Γράφει ὁ Ἁγιορείτης Μοναχός Βλάσιος
Γράφει ὁ Ἅγιος Ἐπιφάνιος Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου εἰς τὸ βιβλίον του «Πανάριον», ὅπου καταγράφονται 80 αἱρέσεις, 20 πρὸ Χριστοῦ καὶ 60 μετὰ Χριστόν: ΛΗ΄ (38η): Καϊανοί. ΙΗ΄ (18η) ἀπὸ Χριστοῦ. Τὸν νόμο καὶ τὸν λαλήσαντα ἐν νόμῳ ἀθετοῦντες, σαρκός τε ἀνάστασιν ἀρνούμενοι, τὸν Κάϊν δοξάζουσι, λέγοντες αὐτὸν τῆς ἰσχυροτέρας εἶναι δυνάμεως. Ἅμα δὲ καὶ τὸν Ἰούδαν ἐκθειάζουσιν, ὁμοῦ τε καὶ τοὺς περὶ Κορέ, Δαθὰν καὶ Ἀβειρών, ἀλλὰ καὶ τοὺς Σοδομίτας.
Δηλαδή: Ἀπορρίπτουν τὸν Μωσαϊκὸ Νόμο καὶ Αὐτὸν ποὺ μίλησε δι’ αὐτοῦ, τὴν ἀνάσταση τῶν νεκρῶν δὲν τὴν δέχονται, ἐπαινοῦν καὶ τιμοῦν τὸν Κάϊν καὶ λέγουν ὅτι εἶναι τῆς πιὸ ἰσχυρῆς δύναμης. Ὁμοίως καὶ τὸν (προδότη) Ἰούδα τὸν ἀποθεώνουν, ὡς καὶ τοὺς Κορέ, Δαθὰν καὶ Ἀβειρὼν μετὰ τῶν ὀπαδῶν τους, ἀλλ’ ἀκόμη καὶ τοὺς Σοδομίτες.
Ἐδῶ βλέπομεν τοὺς Καϊανοὺς νὰ ὑποστηρίζουν καὶ νὰ ὑπερασπίζονται, νὰ ἐγκωμιάζουν καὶ ν’ ἀποθεώνουν τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ. Δηλαδὴ ὅσους τιμώρησε καὶ ἀπέρριψεν ὁ ἅγιος καὶ δίκαιος Θεός, διὰ τὶς κακίες τους, ἁμαρτίες καὶ παρανομίες τους, διὰ τὶς ἀσέβειες, ἐγκλήματα, σχίσματα, προδοσίες καὶ ἀπειθαρχίες τους, τοὺς ἀποστάτες ἀπὸ τὸν Θεὸν καὶ ἐχόντων πνεῦμα ἀντίθεον, τούτους ἀποδέχονται καὶ τιμοῦν, δηλαδὴ τοὺς ἁμαρτωλοὺς καὶ παρανόμους. Δηλαδὴ μὲ λίγα λόγια ἄνθρωποι Σατανιστές, φίλοι τοῦ Διαβόλου ποὺ ἀντιμάχονται τοῦ Θεοῦ καὶ τῶν προσταγμάτων Του.
Οἱ σημερινοὶ ὅμοιοί τους ποὺ ἔχουν πνεῦμα ἀντίχριστον καὶ ποὺ μάχονται κατὰ τοῦ Θεοῦ καὶ τῶν ἐντολῶν Του καὶ προσπαθοῦν νὰ καταργήσουν καὶ ἐξαλείψουν κάθε λατρεία τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ καὶ κάθε ἐντολήν του καὶ ποὺ φαίνονται ἀπὸ τὰ ἔργα καὶ τοὺς νόμους ποὺ θεσπίζουν, εἶναι οἱ Σιωνιστές, οἱ Μασόνοι, Εὐρωπαϊστές, Νεοεποχίτες καὶ Νεοταξίτες καὶ οἱ σὺν αὐτοῖς Σκοτεινὲς Δυνάμεις. Αὐτοὶ ἵδρυσαν καὶ τὴν «Εὐρωπαϊκὴν Ἕνωσιν».
