Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

Συνοδικαί «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ» ἀνακοινώσεις μέ προσθαφαιρέσεις

Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Β. Ἐμμανουήλ, Ἱεροψάλτης

Θέμα: Τὸ δικαίωμα τῶν παιδιῶν τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ νὰ ἔχουν «πατρικὴ» καὶ «μητρικὴ» παρουσία καὶ φροντίδα

   «Ἐγώ, ὁ Ἰωάννης, ὁμολογῶ καὶ διαβεβαιώνω καθένα, ποὺ ἀκούει τὰ λόγια τῶν προφητειῶν τοῦ βιβλίου τούτου, ὅτι ἐὰν κανεὶς προσθέση εἰς αὐτά, θὰ προσθέση ὁ Θεὸς ἐπάνω εἰς αὐτὸν τὰς πληγάς καὶ τὰς τιμωρίας, ποὺ εἶναι γραμμένες στὸ βιβλίον τοῦτο.

   Καὶ ἐὰν κανεὶς ἀφαιρέση ἀπὸ τὰ προφητικὰ λόγια τοῦ βιβλίου, θὰ ἀφαιρέση ὁ Θεὸς τὴν μερίδα καὶ τὴν συμμετοχήν του ἀπὸ τὸ δένδρον τῆς αἰωνίου ζωῆς καὶ ἀπὸ τὴν ἁγίαν πόλιν, ποὺ εἶναι γραμμένα στὸ βιβλίον αὐτό». (Ἀποκ. 22,18-19)

  Ἐξετάζοντας τὸ ἀνακοινωθὲν [1] τῆς ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου «γιὰ τὸν γάμο ὁμόφυλων ζευγαριῶν», πρέπει ἐν πρώτοις νὰ προβληματιστοῦμε σχετικὰ μὲ τὸ “Ποιὸς εἶναι ὁ παραλήπτης αὐτῆς τῆς ἀνακοίνωσης”…

  Μήπως ἡ ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀποτελεῖ κάποιο κόμμα τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων καὶ μέσῳ τῶν ἀνακοινώσεών της ἀποσκοπεῖ στὴν ἄνοδο τῶν ποσοστῶν της, στὴν αὔξηση τῶν ψηφοφόρων της, στὴν κατάκτηση τῆς κυβερνητικῆς ἐξουσίας, ὥστε νὰ ἐξουσιάζει ἐπάνω σ’ ὅλους τούς πολίτες ἀνεξαρτήτως ἀπὸ «τὴ φυλή, τὸ χρῶμα, τὴ θρησκεία, τὶς γενεαλογικὲς καταβολές, τὴν ἐθνικὴ ἢ ἐθνοτικὴ καταγωγή, τὸ σεξουαλικὸ προσανατολισμό, τὴν ταυτότητα φύλου ἢ τὴν ἀναπηρία»;…

  Ὁ δεύτερος προβληματισμός, ὡς ἄλλη ὄψη τοῦ πρώτου – ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴ φράση: «Ἀντίθετη στὸ νομοσχέδιο γιὰ τὸν γάμο ὁμόφυλων ζευγαριῶν εἶναι ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος σύμφωνα μὲ τὸ ἀνακοινωθὲν ποὺ ἐκδόθηκε μετὰ τὴ συνεδρίασή της»[2].

