Κυριακή 21 Απριλίου 2024

«ΟΣΙΟΠΟΙΗΣΙΣ» κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΤΗΣ ΣΙΒΑ;

 Ὁ κ. Μητσοτάκης μετέβη μὲ τὸ πρωθυπουργικὸν ἀεροσκάφος εἰς τὴν ὄασιν τῆς Σίβα

Κυβερνᾶ τὴν Ὀρθόδοξον Ἑλλάδα δεισιδαίμων καὶ τρυφηλὸς Πρωθυπουργός!

«ΟΣΙΟΠΟΙΗΣΙΣ» κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΤΗΣ ΣΙΒΑ;

Ἀκόμη καὶ οἱ Βολευταὶ τοῦ κυβερνῶντος κόμματος, οἱ ὁποῖοι κατεψήφισαν τὸν ἐπαίσχυντον νόμον, ἔδωσαν ψῆφον ἐμπιστοσύνης εἰς τὸν ἀφωρισμένον. Τὸν προσκυνοῦν τυφλά ὡς νὰ ἦτο… ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος!

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κοσμίδης, θεολόγος

Α.  Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Μ. ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Σφίγγα θωρεῖ Κυρ. Μητσοτάκην, ὡς Ἀλέξανδρον ἤ Ναπολέοντα

Τρεῖς μέγιστοι ἡγέτες, πού ἄλλαξαν τήν ροή τοῦ κόσμου, στάθηκαν μέ ὕφος ἀγέρωγο ἀντίκρυ στό μνημεῖο τῆς περιφήμου Σφίγγας τῆς Αἰγύπτου.

-Τό ἀστραφτερό βλέμμα τοῦ μεγίστου κατακτητοῦ Ἀλεξάνδρου, συνήντησε τό πέτρινο βλέμμα τοῦ τερατώδους ἀγάλματος. Τί διελογίζετο ἆραγε, ἐκεῖνος ὁ θυελώδης Ἕλληνας;

-Τό ἀτσαλένιο βλέμμα, τοῦ ἐκ Μάνης Μεγάλου Ναπολέοντος, μετά ἀπό 2.100 ἔτη, τό 1798 μ.Χ., διεσταυρώθη μέ τόν ὀφθαλμό τοῦ Αἰγυπτιακοῦ μνημείου. Τί ἆραγε ὁραματισμούς πλέκει ὁ ἡφαιστειώδης ἐκεῖνος Βοναπάρτης;

Οἱ ἐμπνευσμένοι ἱστορικοί, καί οἱ ζωγράφοι, μέ ἐνάργεια καταγράφουν μέσα στά μάτια τῶν δύο ἐκείνων μορφῶν, ὅλες τίς μάχες, τούς θριάμβους καί τίς πρωτόφαντες κατακτήσεις τους.

Ἀγνοοῦμε ἐάν, ὁ μέγιστος σέ ἀξία καί κατακτήσεις, συγκρινόμενος μέ τόν “μικρό” Ἀλέξανδρο καί τόν “ἄσημο” Ναπολέοντα, διεσταύρωσε τό βλέμμα του μέ ἐκεῖνο τῆς Σφίγγας. Σ’ ἐνατένισι, ὁραματιζόμεθα τήν ἀπολαυστική συνάντησι.

-Ἰδού, “Ἀστραποβόλος”, ἀνοικτομάτης, ὁ “πρωθυπουργεύων”, Κυρ. Μητσοτάκης. Εἰσβάλλει κυριαρχικά καί ἐπιβλητικά, μέσα στούς λίθινους ὀφθαλμούς τοῦ ἀρχαϊκοῦ αἰωνοβίου κομψοτεχνήματος.

-Ποιός εἶμαι ἐγώ; Ἀσφαλῶς θά μέ γνωρίζης, γιά τά ἐσθλά κατορθώματά μου, διεκήρυξε. Ἀκόμη καί τήν ἀνθρωπίνη φύσι, μετέβαλα, μεταστοιχείωσα, μετήλλαξα,  διά πρωτοπορειακοῦ νεωτεριστικοῦ καί ἐμπνευσμένου ψηφίσματος.

-Καί πάραυτα, πάγωσε, θόλωσε, τρόμαξε τό πέτρινο βλέμμα τοῦ θηρίου ἀπό φόβο καί σκιάξιμο, γιά τό μεγαλεῖο τοῦ ἡγέταρου.

Στή συνέχεια, ὁ Ἄναξ, ἀνεχώρησε, ἀλαζονικά, γιά τήν ἔρημο καί γιά τό Μαντεῖο τοῦ Σίβα. Καβαλλικεύοντας τόν Βουκεφάλα, συγγνώμην, τό πρωθυπουργικό ἀεροσκάφος. Ἐνδεδυμένος τόν αὐτοκρατορικό μανδύα τοῦ Ναπολέοντος καί τήν κορώνα του. Μέ τήν πανοπλία τοῦ μεγίστου Κατακτητοῦ Ἀλεξάνδρου.

Ἀποκάλυψις 1: Φαίνεται πώς, στό συγκεκριμένο ταξίδι (16/3/24), ὁ “πρωθυπουργεύων”, δέν ἐπεσκέφθη τό παλαίφατο  σεβάσμιο Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας. Οὔτε ἔσκυψε νά λάβη εὐχή ἀπό τόν φίλο του Κρητικό Πατριάρχη, τόν Θεόδωρο Β’ (κατά κόσμον Νικόλαο Χορευτάκη).

