«Το εμβόλιο ο καθένας δεν το κάνει για να σώσει την κοινωνία, το κάνει για να σώσει τον εαυτό του. Δεν υπάρχει ιατρική πράξη υπέρ του κοινωνικού συνόλου. Η ιατρική πράξη είναι για να σώσω εγώ τον εαυτό μου, να μην αρρωστήσω, να μην νοσήσω βαριά, να μην πεθάνω… Όταν λοιπόν αντιλαμβανόμαστε ότι το Κράτος, το οποίο ασκεί εξουσία επάνω μας και έχει δικαίωμα να ασκεί εξουσία, δεν αρκείται στην πειθώ και δεν επιτρέπει να αντιπαρατεθούν οι δύο απόψεις έτσι ώστε να καταλάβουμε ότι πράγματι είναι υπέρ μας να κάνουμε το εμβόλιο και ότι έτσι θα διασφαλιστεί η δημόσια υγεία και η ελευθερία μας όπως το λένε, αλλά δαιμονοποιούν την άποψη που εκφράζουνε πάρα πολλοί καταξιωμένοι γιατροί και καθηγητές, παγκόσμια καταξιωμένοι μάλιστα… Όταν η εξουσία χρησιμοποιεί την υπακοή αντί για την πειθώ, τότε ο κόσμος καλά κάνει και αντιδρά. Αυτό είναι το εύλογο και το σωστό. Αντιλαμβάνεσαι ότι κάτι κακό συμβαίνει για να σου απαγορεύουνε να σκεφτείς και να αποφασίσεις.
Η ελευθερία στο σώμα μας και η ελευθερία να σκεφτόμαστε ό,τι θέλουμε και η ελευθερία να λέμε ό,τι θέλουμε, θα έπρεπε να είναι αναμφισβήτητη, να μην χρειάζεται καν να το συζητάμε. Και δεν μπορεί να μπαίνει στην διαδικασία στάθμισης της δημόσιας υγείας με την ελευθερία, μάλιστα σε αυτά τα επίπεδα αυτοδιάθεσης του σώματός μας που είναι ο πυρήνας της ατομικής ελευθερίας του ανθρώπου… Και είναι πάρα πολύ δυσάρεστο το ότι συζητάμε ότι το αγαθό της υγείας είναι πάνω απ’ όλα. Την στάθμιση την έχουνε κάνει εκτός από τους διαφωτιστές, την κάνει και το Σύνταγμά μας. Αναφαίρετο και πρώτο απ’ όλα, το κάνανε και οι Αγωνιστές του 1821, πριν απ’ όλα τα δικαιώματα πρώτο έρχεται η ελευθερία. Περιστέλλεται [το αγαθό της ελευθερίας] για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, για πολύ έκτακτες συνθήκες, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΑΘΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.»