  Ἀλήθεια, ὅταν ἡ στάση τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων Του εἶναι ἀντίθετη μὲ τὸ «σεξουαλικὸ ζευγάρωμα» δύο ἀνθρώπων, ἐννοεῖται τοῦ ἰδίου φύλου (ἄνδρας μὲ ἄνδρα καὶ γυναίκα μὲ γυναίκα), πῶς τότε εἶναι δυνατὸν ἡ ἱερὰ ἡμῶν Σύνοδος (ποὺ ἀπευθύνεται πρὸς τὰ πιστὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος)  ὄχι μόνο νὰ μὴ καταδικάζει ἀκόμη κι αὐτὴν τὴν «σεξουαλικὴ συμβίωση» τῶν ὁμοφυλοφίλων, ἀλλὰ νὰ καλεῖ σὲ ἔκτακτη συνεδρίαση ὀγδόντα καὶ πλέον Ἀρχιερεῖς, μὰ κι αὐτὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα,μὲ μοναδικὸ θέμα της «τὴν ἐξαγγελθεῖσα νομοθέτηση γάμου καὶ «τεκνοθεσίας» ὑπὲρ ζευγαριῶν τοῦ ἰδίου φύλου»;

  Ἀλήθεια, ποῦ ἀποσκοπεῖ ἡ «ἀνακοίνωση» αὐτή; Μήπως στὴν ἐνημέρωση τοῦ πιστοῦ λαοῦ σχετικὰ μὲ τὸ σύγχρονο κατάντημα αὐτῶν ποὺ «μετήλλαξαν τὴν ἀλήθειαν τοῦ Θεοῦ ἐν τῷ ψεύδει καὶ ἐσεβάσθησαν καὶ ἐλάτρευσαν τήν κτίσιν παρὰ τὸν κτίσαντα…», καὶ ὅτι π.χ. «Μέσα στὸ βαθὺ ψυχικὸ κόσμο τῶν ὁμοφυλοφίλων πραγματοποιεῖται μία αὐτονόμηση, ἀτομική, ἐγωιστικὴ ἐπιλογὴ κατὰ τῆς ἀληθείας τοῦ Θεοῦ μὲ προτίμηση τὸ ψεῦδος. Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ἐπιδεικνύουν καὶ διαφημίζουν τὴ «διαφορετικότητά» τους εἶναι πολὺ προκλητικός. Ἀλαζονικὴ συμπεριφορά, ἀναιδὴς ἐμφάνιση στὰ κανάλια, ἀνακρίβειες καὶ ψεύδη πρὸς ἐξάπλωση τοῦ δαιμονικοῦ τρόπου τῆς ζωῆς τους.» [3] (+Ἀρχιμ. Σαράντη Σαράντου)…

  Γιὰ ποιὸν λόγο λοιπὸν ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νὰ πάρει Συνοδικὴ θέση γιὰ τὴ «νομοθέτηση γάμου καὶ «τεκνοθεσίας» ὑπὲρ ζευγαριῶν τοῦ ἰδίου φύλου», ὅταν ἡ ἀρχαία θέση τῆς μίας, ἁγίας καὶ ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μας (γιὰ τὴν σεξουαλικὴ σχέση ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου) εἶναι γνωστὴ τοῖς πᾶσι –ἐντὸς καὶ ἐκτός τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων;

  Μήπως ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ δὲν γνωρίζει τὴν κρίση – δίκαιη ἀπόφαση τοῦ Θεοῦ γιὰ ὅλους τούς «ἀκάθαρτους»; «Καὶ δὲν θὰ εἰσέλθη ποτὲ εἰς αὐτὴν τίποτε τὸ ἀκάθαρτον· δὲν θὰ εἰσέλθη ἐκεῖνος ποὺ ἔπραξε βδελυράς πράξεις ἢ ὅ,τι ἄλλο ὑπαγορεύει τὸ ψεῦδος τῆς πλάνης καὶ τῆς ἁμαρτίας. Εἰς αὐτὴν θὰ εἰσέλθουν μόνον ὅσοι εἶναι γραμμένοι στὸ βιβλίον τῆς ζωῆς τοῦ Ἀρνίου» (Ἀποκ. 21,27).

