Δὲν μπορῶ νὰ πῶ σὲ ἕναν ὁμοφυλόφιλο ὅτι δὲν ἔχει θέσῃ καὶ χῶρο μέσα στὴν Ἐκκλησία. Δὲν μπορῶ νὰ πῶ σὲ ἕναν ὁμοφυλόφιλο ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ μπεῖ στὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ. Καὶ θὰ τὸ κάνει, γιατί ὁ Θεός μας δέχεται ὅλους ὅ,τι καὶ νὰ ἔχουμε πράξει, ὅποια ἁμαρτία… Ἕνα παιδὶ ἔχει δικαίωμα νὰ ἔχει πατέρα ἢ μητέρα καὶ νὰ ἐπιλέξει στὴ ζωή του, ἂν θέλει νὰ γίνει ὁμοφυλόφιλος ἢ ἂν θέλει ὁτιδήποτε ἄλλο. Καὶ ὁ γονέας νὰ τὸ ἀγκαλιάσει τὸ παιδὶ αὐτὸ καὶ νὰ σεβασθεῖ τὴν ἐπιλογή του αὐτὴ καὶ νὰ μὴ τὸ διώξει ἀπὸ τὸ σπίτι. Καὶ ἡ Ἐκκλησία νὰ πράξει τὸ ἴδιο…
Νὰ ἀκούσω καὶ ἐγὼ τὴν ἄλλη ἄποψη, τὴν ὁποία δὲν τὴν μέμφομαι οὔτε τὴν ἀποστρέφομαι, ἀλλὰ θέλω νὰ καταλάβει καὶ ἐκεῖνος τὸ πῶς ἡ κοινωνία αὐτὴ τὴ στιγμὴ ἔχει διαμορφωθεῖ…. Δὲν μπορῶ νὰ τοῦ δώσω τὴν αἴσθηση ὅτι εἶναι ἀποκομμένος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ δὲν μπορῶ ἐπίσης νὰ τὸν κρίνω, γιατί ποιός εἶμαι ἐγώ, γιὰ νὰ κρίνω;
Ὅταν αὐτὸ τὸ ὁποῖο κάνω εἶναι νὰ μεταφέρω στοὺς ἀνθρώπους αὐτὸ τὸ ὁποῖο ὁ Θεὸς εἶπε, ὅτι “ἐγὼ ἦλθα νὰ σώσω ὅλους τοὺς ἀνθρώπους, ἀνεξαρτήτως τί εἶναι ὁ καθένας…” Τὸ νὰ ἀκοῦμε μερικὲς μεμονωμένες φωνὲς ποὺ ὑπάρχουν στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας βοηθοῦν. Ἡ Ἐκκλησία ἐπίσημα δὲν ἔχει τοποθετηθεῖ γιὰ τὸ θέμα αὐτό. Καὶ εἶναι καλό, γιατί ἡ Ἐκκλησία περιμένει…, ἀλλὰ πρέπει νὰ προκληθεῖ γιὰ τὸ κομμάτι αὐτό…
Δὲν εἶμαι ἐγὼ σὲ θέση νὰ ξέρω, γιατί ὁ Θεὸς τὸ ἐπιτρέπει. Ἡ ὁρμὴ τοῦ ἀνθρώπου γιὰ τὸ ἴδιο φῦλο ὑπάρχει. Δὲν ξέρω γιατί ὑπάρχει. Ὅταν τὴν δίνει ὁ Θεός, θὰ πολεμήσω αὐτήν;… Ἔχουμε γνωρίσει ἀνθρώπους ποὺ ἔχουν αὐτὴ τὴ ροπὴ ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῆς ζωῆς τους. Ἐγὼ λοιπὸν τί θὰ τοὺς πῶ; Ὅτι ὁ Θεὸς δὲ σὲ θέλει ἔτσι. Καὶ θὰ μοῦ ἀπαντήσει: γιατί, στὸ εἶπε; Καὶ τί θὰ τοῦ ἀπαντήσω ἐγώ; Ὅτι μου τὸ ᾿πε;»Προσπαθεῖς νὰ βρεῖς λίγο φῶς, μέσα στὸ ζόφο αὐτῶν τῶν δηλώσεων. Μία λέξη σωστή. Κάτι, ποὺ ἔστω καὶ λασπωμένο θυμίζει στραπατσαρισμένη Ὀρθοδοξία. Μάταιος κόπος.