Αὐτόν, ὁ ὁποῖος προέβη σέ ἀμφίσημες δηλώσεις, γιά τό “Σοδομονομοθέτημα” τῶν Λοάτκι+ τοῦ Κυρ. Μητσοτάκη. Ὑπενθυμίζουμε πώς, ὁ ἐν λόγω Προκαθήμενος, προωθήθηκε στό Θρόνο (2004), ἐπί Κων. Καραμανλῆ (ἀνεψιοῦ), μά πρωτίστως προεβλήθη ἀπό τό τζάκι τῶν “Μητσοτάκηδων”.

Ἐκπληκτική θερμόψυχρη πηγή εἰς τήν ὄασιν

Ἀλέξανδρος ξεκίνησε τήν πορεία του πρός τό ἱερό τοῦ Ἄμμωνος Διός (331 π.Χ.). Τοῦ ἐπέστησαν τήν προσοχή γιά τόν κίνδυνο, ἀπό τούς ἀνέμους καί τή λειψυδρία. Ἐκεῖνος τό ἀπετόλμησε. Οἱ ἄνεμοι τούς ἀπείλησαν, ἀλλά εὐτυχῶς, ξέσπασε καταιγίδα καί ἀπηλλάγησαν ἀπό τήν θανατηφόρο ἀνυδρία.

Στή συνέχεια, δύο κοράκια, τούς ὡδηγοῦσαν πρός τό ἱερό. Ἐκεῖ ὁ περίφημος Ἑλληνιστής φιλόσοφος καί ἱερέας Ψάμμων,  ἐξεφώνησε τό περίφημο σύνθημα “Παι-Διός”.

-Τέλος, εἶμαι παιδί τοῦ Δία, ἀπεφάνθη ἀμέσως ὁ μεγαλοφυής Στρατηλάτης, εἶμαι ἀνίκητος, θά κατακτήσω τόν κόσμο.

Στό ἐν λόγω ἱερό, ὑπῆρχε μία θαυμαστή πηγή. Τό μεσημέρι ἀνέβλυζε ψυχρό νερό καί μετά τή δύσι, θερμό, ἕως τά μεσάνυκτα. Στήν συνέχεια, ἄρχιζε νά ἐπαναλαμβάνεται ὁ ἴδιος ἡμερήσιος κύκλος. Καί πάλι ἄρχιζε νά ψύχεται.

Ἆραγε ὁ πρωθυπουργός, μετέβη στήν Σίβα, γιά νά διαπιστώση τά τοῦ ὕδατος θαυμάσια ἤ νά παραλάβη ἀνάλογο “τεκνοθεσία”, “ὁσιοποίησι”, μέ ἐκείνη τοῦ Ἐκπληκτικοῦ Ἀνδρός;

Καί ὁ “Ροζέ” εἰς τό ἱερόν τοῦ Ἄμμωνος Διός

Καί ὁ μέγας ἡγέτης, ὁ Ροζέ “πρωθυπουργεύων”, πραγματοποίησε ἀνάλογο, μέ τόν Ἀλέξανδρο περιδόξαστο ταξίδι στήν ἔρημο Σίβα.

Ἡ ἔρημος τῆς Σίβα (Σίουα) βρίσκεται στά ὅρια τῆς Αἰγύπτου μέ τή Λιβύη. Ἀπέχει 1.000 χλμ. ἀπό τό Κάϊρο καί 300 χλμ. ἀπό τίς ἀκτές τῆς Μεσογείου. Στή ὄασι τοῦ Σίβα διασώζονται τά ἐρείπια ἀπό τό ἀρχαῖο Ἱερό τοῦ Ἄμμωνος Διός ἤ Ρά, τοῦ πατέρα τῶν “θεῶν” τῆς Αἰγύπτου.

Ἀναφέραμε ἤδη, ὅτι τό ἐπεσκέφθη ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος τό 331 π.Χ., πού ἀπέσπασε τεχνιέντως τήν υἱοθεσία ἀπό τόν Δία. Λένε πώς, προετίθετο, μετά τόν θάνατό του, νά ἐνταφιασθῆ ἐκεῖ. Τήν ἐπιθυμία του αὐτή τήν κατεῖχαν ὅλοι οἱ Στρατηγοί του καί μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Πτολεμαῖος, πού βασίλευε, στήν Αἴγυπτο.

Ἐπικαίρως, ἀπολαύσαμε ἕνα ἀκόμη ἐθνικό μεγαλεῖο. Συγκεκριμένα ὁ Κυρ. Μητσοτάκης, εἶχε προγραμματισμένη συνάντησι μέ τόν πρόεδρο τῆς Αἰγύπτου Ἄλ Σίσι. Μετέβη στήν Αἴγυπτο (16/3/24), καθιππεύοντας τόν Βουκεφάλα καί ὄχι τό πρωθυπουργικό ἀεροσκάφος, προσγειώθηκε στό ἀεροδρόμιο τῆς Ὀάσεως τοῦ Σίβα (HESW/HE24). Λαμπρά μεγαλεῖα καί δόξες!