  Μήπως ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ δὲν γνωρίζει τὴν κρίση – δίκαιη ἀπόφαση τοῦ Θεοῦ γιὰ ὅλους τούς ἀκαθάρτους – πόρνους; «Εἰς δὲ τοὺς δειλούς, ποὺ ὑπεδουλώθησαν στὸν ἀντίχριστον καὶ τὴν ἁμαρτίαν, καὶ στοὺς ἀπίστους καὶ στοὺς βδελυροὺς καὶ ἀκαθάρτους διὰ τὴν ἀποκρουστικὴν φαυλότητά των, καὶ στοὺς φονεῖς καὶ τοὺς πόρνους καὶ τοὺς μάγους καὶ τοὺς εἰδωλολάτρας καὶ εἰς ὅλους, ποὺ ὑπεδουλώθησαν θεληματικὰ στὸ ψεῦδος καὶ τὴν κακίαν, ἐπιφυλάσσεται αἰώνιος τόπος καταδίκης των μέσα εἰς τὴν λίμνην, ποὺ καίεται ἀκατάπαυστα μὲ φωτιὰ καὶ θειάφι. Καὶ αὐτὸς εἶναι ὁ δεύτερος θάνατος”, (ὁ ὁριστικὸς δηλαδὴ καὶ ἀμετάκλητος χωρισμός των ἀπὸ τὸν Θεὸν καὶ ἡ αἰωνία των καταδίκη εἰς τὴν κόλασιν)» (Ἀποκ. 21,8).              .

  Μήπως ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ δὲν γνωρίζει τὸν λόγο τοῦ ἀποστόλου Ἰούδα διὰ τοὺς ἀσεβεῖς καὶ πόρνους – ὁμοφυλόφιλους τῶν Σοδόμων καὶ τῆς Γομόρρας, ὅτι δηλαδὴ θὰ κριθοῦν καὶ θὰ κατακριθοῦν ὡς πόρνοι (ἐνν. οἱ ὁμοφυλόφιλοι): «Ὅπως ἐπίσης τὰ Σόδομα καὶ τὰ Γόμορρα καὶ αἱ ὁλόγυρά των πόλεις, αἱ ὁποῖαι κατὰ τρόπον ὅμοιον μὲ τοὺς ἀσεβεῖς, περὶ τῶν ὁποίων ἔγραψα παρὰ πάνω, παρεδόθησαν, εἰς τὴν πορνείαν καὶ ἔτρεξαν πρὸς παρὰ φύσιν ἀσελγείας εἰς ἄλλα σώματα καὶ διεφθάρησαν καὶ ἐβεβηλώθησαν, εἶναι ἐνώπιόν μας παράδειγμα διεστραμμένων ἀνθρώπων, ποὺ ἐτιμωρήθησαν μὲ τὸ καταστρεπτικὸν πῦρ, ποὺ ἡ θεία ὀργὴ ἔστειλεν ἐξ οὐρανοῦ» (Ἰου. 1,7).

  Τέλος γνωρίζει περὶ ἀρσενοκοιτίας καὶ ἱερῶν Κανόνων ὅτι «Ἐὰν ἀρσενοκοιτήσῃ τις τὸν γαμβρόν του, τέσσερα ἔτη ἐπιτιμᾶται, ξηροφαγῶν μετὰ τὴν ἐνάτην, καὶ ποιῶν καθ’ ἑκάστην γονυκλισίας διακοσίας.

  Ἐὰν τις ἀρσενοκοιτήσῃ τὸν ἀδελφόν του, ὀκτὼ χρόνους ἐπιτιμᾶται, ξηροφαγῶν μετὰ τὴν ἐνάτην, καὶ ποιῶν καθ’ ἑκάστην γονυκλισίας τετρακοσίας.