Τοὺς ἁμαρτωλοὺς καλεῖ ὁ Κύριος. Ἀλλὰ σὲ μετάνοια καὶ ὄχι σὲ διαιώνιση τῆς ἁμαρτίας καὶ τῆς διαστροφῆς.
«Οὐκ ἦλθον καλέσαι δικαίους, ἀλλὰ ἁμαρτωλοὺς εἰς μετάνοιαν».
“Φρῖξον ἥλιε, στέναξον γῆ… ἑάλω ἡ Ὀρθοδοξία;”
Ἐδῶ μέσα στὸ νεοταξικὸ παραλήρημα, μέσα στὸν πνευματικὸ σκοταδισμό
του ὁ ἔρμος ἐπίσκοπος, μιλάει γιὰ μιὰ ὁμοφυλοφιλικὴ σχέση μὲ πνευματικὴ
πορεία καὶ σωτηρία (ἂν ὑπάρχει Χριστός ; ).
Ἄρα μαθαίνουμε κάτι πού μας τὸ ἔκρυβαν οἱ Πατέρες ἐδῶ καὶ καιρό.
Ἀκυρώνεται σὲ λίγες γραμμὲς Παλαιὰ Διαθήκη, Καινὴ Διαθήκη, Πατερικὴ Παράδοση.
Διαγράφονται σὲ λίγες ἀράδες ἀνοημάτιστες, πολλὲς σελίδες τοῦ Εὐαγγελίου.
“Ἔχουμε γνωρίσει ἀνθρώπους ποὺ ἔχουν αὐτὴ τὴ ροπὴ ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῆς ζωῆς τους. Ἐγὼ λοιπὸν τί θὰ τοὺς πῶ; Ὅτι ὁ Θεὸς δὲ σὲ θέλει ἔτσι. Καὶ θὰ μοῦ ἀπαντήσει: γιατί, στὸ εἶπε; Καὶ τί θὰ τοῦ ἀπαντήσω ἐγώ; Ὅτι μοῦ τὸ ᾿πε;”
Ἄν διάβαζε ὁ δέσποτας Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, θὰ ἄκουγε τον Μέγα Βασίλειο νὰ τοῦ λέει :
” ὁ τὴν ἀσχημοσύνην ἐν τοῖς ἄρρεσιν ἐπιδεικνύμενος, τῷ χρόνῳ τοῦ ἐν τῇ μοιχείᾳ παρανομοῦντος οἰκονομηθήσεται”
(ΚΑΝΩΝ Ξβ΄ Ὅποιος ἀσχημονεῖ ἐρωτικὰ μὲ ἄνδρες πρέπει νὰ δεχθεῖ τὸ ἐπιτίμιο αὐτοῦ ὁ ὁποῖος μοιχεύει.)
(Γιὰ τέσσερα χρόνια [ὁ μοιχὸς καὶ ὁ ἀρσενοκοίτης] θὰ προσκλαίει, πέντε χρόνια θὰ ἀκροᾷται τὴ Θ. Λειτουργία, τέσσερα θὰ μένει γονατιστὸς καὶ ἄλλα δύο χρόνια θὰ στέκεται μαζὶ μὲ τοὺς πιστοὺς χωρὶς ὅμως νὰ μετέχει στὴ Θ. Κοινωνία.-σύνολο 15 χρόνια)
Ἔτσι “οἰκουμενιστικῷ” τῷ τρόπῳ ἀποκλείουμε τὴν Πατερικὴ Παράδοση.
“Ὀρθοδοξία” μὲ ἄρωμα προτεσταντισμοῦ καὶ “χτένισμα” νεοταξικό.
“καὶ μετὰ ἄρσενος οὐ κοιμηθήσῃ κοίτην γυναικείαν, βδέλυγμα γὰρ ἐστι.”
