του Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου
Από τη μία ο Οικουμενισμός του Φαναρίου, με τους ανίερους σχεδιασμούς του περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των πάσης λογής αιρετικών, και από την άλλη ο «νέο-ταξισμός» (συγνώμη για τον νεολογισμό) των διαχειριστών της λεγομένης πανδημίας, με τις ευφάνταστες και αντίθεες απαγορεύσεις και μεθοδεύσεις του περί τον εορτασμό του Πάσχα, πασχίζουν να μετατρέψουν το «Πάσχα Κυρίου» και «Πάσχα των πιστών» σε ασέβεια προς τον Αναστάντα Κύριο και εφιάλτη για τους πιστούς Του!
Όμως, δεν πρόκειται να κατορθώσουν στο τέλος απολύτως τίποτε! Αν και, δυστυχώς, πάντοτε κάποιοι θα πέφτουν θύματα της προπαγάνδας τους, λαμβάνοντας τον μισθό και τη θέση του προδότου Ιούδα και των θεοκτόνων τη μερίδα για την αποστασία τους. Διότι, ως φαίνεται έχει πλέον υπερκερασθεί η γνωστή ασεβής αποστροφή των ενδημούντων πολιτικών ανδρών και γυναικών της Πατρίδος μας, ότι δήθεν για το καλό της «θα πήγαιναν ακόμη και με τον διάβολο». Πλέον δεν τίθεται θέμα αν πηγαίνουν μόνον, αλλά αν «τους έχει πάρει και τους έχει σηκώσει», κατά την λαϊκή έκφραση, ο αντίδικος!
Έμελλε, λοιπόν, να ακούσουμε και αυτό περί του εορτασμού του Πάσχα, ότι δηλαδή διαπραγματεύθηκε ο Πρωθυπουργός με τον Αρχιεπίσκοπο την αλλαγή της ώρας εορτασμού του Πάσχα! Προτάθηκε να γίνει Ανάσταση εντός των πολιτικώς ορθών ορίων, ελέω «πανδημίας», από τις 19.00 μέχρι της 21.00 ! Πάλι καλά δηλαδή που επιτρέπουν να γίνει Ανάσταση και δεν την αναβάλουν λόγω εκτάκτων συνθηκών! Τι να πεί κανείς; Πλέον δεν αρκεί να λεχθεί ότι εζήλωσαν τη «δόξα» του Άννα και Καϊάφα, διότι εκείνοι συνήργησαν στην αφαίρεση της ζωής Του, ενώ αυτοί βουλεύονται «καινά κενά» περί της Αναστάσεώς του, εφόσον τα αμέτρητα αργύρια που καταβάλλονται διαχρονικώς για την αποσιώπηση και συκοφάντησή της δεν αποδίδουν!
Καλό θα ήταν ο κύριος Πρωθυπουργός, έστω αυτή την ύστατη στιγμή, να συνειδητοποιήσει ότι εάν συνεχίσει έτσι όπως βαδίζει θα ισχύσει τελικώς και γι’ αυτόν το «μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι»! Όσο για τον Αρχιεπίσκοπο, θα έπρεπε να αντηχεί στα αυτιά του εντονότερα το «μη μέταιρε όρια αιώνια ά έθεντο οι πατέρες σου». Και ας μην προφασισθεί τα της ανοίας και πονηρίας των οικουμενιζόντων ρητά, όπως ότι δεν πρόκειται δια θέματα Πίστεως και άρα επιτρέπονται οι αλλαγές και οι καινοτομίες. Διότι όλα αυτά τα κονιορτοποιεί ο λόγος του Αποστόλου Παύλου που ανατέμνει τους διαλογισμούς των καρδιών και τις προθέσεις και πονηρές διαθέσεις λέγοντας «παν δε ο ουκ εκ πίστεως αμαρτία εστίν» (Ρωμ. ιδ΄, 23)!
Είναι πέραν από περιττό και προκλητικό, είναι ασεβές και προκλητικό να συζητούμε τα «μήπως» και «ίσως» και τα «μπορεί» για τέτοιες προτάσεις δαιμονικές περί αλλαγής της ώρας εορτασμού της Αναστάσεως. [Σημείωση: Δεν έφθανε το περυσινό φιάσκο της δήθεν μεταφοράς του εορτασμού της Αναστάσεως στην απόδοση της εορτής;!] Όχι μόνον διότι δεν συντρέχει κανένας σοβαρός και λογικός λόγος για κάτι τέτοιο, αλλά διότι η Πίστη και η Παράδοσή μας δεν συμβιβάζονται και δεν συμψηφίζονται με τίποτε!
Άλλαξαν το ημερολόγιο και προκάλεσαν ένα αθεράπευτο μέχρι στιγμής σχίσμα (η ευθύνη βαρύνει πάντοτε τον ενεργούντα την αντικανονική και άθεσμη αλλαγή και όχι τον εμμένοντα σε όσα παρέλαβε, όπως προς τιμήν τους δημοσίως έχουν αναγνωρίσει σχετικώς οι αγωνιστές Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι π. Γεώργιος Μεταλληνός και π. Θεόδωρος Ζήσης), θέλουν τώρα να αλλάξουν και το Πάσχα για να ολοκληρώσουν το έγκλημα. Όλα πάντοτε με κάποια «εύλογη» εκσυγχρονιστική δικαιολογία περί χρόνων και καιρών του παρόντος αιώνος του απατεώνος. Αυτά σε επίπεδο «εκκλησιαστικό».
