Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

25 ἔτη μετὰ δὲν ἀντέχουν τὴν ἀλήθειαν περὶ τοῦ μακαριστοῦ Λαρίσης Θεολόγου

Εἴκοσι πέντε χρόνια πέρασαν ἀπὸ τὴν κοίµηση τοῦ ἱεροµάρτυρα Μητροπολίτη Λάρισας π. Θεολόγου, τὸν ἁγνὸ καὶ φορτισµένο µἐ χάρη Θεοῦ ἱεράρχη καὶ ἀκόµα ὡς ζῶν κυριαρχεῖ στὸ ἱστορικὸ προσκήνιο.

Ἡ στρατευµένη παραπληροφόρηση, εἴτε ἀπὸ τὶς σκοτεινὲς δυνάµεις (µασονία, ρόταρυ, οἰκουµενιστάς…) εἴτε ἀπὸ τὴν ἀθεΐα, εἴτε ἀπὸ τὴ δηµοσιογραφικὴ κακοδαιµονία ἐξακολουθοῦν νὰ τοξεύουν µἐ πεῖσµα τὰ βέλη τους ἐναντίον του. Θέλησαν, ὅσο ζοῦσε καὶ στὰ κατοπινὰ νὰ ἀµαυρώσουν τὴ λάµψη τῆς ἁγιότητός του, νὰ ὑποβαθµίσουν καὶ νὰ περιθωριοποιήσουν τὰ µηνύµατά του, ἀλλὰ δὲν τὰ κατάφεραν, διότι καπνιὰ ἦταν ὅλη ἡ προσπάθειά τους, θάµπωσαν γιὰ λίγο τὸν ὀπτικὸ ὁρίζοντα καὶ ἀµέσως µετὰ διαλύθηκαν.

Ὁ π. Θεολόγος ἦταν µία προσωπικότητα αὐθεντικὴ καὶ δυναµική, κινήθηκε συνετὰ καὶ προσεκτικὰ µέσα στὶς τροχιὲς τῆς Πατερικῆς Παράδοσης. Ἦταν ὁ ἱερουργὸς τῆς ἀγάπης καὶ ὁ χειραγωγὸς τῶν ὑπάρξεων στὴν ἀνοικτὴ ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ. Στάθηκε ὄρθιος καὶ ἄγρυπνος µπροστὰ στὸ Ἱερὸ Θυσιαστήριο, ἔσκυψε µἐ ἀγάπη στὸν πονεµένο λαὸ τοῦ Θεοῦ καὶ αὐτὸς τὸν ἀναγνώρισε ὡς γνήσιο πατέρα καὶ ἔτρεξε κοντά του, πάλεψε, ἀγωνίστηκε καὶ θυσιάστηκε µαζί του.

Οἱ δηµοσιογραφικοὶ ὑπηρέτες τῆς σκοπιµότητας µἐ τὸ ἄκουσµα τοῦ ὀνόµατος ΘΕΟΛΟΓΟΣ ἀναταράσσονταν καὶ συνταράσσονταν· αὐτὸ συνέβη καὶ µὲ τὸν πρώην ἀρχισυντάκτη καὶ διευθυντὴ τῆς ἐφηµερίδας “Ἐλευθερία”, µόλις ἄκουσε γιὰ τὴν πρόταση τῆς ἁγιοκατάταξης τοῦ ἱεροµάρτυρα π. Θεολόγου ἀπὸ ἕνα ἄγνωστο καὶ πολὺ νεώτερο ἀπὸ τὸν π. Θεολόγο Μητροπολίτη Δράµας κ. Παῦλο ποὺ οὐδεµία εἶχε σχέση µὲ τοὺς “Θεολογικούς” ἢ καλύτερα κατὰ τὴ δική του ὁρολογία “ὑποτιθέµενους χριστιανούς” ἢ “διαδηλωτὲς τῆς νοµιµότητας”, ἔπιασε στὸ χέρι τὴν κόκκινη πέννα καὶ στὸ δικό του Facebook ἔγραψε “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ”. «Θεολόγος καὶ ἁγιοσύνες…» ἀραδιάζοντας ἀναλήθειες ἢ καλύτερα ψέµατα, ὅτι: «Ὁ µακαριστὸς ἐπίσκοπος (π. Θεολόγος), βρέθηκε στὸ ἐπίκεντρο µίας πρωτοφανοῦς (γιὰ τὰ τότε τοπικὰ χρονικὰ) πολὺ ταραγµένης ἐκκλησιαστικῆς περιόδου…». Μήπως ἐννοοῦσε “ταραγµένη περίοδο” τὸ χρονικὸ (1974) ποὺ γράφτηκε καὶ θὰ µείνει ἀποτυπωµένο στὴν ἱστορία ὡς µία ἀπὸ τὶς φρικτότερες φάσεις τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς γιὰ τὴ βίαια ἀποµάκρυνση τοῦ Θεολόγου (χωρὶς ἀπολογία, δίκη, οὔτε κἄν νὰ ρωτηθεῖ) ἀπὸ τὴ µητροπολιτική του καθέδρα, παραβιάζοντας νόµους τοῦ Κράτους καὶ Ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας καὶ στὸ δικό του θρόνο “Χειροτόνησαν” καὶ “Ἐνθρόνισαν” τὸν Σεραφεὶµ Ὀρφανὸ ποὺ ἡ φήµη του ὡς ἀρχιµανδρίτη τὸν εἶχε ἐντάξει στὰ ἀπορρίµµατα τῆς ἱεροσύνης καὶ ἀφοῦ κατέκλεψε τὴ Λάρισα, “φεύγοντας” γιὰ τὸν ἄλλο κόσµο πῆρε µαζὶ 49 ἀκίνητα καὶ κάποια ἑκατοµµύρια! Ἐνῷ ἀντίθετα φεύγοντας ὁ π. Θεολόγος δὲν εἶχε οὔτε εἰσιτήρια τοῦ ΚΤΕΛ καὶ τὶς 15 δραχµὲς τὶς δανείστηκε ἀπὸ τὸ γιατρό του, γιὰ νὰ φύγει!