(Λευ. 18,22 Δὲν θὰ κοιμηθῇς μὲ ἄρρενα, ὅπως κοιμᾶσαι μὲ γυναῖκα, διότι ἡ Πρᾶξις αὐτὴ εἶναι μυσαρά.)
(Λευ. 20,13 Καὶ ἐκεῖνος ποὺ ἐκοιμήθῃ μὲ ἄρρενα, ὡς μὲ γυναῖκα, καὶ οἱ δύο διέπραξαν μιαρὰν ἁμαρτίαν. Εἶναι ἔνοχοι καὶ πρέπει νὰ τιμωρηθοῦν μὲ θάνατον.)
(Δευτ. 22,5 Δὲν ἐπιτρέπεται εἰς γυναῖκα νὰ φορῇ ἀνδρικὰ ἐνδύματα, οὔτε στόν ἄνδρα νὰ φορῇ γυναικεῖα ἐνδύματα, διότι καθένας ποὺ κάμνει αὐτά, εἶναι ἀποκρουστικὸς καὶ ἀηδιαστικὸς ἐνώπιον Κυρίου τοῦ Θεοῦ σου.)
Μὴ μιαίνεσθε ἐν πᾶσι τούτοις· ἐν πᾶσι γὰρ τούτοις ἐμιάνθησαν τὰ ἔθνη, ἃ ἐγὼ ἐξαποστέλλω πρὸ προσώπου ὑμῶν,
καὶ ἐξεμιάνθη ἡ γῆ, καὶ ἀνταπέδωκα ἀδικίαν αὐτοῖς δι᾿ αὐτήν, καὶ προσώχθισεν ἡ γῆ τοῖς ἐγκαθημένοις ἐπ᾿ αὐτῆς.
καὶ φυλάξεσθε πάντα τὰ νόμιμά μου καὶ πάντα τὰ προστάγματά μου, καὶ οὐ ποιήσετε ἀπὸ πάντων τῶν βδελυγμάτων τούτων, ὁ ἐγχώριος καὶ ὁ προσγενόμενος προσήλυτος ἐν ὑμῖν·
πάντα γὰρ τὰ βδελύγματα ταῦτα ἐποίησαν οἱ ἄνθρωποι τῆς γῆς οἱ ὄντες πρότερον ὑμῶν, καὶ ἐμιάνθη ἡ γῆ.
καὶ ἵνα μὴ προσοχθίσῃ ὑμῖν ἡ γῆ ἐν τῷ μιαίνειν ὑμᾶς αὐτήν, ὃν τρόπον προσώχθισε τοῖς ἔθνεσι τοῖς πρὸ ὑμῶν.
ὅτι πᾶς, ὃς ἐὰν ποιήσῃ ἀπὸ πάντων τῶν βδελυγμάτων τούτων, ἐξολοθρευθήσονται αἱ ψυχαὶ αἱ ποιοῦσαι ἐκ τοῦ λαοῦ αὐτῶν.
καὶ φυλάξετε τὰ προστάγματά μου, ὅπως μὴ ποιήσητε ἀπὸ πάντων τῶν νομίμων τῶν ἐβδελυγμένων, ἃ γέγονε πρὸ τοῦ ὑμᾶς, καὶ οὐ μιανθήσεσθε ἐν αὐτοῖς, ὅτι ἐγὼ Κύριος ὁ Θεὸς ὑμῶν.“
Μὲ κανένα ζῶον δὲν θὰ ἔλθῃς εἰς σαρκικὴν συνάφειαν, ὥστε νὰ μολυνθῇς μαζί του. Οὔτε ἡ γυνὴ θὰ σταθῇ, ὥστε νὰ βιασθῇ ἀπὸ τετράποδον, διότι ἡ πρᾶξις αὐτὴ εἶναι μυσαρά.
Μὴ μολύνεσθε μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βρωμερὰ παραπτώματα. Μὲ ὅλα αὐτὰ ἐμολύνθησαν τὰ ἔθνη, τὰ ὁποῖα ἐγὼ ἐκδιώκω ἀπὸ ἐμπρός σας.