-ἢ δὲ τις ἀδελφὸς μικρότερος ἀρσενοκοιτηθῆ ἀπὸ τὸν μεγαλύτερον, χωρὶς νὰ ἀρσενοκοιτήση αὐτός, τρεῖς χρόνους ἐπιτιμᾶται, ξηροφαγῶν μετὰ τὴν θ΄ καὶ ποιῶν γονυκλισίας ἑκατόν» [4]…

  Ὁ τρίτος προβληματισμὸς ἔχει νὰ κάνει μὲ τὸ ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος «τάσσεται κατὰ τοῦ πολιτικοῦ γάμου “ὁμόφυλων ζευγαριῶν” γιὰ τὸν πρόσθετο λόγο ὅτι αὐτὸς ὁδηγεῖ ἀναπόδραστα σὲ “ὁμόφυλη γονεϊκότητα” μέσῳ υἱοθεσίας ἢ παρένθετης κύησης» 2+].

  Ἀδελφοί, ἂς ἐξετάσουμε κι αὐτὸν τὸν ἐν Συν­όδῳ «πρόσθετο λόγο» τῆς ἀνακοινώσεως ποὺ καταλήγει στὴν «παρένθετη κύηση». Ἂς δοῦμε καὶ ἂς ἀκούσουμε τί περίπου ἀφαίρεσαν οἱ ἅγιοι Συνοδικοί μας…

1. Ὁ Αὐνάν, ἡ «κακὴ πρᾶξις» καὶ ἡ τιμωρία του

«Μετὰ τὸν θάνατον τοῦ Ἢρ εἶπεν ὁ Ἰούδας στὸν υἱὸν του τὸν Αὐνάν· “πᾶρε ὡς σύζυγον τὴν χήραν τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν Θάμαρ, ἐλθὲ εἰς συν­άφειαν μὲ αὐτὴν καὶ ἀπόκτησε τέκνον διὰ τὸν ἀδελφόν σου, ὁ ὁποῖος ἀπέθανεν ἄτεκνος”. Ὁ Αὐνάν, γνωρίζων πολὺ καλὰ ὅτι τὸ τέκνον, ποὺ θὰ ἐγεννᾶτο ἀπὸ τὴν συνάφειάν του πρὸς τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ του, δὲν θὰ ἦτο ἰδικόν του, ὅταν ἤρχετο εἰς συνάφειαν πρὸς αὐτήν, ἄφηνε τὸ σπέρμα του νὰ χύνεται εἰς τὴν γῆν, διὰ νὰ μὴ δώση τέκνον στὸν ἄτεκνον ἀδελφόν του. Τὸ γεγονὸς αὐτὸ ἐφάνη στὸν Θεὸν πολὺ κακόν, ὁ δὲ Θεὸς ἐθανάτωσε τὸν Αὐνάν διὰ τὴν κακὴν αὐτὴν πρᾶξιν.

2. Αὐνανισμὸς καὶ ἱεροὶ Κανόνες

«Ὁ παρὼν Κανὼν διορίζει ὅτι ὅποιος κάμη μαλακίαν, τεσσαράκοντα ἡμέρας νὰ μὴ μεταλαμβάνη, ἀπερνώντας αὐτάς μὲ ξηροφαγίαν, ἤτοι μὲ ψωμὶ μόνον καὶ νερόν, καὶ κάμνωντας καθ’ ἡμέραν μετανοίας ἑκατόν.

-Ἡ μαλακία εἶναι ἡ κοινὴ καὶ ψυχόλεθρος πανούκλα ὁπού φθείρει καὶ ἀπολλύει τοὺς περισσοτέρους ἀνθρώπους τοῦ κόσμου, καὶ μάλιστα τοὺς ἀθλίους νέους, κατὰ τῆς ὁποίας ὅσα καὶ ἂν εἰπῆ τινας, ἔχοντας κόπον νὰ ἐκριζώση ἀπὸ τὸν κόσμον τοιοῦτον φοβερὸν καὶ θεομίσητον κακόν, ποτὲ δὲν ἤθελαν νομισθοῦν μάταια καὶ περιττά.