Ὁ Θεὸς ἔδωσεν ἐντολὴν «οὐ μοιχεύσεις». Αὐτοὶ ἀποποινικοποιοῦν τὴν μοιχείαν. Ὁ Θεὸς εἶπεν «οὐ φονεύσεις», αὐτοὶ ἐπιτρέπουν τὶς ἐκτρώσεις ἀθώων ὑπάρξεων. Ὁ Χριστὸς εἶπεν «οὕς ὁ Θεὸς συνέζευξεν ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω». Αὐτοὶ θεσπίζουν αὐτόματον διαζύγιον. Ἡ Ἐκκλησία διὰ τῶν Ἱερέων της στεφανώνει στὴν Ἐκκλησία μὲ τὸ Μυστήριον τοῦ γάμου, αὐτοὶ θεσπίζουν πολιτικὸν γάμον καὶ νὰ γίνεται ὑπὸ τῶν δημάρχων. Ἡ Ἐκκλησία θέσπισε τὴν ταφὴν τῶν νεκρῶν στὰ κοιμητήρια, αὐτοὶ θεσπίζουν νόμον νὰ καίγονται οἱ νεκροί στὰ Ἀποτεφρωτήρια. Ὁ Χριστὸς εἶπε μετὰ τὸ θαῦμα τοῦ χορτασμοῦ τῶν πέντε χιλιάδων ἀνδρῶν καὶ ἐπίσης τοῦ χορτασμοῦ τεσσάρων χιλιάδων λαοῦ, ἀπὸ τοὺς ἄρτους καὶ τὰ ψάρια, τὰ περισσεύματα νὰ μαζευτοῦν νὰ μὴ χαθεῖ τίποτα. Αὐτοὶ θεσπίζουν νόμον, ὅταν πλεονάσουν τὰ προϊόντα καὶ τ’ ἀγαθὰ τῆς γῆς, γιὰ νὰ μὴ πέσ’ ἡ τιμή, νὰ θάβονται στὴν γῆ, στὶς λεγόμενες «χωματερές».
Ἀλλὰ καὶ οἱ Μασόνοι ἀπὸ τὰ γραπτά τους κείμενα διαφαίνεται τὸ ἀντίθεον, θεομάχον καὶ σατανικόν τους πνεῦμα. Γράφει ὁ διάσημος Ἀμερικανὸς ἀρχιμασόνος Ἀλβέρδος Πάϊκ: «Ἡ μασονία εἶναι ἡ ἀναζήτηση τοῦ Φωτός. Αὐτὴ ἡ ἀναζήτηση, μᾶς ὁδηγεῖ ἀπ’ εὐθείας πίσω, ὅπως βλέπετε στὴν Καμπάλα». Καὶ ἀλλοῦ πάλιν γράφει: «Ναί, ὁ Ἑωσφόρος εἶναι θεός καί, δυστυχῶς καὶ ὁ Ἀδωνάϊ (ὁ θεὸς τῶν Χριστιανῶν) εἶναι θεός». Ἀπεκάλυψεν ἐπίσης ὅτι, «τὸ βασικὸ στοιχεῖο τοῦ Τεκτονισμοῦ εἶναι ἡ Καμπάλα». Φανέρωσεν ἐπίσης ὅτι, «ὁ θεὸς τῶν Μασονικῶν Στοῶν εἶναι ὁ Ἑωσφόρος· καὶ ὅτι οἱ Μασόνοι ἔχουν ἱερὸ καθῆκον νὰ διαδώσουν τὴν λατρεία τοῦ Ἑωσφόρου, πολεμώντας ταυτόχρονα τὴν θρησκεία τοῦ Ἀδωνάϊ», (δηλαδὴ τοῦ Χριστοῦ).
Ὁ ἀπώτερος σκοπὸς τῶν Ἱδρυτῶν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης, εἶναι ἡ χειραγώγηση τῶν διαφόρων λαῶν τῆς Ἕνωσης πρὸς ἀποστασίαν ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ τὸν Χριστιανισμὸ καὶ σταδιακὰ ἡ προσκύνηση τοῦ θηρίου (Σατανᾶ) καὶ τοῦ Ψευδοπροφήτου του (Ἀντιχρίστου).
Οἱ σημερινοὶ λοιπὸν Σιωνιστὲς καὶ Μασόνοι καὶ λοιποὶ Ἐξουσιαστὲς τῆς Οἰκουμένης εἶναι πνευματικοὶ ἀπόγονοι τῶν Καϊανῶν. Εἶναι ἡ ἀρχαιοτέρα ρίζα τους, ὡς δείχνουν καὶ τὰ ἔργα τους. Τὰ ἀρχικὰ σπέρματά τους ὅμως, φαίνεται ν’ ἀνάγονται ἀπὸ τὸν καιρὸν τῆς ἐπιστροφῆς τῶν Ἑβραίων ἀπὸ τὴν ἑβδομηκοντάχρονη αἰχμαλωσία των, στὴν Βαβυλῶνα. Ἡ μερίδα αὐτὴ τῶν ἐξωμοτῶν Ἑβραίων ποὺ ἀπέρριψαν τὸν Μωσαϊκὸν Νόμον καὶ δέχθηκαν στοιχεῖα διαφόρων Μάγων τῆς Βαβυλῶνος, συνέγραψαν κατόπιν τὴν Καμπάλα καὶ τὸ Ταλμούδ. Ἡ μεγαλύτερη ἀπόδειξη ταύτισής τους μὲ τοὺς Καϊανοὺς εἶναι ἡ ὑπεράσπιση, προστασία καὶ προώθηση τῶν Σοδομιτῶν (Ὁμοφυλοφίλων).
Βλάσιος Μοναχὸς Ἁγιορείτης