Ἂν ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δὲν προβεῖ εἰς συνοδικὸν δικαστήριον κατὰ τοῦ Σεβ. Ἐλπιδοφόρου, ὡς ἔχει τὸ κανονικὸν δικαίωμα καὶ ὑποχρέωσιν νὰ πράξη, θὰ συνεχίση νὰ ἀποτελῆ ἄθυρμα τῆς παρελκυστικῆς πολιτικῆς τοῦ Φαναρίου, τὸ ὁποῖον μετὰ ἀπὸ τρεῖς μῆνας ἀπεφάσισε νὰ παραπέμψη τὸ ζήτημα εἰς τόν… αὐτουργὸν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἐγκλήματος! Ἐκτὸς ἂν αὐτὸ ἐπιδιώκει καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν, ἐπειδὴ δὲν ἔπραξε τίποτε σχετικῶς μὲ τὸν Σεβ. Νέας Ἰωνίας ἀλλ’ οὔτε μὲ τὴν βάπτισιν εἰς Ραγκαβᾶ. Ὡς ἐπληροφορήθημεν ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα «Ἐθνικὸς Κήρυκας» τῆς 10ης Σεπτεμβρίου 2022:
«Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου κατὰ τὴν πρόσφατη συνεδρίασή της, τὴ Δευτέρα καὶ Τρίτη 29 καὶ 30 Αὐγούστου 2022, συζήτησε τὸ θέμα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρου μὲ ἀφορμὴ τὰ διαμειφθέντα γιὰ τὴν διαβόητη βάπτιση τῶν τέκνων τοῦ ὁμογενειακοῦ ὁμοφυλοφιλικοῦ ζεύγους Εὐαγγέλου Μπούση καὶ Πίτερ Ντούντα. Ἀποφάσισε νὰ σταλεῖ τὸ γράμμα διαμαρτυρίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὸν κ. Ἐλπιδοφόρο, γιὰ νὰ ἀπαντήσει ὁ ἴδιος «πάραυτα», ὅπως ἐλέχθη χαρακτηριστικά.
Πληροφορίες ἀναφέρουν ὅτι τὸ θέμα ἦλθε πρὸς συζήτηση στὴ Σύνοδο ἔπειτα ἀπὸ παρεμβάσεις ἱεραρχῶν τοῦ Φαναρίου, οἱ ὁποῖοι εἶπαν στὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο πὼς δὲν εἶναι σωστὸ νὰ περιφρονηθεῖ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, καθότι στὴν Συνεδρίαση τῆς Συνόδου τοῦ Ἰουλίου δὲν εἶχε ληφθεῖ καμία ἀπόφαση. Ἐν τῷ μεταξὺ ὁ Πατριάρχης θὰ συναντοῦσε ἐκ νέου τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος Ἱερώνυμο κατὰ τὴν πρόσφατη ἐπίσκεψή του στὴν Θάσο καὶ Κομοτηνὴ καὶ ἔπρεπε κάτι νὰ τοῦ πεῖ γιὰ τὸ ζήτημα.
Ὑπενθυμίζεται πὼς, ὅπως ἔγραψε ὁ «Ε.Κ.» στὶς 11 Ἰουλίου, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος πραγματοποίησε εἰδικὸ ταξίδι στὴν Ἑλλάδα, γιὰ νὰ τελέσει τὴ βάπτιση τῶν παιδιῶν τοῦ ὁμοφυλοφιλικοῦ ζεύγους τῶν ὁμογενῶν Εὐαγγέλου Μπούση καὶ Πίτερ Ντούντα, μὲ τὸ ὁποῖο, ὡς λέγεται, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος διατηρεῖ στενὴ φιλία καὶ ἐγγύτητα. Ἔχει διορίσει, μάλιστα, τὴν μητέρα τοῦ κ. Μπούση, τὴν Ἑλένη Μπούση, ἀπὸ τὴν πόλη Northbrook τοῦ Ἰλινόις στὸ Ἀρχιεπισκοπικὸ Συμβούλιο καὶ συγκεκριμένα στὶς νευραλγικὲς ἐπιτροπὲς Διοίκησης τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς καὶ Νεολαίας.
Τὸ μυστήριο τῆς βάπτισης ἔγινε τὸ ἑσπέρας τοῦ Σαββάτου 9 Ἰουλίου 2022 στὸν ἱερὸ ναὸ Παναγίας Φανερωμένης τῆς Μητρόπολης Βούλας. Στὰ παιδιὰ δόθηκαν τὰ ὀνόματα Ἀλέξιος καὶ Ἑλένη καὶ ἀνάδοχες παρέστησαν τὸ διάσημο μοντέλο Μπιάνκα Μπραντολινὶ καὶ ἡ Εὐγενία Νιάρχου. Τὰ παιδάκια γεννήθηκαν προφανῶς ἀπὸ παρένθετες μητέρες…
Ἐπισημαίνεται ὅτι στὴν Ἀρχιεπισκοπὴ Ἀμερικῆς οὐδείς γνώριζε περὶ τοῦ ταξιδιοῦ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἐλπιδοφόρου στὴν Ἑλλάδα γιὰ τὴ βάπτιση τῶν τέκνων τοῦ ζεύγους Μπούση – Ντούντα, συμπεριλαμβανομένων καὶ τῶν μελῶν τῆς Ἱερᾶς Ἐπαρχιακῆς Συνόδου, πλὴν ἐλάχιστων ἐσωκατάκοιλων τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς. Ἔχει δημιουργηθεῖ κλῖμα προβληματισμοῦ καὶ δυσφορίας γιὰ τὸν Ἐλπιδοφόρο τόσο ἀνάμεσα στὴν ἱεραρχία, τὸν κλῆρο καὶ τὸν λαὸ τῆς Ὁμογένειας, ὅσο καὶ ἀνάμεσα σὲ ἀρκετοὺς ἱεράρχες καὶ στελέχη τοῦ Φαναρίου, ὅπως εἶναι σὲ θέση νὰ γνωρίζει ὁ «Ε.Κ.», οἱ ὁποῖοι προβληματίζονται καὶ ἀνησυχοῦν γιὰ τὴν Ἀρχιεπισκοπή.