-Καθὼς ὅλοι κοινῶς λέγουσιν, οἱ τὲ παλαιοὶ καὶ νεώτεροι ἰατροί, οἱ μαλακοὶ εἶναι ἄθλιοι καὶ ἐλεεινοί, διατί: κιτρινίζουσι, ἀδυνατεῖ ὁ στόμαχός των καὶ νὰ χωνεύσουν δὲν ἠμποροῦν,  ἀσθενεῖ ἡ ὅρασις τῶν ὀφθαλμῶν τους, χάνουσι τὴν φωνήν, χάνουσι τὴν εὐφυΐαν καὶ ὀξύτητα τοῦ νοός, χάνουσι τὴν μνήμην, χάνουσι τὸν ὕπνον, μὲ κάποια ταραχώδη ἐνύπνια, τρέμει τὸ σῶμα των, χάνουν ὅλην τὴν ἀνδρείαν τοῦ σώματος καὶ τῆς ψυχῆς καὶ γίνονται ἄνανδροι ὡσὰν γυναῖκες, ἀκολουθεῖ εἰς αὐτοὺς ἡ ἀποπληξία, ἤτοι ὁ ταμπλάς, ἀκολουθεῖ εἰς αὐτοὺς συχνάκις ἡ καθ’ ὕπνου ρεῦσις, πολλάκις δὲ καὶ ὅταν εἶναι ἔξυπνοι διὰ τὸ πολὺ ἄνοιγμα τῶν σπερματικῶν τους πόρων, καὶ τέλος πάντων γηράσκουσιν ὀγλίγωρα καὶ ἀποθνήσκουσι κακῶς.

-Εἶναι ἀφρονέστατοι ἐκεῖνοι ὁπού διὰ τῆς μαλακίας καὶ πορνείας χάνουσι τὸ σπέρμα των, τὸ ὁποῖον εἶναι τὸ βάλσαμον καὶ ἡ δύναμις, καὶ τὸ πλέον πολύτιμον ὑγρόν τοῦ σώματός των, τόσον ἀναγκαῖον εἰς τὴν ζωὴν καὶ σύστασιν τοῦ σώματος… Λοιπόν, ὦ νέοι ἀδελφοί μου, φυλάττεσθε, δι’ ἀγάπην Θεοῦ, νὰ μὴ πέσετε εἰς τοιοῦτον θεοκατάρατον, διαβολικὸν καὶ θεομίσητον ἁμάρτημα. Φοβηθῆτε το ὡσὰν πανούκλαν καὶ φθορὰν τοῦ ἀνθρωπίνου γένους καὶ μισήσετέ το» [4+].

3. «Τράπεζα σπέρματος – Ἐξωσωματικὴ γονιμοποίησις μὲ σπέρμα δότου»

Τότε, ὁ Αὐνάν «ἄφηνε τὸ σπέρμα του νὰ χύνεται εἰς τὴν γῆν»… Καὶ ποῦ φτάσαμε σήμερα…

“Σήμερα ἡ ἐξωσωματικὴ μὲ σπέρμα δότη δίνει τὴ δυνατότητα νὰ ἀποκτήσουν παιδὶ τὰ ζευγάρια, ὅπου ὁ ἄνδρας δὲν ἔχει σπέρμα ἢ ἔχει ὀλιγοσπερμία ἢ σπέρμα κακῆς ποιότητας ἢ ἔχει κάποιο σοβαρὸ γενετικὸ σύνδρομο ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ κληρονομηθεῖ ἀπὸ τὸν πατέρα στὰ παιδιά…

Σήμερα ἡ ἐξωσωματικὴ μὲ σπέρμα δότη δίνει τὴ δυνατότητα (!) νὰ ἀποκτήσουν παιδὶ γυναῖκες ποὺ δὲν ἔχουν σύντροφο

ἢ σὲ ὁμόφυλα ζευγάρια γυναικῶν νὰ βιώσουν τὴ χαρὰ τῆς ἐγκυμοσύνης καὶ νὰ ἀποκτήσουν μωρό” [5].

