Όταν εδώ και χρόνια στο Sportime γράφαμε για μια οργανωμένη εκστρατεία εκμαυλισμού των παιδιών εκ μέρους του νεοταξικού κράτους, κάποιοι μας χαρακτήριζαν υπερβολικούς και γραφικούς.
Τώρα που δημιουργήθηκε ο σάλος με τα… «Αγόρια στο ντους», είναι ευκαιρία να ξυπνήσουν επιτέλους από τον λήθαργο τους, όσοι γονείς πίστευαν πως μπορούσαν να εμπιστεύονται τα παιδιά τους στο σημερινό σύστημα παιδείας με κλειστά μάτια.
Όσοι δεν έχουν απολέσει την εγκεφαλική λειτουργία, βλέπουν τώρα πως όσο δεν υπάρχουν πολιτικοκοινωνικές αντιδράσεις, το νεοταξικό σύστημα συνεχίζει να μετατρέπει τα σχολεία σε φυτώρια ανωμαλίας. Η διαφθορά των παιδιών δεν προωθείται παρασκηνιακά όπως γινόταν κάποτε. Μας τελείωσαν αυτά. Σήμερα γίνεται επίσημα και με το «νόμο».
Προς το παρόν επαφίεται στον κάθε εκπαιδευτικό το αν θα ακολουθήσει αυτή την παράνοια που καταστρέφει τα παιδιά μας, άλλα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Σε αυτή την επέλαση ανηθικότητας, οι εκπαιδευτικοί που κρατούν αντίσταση είναι μειοψηφία και το σύστημα έχει βαλθεί να τους απομακρύνει.
Ίσως έχει τύχει να δείτε κάποια βίντεο με εργάτες σε μεγάλες γεωργικές μονάδες, να παίρνουν καφάσια με άγουρα φρούτα, να τα βουτούν σε χημικά που τους δίνουν «ώριμη» όψη, και να τα διοχετεύουν πιο γρήγορα στην αγορά, παρεμβαίνοντας καταστροφικά στη φύση χάριν του γρήγορου κέρδους.
Αυτό ακριβώς γίνεται και με το παιδαγωγικό έγκλημα που συντελείται σήμερα στα ελληνικά σχολεία, πίσω από κλειστές πόρτες αιθουσών και όπου δεν υπάρχουν αντιδράσεις από γονιούς και εκπαιδευτικούς. Μόνο που εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με άψυχους καρπούς, άλλα με αθώες παιδικές ψυχές.
Άγουρα μυαλά εισάγονται σε μια βιομηχανία πλύσης εγκεφάλου, και περνούν διαδικασίες πρόωρης «ωρίμανσης» αφού βαπτίζονται στην τοξική προπαγάνδα του πανσεξουαλισμού, προκειμένου να εξαχθούν πιο γρήγορα ως καταναλωτικά προϊόντα προς την αποκτηνωμένη κοινωνική «αγορά».
Για να επιτευχθεί αυτό με περισσότερη ευκολία, παραγκωνίζεται σταδιακά ο ρόλος της οικογένειας και οι ηθικές αξίες που μεταδίδουν οι γονείς στα παιδιά. Σαν σωστή νεοταξική σοβιετία, το κράτος αντιλαμβάνεται τα παιδιά ως περιουσία του και επιστρατεύει υπάκουους και «αξιολογημένους» εκπαιδευτικούς να προγραμματίζουν τους αυριανούς πολίτες με μια νοοτροπία σκλάβων που το πολυτιμότερο δικαίωμα τους γίνεται ο αυτοπροσδιορισμός του περιεχόμενου των εσωρούχων τους.
Τι μας δίδαξε το περιστατικό με τη δασκάλα που έδειξε σε μαθητές δημοτικού την ταινία «Τα αγόρια στο ντους», στην οποία προβάλλονται ερωτικές σκηνές ανάμεσα σε ανήλικα αγόρια;
Η δασκάλα επέλεξε να προβάλει στους μαθητές ένα φιλμ που έχει εγκριθεί για να προβάλλεται μεν σε σχολεία, αλλά σε Γυμνάσια και Λύκεια. Ο διευθυντής του σχολείου δήλωσε άγνοια για το όλο περιστατικό. Στην προκειμένη περίπτωση, η δασκάλα έκανε ό,τι ήθελε, αφού η Νίκη Κεραμέως έχει δώσει πράσινο φως και έχει ήδη εξασφαλίσει εκείνο το υπόβαθρο ώστε οι εκπαιδευτικοί να ανταγωνίζονται όλο και πιο ελεύθερα τον ρόλο του γονιού και να χρησιμοποιούν τα «όπλα» προπαγάνδας που τους παρέχει το κράτος.
