«ΠΕΙΡΑΙΩΣ: …Η Εκκλησία είναι η Μητέρα μας και εκείνο το οποίον πρυτανεύει μέσα στην Εκκλησία είναι η αγάπη. Άλλωστε ο Ευαγγελιστής Ιωάννης το λέει αυτό καθαρά «Ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστί, καὶ ὁ μένων ἐν τῇ ἀγάπῃ ἐν τῷ Θεῷ μένει καὶ ὁ Θεὸς ἐν αὐτῷ.» Συνεπώς, ο λόγος της Εκκλησίας δεν είναι αντιπαραθετικός, δεν είναι ανταγωνιστικός, δεν είναι επικριτικός, είναι πάντοτε μητρικός, στοργικός, έχει τον χαρακτήρα αυτό της στοργής και της αγάπης. Επιτέλους, να καταλάβουμε ότι ο Πανάγιος Θεός από εμάς ένα πράγμα ζητάει: να γίνουμε οικτίρμονες όπως Εκείνος είναι Οικτίρμων και να αποκτήσουμε την προς Αυτόν ομοήθεια και αυτό δεν γίνεται αλλιώς παρά μόνο με την αγάπη και την πληρότητα.
Συνεπώς αυτό το οποίο λέμε δεν είναι από εχθροπάθεια ή κακότητα αλλά διότι είμεθα ποιμένες και έχουμε ευθύνη απέναντι στον λαό του Θεού και ταυτόχρονα έχουμε και ευθύνη απέναντι στην ζωή, στην πραγματικότητα. Αυτό λοιπόν εξαγγέλλει η Εκκλησία και η Ιερά Σύνοδος με την Εγκύκλιό της [σ.σ. δεν το είδαμε αυτό κάπου στην Εγκύκλιο] και γενικά οι πατέρες, οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι, προσπαθούμε αυτό ακριβώς να πούμε στους ανθρώπους μας. Να σέβονται το ιερόν της προσωπικότητός τους. Επομένως δεν αντιπαρατιθέμεθα ούτε στυπτικά ομιλούμεν, αλλά με αγάπη και κατανόηση όλους τους ανθρώπους τους αποδεχόμεθα, τους σεβόμεθα όλους. Ο κάθε άνθρωπος ό,τι κι αν είναι, και ό,τι κι αν πρεσβεύει, και ό,τι κι αν θρησκεύεται, και ό,τι πολιτική κατεύθυνση κι αν έχει στη ζωή του, είναι μια αξία πολυτίμητη αγαπητέ Γιώργο. Έτσι είναι και η κουλτούρα μας, η πίστις μας, ο πολιτισμός μας· η ανοιχτή αγκαλιά σε κάθε άνθρωπο όποιος κι αν είναι.
Όμως το πρόβλημα της ομοφυλοφιλίας τοποθετείται σε στρεβλή βάση δυστυχώς και θλίβομαι για αυτό. Ειλικρινώς θλίβομαι. Και θα πω βέβαια και το γιατί συμβαίνει. Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται, το βασικό, είναι «αυτή η συμπεριφορά είναι ανθρώπινο δικαίωμα;» Γιατί αν είναι ανθρώπινο δικαίωμα ασφαλώς χρειάζεται προστασία σε νόμο από το Κράτος, ασφαλώς χρειάζεται κατοχύρωση νομοθετική και όλα αυτά. Αλλά η απάντησις είναι πολύ απλή: Δεν μπορεί να είναι ανθρώπινο δικαίωμα κάτι που δεν συνάπτεται άρρηκτα με την ανθρώπινη φύση. Και η ανθρώπινη φύση, ούτε μορφολογία, ούτε οντολογία, ούτε φυσιολογία έχει που να παραπέμπει σε μία τέτοια δράση, σε μία τέτοια συμπεριφορά.
