Σχόλιο του αδελφού Ευθύμιου από την ανάρτηση Φρίξον ήλιε, στέναξον γη. Ο μητροπολίτης Κατερίνης σε «χειροτονία» Ευαγγελικών
Αντί να τους φέρουμε στην Ορθοδοξία τους ανθρώπους από τις 1002 αιρέσεις που μπλέξανε θα πάμε εμείς προς τα εκεί σιγά σιγά.. Μόνο και μόνο η παρουσία ενός ιεράρχη εκεί δίνει εικόνα αποδοχής και πόσο μάλλον όταν συμβαίνει αυτό και σε χειροτονία.. σε μια ψευδοχειροτονία δηλαδή. Τώρα καταλαβαίνω γιατί η Κατερίνη έχει μαζέψει τόσες παραφυάδες, ευαγγελική «εκκλησία», αποστολική-πεντηκοστιανών «εκκλησία» κτλ.
Δείτε το και εδώ ολόκληρο στο youtube με τίτλο (Τελετή Χειροτονίας Αιδέσιμου Νικόλαου Σταμούλη) και προσέξτε και συγκεκριμένα στο 1.47 κατά την διάρκεια της ψευδοχειροτονίας που λέει … <<Σ ευχαριστούμε Θεέ μου για τον ιεράρχη που είναι μαζί μας εδώ και για τον ιερέα της Αγία Άννας.. σ’ ευχαριστούμε για το παράδειγμα τους και για την μαρτυρία τους..>>. Δεν θα σχολιάσω ότι η ψευδοχειροτονία αυτή μου φάνηκε σαν ένα παραλήρημα λόγων (ότι του ρθει) αλλά ότι πράγματι η παρουσία εκεί ενός εκπροσώπου της Εκκλησίας της Ελλάδος αποτελεί μαρτυρία συμφωνίας-αποδοχής με αιρέσεις.
Χιλιάδες αγώνες έκαναν οι Πατέρες για να ξεκαθαρίσει το δόγμα και ως απόφοιτος θεολογίας δεν βρήκα ποτέ κάτι τέτοιο. Νομίζω αυτό ξεπερνάει κάθε λογική. Σύμφωνα με τον καθηγήτη Τρεμπέλα <<τα τελούμενα Μυστήρια υπό σχισματικών ή αιρετικών εκτός της Εκκλησίας «είναι άκυρα κατά το αξίωμα Εκκλησίας.. Σχετικά με τις χειροτονίες των σχισματικών και αιρετικών, που είναι μυστήρια που τελέσθηκαν έξω από την Εκκλησία «δέον να λογίζωνται ως πάντη άκυρα. Στην διδασκαλία του Μεγάλου Βασιλείου που ακολούθησε την διακήρυξη του Κυπριανού και του Φιρμιλιανού, αναφέρεται ότι όταν έχουν απομακρυνθεί κάποιοι από την Εκκλησία, τότε διακόπτεται η μετάδοση της Χάριτος.>> (Παναγιώτου Τρεμπέλα, Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, τομ. 3ος, εκδ. Αδελφότης Θεολόγων «Ο Σωτήρ», Αθήνα 1961, σελ. 314-319).
Στην ομιλία του ο Σταμούλης (ο εκπρόσωπος των
ευαγγελιστών) αναφέρθηκε επαινετικά στον γνωστό αιρετικό Ζωδιάτη τις
διδαχές του οποίου καταδίκασε στο παρελθόν η Εκκλησία της Ελλάδος. Ο
Μητροπολίτης Κίτρους που ήταν παρών στην εν λόγω ομιλία και άκουσε την
εν θέματι εύφημη μνεία του ενός αιρετικού προς τον άλλο, είχε εις γνώσιν
του και το κάτωθι συνοδικό κείμενο των στρεβλών διδαχών του Ζωδιάτη και
κατ επέκτασιν των ευαγγελικών;
https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/repository/3049_09111960.pdf
Στο βιβλίο «Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο» γράφονται τα εξής, τα οποία αποτελούν απάντηση στον διαθρησκειακό οικουμενισμό: «…Σήμερα δυστυχώς μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό. Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα. «Μία» θρησκεία, σου λένε, να υπάρχει και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σ’ εμένα μερικοί και μου είπαν: Όσοι πιστεύουμε στον Χριστό να κάνουμε μία θρησκεία’. ‘Τώρα είναι σα να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι (χαλκό) να τα κάνουμε ένα… Έγινε τόσος αγώνας για να λαμπικάρη το δόγμα’. Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό..>> (Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο, Σουρωτή Θεσ/κης 2006, σ. 347.)
Και αλλού αναφέρει: «… Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους και στερηθούν και σ’ αυτήν την ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή στερηθούν τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού…»[6]. (Επιστολές, εκδ. 8η, 2004, σσ. 123, 149-150.)
Όλα τα παραπάνω θα σταλούν στο contact@ecclesia.gr και πρέπει ως πιστά τέκνα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να κάνουμε το ίδιο. Να ζητήσουμε επιπλέον να βγει έστω μια ανακοίνωση να πάρει μια ξεκάθαρη θέση για να μην ξανασυμβεί. Όπως βρήκα το 2014 και ο Σύρου παραβρέθηκε σε χειροτονία ρωμαιοκαθολικού.