Μήπως, ἐννοοῦσε τὸν Σεραφεὶµ Τίκα ποὺ φώναζε ὡς µαινόµενος ταῦρος “Ἐγὼ ἁγίους δὲν θέλω στὴν Ἐκκλησία” καὶ ὅταν ἔβαλε τὸ φουρνέλο στὸ χρηµατοκιβώτιο (στὸ γραφεῖο τῆς ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ) µὲ ἐµπιστευτικὸ περιεχόµενο ἢ καλύτερα µὲ τὶς ἀπόρρητες καταγγελίες βρωµερῶν κληρικῶν ἢ µᾶλλον σωστότερα µὲ τὰ βυτία τῶν φακέλων “ἀκαθάρτων λυµάτων” ποὺ ὑπῆρχαν ἐκεῖ µέσα. Μετὰ τὴν ἀνατίναξη ἅρπαξε τοὺς φακέλους καὶ τοὺς πιὸ πολὺ ἀκάθαρτους τοὺς ἔκανε δεσποτάδες, τοὺς δὲ ἄλλους τοὺς βράβευσε µὲ τὸ µανδύα τοῦ “ἀντιστασιακοῦ”;…

Καὶ πῶς νὰ δεχτοῦν ὅλοι αὐτοὶ ἕνα Θεολόγο ποὺ κοιµόταν σὲ ἕνα δωµατιάκι σὰν κελλὶ ἀποµακρυσµένου ἀσκητῆ;

…Ψέµα 8ον: “Πρῶτα ὁ νῦν Γουµενίσσης Κιλκὶς Δηµήτριος (ποὺ ἔζησε τὸ κυνηγητὸ καὶ τὴ ρίψη αὐγῶν στὸν ἐπιτάφιο”). Γιὰ τὰ αὐγὰ ποὺ τὸ ἐπαναλαµβάνετε σὰν τὴν πλάκα παλαιοῦ γραµµοφώνου, κατ’ ἐπανάληψη σᾶς ἀποδείξαµε ὅτι “τὰ παιδιὰ” τοῦ δεσπότη Δ. Μπεκιάρη καὶ τοῦ Ἰγνατίου Λάππα τὰ πετοῦσαν καὶ ἐπ’ αὐτοῦ ὑπάρχουν καὶ συλλήψεις τῶν ἀνθρώπων τους, ὅπως ἀναφέρθηκα πιὸ πάνω. Γιὰ τὰ πνευµατικὰ παιδιὰ τοῦ π. Θεολόγου (κατὰ ἐσᾶς “ὑποτιθέµενους χριστιανούς” δὲν ὑπάρχει οὐδεµία (γιὰ αὐγὰ) σύλληψη, οὔτε κάποια καταδίκη, οὔτε κἄν καταγραφὴ στὰ συµβάντα τῆς ἀστυνοµίας ἔστω καὶ γιὰ ἕνα συγκεκριµένο ἄτοµο. Ἀντίθετα ἔχουµε συλλήψεις καὶ φωτογραφίες τῶν δικῶν σας συµπαθῶν φίλων σας. Τὰ δηµοσιεύµατα περὶ τούτων ἦταν φανταστικά, ψευδέστατα καὶ εἶχαν καὶ ἔχουν νὰ δηµιουργήσουν ἐχθρικὸ κλῖµα στοὺς “ὑποτιθέµενους χριστιανούς” «διαδηλωτὲς τῆς νοµιµότητας» καὶ στὸν ἱεροµάρτυρα π. Θεολόγο.