Ἐκεῖ, ὁ “πρωθυπουργεύων”, μαζί μέ τή σύζυγό του καί ἕνα φιλικό ζευγάρι, πραγματοποίησαν, ταπεινοφρόνως, διήμερες μυστηριακές τελετουργίες, ὄχι διακοπές, σέ ὑπερπολυτελές ξενοδοχεῖο. Γιά τό λόγο ὅτι, σ’ αὐτό  ἡ διαμονή ἐγγίζει ἀκόμη καί τά 1.500 εὐρώ ἀνά διανυκτέρευσι.

Χωρίς ἀμφιβολία, θά παρέλαβε χρησμούς, γιά τό ταχύτατο γκρέμισμά του.

Ἀποκάλυψις 2: Ὁ νέος Ἀλέξανδρος, ὁ Ροζέ, ἐπεσκέφθη, πρότριτα (2/4/24), τήν Ἱ. Μονή τοῦ Μεγάλου Σπηλαίου, ὅπου φυλάσσεται τό Λάβαρο τῆς Ἐπαναστάσεως.

Ὁ Καθηγούμενος καί ἡ ὅλη ἀδελφότης ἀπέπεμψαν σκαιότατα τόν ἀφωρισμένο Σοδομονομοθέτη Κυρ. Μητσοτάκη. Οὔτε σήμαναν τιμητικά τίς καμπάνες καί τά σήμαντρα, οὔτε κἄν τόν ἐδέχθησαν φιλοφρόνως. Οὔτε κἄν τοῦ μίλησαν. Τόν ἐξευτέλισαν.

Ἀποκάλυψις 3: “Ἐνημερωθήκαμε” βασίμως, πώς, καί ὁ Ροζέ πολιτικός ἐζήτησε νά κατασκευασθῆ, ἐκεῖ στή Σίβα, ἐπειγόντως, ὁ Μεγαπρεπέστατος “πολιτικός του “Τύμβος””.

Β. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΜΥΘΙΚΩΝ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΩΝ

Πλάτων: Ἐξιδανίκευσις ΛΟΑΤΚΙ+, μέ “Γανυμήδη”

Πόσα παιδιά ἆραγε ἀπέκτησε ὁ Δίας; Μαζί μέ τά ὑπόλοιπα στό τέλος καί τόν Ἀλέξανδρο; Καί χωρίς καμιά ἀμφιβολία, καί τόν “Πρωθυπουργεύοντα” Κυρ. Μητσοτάκη, σέ μυστηριακή μυστικιστική τελετουργία (16/3/24); Ἀστειευόμεθα.

Ὁ Δίας, τῆς ἀρχαίας μυθολογίας, κρατοῦσε, κεραυνό καί μοιχεία. Μέ βάσι τήν Ἑλληνική γραμματεία, αὐτός ὁ σαρκολάτρης θεός, ἀπέκτησε μέ θεές καί θνητές, ἑξῆντα ἕνα (61) περίπου ἐξώγαμα τέκνα καί θυγατέρες καί μερικά ἄλλα, τά ὁποῖα πρόφθασε καί τά θανάτωσε ἡ σύζυγός του, ἡ Ἥρα. Ὅλα τά ἀπέκτησε, κρυπτόμενος καί δώδεκα (12) φορές μετασχηματιζόμενος, σέ ζῶο, π.χ. κύκνο, ἀετό ἤ σέ πῦρ, χρυσή βροχή κ.τ.λ..

Στόν σημερινό παγκόσμιο χῶρο τῶν ἀθέων, τῶν διεφθαρμένων καί τῶν διεστραμμένων οἱ ψευδάρχοντες δικαιώνουν, ἐξυψώνουν τόν νεφεληγερέτη μοιχό Δία. Ἀποποινικοποιοῦν τίς μοιχεῖες, ἀλλά καί τίς μιαρές ὁμοφυλοφιλίες, σύμφωνα μέ τόν μῦθο τοῦ “Γανυμήδη”.

Ὁ Γανυμήδης ὑπῆρξε γιός τοῦ Τρωός, βασιλιᾶ τῆς Τροίας, ἀπό τόν ὁποῖο ἔλαβε τό ὄνομά της ἡ Τροία. Κατά τόν Ὅμηρο, «Ὁ Γανυμήδης ἦτο ὁ ὡραιότερος ἀπό τούς θνητούς, γιά αὐτό τό λόγο, ἀπήχθη ἀπό τούς θεούς, ὥστε νά καταστῆ ὡς οἰνοφόρος τοῦ Διός, καταλαμβάνοντας τήν θέσι πού κατεῖχε ἡ Ἥβη. Γιά τήν ἀπίστευτη ὀμορφιά του κατετάχθη ἀνάμεσα στούς ἀθάνατους» (Ὅμηρος, Ἰλιάδα, Ραψωδία Υ, στ. 233-235).

Πλάτων στούς Νόμους του (630-c-d), κατακεραυνώνει τούς Κρητικούς, ὅτι προφανῶς, ἐπινόησαν τόν μῦθο, γιά νά δικαιολογήσουν ἄθλιες “ἀνήθικες σεξουαλικές συμπεριφορές”.  Ἐστόχευαν στό νά “Ἐξιδανικεύσουν”, τίς χυδαῖες αἰσχρότητες. Κατά ἕνα τρόπο, τήν ὁμοφυλοφιλία, ἀλλά, ἀκόμη καί αὐτή τήν  ἀποκρουστική μιαρότητα τῆς παιδεραστίας.

