Παρουσιάζεται η σχετική απομαγνητοφώνηση από την παιδική εκπομπή και ακολουθεί ένα διαφωτιστικό απόσπασμα από το έργο του Μιρτσέα Ελιάντε, «Το εσωτερικό φως», για την κατανόηση της τελούμενης μύησης στα μικρά παιδιά.
Φίλοι αναγνώστες ενημέρωσαν το ιστολόγιο ότι η κρατική τηλεόραση μυεί τα ελληνόπουλα προσχολικής ηλικίας στον διαλογισμό. Δεν είναι η πρώτη φορά που η κρατική τηλεόραση λειτουργεί εναντίον μας. Την μία υπονομεύει τα εθνικά ζητήματα της Πατρίδος (βλ. π.χ. «κάλυψη» Συλλαλητηρίων για την Μακεδονία), την άλλη υπονομεύει την συνοχή της Ελληνικής κοινωνίας (βλ. λαθρομετανάστευση, ομοφυλοφιλία). Συμβαίνει όμως αυτό όταν η κρατική τηλεόραση μετατρέπεται σε όργανο των εκάστοτε ανθελληνικών και αντίχριστων κυβερνήσεων που έχουν βάλει σκοπό να μας καταστρέψουν.
Οι γονείς πρέπει να ανοίξουν τα μάτια τους, να ελέγχουν τα πάντα και να αντιδράνε. Όσοι τουλάχιστον ενδιαφέρονται και καταλαβαίνουν, διότι δυστυχώς υπάρχουν και γονείς που κάνουν και οι ίδιοι διαλογισμό. Οι αθώες εποχές τέλειωσαν. Σήμερα οι παιδικές ψυχές δηλητηριάζονται από παντού. Για τον Ζωοδότη Χριστό δεν θέλουν να μιλήσουν στις τρυφερές παιδικές ψυχούλες, για τον βούδα και τον ξούδα θέλουν. Ο Ιησούς Χριστός τους είναι αναχρονιστικός και ξεπερασμένος, ενώ ο χοντροβούδας σύγχρονος και μοντέρνος.
Δείτε αγαπητοί γονείς τι μαθαίνουν τα βαπτισμένα παιδιά σας από την κρατική τηλεόραση. Ακολουθεί απόσπασμα από την παιδική εκπομπή ‘Λάχανα και Χάχανα‘, επεισόδιο 17, [33:40 έως 40:47]. Η εκπομπή αυτή απευθύνεται σε παιδάκια προσχολικής ηλικίας. Στο τέλος παρουσιάζεται απόσπασμα βιβλίου όπου γίνεται σαφές τί πραγματικά σημαίνουν όλα αυτά που ειπώθηκαν στην εν λόγω εκπομπή.
-Γειά σου Πίπη.
-Γειά σου Ατζιδάκο. Γειά σου Χαχανέλια.
-Πάλι κοιμάσαι;
-Όχι, όχι, δεν κοιμάμαι. Κάνω μία άσκηση αυτοσυγκέντρωσης. Κάνω διαλογισμό.
-Τι θα πει αυτό Πίπη; Είναι πρώτη φορά που ακούω αυτήν την λέξη «διαλογισμό»…… -Εγώ την έχω ακούσει, αλλά δεν έχω καταλάβει τί ακριβώς θα πει.
–Είναι μία άσκηση που μας βοηθάει να συγκεντρωθούμε και να παρατηρήσουμε αυτά που συμβαίνουν μέσα μας. Με αυτόν τον τρόπο είναι σα να κάνουμε ζουμ στον εσωτερικό μας κόσμο, αφήνοντας τον κόσμο γύρω μας σε δεύτερο πλάνο. Δίνουμε λιγότερη σημασία στον θόρυβο και σε ό,τι άλλο συμβαίνει γύρω μας και εστιάζουμε σε αυτά που συμβαίνουν μέσα μας. Και να είστε βέβαιοι ότι αυτά που συμβαίνουν μέσα μας είναι πολύ πιο σπουδαία από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Αυτή η άσκηση μας βοηθάει να χαλαρώσουμε και να ηρεμήσουμε, και να μην σκεφτόμαστε όσα μας απασχολούν. Θέλετε να δοκιμάσουμε να το κάνουμε και μαζί;
-Εμένα θα μου άρεσε πολύ να δοκιμάσω κάτι τέτοιο. Εγώ δε νομίζω ότι θα μπορέσω να συγκεντρωθώ.
-Ναι. Ίσως στην αρχή να σου φανεί δύσκολο αλλά μετά από μερικές προσπάθειες θα δεις ότι θα σου αρέσει πολύ. Θα δεις ότι θα σε βοηθήσει να συγκεντρώνεσαι ευκολότερα στο μάθημά σου και να κατανοείς πιο ευκολότερα το νόημα του μαθήματος.