Σύμφωνα πάλι μὲ δημοσιευμένα δελτία, “Ἰατρι­κὰ Κέντρα ἔχουν ἐφαρμόσει μέχρι σήμερα μὲ ἐπιτυχία χιλιάδες θεραπεῖες γονιμότητας, χρησιμοποιώντας σπέρμα δότη. Τὰ κέντρα αὐτὰ προσφέρουν “μία μεγάλη λίστα ἐπιλογῆς, ποὺ ἀπαρτίζεται ἀπὸ πολὺ καλὰ ἐλεγμένους δότες μέσῳ (π.χ.) τῆς Δανέζικης τράπεζας σπέρματος «Cryos International», ποὺ φημίζεται γιὰ τὴν ἀσφάλεια καὶ τὴν ἐγκυρότητά της”.

Συμπέρασμα

Ἂν οἱ Συνοδικοί μας εἶχαν σκοπό νά ἐκριζώσουν ἀπὸ τὸν κόσμο «τοιοῦτον φοβερὸν καὶ θεομίσητον κακόν», ἐὰν πίστευαν καὶ ἀνακοίνωναν ὅτι ἡ ἐκσπερμάτωση «φθείρει καὶ ἀπολλύει τοὺς περισσοτέρους ἀνθρώπους τοῦ κόσμου», ἂν ἔμεναν δηλαδὴ πιστοὶ στὴ διδασκαλία – νομοθεσία τῶν ἁγίων Πατέρων μας, τότε… σὲ καμία χριστιανικὴ πολιτεία δὲν θὰ θέτονταν θέμα «Τράπεζας σπερμάτων» ἢ«Ἐξωσωματικῆς γονιμοποίησης μὲ σπέρμα δότη» ἢ «Παρένθετης μητέρας»* ἢ γιὰ «ὁμόφυλη γονεϊκότητα» μέσῳ υἱοθεσίας ἢ παρένθετης κύησης»… Κρῖμα!

Ἀλήθεια, τί νομίζουν οἱ ἅγιοι Ἀρχιερεῖς μας ὅτι εἶναι οἱ παραλῆπτες αὐτῆς τῆς «ἀνακοίνωσης»;

Ἐπίλογος

(Ὁ μέγας κίνδυνος)

«Καὶ ὁ ἄγγελος προσέθεσε· “Μακάριοι εἶναι ἐκεῖνοι, ποὺ τηροῦν τὰς ἐντολάς τοῦ Χριστοῦ, διὰ νὰ ἔχουν ἔτσι ἐξουσίαν ἀπὸ τὸν Θεὸν καὶ δικαίωμα νὰ τρέφωνται ἀπὸ τὸ δένδρον τῆς ζωῆς καὶ νὰ εἰσέλθουν ἐλεύθερα ἀπὸ τὰς πύλας εἰς τὴν πόλιν τοῦ Θεοῦ, εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν». (Ἀποκ. 22,14)

Ἀγαπητοί, δύο ἢ καλύτερα τρεῖς σύντομοι στίχοι (ἀπὸ τὸν 118 Ψαλμὸ) τοῦ προφήτη Δαυὶδ συνοψίζουν τὸν μεγάλο κίνδυνο, τὸν ὁποῖο διατρέχει ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ, αὐτὴ τὴ φορὰ ἀπὸ τοὺς «Ἀρχιερεῖς» του (ἕνεκεν τῶν ἀνακοινώσεών τους «Πρὸς τὸν λαό»). Δυστυχῶς οἱ ἀρχιερεῖς μας ἔπαψαν νὰ ἀνακοινώνουν τὰ «βαρύτερα» τοῦ Νόμου, ὅπως εἶναι καὶ ἡ Κρίση (κατὰ τὴν Δευτέρα Παρουσία τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ).

