲ μιὰ διαθήκη (=συμφωνία), ποὺ ἔγινε κάποια στιγμὴ καὶ ἀργότερα μπορεῖ νὰ ἀκυρωθεῖ, νὰ καταρρεύσει.

Συναφὲς μὲ τὸ προηγούμενο εἶναι ὅτι στὸ Γάμο ὁ ἄνδρας καὶ ἡ γυναίκα, αὐτὴ ἡ δυάδα, διαμορφώνουν μιὰ φυσικὴ ἑνότητα. Συνδέονται μὲ μιὰ ἀδιάλυτη συναπτικὴ σχέση. Ὁπότε, κυρίως μονάδα στὴν ἱστορικὴ κοινωνία, αὐτὴ ποὺ τώρα ζοῦμε, δὲν εἶναι τὸ ἄτομο, ἀλλὰ τὸ ἑτερόφυλο ζευγάρι. Ἄρα τὸ νὰ διασπασθεῖ ἡ ἑνότητα, ποὺ δημιούργησε ὁ Θεὸς μὲ τὸν ἑτερόφυλο γάμο, χάρη κάποιας ἄλλης ὁμόφυλης λ.χ. ἑνότητας, σημαίνει διάσπαση τῆς δημιουργικῆς ἐνέργειας τοῦ Θεοῦ. Σημαίνει, κοντολογίς, Ἄρνηση τοῦ Θεοῦ.

Σημειώσεις:

[10]. Ἴδετε Γιώργου Κούβελα, Γεννήθηκα στὴν Κύπρο τὴν 1η τ᾽ Ἀπρίλη 1955, ἐκδόσεις Γερμανός, Θεσσαλονίκη 2018, σελ. 145-146. Καὶ Πρακτικὰ τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων τῆς 3ης Αὐγούστου 1864. [11]. Γιὰ τὸ πλῆρες κείμενο τῆς ὑπ᾽ ἀριθμ. 4570/2013 ἀπόφαση τοῦ ΣτΕ ἴδετε πόνημα τοῦ Εἰσαγγελέα Ἐφετῶν ἐ.τ. Ἠλία Ν. Σεφερίδη μὲ τίτλο Σόδομα καὶ Γόμορρα, ἐκδ. Ἀγαθὸς Λόγος, Ἀθήνα 2024, σελ. 71. [12]. Ἴδετε Γιώργου Κούβελα, Ἡ Μαρτυρικὴ Ρωμιοσύνη, ἐκδόσεις Γερμανός, Θεσσαλονίκη 2022, σελ. 43. [13]. Ἰω. 12, 20-23. [14]. 15.2.2024, βλ. pentapostagma.gr/kosmos/pagkosmiopoiisi/7224100. [15]. Ἰαν. 2024. [16]. Ἔνθετο 11.2.2024.

https://orthodoxostypos.gr