-Ε τότε με ενδιαφέρει σίγουρα, σίγουρα, σίγουρα.
-Ωραία. Ξεκινάμε λοιπόν.
-Πίπη. Να ζητήσουμε και από τα παιδιά που μας παρακολουθούν να το κάνουν μαζί μας;
–Φυσικά. Ετοιμαστείτε παιδιά. Και οι γονείς μπορούνε να το κάνουν μαζί μας. Ο διαλογισμός είναι για όλους.
Πρώτα απ’ όλα καθόμαστε με την πλάτη ίσια. Φανταστείτε ότι το σώμα σας είναι μία αναμμένη λαμπάδα με το φως πάνω από το κεφάλι σας.
Κλείστε τα μάτια σας και οραματιστείτε αυτήν την εικόνα: Είστε μία ίσια λαμπάδα με ένα λαμπερό φως πάνω από το κεφάλι σας. Παίρνετε μία βαθιά ανάσα από την μύτη σας και όπως εισπνέετε, μεγαλώνει το φως πάνω από το κεφάλι σας.
Πάμε
όλοι μαζί. Κλειστά τα μάτια σας και εισπνοή….. Βαθιά….. Κρατήστε την
αναπνοή σας και εκπνοή από το στόμα. Και όπως εκπνέετε το φως της λαμπάδας πάνω από το κεφάλι σας, λούζει όλο σας το σώμα.
Πάμε άλλη μια φορά μαζί. Κλειστά τα μάτια σας. Εισπνοή βαθιά…… Κρατήστε την αναπνοή σας…. Και εκπνοή…. Το φως της λαμπάδας πάνω από το κεφάλι σας λούζει όλο το σώμα.
Και μια τρίτη φορά όλοι μαζί. Εισπνοή βαθιά, βαθιά…. Και τώρα είμαστε φως. Όλο μας το σώμα έγινε το φως της λαμπάδας.… Και εκπνοή….
Κρατήστε για λίγο ακόμα κλειστά τα μάτια σας και παρατηρήστε την ανάσα σας. Θα δείτε ότι είναι πιο απαλή. Πιό ήρεμη. Καθήστε για λίγο ακίνητοι και φανταστείτε ότι το σώμα σας είναι το φως της λαμπάδας. Και όπως αναπνέετε μεγαλώνει και το φως.
Τώρα
αργά αργά ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε γύρω στο δωμάτιο.
Παρατηρείστε τα χρώματα γύρω σας για μια στιγμή. Κοιτάξτε. Τί είναι έξω
από το παράθυρο; Μετά ακούστε τους θορύβους που υπάρχουν γύρω σας.
Ξεχωρίστε τον πιο δυνατό θόρυβο. Μετά προσπαθήστε να μυρίσετε τις πιο
δυνατές μυρουδιές που υπάρχουνε. Για μυρίστε; Αν κάποιος μαγειρεύει στην
γειτονιά σίγουρα θα υπάρχουν μυρουδιές. Ξεχωρίστε κάποια μυρουδιά.
Μαντέψτε. Τί είναι; Μετά κουνήστε την γλώσσα σας και εστιάστε στην γεύση
του στόματός σας. Και τέλος αγγίξτε τον καναπέ ή το ρούχο σας ή ό,τι
άλλο είναι κοντά σας και συγκρίνετε τις υφές.
Πολύ πολύ ωραία. Να λοιπόν. Κάναμε ένα μικρό ταξειδάκι στον κόσμο μέσα μας και στον κόσμο γύρω μας.
Με αυτήν την πολύ απλή άσκηση μπορούμε να βελτιώσουμε την συγκέντρωσή μας. Παίρνει μόνο λίγα λεπτά της ώρας. Δοκιμάστε
να την κάνετε κάθε πρωί. Μετά από λίγες ημέρες θα ιδείτε ότι θα
αισθάνεστε πιο χαρούμενοι. Θα έχετε μεγαλύτερη υπομονή και η μέρα σας θα
κυλάει ευχάριστα.
-Πίπη. Αισθάνομαι τόσο όμορφα. Νοιώθω ελαφριά σαν πούπουλο. -Κι εγώ που δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να κάνω την άσκηση ένοιωσα σαν κάτι μέσα μου να με χαροποιεί, όπως νοιώθω όταν τρώω παγωτό φιστίκι που μου αρέσει πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ.