Ἐμολύνθῃ ἡ γῆ καὶ ἐγὼ ἀνταπέδωσα τὴν πρέπουσαν τιμωρίαν διὰ τὴν ἁμαρτίαν των αὐτήν. Ἡ γῆ ἐμίσησε τοὺς κατοίκους τῆς διὰ τὰ φοβερὰ ἁμαρτήματά των!
Θὰ φυλάξετε ὅλους τοὺς νόμους μου καὶ ὅλας τὰς ἐντολάς μου καὶ δὲν θὰ πράξετε τίποτε ἀπὸ ὅλα τὰ μυσαρὰ ἁμαρτήματα τῶν εἰδωλολατρῶν, τόσον ὁ ἐντόπιος ὅσον καὶ ὁ ἐκ τῆς ἀλλοδαπῆς ξένος, ποὺ διαμένει μαζί σας διότι ὅλα αὐτὰ τὰ σιχαμερὰ ἁμαρτήματα ἔκαμαν οἱ ἄνθρωποι τῆς χώρας, οἱ ὁποῖοι ἦσαν εἰς αὐτὴν ἐνωρίτερα ἀπό σᾶς, καὶ ἐμολύνθῃ ἐξ αἰτίας των ἡ γῆ.
Ἀποφύγετε τὰ διεφθαρμένα ἔργα ἐκείνων, διὰ νὰ μὴ ἀγανακτήσῃ ἐναντίον σας ἡ γῆ, τὴν ὁποίαν θὰ μιάνετε, ὅπως ἠγανάκτησεν ἐναντίον τῶν εἰδωλολατρικῶν ἐθνῶν, ποὺ ἦσαν ἐκεῖ ἐνωρίτερα ἀπὸ σᾶς.
Διότι οἱοσδήποτε θὰ διαπράξῃ τὰ μυσαρὰ αὐτὰ ἁμαρτήματα, θὰ ἐξολοθρευθῇ ἐκ μέσου τοῦ λαοῦ του.
Φυλάξατε τὰς ἐντολάς μου, διὰ νὰ προφυλαχθῆτε ἔτσι οἱ ἴδιοι καὶ μὴ παρασυρθῆτε εἰς τὰς μυσαρὰς συνηθείας τῶν εἰδωλολατρῶν, οἱ ὁποῖοι ἔζησαν εἰς τὴν περιοχὴν αὐτὴν ἐνωρίτερα ἀπὸ σᾶς. Δὲν θὰ μολυνθῆτε μαζὶ μὲ αὐτούς. Ἐγὼ εἶμαι Κύριος ὁ Θεός σας, ὁ ὁποῖος δίδω τὰς ἐντολὰς αὐτάς).Ἐδῶ δέσποτα οἱ προφῆτες ὁμιλοῦν γιὰ τίς ροπὲς καὶ τίς τάσεις τῆς ἐποχῆς. Δέν τίς βαφτίζουν δωρεὲς τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ μιαρὰ παραπτώματα. Ἐγκλήματα κατά τῆς ψυχῆς.
Ἐὰν ὅμως δέσποτα, σᾶς πέφτει δύσπεπτη ἡ Παλαιά, ἂς ἀναφερθοῦμε στήν Καινὴ Διαθήκη:
“ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ
πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε
ἀρσενοκοῖται”
(Α’ Κορ. 6,9 Ἢ δὲν γνωρίζετε, ὅτι ὅσοι διαπράττουν ἀδικίας, δὲν θά
κληρονομήσουν τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ; Μὴ πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε
εἰδωλολάτραι, οὔτε μοιχοί, οὔτε θηλυπρεπεῖς, οὔτε ἀρσενοκοῖται)
“πόρνοις, ἀρσενοκοίταις, ἀνδραποδισταῖς, ψεῦσταις, ἐπιόρκοις, καὶ εἴ τι ἕτερον τῇ ὑγιαινούσῃ διδασκαλίᾳ ἀντίκειται”
(Α’ Τιμ. 1,10 διὰ τοὺς πόρνους, τοὺς ἀρσενοκοίτας, δι᾿ αὐτούς, ποὺ
πωλοῦν ὡς ἀνδράποδα τοὺς ἀνθρώπους, διὰ τοὺς ψεύστας καὶ τοὺς ἐπιόρκους
καὶ δι᾿ ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι διαπράττουν καὶ ὅ,τι ἄλλο ἀντιστρατεύεται
εἰς τὴν ὀρθήν καὶ ἀληθινὴν διδασκαλίαν τοῦ Χριστοῦ)
Βλέπετε δέσποτα πὼς ὁ Θεός σᾶς τὸ εἶπε. Ἡ φωνή του εἶναι
μαγνητοφωνημένη στὴν Ἁγία Γραφή. Ἐσεῖς δὲν ἀκοῦτε, γιατί προσηλώνεται
τὴν ἀκοή σας στίς σειρῆνες τῆς δύσης καὶ τῆς νέας τάξης πραγμάτων.
