Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

Το όραμα του Αγίου Αντωνίου και τα σκοτοφάνεια του Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου.

Κατά την επίσκεψη του οικουμενιστή πατριάρχη, και επίδοξου πάπα της Ανατολής Βαρθολομαίου στον Βόλο, και μετά την Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία στην οποία συλλειτούργησαν με τον πατριάρχη πλήθος επισκόπων, συμπροσευχόμενου του σχισματικού ΨευδοΟλβίας Επιφάνιου Δημητρίου, ο μητροπολίτης Δημητριάδος στην προσφώνησή του προς τον πατριάρχη είπε τα εξής:

«Στο Σεπτό πρόσωπό Σας, ως προεξάρχοντος της λειτουργικής Συνάξεως, είδαμε να φανερώνεται για άλλη μια φορά περίτρανα το Μυστήριο της Εκκλησίας, μέσα δε σέ αυτό, να εκτυλίσσεται και το μυστήριο του ρόλου της ανθρώπινης Κεφαλής της Εκκλησίας, της σεπτής Κορυφής της οικουμενικής Αγίας του Θεού Ορθοδόξου Εκκλησίας, του θεσμού του Οικουμενικού Πατριάρχου».

Ο μητροπολίτης Δημητριάδος, στην προσπάθειά του να καλλιεργήσει στην συνείδηση των πιστών την αιρετική εκκλησιολογία του Φαναρίου, σύμφωνα με την οποία ο πατριάρχης είναι πρώτος άνευ ίσων και έχει την «μαγική» ικανότητα δίκην φλογίστρας οξυγονοκόλλησης να μας ενώσει με τους αιρετικούς παπικούς, ξεστόμισε ασύλληπτες βλασφημίες. Είπε ότι στο πρόσωπο του πατριάρχη είδε «το Μυστήριο της Εκκλησίας»! Είναι μυστήριο πώς το είδε το «Μυστήριο»! Ειλικρινά μένουμε άναυδοι με αυτήν του την ικανότητα. Μάλιστα κατάλαβε λέει πώς εκτυλίσσεται μέσα σε αυτό το «Μυστήριο» το άλλο «μυστήριο του ρόλου της ανθρώπινης Κεφαλής της Εκκλησίας…του θεσμού του Οικουμενικού Πατριάρχου». Η Εκκλησία όμως δεν έχει δύο κεφαλές, μία ανθρώπινη και μία Θεανθρώπινη. Ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι η μία και μοναδική Κεφαλή της Εκκλησίας και κανείς άλλος. Ο οικουμενικός πατριάρχης είναι πρώτος μεταξύ ίσων. Αφού όμως επιμένει τόσο πολύ να μην θέλει αυτόν τον ρόλο ας τον πάρει κάποιος άλλος.

Ο Φατριάρχης του Θείου Σαμ που θεωρεί ότι «οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ  ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ», και ο οποίος δρομολογώντας την «θεραπεία» της διάσπασης με τους αιρετικούς έβαλε λαϊκούς μπροστά στο Άγιο Θυσιαστήριο, σαφώς και δεν έχει καμμία σχέση με την Εκκλησία που ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως. Μένει λοιπόν το ερώτημα, ποιό «Μυστήριο» και ποια «Εκκλησία» «είδε» ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος; Μήπως «είδε» το σκότος ενδεδυμένο με ψεύτικο φώς; Μήπως φαντάστηκε την ψευτοεκκλησία του Αντιχρίστου;

Τρέχουμε λοιπόν στον Μεγάλο Πατέρα της Εκκλησίας μας, τον Άγιο Αντώνιο για να τον ρωτήσουμε: «Τί έγινε Άγιέ μας εκεί στο Βόλο που ήτανε ο Φατριάρχης και οι άλλοι Επίσκοποι με τον σχισματικό; Πες μας Άγιε Αντώνιε εσύ που πολέμησες όσο κανείς άλλος τους δαίμονες, τί είδες

Και ο Μέγας Αντώνιος μας θυμίζει το όραμα που είχε δει λίγο πριν καταλάβουν τους Ναούς οι αιρετικοί Αρειανοί και φρίττουμε… όχι μόνο για το ότι σήμερα οι οικουμενιστές ήδη κατέλαβαν τους περισσότερους επισκοπικούς θρόνους και μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στον γραμματέα του Αντιχρίστου, αλλά πολύ περισσότερο για την δική μας άθλια πνευματική κατάσταση, την χοντροπετσιά μας που δεν καταλαβαίνουμε και δεν πονάμε που μας χωρίζουνε από την Πίστη των προγόνων μας.

Ο Θεός να μας λυπηθεί, να μας δώσει την φώτιση και την δύναμη να μην προδώσουμε ποτέ την φίλη Ορθοδοξία.

ΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ!

Τα αποσπάσματα είναι από το βιβλίο
«ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ – Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ
Δώδεκα Ομιλίες στον Ναό του στην Θεσσαλονίκη»
Πρωτωοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση
Εκδόσεις «Το Παλίμψηστον»
Α’ έκδοση Ιανουάριος 2020


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