Ὅλως παραδόξως, στίς 15/2/24, 175 ροζέ δουλόφρονες, σκιώδεις βολευταί ἐπανέφεραν στό προσκήνιο τόν Γανυμήδη, μέ τόν Σοδομονόμο. Μέ ἀρχηγούς τρεῖς φαιδρούς “ἈντιΚρητικούς”: Τόν Κυρ. Μητσοτάκη, τόν πρωτοστάτη “πρωθυπουργεύοντα”. Καί τόν προκλητικό Στέφ. Κασσελάκη, πού παντρεύτηκε χυδαιότατα μέ ἄνδρα καί τόν ἕτερο, τόν Νικ. Ἀνδρουλάκη. Ἐπεκρότησε δέ καί προσ­υπέγραψε τό δρᾶμα, μέ ἐκδηλώσεις ἐνθουσιασμοῦ, καί γυναίκα, πού μετοικεῖ ἀπό τά Ἀνάκτορα.

Δέν προσκυνῶ, μένω κατά ἕνα φιλί πτωχότερος

Μετά τήν κατάκτησι τῆς Ἀσίας ἀπό τόν Ἀλέξανδρο, οἱ μέν Βάρβαροι λαοί τόν προσκυνοῦσαν, ὡς θεό, ἀλλά ὄχι καί οἱ Ἕλληνες.

Διωργανώθη λοιπόν μία τελετουργία, ὥστε νά ἐπιβληθῆ ἡ ἀνάλογος προσκύνησις καί ἀπό τούς Ἕλληνες. Σέ ἐπίσημο τράπεζα ὁ Ἀλέξανδρος, ὕψωνε πρόποσι, γιά τόν κάθε ἕνα ἀπό τούς φίλους του, στρατηγούς, φιλοσόφους καί ἐπιλέκτους συνδαιτυμόνες.

Ὁ τιμώμενος, ἀφοῦ ἄδειαζε τό ποτήρι του, προσκυνοῦσε τόν Ἀλέξανδρο καί αὐτός, ὡς ἀνταπόδομα, τόν ἀσπαζόταν.

Ὁ Φιλόσοφος Καλλισθένης, ἀνεψιός τοῦ Ἀριστοτέλους, ἄδειασε τό ποτήρι, ἀλλά δέν προσεκύνησε, καθότι, δῆθεν τοῦ διέφυγε.

Ὁ Ἀλέξανδρος προσεποιήθη πώς, δέν τό ἀντελήφθη καί ἐκινήθη νά τόν ἀγκαλιάση.

Τότε ἀκριβῶς, πετάχτηκε ἕνας κόλαξ ἑταῖρος, μέ δηλητήριο:

-Μή τόν φιλᾶς βασιλιᾶ, δέν προσεκύνησε. Ὁ Ἀλέξανδρος πλέον ἀναγκαστικά, ἔκλεισε τήν ἀγκαλιά του. Ὁ Καλλισθένης ἀνεχώρησε μονολογῶντας.

-Φεύγω κατά ἕνα φιλί πτωχότερος.

«Μπρούμυτα» προσεκύνησαν τόν Πατρ. Βαρθολομαῖον

Ἀνάλογες φαιδρότητες διοργανώνουν καί στό Φανάρι. Σέ ἐπίσημες ἐπισκέψεις, ὅλοι, κληρικοί καί λαϊκοί, πλήν τῶν Ἐπισκόπων, πέφτουν μπρούμυτα καί “προσκυνοῦν” τόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Γιατί τἄχα, αὐτό ἀποτελεῖ παραδοσιακή τάξι!

Αὐτόν τόν ἐξευτελισμό, ὑπέστη καί ὁ Χριστόδουλος κατά τήν ἐπίσκεψί του στό Φανάρι (τό 1998). Ἅπαντες οἱ συνεργάτες του, εὐτελίσθησαν καί προσ­εκύνησαν τόν ἀλαζονικό “νεόπαπα” τοῦ Βοσπόρου. Μερικοί βέβαια συνεργοί, προεῖδαν τήν λοιδορία. Δέν ἀκολούθησαν τήν πένθιμη ἐκείνη συνοδεία τῆς χλεύης.

Καί δεύτερο ἐξευτελισμό, σέ πρωτόφαντο παγκόσμιο τηλεοπτική μετάδοσι (τό 2004), μέ θυμιατά, πετραχήλια καί ὠμόφορα, ὑπέστη ὁ Προκαθήμενος Ἑλλάδος, ἀπό τόν ἐν λόγω Ρασοφοροῦντα. Τοῦ  Χριστοδούλου, τοῦ ἐπεβλήθη ἡ ποινή τῆς ἀντικανονικῆς φαιδρᾶς “ἀκοινωνησίας”, μέ γελοῖο καί προσβλητικό τρόπο.

Πλεῖστοι, προβατόσχημοι λύκοι, λυκοποιμένες, νόθοι ρασοφόροι καί τυραννίσκοι, δέν πιθηκίζουν τά ἀνάλογα αἰσχρά καί ἄθλια τοῦ αἰῶνος τούτου τοῦ ἀπατεῶνος;

Τοῦ ἐπιτρέπομεν νά ἀποκαλῆται “θεός”

Ὅπως ἤδη καταχωρήσαμε, ὁ Ἀλέξανδρος ἀπεδέ­χθη, ἑκών-ἄκων, νά τοῦ ἀποδίδουν τιμές θεοῦ, τόσο οἱ βάρβαροι, ὅσο καί οἱ Ἕλληνες.

