Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

Τι ωφεληθεί ο Άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλον…

 Κόσμος

Τι ωφεληθεί ο Άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλον και ζημιωθεί την ψυχή αυτού;

Εάν έγινε αυτό το καλό και βοήθησες κάποιον ώστε να μπει στην Εκκλησία να μετανοήσει, να κλαίει για την αμαρτία του και να εξομολογείται, στρέφε ύστερα το νου σου σε σένα και λέγε:

-Ευχαριστώ Θεέ μου που βοήθησες αυτόν τον  άνθρωπο,

ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΥΦΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ Η ΤΗΝ ΑΣΚΗΜΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ;

ΕΧΩ ΚΡΥΦΗ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΙΧΕΙΑ.

ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΜΑΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ;

ΕΧΩ ΚΡΥΦΟ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟ.

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΤΗΤΑ, ΜΕΤΑΝΟΩ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΩ ΥΣΤΕΡΑ ΑΥΤΟΝ;

ΕΧΩ ΚΡΥΦΗ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΗ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ!

Ό,τι καλό και να γίνεται από εμάς προς τους άλλους ας προσέξουμε μην γίνει αιτία να νομίσουμε ότι καθαριστήκαμε εμείς και πλανηθούμε!

Η θεραπεία μας με την διαρκή Μετάνοια είναι μέχρι τέλους της Ζωής μας!

Αυτά διδάσκει στο Ευαγγέλιο ο Χριστός:

«Και αν πάντα ταύτα ποιήσετε Αχρείοι Δούλοι (της αμαρτίας) εστέ».

Αλλά και οι Άγιοι Πατέρες που γεύτηκαν την συνεχή Μετάνοια και θεραπεία στην Κάθαρση τον Φωτισμό και Θέωση τους:

Άγιος Ιωάννης Θεολόγος:

«Εάν είπωμεν ότι αμαρτίαν ουκ έχωμεν εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια ουκ έστι μεθ ημών»

Αγ. Ιωάννης Κλίμακος:

«Και αν πάσαν την Κλίμακα (των αρετών) αναβέβηκας υπέρ αφέσεως αμαρτιών προσεύχου!»

Αββάς Σισώης λίγο πριν πεθάνει:

«Πιστεύσατε μοι αδελφοί αρχήν Μετανοίας δεν έβαλα»

Άγιος Πορφύριος (έξι μήνες πριν πεθάνει στη γραπτή Διαθήκη του:

«Σας παρακαλώ όπως εγώ προσευχόμουν ενώ ζούσα για σας, να προσεύχεσθε να με συγχωρέσει εμένα ο Κύριος!»

Προσοχή λοιπόν στο Λόγο του Χριστού μας όταν κερδίζουμε κάποιους στην Εκκλησία:

«Τί γάρ ωφελήσει άνθρωπον εάν κερδίσει τον κόσμον όλον και ζημιωθεί τῃ ψυχή αυτού;»

Θα ζημιωθεί εάν αφήσει την Μετάνοια για τις δικές του αμαρτίες!

Ανδρέας Χριστοφόρου

https://www.pothosmetanoias.gr/2021/07/%cf%84%ce