Αλλά και σε πολιτικό ή εθνικό (απαγορευμένη λέξη) επίπεδο τα πράγματα είναι ίδια και χειρότερα. Δεν σεβάστηκαν ούτε την ιστορική διακοσιοστή επέτειο της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821 και αφού τοποθέτησαν ως επικεφαλής της Εθνικής Επιτροπής για τους εορτασμούς το πλέον ακατάλληλο πρόσωπο («ντροπή της κοινωνίας» την αποκάλεσε έγκυρος επιφυλλιδογράφος της «Καθημερινής») μας βομβαρδίζουν με τον ανιστόρητο εθνομηδενισμό τους, τη μία αναφερόμενοι σε γέννηση του Ελληνικού Έθνους κατά το 1821 και την άλλη θεωρώντας την Ελληνική Επανάσταση ως εμπνευσθείσα από την Αμερικανική και Γαλλική! Πού λόγος για την μόνη αλήθεια, η οποία δεν ακούστηκε ούτε για….χλευασμό, ότι δηλαδή η Επανάσταση του 1821 ήταν Επανάσταση των Ορθοδόξων Χριστιανών Ελλήνων κατά των αλλοθρήσκων Οθωμανών τυρράνων τους!
Το συμπέρασμα είναι ένα και όπως θα έλεγε ο αείμνηστος ευσεβής Στρατηγός Μακρυγιάννης βάλθηκαν «να μας αλλάξουν τα φώτα»! Δεν θα τα καταφέρουν όμως! Ή θα τα καταφέρουν τόσο όσο κατάφεραν οι άρχοντες των Ιουδαίων, οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι και οι Αρχιερείς την εποχή της επί γης παρουσίας του Κυρίου μας να συκοφαντήσουν και να αποκρύψουν την ένδοξη Ανάσταση του Χριστού!
Απλά θα συγκαταριθμηθούν μετά των διωκτών του Χριστού και όσων τον μισούν αναιτίως και αυτοκαταστροφικώς. Αναποδράστως δε θα ισχύσει γι’ αυτούς το ψαλμικό: «Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν»!
Καλή Ανάσταση σε όλους μας! Ηλευθέρωσε γαρ ημάς ο του Σωτήρος θάνατος! Η αγάπη προς Αυτόν έξω βάλλει κάθε φόβον! Ουδείς ως νεκρός στην οικία του αλλά άπαντες μετά λαμπάδων - όχι φανών προδοσίας - στους Ιερούς Ναούς, μέσα και έξω, μέχρι πρωΐας για να υπαντήσωμε εν χαρά την όντως ζωή την καταργήσασα τον θάνατο, τον εκ Τάφου ημίν ανατέλλοντα!
Επίμετρο σημείωμα:
Τελικώς, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, κατά την τελευταία τηλεσυνεδρίασή της, απεφάσισε την αλλαγή της καθιερωμένης ώρας τελέσεως της Ακολουθίας της Αναστάσεως και της Πασχαλινής Θείας Λειτουργίας. Προφανώς, ελήφθησαν υπ΄ όψιν τα συζητηθέντα και συμφωνηθέντα κατά την πρόσφατη συνάντηση Πρωθυπουργού και Αρχιεπισκόπου. Έτσι υλοποιήθηκε ο «συμψηφισμός», τον οποίο ανέφερε σε δήλωσή του ο Αρχιεπίσκοπος, μετά την εν λόγω συνάντηση. Εξ αυτής, όμως, της αποφάσεως δημιουργείται αναστάτωση και έντονος προβληματισμός στον πιστό λαό, ο οποίος εμβρόντητος παρατηρεί τις συνεχιζόμενες αδικαιολόγητες και εν πολλοίς απαράδεκτες επεμβάσεις στη ζωή και τάξη της Εκκλησίας, με αφορμή το ζήτημα της επιδημίας. Εν προκειμένω μάλιστα τίθενται επιπλέον και ορισμένα λεπτά ζητήματα, τα οποία δεν γνωρίζουμε εάν και κατά πόσον θα αντιμετωπισθούν καταλλήλως και κανονικώς. Ιδιαιτέρως η μετάθεση της Πασχαλινής Θείας Λειτουργίας εκτιμούμε ότι δεν έπρεπε να γίνει. Προτιμότερο θα ήταν αυτή να τελεσθεί το πρωϊ της Κυριακής του Πάσχα, ώστε να δίδεται και να ισχύει η αίσθηση στους πιστούς ότι η Εκκλησία ενεργεί με βάση τα ιδικά της κριτήρια, ότι οικονομεί προς σωτηρίαν αλλά δεν «παρανομεί» έναντι της Παραδόσεώς Της. Διότι ποιός λογικός άνθρωπος θεωρεί ότι γίνεται δικαιολογημένα και εύλογα τόση αναστάτωση και ακαταστασία (από εκκλησιαστικής απόψεως) για τρείς ώρες διαφορά;!
«ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», ΑΡ.ΦΥΛ.2351, 23.04.2021