Ἀπέστειλε λοιπόν διάταγμα καί στήν μητροπολιτική Ἑλλάδα, ὥστε νά ἐγκρίνουν “ψήφισμα” καί νά τόν “ἀνακηρύξουν” ὡς θεό.

Τότε, Στήν Ἀθήνα, ὁ ρήτωρ Δημάδης, ἐλοιδόρησε καυστικά τήν ἀσεβῆ ἀπαίτησι:

Ἐπιτρέπουμε στόν Ἀλέξανδρο, ἐάν τό ἐπιθυμῆ, νά ἀποκαλῆται θεός» (Πλουτάρχου “Ἀποφθέγματα Λακωνικά”).

Προφανῶς, τό θανατηφόρο ἀτόπημα τοῦ Ἀλεξάνδρου, πέραν τῆς γεωπολιτικῆς σκοπιμότητος, κινεῖται καί σέ ἄλλα ἐπίπεδα πιό ὑπερβατικά. Καί αὐτό, τοῦ ἐπέφερε τήν ταχίστη θανή του. Ἀξιοσημείωτο καί παραδειγματικό, πώς, ὅταν ἀνεκοινώθη στήν Ἑλλάδα ἡ ἐντολή τῆς θεοποιήσεως, τότε ἀκριβῶς ἐκεῖνος ἀπεβίωσε, σέ ἡλικία μόλις τριάντα τριῶν (33) ἐτῶν.

Θά προβάλλετε κάτι πρωτοφανέστερο. Ὁ “Ροζέ” ἀφέντης καί οἱ 175 σκιώδεις βολευταί, ψήφισαν νά μεταλλάξουν τόν ἄνδρα σέ γυναίκα καί ἀντιστρόφως. Νά δημιουργήσουν τρίτο φῦλο. Ἐκτρώματα, “Γυναικάνδρες”, “Ἀνδρόγυνους”, “Ἄγυνους”. Ἐπαναφορά καί τοῦ μυθικοῦ “Ἀντέρωτος”, τοῦ ἔρωτος μεταξύ ὁμοφύλων. Ἐνεργοποίησις, ὅπως προείπαμε, τοῦ μύθου τοῦ Γανυμήδη. Φοβερός νόμος, ἐμπνευσμένος κατ’ εὐθεῖαν ἀπό τά καταχθόνια τοῦ Διαβόλου.

Ὁ κορυφαῖος Πλάτων κατακευρανώνει τήν τρομερή ἐκτροπή. «Ἀνδρόγυνον γὰρ ἓν τότε μὲν ἦν καὶ εἶδος καὶ ὄνομα ἐξ ἀμφοτέρων κοινὸν τοῦ τε ἄρρενος καὶ θήλεος͵ νῦν δὲ οὐκ ἔστιν ἀλλ’ ἢ ἐν ὀνείδει ὄνομα   κεί­μενον» (Πλάτων, Συμπόσιο) (Ἤτοι, στή μυθολογία, λοιπόν ὑπῆρχε καί φῦλο μέ ξεχωριστή μορφή καί ὄνομα, τό “Ἀρσενικοθήλυκο”, πού τό συναποτελοῦ­σαν καί τά δυό φῦλα, καί τό ἀρσενικό καί τό θηλυκό· τώρα ἀπόμεινε μόνο τό ὄνομα, πού τό τυλίγει ἡ ντροπή).

158 βολευταί προσεκύνησαν  τόν “Ροζέ” ἀφέντη

Ὁ Θεός εἶναι “Πανταχοῦ Παρών”, καί ὁ “Ροζέ” σατράπης, ὁ τά “Πάντα” Παρακολουθῶν μέ τό λογισμικό πρόγραμμα  Predator, κινεῖται ἀπαιτητικά. Ἀπό μέν τόν Μητροπολίτη π. Αἰγιαλίας ἀφωρισμένος. Μά δέν ὑπολογίζει τίποτε τώρα· μεταποιεῖται σέ “ὁσιοποιημένο” καί “ἁγιοποιημένο” ἀπό τή “Βολή”.

Αὐτός, ὁ “Ροζέ” ἀρχηγός, ὁ τιτλοῦχος τῆς “Σίβα”, ἐπέβαλε, ἐσχάτως δύο φορές, νά τόν προσκυνήσουν οἱ βολευτές του. Αὐτός ὡς “θεοποιημένος”, ἀποφασίζει νά καταργῆ τούς νόμους τῆς φύσεως καί τοῦ Θεοῦ. Νά καταργῆ τά πανανθρώπινα ἱερά θέσμια τοῦ γάμου.

Ἰδού, 106 ροζέ βολευταί, τόν προσκυνοῦν καί ψηφίζουν τυφλά τόν “βοθρονόμο” τοῦ “ἀντιγάμου” (15/2/24).

Οἱ 31, φτηνόψυχοι, ἐφρόντισαν νά ἀπουσιάσουν ἀπό τήν προσκύνησι τοῦ Λεβιάθαν.

Καί 21, ψευτοπαλληκαράδες, παρέστησαν καί δέν προσεκύνησαν τόν ἀφέντη. Κατεψήφισαν τόν Σοδομονόμο.