Κάνοντας μια απλή αναζήτηση για το φιλμ «Shower Boys» στο διαδίκτυο, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς πως προωθείται και από ιστοσελίδες της gay κοινότητας. Εννοείται πως και αν η προπαγάνδα που δέχονταν τα παιδιά ήταν… «straight» και πάλι θα επρόκειτο για παιδαγωγικό έγκλημα, αφού το ζήτημα είναι πως παραβιάζεται ύπουλα η ανηλικότητα των παιδιών μέσω μιας πρόωρης σεξουαλικής αφύπνισης.
Πολλές συστημικές ιστοσελίδες έσπευσαν να «ξεπλύνουν» το ζήτημα, τονίζοντας πως το επίμαχο φιλμ είναι… πολυβραβευμένο. Λες και δεν ξέρουμε πού μοιράζει βραβεία ο πολιτισμικός βόρβορος που μας περιβάλλει! Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα δυστυχώς. Τη θέση των παιδοψυχολόγων την παίρνουν τα… βραβεία, και όσα πιο πολλά βραβεία μαζεύει ένα κινηματογραφικό απόρριμμα, τόσο πιο «κατάλληλο» γίνεται για τις αίθουσες διδασκαλίας.
Εξυπακούεται πως τέτοιου είδους ταινίες δεν έχουν θέση ούτε σε Γυμνάσια, ούτε σε Λύκεια, ούτε πουθενά στο εκπαιδευτικό σύστημα. Όμως θα είναι λάθος να εστιάσουμε μόνο στο μεγάλο ατόπημα της δασκάλας. Εδώ, ο μεγάλος υπαίτιος είναι το κράτος.
Αυτή η ταινία είναι εγκεκριμένη από το υπουργείο Παιδείας και βρίσκεται αναρτημένη σε επίσημη πλατφόρμα από την οποία αντλούν υλικό για να προβάλλουν στους μαθητές οι εκπαιδευτικοί. Αν ρίξει κανείς μια ματιά στις δεκάδες ταινίες που διαθέτει η εν λόγω πλατφόρμα, δεν πρόκειται να καταλάβει αν απευθύνεται σε ελληνικά σχολεία ή σε σχολεία της Ολλανδίας ή της Σουηδίας.
Όλες οι ταινίες συνθέτουν έναν πολιτισμικό χυλό νεοταξικής (παρα)μόρφωσης και δεν μαρτυρούν τίποτα που να προσδίδει ελληνική ταυτότητα. Κυρίως έχουν να κάνουν με τη «διαφορετικότητα», με τα «στερεότυπα», με τις «έμφυλες ταυτότητες», με την «οικολογική κρίση» και όλα τα νοηματικά ορόσημα της νεοεποχίτικης ατζέντας.
Σε ένα σύνολο περίπου 40 ταινιών, δεν υπάρχει ούτε ΜΙΑ ταινία που να αναδεικνύει την ελληνική ιστορία, την ελληνική κουλτούρα, τις αξίες και τα ιδανικά της πατρίδας μας ή οποιαδήποτε μεγάλη προσωπικότητα που έχει γεννήσει η Ελλάδα. Για προβολή της Ορθόδοξης πίστης, ούτε καν το συζητάμε, δεν υπάρχει ούτε ίχνος που να μαρτυρά πως οι μαθητές ζουν σε Ορθόδοξη χώρα. Όλα αυτά ξυπνούν εθνική και συλλογική συνείδηση, άλλα η Νέα Τάξη Πραγμάτων θέλει στρατούς από κοιμισμένα όντα με ατομική συνείδηση.
Σαν κοινωνία στήνουμε λαϊκά δικαστήριά για τους παιδεραστές που συλλαμβάνονται για να δείξουμε πόσο ηθικοί είμαστε εμείς, άλλα το να προβάλλονται στα δημοτικά και τα γυμνάσια μας ταινίες με γυμνά παιδιά, τελικά μας φαίνεται… προοδευτικό; Μα και οι παιδεραστές με «προοδευτικό» μανδύα δικαιολογούν τη διαστροφή τους!
Αυτή είναι λοιπόν η κατάσταση. Ή την κοιτάμε κατάματα και συνειδητοποιούμε πως οι νέες γενιές οδηγούνται στον όλεθρο με τις πολιτικές που εφαρμόζονται στην Παιδεία ή γινόμαστε συνένοχοι και βλέπουμε άπραγοι να μιαίνεται το άσυλο της παιδικής αθωότητας…