Ψέµα 9ον: “Καὶ ἔπειτα ὁ µακαριστὸς Ἰγνάτιος ποὺ ἄντεξε ἀπὸ 20ετία τὴν πολιορκία… πέρασαν δύσκολες µέρες στὴ βασανισµένη µητρόπολη, ὥσπου ἡ ἀπίστευτη ὑποµονή, ἡ συγχώρηση καὶ ἡ ἀγάπη του… τερµάτισε τὶς ἀντιδράσεις τῶν ὀπαδῶν τοῦ Θεολόγου”. Δὲ θὰ ἤθελα – µάρτυς ὁ Θεὸς – νὰ ἀναφερθῶ στὸ µακαρίτη Ἰγνάτιο, διότι βρίσκεται ἐκεῖ ποὺ ὁ καλὸς Θεὸς κατὰ τὰ ἔργα µᾶς τοποθετεῖ.

Ἀναγκάζοµαι ὅµως γιὰ λόγους ἱστορικοὺς καὶ δικαιοσύνης νὰ ἐπανέλθω.

“Τὴν βασανισµένη µητρόπολη” – ποὺ γράφει – τὴ δηµιούργησε ὁ ἴδιος µἐ τὶς παρανοµίες καὶ ἀντικανονικότητές του, διότι πρῶτον γνώριζε πολὺ καλά, ἀφοῦ ἦταν µέσα στὸ Συνοδικὸ Μέγαρο ἀρχιγραµµατέας καὶ δεύτερο εἶχε γνώση τί λένε οἱ Ἱεροὶ Κανόνες (87ος τῆς Καρθαγένης, ὁ 74ος τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων, ὁ 16ος τῆς Πρωτοδευτέρας κ.ἄ.) καὶ τρίτο τὶς τριάντα (30) καὶ πλέον ὁµόφωνες ἀποφάσεις τοῦ Ἀνωτάτου Ἀκυρωτικοῦ Δικαστηρίου τῆς χώρας τὸ ΣτΈ, διότι ὅλες κοινοποιοῦνταν στὸ γραφεῖο του!

Γιὰ “ποιὰ” ὑποµονή, συγχώρηση καὶ ἀγάπη “γράφει ὁ κύριος”! Ὅταν ἔσπασε στὸ ξύλο κατὰ τὴν ἐκλογή του, δεκάδες ἄτοµα καὶ 12 κατέληξαν στὸ Νοσοκοµεῖο; Ὅταν ἔχουµε 22 ἀνθρώπους στὰ Νοσοκοµεῖα κατὰ τὴ χειροτονία του, ἐπειδὴ διαµαρτύρονταν µὲ τὸ “ΑΝΑΞΙΟΣ”; Ὅταν στὴν παράνοµη ἐνθρόνιση (χωρὶς Προεδρικὸ Διάταγµα καὶ διαβεβαίωση στὸν Πρόεδρο τῆς Δηµοκρατίας, ὅπως ὁρίζει ὁ Νόµος τοῦ κράτους) κουβάλησε πάνω ἀπὸ 2.500 ἀστυνοµικοὺς καὶ ἔχουµε 150 ἄτοµα βαριὰ τραυµατισµένους στὸ Νοσοκοµεῖο καὶ ἄλλους τόσους ἐλαφρύτερα; Ὅταν ἔστειλε ἑκατοντάδες ἀνθρώπους στὰ κρατητήρια τῆς Διεύθυνσης τῆς Ἀστυνοµίας στὴν 20ετῆ παραµονή του στὴ Λάρισα; Ὅταν ἔσυρε καὶ ταλαιπώρησε στὰ δικαστήρια ἀνθρώπους µὲ πάνω ἀπὸ 150 φορές, γιατί διαµαρτύρονταν γιὰ τὴν ἀντικανονικότητά του καὶ χωρὶς ποτὲ νὰ καταδικαστοῦν; Ὅταν ἔκανε ψευδεῖς ἀγωγὲς µὲ ψευδοµάρτυρες σὲ 34 οἰκογένειες ζητώντας περὶ τὸ 1.000.000 εὐρώ, γιατί δὲν τὸν ἀναγνώριζαν ὡς κανονικὸ δεσπότη; Ὅταν στραγγάλισε οἰκονοµικὰ 12 οἰκογένειες πολύτεκνες, ἀναγκάζοντας τὴν «Ἀνώτατη Συνοµοσπονδία Πολυτέκνων Ἑλλάδος» νὰ διαµαρτυρηθεῖ (µὲ τὸ ὑπ’ ἀρ. πρωτ. 797/7.12.05) ἐντονότατα στὸν κ. Ἰγνάτιο, γράφοντας; «Γιὰ δεύτερη φορά ἐπικοινωνῶ µαζί σας γιὰ θέµατα διωγµοῦ πολυτέκνων. Ἡ πρώτη φορά ἀφοροῦσε τοὺς πολύτεκνους ἱερεῖς κ. Λάµπρο Ρίνη καὶ τὸν κ. Ἀθανάσιο Σταµάτη… τώρα ζητεῖτε τὴν τιµωρία 18 “Ἀγωνιζοµένων Χριστιανῶν” γιὰ τὸ “Ἀνάξιος”… Οἱ 12 εἶναι πολύτεκνοι! Μὲ τὶς γυναῖκες τους καὶ τὰ παιδιά τους συναριθµοῦνται στοὺς 90! (ἂν ὑπολογιστοῦν γαµπροί, νύφες, ἐγγόνια καὶ δισέγγονα, ξεπερνοῦν τοὺς 300)… κάνω ἔκκληση νὰ βρεθεῖ τρόπος… Χτυπάει πολὺ ἄσχηµα οἱ πολύτεκνοι νὰ ὁδηγοῦνται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία στὰ Δικαστήρια καὶ νὰ ζητᾶτε τὴν τιµωρία τους»! (Β. Θεοτοκάτος, Πρόεδρος ΑΣΠΕ).