Τό φρικτό ἐπακολούθησε, λίγες ἡμέρες ἀργότερα, στίς 28/3/24, κατετέθη πρότασις δυσπιστίας κατά τοῦ “Ροζέ” νεωτεριστῆ.  Τώρα, ἅπαντες (106+31+31=158)

οἱ προηγούμενοι βολευταί, κάτισχνοι, ἐστεφάνωσαν καί προσκύνησαν τυφλά τόν τύπο. Τοῦ ἔδωσαν ἐπιταγή, λευκῆς ἐμπιστοσύνης καί ἀλαθήτου. Ὑπέκυψαν, προσέπεσαν δουλικά καί γονάτισαν, ὅπως οἱ ἄλλοι στόν Πατρ. Βαρθολομαῖο. Οὔτε ἕνας (1) ἄνδρας μέ φρόνημα οὔτε μία ἀνδρόβουλη (Αἰσχύλος, Ἀγαμέμνων), μία ἀνδρεία γυναίκα, ἐναντίον τοῦ μετέπειτα μεγαλωνύμου τῆς “Σίβα”.

Δέν βρέθηκε οὔτε ἕνας Καλλισθένης, οὔτε ἕνας εὐσεβένης, οὔτε ἕνας  πατριωσθένης. Οὔτε ἕνας ἀπό τούς ψευτοευσεβίζοντες καί προστρέχοντες σέ Ἱ. Ναούς καί τίς Ἱ. Μονές. Οὔτε ἕνας, πού νά μή σύρεται στό ἔδαφος σάν μαδημένο κοτόπουλο. Οὔτε ἕνα ἀετόπουλο, οὔτε ἕνα λιονταρόπουλο. Οἱ ἀληθινοί ἄνδρες καί ἥρωες κεῖνται μόνο στά πεδία τῆς τιμῆς.

Γ. «ΞΕΓΥΜΝΩΣΤΕ» ΤΟΥΣ ΣΟΔΟΝΟΜΟΘΕΤΑΣ

Κάθε Παππάς, Ἡγέτης καί ὄχι Ἱκέτης

Ἰδού τί ξεστόμισε ὁ ἐπισκέπτης τοῦ ἱεροῦ τοῦ Διός στή “Βολή”, στίς 28/3/24, κατά τήν νύκτα τῆς μιαρᾶς προσκυνήσεως τῶν 158 βολευτάκων:

«… Ἤ παππάς παππάς, ἤ ζευγάς ζευγάς …». Ἐγώ ἀποφασίζω. Ἐσεῖς οἱ ρασοφόροι μόνο ἕνα ἔχετε νά κάνετε. Νά λιβανίζετε τήν μεγαλειότητα μου, τήν κάθε ἐξουσία, ἀκόμη καί τά δουλάκια μου καί κάπου κάπου, γιά ξεκάρφωμα καί τόν Θεό.

Τό ἀνωτέρω, προσετέθη στό πρότριτα  ἐκτοξευθέν μίασμα:

(Κυρ. Μητσοτάκης, Βλάσφημος συνομιλία εἰς Facebook). … Πρόεδρος (Κυρ. Μητσοτάκης).

«Άντε, να τελειώνουμε με δαύτους (τούς Ἐπισκόπους) και να μπει το τελικό σχέδιο σε εφαρμογή.

Έχω κουραστεί, ρε συ … Μου έχουν πρήξει τα παπ@@ια με τον Χριστό τους.

Πάλι καλά που οι περισσότεροι (Ἐπίσκοποι) είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους». (Ἐπιστολή πρ. Μητροπολίτου Αἰγιαλείας κ. Ἀμβροσίου, 20 Ἰουλ. 2020).

Ὁ Πρωθυπουργὸς προκαλεῖ: «… μέ τόν Χριστό τους …», γνωμοδοτεῖ. Χωρίς αἰδῶ,  προκλητικότατα, ἀσεβεῖ, ἐναντίον τοῦ Ἰδίου τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἀποφαίνεται, ὑπερφίαλα, γιά τήν ἀνυπαρξία τοῦ Χριστοῦ. Μήπως κατέστη ἄθεος, ὑλιστής, μυστικιστής, ἑτερόθρησκος ἤ καί ἀλλόπιστος; Τί ὑπονοεῖται ἐν προκειμένω;

Καί χίλιες καρναβαλικές μάσκες νά περιβληθῆ, ἀδύνατον νά ἀποκρύψη τό ἀληθινό ἀποκρουστικό πρόσωπο, μιᾶς χυδαίας φαυλοκρατίας.

Ἐξεπόρθησε ξενοκινήτως, Συντηρητικό Πατριωτικό Κόμμα καί παναθλίως, τό μετέστρεψε σέ “Ροζέ Μαντρί”, ἀνικάνων καί δουλοφρόνων διατρήτων βολευτῶν. Προωθεῖ, “Ροζέ Βουλή” (175 Λοατκιστῶν+). Ἐπινοεῖ “Ροζέ Δημοκρατία”. Ἐπιχειρεῖ, νά μεταλλάξη τόν Ἱερό μας τόπο, σέ “Ροζέ Χῶρο”. Ἀσφαλῶς, μόνον ὁ ἴδιος θά “ροζιάση”, μέ τά συνοδοιποροῦντα γλοιώδη κομματόσκυλά του.

Ξεγυμνώνουν τήν Μάνα μας Ἑλλάδα

Αὐτοί οἱ παρακμιακοί “ροζέ” ἄρχοντες, ξεγυμνώνουν τήν μάνα μας τήν Ἑλλάδα. Ταπεινώνουν τήν μάνα μας τήν Ὀρθοδοξία.