Καὶ ὅποιος χάνει το χρόνο του διαβάζοντας βιβλία ὅπως τὸ “Ἕλξῃ καὶ
πάθος” (π. Βασιλείου Θερμοῦ), ὅπου γίνεται προσπάθεια νὰ ἀμνηστευθεῖ
τὸ πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ποῦ μετὰ χρόνος γιὰ Ἁγία Γραφὴ καὶ Πατερικὰ
συγγράμματα.
“Ἐγὼ θὰ πῶ αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία, δηλ. τὸ πλήρωμα τῶν πιστῶν. Θά ἀφουγκραστῶ τοὺς χριστιανοὺς τί λένε, ποιό θεωροῦν σωστό. Ἀκόμα καὶ ἄν αὐτὸ ποὺ οἱ χριστιανοὶ μᾶς θεωροῦν σωστό, ἀκόμα καὶ ἂν εἶναι ἀντίθετο μὲ τό Εὐαγγέλιο, ἐγὼ θὰ ὑπερασπιστῶ αὐτὸ ποὺ λένε οἱ χριστιανοί μας, γιατί οἱ Χριστιανοί μας ἔφτιαξαν τὸ Εὐαγγέλιο, δὲν ἔφτιαξε τὸ Εὐαγγέλιο τὴν Ἐκκλησία“.Οὔτε σκέψῃ γιὰ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα.
«Ὁ δὲ Παράκλητος, τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, ὸ πέμψει ὁ Πατὴρ ἐν τῷ ὀνόματί μου, ἐκεῖνος ὑμᾶς διδάξει πάντα καὶ ὑπομνήσει ὑμᾶς πάντα ἅ εἶπον ὑμῖν» (Ἰωάν. 14,26).
Τελικὰ δὲν εἶναι τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ποὺ ὁδήγησε-φώτισε τοὺς Ἀποστόλους νά γράψουν τίς ἐπιστολὲς καὶ τὰ τέσσερα Εὐαγγέλια; Δὲν εἶναι Αὐτὸ πού καθοδηγοῦσε τὴ γλῶσσα καὶ τὴν πένα τῶν Πατέρων;Ὅπου πνέει ὁ ἄνεμος. Οἱ τάσεις καὶ ροπὲς τῆς κοινωνίας, οἱ μεθοδεῖες τοῦ ἀντιδίκου, ἡ ἁμαρτία καὶ ὁ ἀποχριστιανισμός, ὁ οἰκουμενισμὸς καὶ ἡ πανθρησκεία, ἡ νεοταξικὴ θεώρηση τῶν πραγμάτων, θὰ ἀποτελέσουν τὸ ἐφαλτήριο γιὰ μιὰ νέα διασκευασμένη Ὀρθοδοξία, τὴν πανθρησκειακή, κλάδο καὶ ὑποσύνολο ἑνὸς εὐρύτερου συνόλου ψευδοεκκλησιῶν ποὺ θὰ εἶναι τὸ ἀσφαλὲς μονοπάτι πρὸς τὴν ἀπώλεια. Ὅτι θέλει ὁ ἐκπεσὼν λαὸς καὶ ὄχι ὁ Θεὸς δημιουργός.
Πόσο περαιτέρω νὰ σκανδαλίσετε τὸν λαό;
«πλὴν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι᾿ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται.» (Ματθ.18,7)