Τί είναι λοιπόν η ομοφυλοφιλία;
Είναι μία παρέκκλιση από την ανθρώπινη σεξουαλικότητα, η οποία είναι κάτι πανάγιο, θα το πω έτσι με όλη την καρδιά μου, είναι κάτι ιερό. Γιατί τί σημαίνει σεξουαλικότητα; Σημαίνει η ένωσις ανδρός και γυναικός, η αλληλοσυμπλήρωσις και η συνδημιουργία με τον Θεόν. Οι δύο άνθρωποι που γίνονται ένας κατορθώνουν το ακατόρθωτο. Τί; Να κάμουν αιωνίους ανθρώπους. Κατά την Πίστη μας, γενώμεθα στον χώρο και τον χρόνο αλλά δεν τελειώνουμε ποτέ. Φθάνουμε στην ζωή του Θεού την αΐδια. Αυτό σημαίνει γάμος και όπως το είπε και ο Μοδεστίνος αν θυμάσαι από το Πανεπιστήμιό μας, από τη νομική σχολή μας, τί είναι; «Ανδρός και γυναικός συνάφεια, συγκλήρωσις του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία». Αυτό είναι λοιπόν η ανθρώπινη σεξουαλικότητα.
Δυστυχώς, μέσα στην φθορά και στον θάνατο που ζούμε υπάρχουν παρεκκλίσεις, όπως σε όλα τα πράγματα, και μία τέτοια παρέκκλισις είναι και η ομοφυλοφιλία. Και βέβαια θα πω και τούτο. Δεν υπάρχει πραγματική ομοφυλοφιλία, υπάρχει μία ηθοποιία. Μετέρχονται τα πρόσωπα αυτά το έτερο φύλο. Δηλαδή στους άντρες ομοφυλόφιλους ο ένας κάνει το θήλυ και ο άλλος το άρρεν. Στις γυναίκες ομοφυλόφιλες το ένα πρόσωπο κάνει τον άνδρα, το άλλο κάνει την θήλυ. Αυτή είναι η πραγματικότης. Είναι μία παρέκκλισις λοιπόν κι εδώ τώρα τί γίνεται; Προσπαθούν να την κάνουν κανονικότητα.
ΑΥΤΙΑΣ: Απ’ ό,τι αντιλαμβάνομαι, εσάς η τεκνοθεσία είναι το θέμα που σας απασχολεί. Δεν σας ενδιαφέρει δηλαδή εάν δύο άντρες κάνουνε παρέα ή οτιδήποτε άλλο. Σας ενδιαφέρει το παιδί.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Όχι, όχι. Με συγχωρείτε. Μας ενδιαφέρει πνευματικά. Να το διευκρινίσω. Θεωρείται αυτό ως ο κολοφών του κακού. Είναι μία αμαρτία η οποία στερεί τον άνθρωπο από την κοινωνία του με τον Θεό γιατί χωματοποιεί το σώμα, χωματοποιεί την ψυχή. Πνευματικά είναι κάτι απαράδεκτο και επίμεμπτο αλλά σας το λέω στην διάσταση την πραγματική.
Είναι λοιπόν μία παρέκκλισις και υπάρχουν πολλές παρεκκλίσεις τέτοιες ξέρετε. Εγώ αισθάνομαι πραγματικά ευγνωμοσύνη στην Γερμανική Βουλή, η οποία κατέγνωσε και κατέστρεψε την τραγική παρέκκλιση της κτηνοβασίας που υπήρχε στην Γερμανία, και υπήρχανε εκατό χιλιάδες ενεργοί κτηνοβάτες. Ή επίσης τον Ολλανδικό λαό, ο οποίος απεμόνωσε και διέλυσε το τραγικό εκείνο και χυδαίο κόμμα των παιδοφίλων, το pvd, που ήταν στην Ολλανδία. Παρεκκλίσεις λοιπόν υπάρχουν, ψυχοπαθολογικές. Δεν είναι λοιπόν όμως λογικό μία έννομη τάξις να έλθει και να περιβάλει με κύρος, και μάλιστα το κύρος του γάμου που είναι η διαδικασία για το πρωταρχικό κύτταρο της ζωής που είναι η οικογένεια, αυτήν την παρέκκλιση.