Ὁ Μητροπολίτης Γλυφάδας, Ἑλληνικοῦ, Βούλας, Βουλιαγμένης καὶ Βάρης, Ἀντώνιος, στὴν κυριότητα τοῦ ὁποίου ἀνήκει ὁ ναὸς τῆς Παναγίας Φανερωμένης, στὸν ὁποῖον τελέσθηκε ἡ βάπτιση τὸ Σάββατο 9 Ἰουλίου, μὲ ἔγγραφό του πρὸς τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μὲ ἡμερομηνία 11 Ἰουλίου 2022, κατήγγειλε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἐλπιδοφόρο ὅτι οὐσιαστικὰ τὸν παραπλάνησε γιὰ τὴ λήψη τῆς κανονικῆς ἄδειας προκειμένου νὰ ἱεροπράξει στὰ ὅρια τῆς Μητρόπολής του.
Ὁ Μητροπολίτης Ἀντώνιος σὲ ἀποκλειστικὴ συνέντευξή του στὸν «Ε.Κ.» στὶς 14 Ἰουλίου καὶ στὴν ἐρώτηση «προτίθεσθε νὰ καταγγείλετε εὐθέως τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἐλπιδοφόρο στὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο;», εἶπε, πὼς «ἐγὼ ἔκανα ἀναφορὰ στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀπὸ ἐκεῖ καὶ πέρα ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὡς ἁρμόδια Ἀρχὴ θὰ κρίνει ἂν πρέπει νὰ γίνει ἀναφορὰ ἢ ὄχι». Ἡ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἔκανε ἀναφορὰ στὸ Πατριαρχεῖο καὶ τώρα τὸ Φανάρι ἀνέθεσε στὸν Ἐλπιδοφόρο νὰ ἀπαντήσει.
Σημειώνεται ὅτι ὁ ἴδιος μέχρι στιγμῆς δὲν ἔχει ἐκδώσει κάποιο ἀνακοινωθὲν ἢ σχόλιο περὶ τοῦ ζητήματος. Ὡστόσο ὅπως ἀποκάλυψε ὁ «Ε.Κ.» στὶς 26 Ἰουλίου «ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος προβαίνει σὲ ἐπίθεση ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ ἱεραρχῶν της, γιὰ τὸ γνωστὸ θέμα τῆς βάπτισης τῶν δύο τέκνων ὁμογενειακοῦ ὁμοφυλοφιλικοῦ ζεύγους ποὺ τέλεσε στὴ Γλυφάδα, τὸ Σάββατο 9 Ἰουλίου, μέσῳ μεθοδεύσεων τοῦ ἐν Ἀθήναις ἐπικεφαλῆς τῆς ἐπικοινωνιακῆς καὶ στρατηγικῆς του ὁμάδας, Στράτου Σαφιολέα, καὶ τοῦ Ἀρχιδιακόνου τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ ἔμμισθου θεολογικοῦ συμβούλου τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς Ἰωάννη Χρυσαυγῆ.
Συγκεκριμένα, μεθοδεύθηκε ἡ συγγραφὴ ἄρθρου καὶ ἡ διασπορά του ἀνὰ τὴν Ἀμερικὴ καὶ ὁλόκληρο τὸν Κόσμο μέσῳ τοῦ θρησκευτικοῦ εἰδησεογραφικοῦ πρακτορείου «Religious News Service».
Ὁ «Ε.Κ.» εἶναι σὲ θέση νὰ γνωρίζει ὅτι ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἐπέπληξε σφόδρα τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἐλπιδοφόρο κατὰ τὴν πρόσφατη μετάβασή του στὸ Φανάρι γιὰ τὰ γενόμενα, καθότι μάλιστα εἶχε διαδοθεῖ τεχνηέντως ἀπὸ τὸν κύκλο τοῦ Ἐλπιδοφόρου πὼς δὲν κάνει τίποτε χωρὶς τὴ γνώση καὶ τὴν ἔγκριση τοῦ Πατριάρχη.
Ἡ δυσφορία ἐν Φαναρίῳ ἦταν τόσο ἔντονη ἐκ μέρους τοῦ συνόλου σχεδὸν τῶν ἱεραρχῶν ποὺ, ἐνῷ ὁ Ἐλπιδοφόρος βρισκόταν στὴν Τουρκία καὶ συγκεκριμένα στὰ μέρη τῆς Ἀττάλειας γιὰ διακοπές, δὲν ἐμφανίσθηκε στὴν Ἀρχὴ τῆς Ἰνδίκτου τὴν 1η Σεπτεμβρίου, γιὰ νὰ ὑπογράψει τὸν Κώδικα τοῦ Νέου Ἐκκλησιαστικοῦ Ἔτους».