Στήν Παλαιά Διαθήκη, ὁ Θεός προειδοποιεῖ τούς εἰδωλολατρίζοντες Ἰσραηλίτες, τόν ἐκλεκτό του Λαό, ὑπενθυμίζοντας: Οἱ διεφθαρμένοι πολίτες σας, ἀντίκρυσαν ἄνδρες τῆς Βαβυλῶνος, σέ ζωγραφικό πίνακα καί ἐπεθύμησαν νά διαφθαροῦν μαζί τους. Κατέληξαν αἰχμάλωτοι στήν Ἀσσυρία. Ξεγύμνωσαν τήν ἴδια τήν μάνα σας, μπροστά στούς ἐραστές της. Ὡστόσο ἡ πιστότητα τοῦ Θεοῦ κατανικᾶ τήν ἀπιστία καί σᾶς ἐπαναφέρει στήν Πατρίδα.

-«Καί ἔτρεχε πίσω ἀπό τούς ἐραστές της (ὁ λαός), κι’ ἐμένα μέ ξεχνοῦσε. Ἐγώ ὁ Κύριος τό λέγω» (Ὠσηέ β’ 15, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Προφανής καί ἀκριβής ὁ παραλληλισμός ἐξευτελισμοῦ τῆς Ἑλλάδος, ἀπό τήν  ΕΕ/(Γοτθιακῆς). Εἰδικά στόν νέο Τρωϊκό (τῶν τρωϊκανῶν) πόλεμο τῶν αἰσχίστων μνημονίων.

-«Ἔρχεσθε στόν Ναό, ἐνῶ κάνετε ἀνομίες. Λατρεύετε τά εἴδωλα. Τί θαρρεῖτε πώς εἶναι ὁ Ναός αὐτός, πού φέρει τό ὄνομά μου; Σπήλαιον ληστῶν; Ἐντάξει! Τότε καί ἐγώ θά τό θεωρήσω ἔτσι»» (Ἰερεμ. ζ΄ 11, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Κατά παραλληλισμό, δέν κρίνεται ὡς Σπήλαιον ληστῶν καί ἡ Ροζέ “Βολή” τους;

Ἀποκάλυψις 4: Δικαίως θά ἀντιλογήσετε. Τί φταίει ὁ πτωχοποιημένος καί τρισάθλιος λαός; Αὐτός πένεται. Ἀνιχνεύει, ὄχι πλουτώνιο, ἀλλά πτωχόνιο. Ὡστόσο δέν μυαλώνει. Τρέφεται ὄχι μέ λογικόνιο, ἀλλά μέ βλακόνιο.

Δέν ψήφισε πάλι ἀθέους, διεστραμμένους καί σκανδαλοποιούς; Μέ τήν ἀποχή τους μερικοί δέν συνέπραξαν στίς ἀντεθνικές προδοσίες;

Ἀδιαμφισβήτητα, ὁ “παίκτης” πού ἀρνεῖται νά εἰσέλθη στόν ἀθλητικό ἀγῶνα, ἔστω καί ἐάν εἶναι ἄριστος, κανένα θετικό ἀποτέλεσμα δέν ἐπιφέρει. Ἡ θλιβερή ἀποχή ἀπό τίς ἐκλογές, ἡ ναυτία, πού νιώθει ὁ λαός γιά τούς καταληψίες τοῦ Ἔθνους, κρίνεται Ὀλέθρια.

Βασίμως εὐελπιστοῦμε πώς, στίς ἑπόμενες, νοθευμένες βέβαια διαδικασίες, ὁ λαός θά βουληθῆ καί θά σαρώση κάθε συνοδοιπόρο τῆς ἀθεΐας καί τῆς σοδομικότητος. Διαβλέπουμε πώς, τό μαρτύριο τῆς σταγόνας, ἄρχισε γιά ὅλους τούς χυδαίους “Ροζέ” καί τίς κολακευτικές καμαρίλες.

Βουβοί ρασοφόροι, παρανομίας τέκνα

Ὁ Κύριος συνεγείρει διαρκῶς τούς Προφῆτες.

-«Ἐσεῖς οἱ Ἱερεῖς, σκοντάφτετε μέρα μεσημέρι, μαζί σας σκοντάφτουν καί οἱ προφῆτες τήν νύκτα. Ἐγώ θά καταστρέψω ὅλο σας τό συγγενολόϊ» (Ὠσηέ δ’ 5, Βιβλικ.).

-«Ἐσᾶς θά τιμωρήσω τούς Ἱερεῖς, πού πηγαίνετε παράμερα … καί τρῶτε τά εἰδωλόθυτα» (Ὠσηέ δ’ 14, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Ὡστόσο, εὐτυχῶς καί πάλιν ὁ Κύριος “μετανοεῖ” καί ὑπόσχεται παρηγορητικό ἔλεος καί ἐπιείκεια.