Ψέµα 10ον: “Δὲν µπορῶ νὰ ξέρω – γράφει – ἂν εἶναι ἄξιος γιὰ ἁγιοσύνη ὁ Θεολόγος. Εἶµαι σίγουρος ὅµως πὼς ἐὰν δὲ συµβεῖ κάτι τέτοιο, θὰ ὀφείλεται… ὡς πρὸς τὶς µεθόδους ἀνάκτησης µίας (ἀµφισβητούµενης ἔστω) κανονικότητας”.

Γιὰ τὴν κανονικότητα πρῶτον ἔχουν γράψει µεγάλοι δογµατικοὶ Θεολόγοι (π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, Κ. Μουρατίδης…) καὶ ὅλοι οἱ ἱεροὶ Κανόνες τοῦ Πηδαλίου. Καὶ δεύτερο, µὲ τὸν ἴδιο τρόπο ἐκλογῆς ἔγιναν στὴν ἴδια περίοδο 34 ἐπίσκοποι. Καὶ ἐδῶ ἔχουµε τὸ παράδοξο. Πῶς! Οἱ 24 νὰ εἶναι κανονικοὶ καὶ οἱ 12 πρωτοστάτες στὸν πόλεµο κατὰ τῆς µασονίας καὶ σὲ ἄλλα σκοτεινὰ κέντρα νὰ εἶναι ἀντικανονικοί; Πῶς! Γίνεται ἀπὸ τὴν ἴδια τὴ Σύνοδο, µὲ τὸν ἴδιο τρόπο ἐκλογῆς, µὲ τὸν ἴδιο πολιτειακὸ παράγοντα νὰ ἔχει τὸν τελευταῖο λόγο, νὰ ἔχουµε τὸν πρῶτο ἅγιο (Καλλίνικο Ἐδέσσης) καὶ νὰ ἀκολουθοῦν καὶ ἄλλοι – ἀπὸ πληροφορίες – µὲ εὐωδιάζοντα καὶ θαυµατουργὰ λείψανα.

Ὁ Μητροπολίτης Δράµας κ. Παῦλος ποὺ ἔκανε τὴ πρόταση πρέπει νὰ γνωρίζει κάτι παραπάνω ἀπὸ σᾶς καὶ ἀπὸ µᾶς, γιὰ νὰ ζητήσει τὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ π. Θεολόγου καὶ ὄχι γιὰ κάποιον ἄλλον ποὺ πέρασαν ἀπὸ τὴν Ἑλλαδικὴ Ἐκκλησία καὶ εἶναι χιλιάδες!

Γιὰ τοὺς Ἀγωνιζόµενους Χριστιανοὺς τοὺς “ὑποτιθέµενους χριστιανούς” καὶ “διαδηλωτὲς νοµιµότητας” ποὺ εἶναι γιὰ µᾶς µεγάλη τιµή, νὰ παλεύουµε γιὰ τὴ νοµιµότητα, κανονικότητα καὶ ἁγιότητα.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ Ι. ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ἐφ. Ἀγώνας ἀρ. 292/ Ὀκτώβριος 2021

Σημ. «Ο.Τ.»: Δημοσιεύομεν ἀποσπάσματα.