-Χαίρομαι που σας άρεσε παιδιά. Κι εσείς παιδιά απ’ το σπίτι. Γράψτε μας με την βοήθεια των γονιών σας και πέστε μας πως νοιώσατε…
ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΕΥΕΞΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ Ο ΠΙΠΗΣ; ΣΕ ΤΙ ΜΥΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
«Κατά μείζονα λόγο ὁ ἴδιος ὁ Βούδδας θεωρεῖται ὅτι ἀκτινοβολεῖ φῶς. Ἀρκετά κείμενα διαβεβαιώνουν ὅτι αὐτό τό φῶς εἶναι γιογκικῆς οὐσίας, ἀποτέλεσμα δηλαδή ἐμπειρικῆς πραγματοποιήσεως μιᾶς ὑπερβατικῆς καταστάσεως πού δέν ὑπόκειται σέ κανέναν καθορισμό. Ὅταν ὁ Βούδδας βρίσκεται σέ σαμάντχι [समाधि· samādhi], ἀναφέρει ὁ Λάλιτα βιστάρα [ललितविस्तर· Lalitavistara], μιά ἀκτίνα πού ὀνομάζεται «Στολίδι τοῦ Φωτός τῆς Γνώσεως (τζνιάναλοκα ἀλάνκαρα νάμα ρασμίχ5 [ज्ञानालोकअलंकार नाम रश्मि· jñānālokālaṃkāraṃ nāma raśmi]) καί διαχέεται ἀπό τό ἄνοιγμα τῆς κορυφῆς τοῦ κρανίου του (οὐσνίσα [उष्णीष· uṣṇīṣa]), τρεμοπαίζει πάνω ἀπό τό κεφάλι του6». Γιά τόν λόγο αὐτό ἡ εἰκονογραφία παρουσιάζει τόν Βούδδα μέ μιά φλόγα νά ὑψώνεται πάνω ἀπό τό κεφάλι του. Ο Α. Κ. Κουμαρασβάμι θυμίζει τό ἐρώτημα τῆς Σαντντχαρμαπουνχταρίκα [सद्धर्मपुण्डरीकसूत्रम्· Saddharma Puṇḍarīka] (σελ. 467): «Ποιά εἶναι αὐτή ἡ γνώση (τζνιάνα [ज्ञान· jñāna]) πού κάνει τό κρανίο τοῦ Τατχαγκάτα [तथागत· Tathāgata] νά ἀκτινοβολῆ;» -για να βρῆ τήν ἀπάντηση σέ ἕναν στίχο τῆς Μπχαγκαβάντ-γκιιτά [श्रीमद्भगवद्गीता· Bhagavad-gītā] (XIV, 11): «Κατά τήν διάρκεια τῆς γνώσεως, τό φῶς διαχέεται ἀπό τούς πόρους τοῦ σώματος7″. Ἔτσι λοιπόν ἡ ἀκτινοβολία τοῦ σώματος ἀποτελεῖ ἐκδήλωση τῆς ὑπερβάσεως τῆς ὁποιασδήποτε ὁριζομένης καταστάσεως: οἱ θεοί, οἱ ἄνθρωποι καί οἱ Βοῦδδες ἀκτινοβολοῦν ὅταν βρίσκωνται σέ σαμάντχι, ὅταν ταυτίζωνται δηλαδή μέ τήν ἐσχάτη πραγματικότητα, μέ το Εἶναι.»*
Ο Άγιος Παΐσιος όταν ταξίδευε προς την Αυστραλία και καθώς το αεροπλάνο πετούσε πάνω από την Ασία όπου ακμάζουν αυτές οι ανατολικές θρησκείες, χωρίς να γνωρίζει που ήταν το αεροπλάνο, ένοιωθε από κάτω μιλιούνια τα δαιμόνια.
Σήμερα στην Ορθόδοξη Ελλάδα τα παιδιά γνωρίζονται απευθείας με τους δαίμονες μέσα στα ίδια τους τα σπίτια. Ανυποψίαστοι γονείς ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
Να αναμένουμε την σφοδρή αντίδραση (!) της διοικούσης Εκκλησίας της Ελλάδος ή θα συνεχίσει να βρίσκεται σε ………. νιρβάνα;
*Μιρτσέα Ελιάντε, «Τό ἑσωτερικό φῶς», μτφρ. Κυριακή Λέκκα-Μαραγκουδάκη, Ἀθήνα, Ἁρμός, 2003, σελ. 42-43 (σ.σ. Εντός αγκυλών-[ ]-παρατίθενται επιπλέον οι σανσκριτικοί όροι τόσο υπό την πρωτογενή όσο και υπό την εκλατινισμένη τους μορφή).
[Η άνω διευκρίνιση εστάλη από τον αδελφό Νικόλαο Α. και τον ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε και τον αδελφό Bill T. που ενδιαφέρθηκε επίσης να ενημερώσει για το εν λόγω θέμα.]