-«Θά ἐλεήσω τήν “Μή Ἠλεημένη” καί θά πῶ στό “Μή Λαό μου”: “Λαός μου εἶσαι ἐσύ” καί αὐτός θά εἴπη “Ἐσύ εἶσαι Θεός μου”» (Ὠσηέ β’ 25, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Ἆρον τούς “Ροζέ” δυνάστας, ἀπό τήν Ρωμιοσύνην

Ὁ Ἅγ. Ἀλέξανδρος, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (240-337 μ.Χ.), βοοῦσε προσευχητικά πρός τόν Θεό, νά μή ἐπιτρέψη νά συλλειτουργήση μέ τόν ἀρχιαιρεσιάρχη Ἄρειο:

«Ἆρον Ἄρειον (Κυρ. Μητσοτάκη) ἵνα μὴ εἰσελθόντος αὐτοῦ εἰς τὴν ἐκκλησίαν δόξῃ καὶ ἡ αἵρεσις συνεισέρχεσθαι αὐτῷ καὶ λοιπὸν ἡ ἀσέβεια ὡς εὐσέβεια νομισθῇ» (Μ. Ἀθανάσιος). (Ἤγουν, ἀπομάκρυνε τόν Ἄρειο ἀπό τόν Ναό, γιά νά μή νομισθῆ πώς ἡ αἵρεσις εἰσέρχεται μαζί του καί ἡ ἀσέβεια νομισθεῖ ὡς εὐσέβεια). Καί φυσικά ὁ Θεός τόν ἄκουσε καί ὁ ἀσεβής ξεψύχησε, μέ σημαδιακό καί ἀποκρουστικό τρόπο.

-Τοῦ Ἐσταυρωμένου ἡ πληγή, αἱμορραγεῖ ἀκόμη. Οἱ σταυρωτές ξαναβιώνουν, μόνο τά βδελυρά ὀνόματά τους ἀλλάζουν.

-Κύριε, “Ἆρον” ὅλους τούς ἀντεθνικούς “Ροζέ”, “Ἀρείους”, τούς ἀνικάνους καί ἀσεβεῖς ἄρχοντες, ἐκκλησιαστικούς, πολιτικούς καί οἰκονομικούς, ἀφ’ ἡμῶν. Καθόσον, αὐτοί ἀπρόκλητα καί προκλητικά, Σέ καταδικάζουν καί πάλιν, κραυγάζοντας μέ μένος, «Ἆρον ἆρον͵ σταύρωσον αὐτόν» (Ἰωάνν. ιθ’ 15).

-Λαέ μου, Πατέρες μου, Ἀδελφοί μου, καταγράψατέ τους, σημειώσατέ τους κατ’ ὄνομα καί ἀποπτύσατέ τους παντοιοτρόπως.

Ὅπου Μητσοτάκης καί Μητροπολίτης Ἀμβρόσιος

Ἡ Ἐκκλησία καί ἡ Πολιτεία παρομοιάζονται μέ πλοῖο. Ὅταν τό διευθύνει ἀνάξιος Κυβερνήτης καί οἱ ἐπιβάτες κοιμοῦνται ἄβουλοι καί συμβιβασμένοι, τότε ὅλοι ἀναμένουν τόν βέβαιο πνιγμό τους.

«Δειλοί, μοιραῖοι κι ἄβουλοι ἀντάμα! προσμένουμε, ἴσως, κάποιο θάμα!.» (Κ. Βάρναλης).

Τέλος, ὑπάρχει βιβλίο μέσα στό κάθε βιβλίο. Οἱ ἀντίθεοι ἐπιχειροῦν νά εἰσάγουν “ἈντιΒίβλο”, μέσα στήν Ἁγία Βίβλο τῆς πίστεως. Καί “ἈντιΙστορία”, μέσα στήν περίλαμπρο Ἱστορία τῆς Ρωμιοσύνης.  Θά ναυαγήσουν, ὅπως οἱ μυριάδες καταχθόνιοι, ἄψυχοι καί ἀνθέλληνες καθότι:

Ὅπου Ἄρειος καί Μ. Ἀθανάσιος.

Ὅπου Φαραώ καί Μωϋσῆς.

Ὅπου Μητσοτάκης καί Ἀμβρόσιος, (π. Αἰγιαλείας), ὁ Νέος Καντιώτης.

Ὅπου Ἐφιάλτης καί Λεωνίδας.

Ὅπου Σαμουήλ καί Πήλιος Γούσης.

Ὅπου “Ἀντι-Εκκλησία” καί Ἐκκλησία.

Ὅπου “Ἀντι-Ελλάς” καί Ἑλλάς, καί.

Ὅπου Ἑλλάς καί “Ὑπερ-Ελλάς” καί “Ὑπερ-Ρωμιοσύνη” καί “Ὑπερ-Ορθοδοξία”.

Προσκυνοῦν Σατανικὰς Ἰδεολογίας

 Ἀληθής προσκύνησις τοῦ Θεοῦ: «ὑμεῖς (ὦ Σαμαρίτισσα) προσκυνεῖτε ὃ οὐκ οἴδατε· ἡμεῖς προσκυνοῦμεν ὃ οἴδαμεν͵ ὅτι ἡ σωτηρία ἐκ τῶν Ἰουδαίων ἐστίν» (Ἰωάνν. δ’ 22).

Καταδίκη ἀνθελληνικότητος: Ἐσεῖς (Ἁγ. Φωτεινή καί οἱ Σαμαρεῖτες), προσκυνεῖτε, ὡς νόθοι φυλετικῶς καί αἱρετικοί θρησκευτικῶς, ἐκεῖνο, πού δέν ὑφίσταται. Ἐνῶ ἐμεῖς προσκυνοῦμε τόν Ἀληθινό Θεό, καθότι ὁ Σωτήρ ἐγεννήθη στήν Ἰουδαία.

https://orthodoxostypos.gr