ΑΥΤΙΑΣ: Βέβαια οι παιδόφιλοι διαπράττουν έγκλημα απίστευτο. Το ξέρετε!
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Ασφαλώς. Αλλά και αυτό, και αυτό Γιώργο μου, είναι και αυτό μία παρέκκλισις στην σεξουαλικότητα δυστυχώς. … Η παρέκκλισις λοιπόν της ομοφυλοφιλίας είναι μία τραγικότητα.
ΑΛΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν είναι παρέκκλιση, είναι ανωμαλία, είναι έγκλημα. Συγνώμη πάτερ μου.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Ασφαλώς, αλλά όλα αυτά είναι παρεκκλίσεις της υγειούς [σ.σ. σεξουαλικότητας].. Για μας λοιπόν η ομοφυλοφιλία είναι μία μεγάλη αμαρτία, ένα μεγάλο κακό, αλλά ξέρετε με τον Θεό τα βρίσκουμε εύκολα, δηλαδή, λέγοντας ένα μνησθητί μου μπαίνουμε στην Βασιλεία Του. Με ένα ο Θεός ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ η αγάπη του Θεού είναι τόσο τεράστια, άπειρη, που καλύπτει κάθε έγκλημα, κάθε κακό.
Το πρόβλημά μας είναι με τον πνευματικό νόμο αγαπητέ Γιώργο, τον οποίον ο Θεός έχει θέσει βέβαια για την αρμονία του σύμπαντος κόσμου. Εκεί τα πράγματα είναι τραγικά. Γιατί; Διότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι μία πορτοκαλάδα αλλά είναι μία παράχρησις -θα το πω, θα πω τις συνέπειες– είναι μία παράχρησις του ανθρωπίνου σώματος που ενέχει και εμπεριέχει τρομακτικές ασθένειες. Καρκίνο και θάνατο. Διότι δεν μπορείς το μικροβίωμα του απευθυσμένου (σ.σ. του τελευταίου τμήματος του παχέως εντέρου) να το βάλεις στον οργανισμό σου. Εάν το βάλεις θα πεθάνεις. Γι’ αυτό ακριβώς και όσοι έχουν την γνώση του τι σημαίνει βιοψία στον προστάτη αδένα, στους άντρες εννοώ, σ’ εμάς, ξέρουν ότι μετά την βιοψία πρέπει να κάνεις δέκα ημέρες αντιβίωση για να μην υποστείς σηψαιμία.
Λοιπόν. Είναι δυνατόν να κάνεις παράχρηση των σωματικών οργάνων χωρίς επιπτώσεις; Να ο πνευματικός νόμος ποιος είναι. Και γι’ αυτόν τον λόγο η Εκκλησία ως Μητέρα προστατεύει τα παιδιά Της λέγοντας τους ‘Προσέξτε την παράχρηση του σώματός σας. Εγκυμονεί θάνατον.’ Διότι δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τα μέλη του σώματος όπως θέλεις διότι υπάρχουν συνέπειες. Υπάρχει μία αρμονία στο σώμα.
Η τεκνοθεσία λοιπόν είναι αναπόδραστη συνέπεια του να κανονικοποιηθεί η ομοφυλοφιλία σαν γάμος. Και εκεί είναι η στόχευσις. Ποιά είναι η στόχευσις. Να θεωρηθεί λοιπόν η παρέκκλισις ως κανονικότητα. Γιατί;
Μόνο στον δυτικό κόσμο όμως. Δεν γίνεται στο ισλάμ αυτό. Δεν γίνεται στην Κίνα. Δεν γίνεται σε χώρες άλλες μακρινές. Μόνο στον δυτικό κόσμο.
Για να σαπίσει.
Για ποιον λόγο;
Για να είναι εύχρηστοι οι άνθρωποι σε κάθε είδους καταδολίευση. Γι’ αυτό και οι epoch times -δεν είναι θρησκευτικός χώρος, παγκόσμιο ειδησεογραφικό πρακτορείο είναι- τί απεκάλυψε; Ότι η κεντρική κυβέρνηση, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ δαπάνησε το ποσό των τεσσάρων δισεκατομμυρίων εκατό εκατομμυρίων δολλαρίων για την ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα.