© «Σφοδρὸν πόθον ἔχει ἡ ψυχή μου, διὰ νὰ ἐπιθυμῆ καὶ διὰ νὰ ἀπολαμβάνη πάντοτε καὶ εἰς πάντα καιρὸν τὴν μελέτη καὶ τήρησιν τῶν ἐντολῶν σου, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων θὰ μᾶς κρίνης» (στίχ. 20)

© «Ἐπέπληξας καὶ κατέκρινας τοὺς ὑπερηφάνους οἵτινες καταφρονοῦν καὶ δὲν ὑπακούουν εἰς τὰ προστάγματά σου· ἐπικατάρατοι εἶναι ἀπὸ σὲ ὅσοι παρεκλίνουν ἀπὸ τὰς ἐντολάς σου» (στίχ. 21)

© «Ἀπὸ τὰς ἐντολάς  τὰς ὁποίας ἡ σοφία σου μᾶς ὥρισε, καὶ ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων θὰ μᾶς κρίνης, δὲν παρεξέκλινα, διότι οὐχὶ ἄνθρωπος, ἀλλὰ σὺ ὁ ἴδιος ἐνομοθέτησας ταῦτα εἰς ἐμὲ» (στίχ. 102)

Ἀδελφοί, ὁ ἀπόστολος Ἰούδας μᾶς προειδοποιεῖ ὅτι  «μὲ τρόπον δόλιον καὶ ἀπατηλὸν εἰσεχώρησαν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν μερικοὶ ἄνθρωποι, διὰ τοὺς ὁποίους ἡ Γραφὴ πρὸ πολλοῦ χρόνου εἶχε προφητεύσει καὶ ὁρίσει, ὅτι θὰ ἔπαιρναν ἐπάνω τους αὐτὴν τὴν φοβερὰ καταδίκην. Ἀσεβεῖς αὐτοί, νοθεύουν καὶ διαστρέφουν τὴν δωρεὰν καὶ τὴν ἀλήθειαν, ποὺ μᾶς ἔχει δώσει ὁ Θεός, ζητοῦντες μὲ σοφιστικὰ καὶ πονηρὰ ἐπιχειρήματα νὰ δικαιολογήσουν τὴν φαυλότητα καὶ ἀνηθικότητα αὐτῶν (ὁ νοῶν νοείτω) καὶ ἀρνούμενοι τὸν ἕνα καὶ μόνον Δεσπότην καὶ Κύριόν μας, τὸν Ἰησοῦν Χριστόν» (Ἰου. 1,4)…

Καὶ μᾶς προτρέπει: «…νὰ ἀγωνίζεσθε μὲ δύναμιν καὶ ἐπιμονὴν ὑπὲρ τῆς πίστεως, ἡ ὁποία ἅπαξ διὰ παντὸς ἔχει παραδοθῆ στοὺς Χριστιανούς». (Ἰου. 1,3)…

   ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΟΙ «ΘΕΟΛΟΓΟΙ» ΤΟΥ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΩΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΤΥΠΟΣ «ΠΑΡΕΝΘΕΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ»…

Ἄπαγε τῆς βλασφημίας!

Σημειώσεις:

[1]ecclesia.gr [2] kathimerini.gr [3] imkifissias.gr [4] periplous.gr [5]ivf-embryo.gr

• «Ὡς παρένθετη μητέρα ὁρίζεται ἡ γυναίκα ποὺ κυοφορεῖ βρέφος, τὸ ὁποῖο προορίζεται γιὰ ἄτεκνο ζευγάρι ποὺ δὲν ἔχει τὴ δυνατότητα τεκνοποίησης. Ἂν καὶ δὲν ὑπάρχουν ἀκόμη ἐπίσημα στοιχεῖα, ἐκτιμᾶται στὶς ἀρχὲς τοῦ 2007 ὅτι οἱ παρένθετες μητέρες φτάνουν τὶς 500 κάθε χρόνο σὲ ὁλόκληρο τὸν κόσμο».