Γιατί ενδιαφέρεται για την ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα;
Ακριβώς για αυτό. Για να εμπεδωθεί στον κόσμο η παρέκκλισις ως κανονικότητα, και να γίνει εκείνο που είχε πει ο Λομπρόζο. Τί είχε πει ο Λομπρόζο; Ότι ο άνθρωπος αυτός που εκδίδεται σε τέτοιες καταστάσεις δεν έχει ούτε ηθική αναστολή, ούτε μεταφυσικά ιδεώδη.
Να λοιπόν πως γίνεται εύχρηστος και άθυρμα στους σχεδιασμούς του διεθνιστικού συστήματος. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και επομένως έρχεται μία Πολιτεία έννομη όπως η κυβέρνησίς μας η οποία θα νομοθετήσει την παρέκκλιση ως κανονικότητα; Για ποιον λόγο το κάνει αυτό; Ποιός της το επιβάλλει;
Δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Είναι μία παράχρησις των πραγμάτων και εγκυμονεί θάνατον. Η ιατρική επιστήμη η σοβαρά -μπορείτε να το διακριβώσετε αυτό- το διασαλπίζει: ‘προσέξτε την συμπεριφορά του σώματός σας. Είναι επικίνδυνη για την ζωή σας και εγκυμονεί καρκίνο και θάνατο‘. Πώς λοιπόν θα έλθει τώρα η Πολιτεία αυτό να το θεσμοθετήσει; Να θεσμοθετήσει τον θάνατο;
Και προσέξτε το μυστικό. Το μυστικό ποιο είναι; Ότι εάν περιβάλει αυτήν την παρέκκλιση με τον ιερό θεσμό του γάμου που προβλέπεται στο άρθρο του Συντάγματος του 21, και είναι το όχημα για την κατοχύρωση της οικογένειας που είναι πρωταρχικό κύτταρο του Κράτους, η τεκνοθεσία είναι όπως αναπόδραστα συνδεδεμένη με αυτό. Είναι συνέπεια. Είναι επόμενο. Δεν μπορείς να την αποφύγεις και επομένως εκεί τίθεται το θέμα.
Η τεκνοθεσία.
Καταρχάς αυτή η ένωσις των ομοφυλόφιλων είναι στείρα ένωσις, δεν έχει απογόνους. Και τί γίνεται τώρα εδώ; Ή θα χρησιμοποιηθεί παρένθετη μητέρα ή θα χρησιμοποιηθεί τράπεζα σπέρματος. Συνεπώς δηλαδή αντιλαμβάνεστε μία τραγική έκπτωσις της ανθρώπινης πραγματικότητας
[Η ιεραρχία] υπερασπίζεται την ακεραιότητα του ανθρωπίνου προσώπου. Και πάλι θα πω ότι τους αδελφούς μας τους ομοφυλόφιλους τους αγαπούμε, τους σεβόμεθα, τους τιμούμε. Θεωρούμε απαράδεκτη οποιαδήποτε διάκριση εις βάρος τους, αλλά την ίδια στιγμή τους λέμε με πολλή αγάπη, προσέξτε διότι ο πνευματικός νόμος είναι άτεγκτος. Ο Θεός είναι αγάπη και σας αποδέχεται αρκεί να μετανοήσετε. Αλλά ο πνευματικός νόμος δυστυχώς επέρχεται διότι λέγει ο Απόστολος Παύλος, πᾶσα παράβασις καὶ παρακοὴ ἔλαβεν ἔνδικον μισθαποδοσίαν. Επομένως η υγεία σας, ψυχής και σώματος, είναι το μέγιστο αγαθό. Μην την διακινδυνεύετε εκδιδόμενοι σε τέτοιες καταστάσεις τραγικές που δεν έχουν και καμμία ξέρετε, καμμία ουσιώδη σχέση με την σεξουαλικότητα. Είναι ψυχοπαθολογικές εκπτώσεις, τίποτε άλλο.