Πολύς λόγος γίνεται ανάμεσα σε
Ορθοδόξους Χριστιανούς και Μουσουλμάνους γύρω από το πρόσωπο του Κυρίου μας
Ιησού Χριστού.
Οι
μουσουλμάνοι βεβαίως δέχονται ότι ο Χριστός ήταν προφήτης του Θεού.
Κρατήστε
το αυτό παρακαλώ!
ΠΡΟΦΗΤΗΣ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί όμως πιστεύουμε ότι ο Χριστός δεν
ήταν απλά ένας προφήτης, αλλά ο Υιός του Θεού.
Σε
μια συζήτηση που δεν κράτησε για πολύ, με έναν γνωστό μας μουσουλμάνο από το
Μαρόκο, μιλήσαμε για αυτό το ζήτημα.
«Δεν
το καταλαβαίνετε ότι αυτό που λέτε είναι τραγικό;
Εντάξει
προφήτης μπορούμε να δεχτούμε ότι ήταν ο Χριστός.
Το να
λέτε “Ο Υιός του Θεού” όμως είναι βλασφημία, δεν το καταλαβαίνετε;»
-Πόσο
μας άρεσαν αυτά τα λόγια όταν τα ακούσαμε!
-Αλήθεια,
τα λόγια αυτά σας θύμισαν κάτι;
-Σε
εμάς πάντως ναι.
-Ας
δούμε τι;
Κατά
Ιωάννη Ευαγγέλιο, Κεφ. 5, Στίχος 18..
«..οι
Ιουδαίοι ζητούσαν περισσότερο να τον θανατώσουν, επειδή, όχι μόνον παρέβαινε το
Σάββατο, αλλά και δικό του πατέρα έλεγε τον Θεό, κάνοντας τον εαυτό του ίσον με
τον Θεό.»
Κατά
Ιωάννη Ευαγγέλιο, Κεφ. 10, Στίχοι 30 – 33..
«Εγώ
και ο Πατέρας είμαστε ένα.
Οι
Ιουδαίοι έπιασαν, πάλι, πέτρες, για να τον λιθοβολήσουν.
Ο
Ιησούς αποκρίθηκε σ' αυτούς:
Πολλά
καλά έργα από τον Πατέρα μου έδειξα σε σας· για ποιο έργο απ' αυτά με
λιθοβολείτε;
Οι
Ιουδαίοι αποκρίθηκαν σ' αυτόν, λέγοντας:
Για
καλό έργο δεν σε λιθοβολούμε, αλλά για βλασφημία, και επειδή εσύ, ενώ είσαι
άνθρωπος, κάνεις τον εαυτό σου Θεό.»
Όπως
βλέπουμε εδώ στα χωρία που παραθέτουμε, αποδεικνύεται ότι οι Μουσουλμάνοι
δέχονται τον Προφήτη Χριστό αλλά όχι και τα λόγια του.
Εξηγήσαμε
στον Μουσουλμάνο από το Μαρόκο, ότι δεν ψάξαμε καλά και σώνει να βρούμε κάποιον
να τον θεοποιήσουμε, αλλά ότι η θεότητα του Χριστού προκύπτει μέσα από τα λόγια
του Ιδίου.
-«Εγώ
και ο Πατέρας είμαστε ένα»
-«..δικό
του πατέρα έλεγε τον Θεό, κάνοντας τον εαυτό του ίσον με τον Θεό.»
-Τίνος
λόγια είναι τούτα των Ορθοδόξων Χριστιανών ή είναι λόγια του Χριστού;
-Και
αφού είναι λόγια του Χριστού τότε γιατί δεν τα δέχονται;
-Και
αφού δεν δέχονται τα λόγια του Χριστού τότε γιατί δέχονται ότι αυτός ήταν
Προφήτης από τον Θεό;
-Τι
διδάσκει τελικά το Κοράνι;
Να
δέχονται τους Προφήτες αλλά όχι τα λόγια Αυτών;
Παράλογο!
Η
ΓΚΑΦΑ/ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
Κατά
Ματθαίον Ευαγγέλιο, Κεφ. 8, Στίχοι 28 – 29..
«Και
όταν ήρθε στην απέναντι όχθη, στη χώρα των Γεργεσηνών, τον συνάντησαν δύο
δαιμονιζόμενοι, καθώς έβγαιναν από τα μνήματα, υπερβολικά άγριοι, ώστε κανένας
δεν μπορούσε να περάσει από εκείνον τον δρόμο.
Και
ξάφνου, έκραξαν, λέγοντας:
Τι
είναι ανάμεσα σε μας και σε σένα, Ιησού,
Υιέ τού Θεού;
Ήρθες
εδώ προ καιρού για να μας βασανίσεις;»
Όπως
βλέπουμε εδώ μέχρι και ο Διάβολος επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.
Ομολογεί
ο Διάβολος διαμέσου των δαιμονιζομένων ότι αυτός που έβλεπαν ήταν ο Υιός του Θεού.
Ο
εκάστοτε Μουσουλμάνος όμως θα μπορούσε να μας πει:
«..κι
εμάς τι μας ενδιαφέρει τι λέει στην Καινή σας Διαθήκη;
Έτσι
κι αλλιώς εμείς δεν τη δεχόμαστε..»
Απαντούμε:
-Αν
δεν δέχεστε τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης τότε πώς δέχεστε τον Χριστό ως
Προφήτη;
-Η
Καινή Διαθήκη τι είναι;
-Είναι
μυθιστόρημα;
-Είναι
μια ιστοριούλα που τη σκέφτηκε κάποιος κι έφτιαξε θρησκεία;
-Η
Καινή Διαθήκη είναι «ημερολόγιο»!
-Είναι
καταγραφή αληθινών γεγονότων.
-Γεγονότα
που συνέβησαν μπροστά στα μάτια τόσων ανθρώπων και τα κατέγραψαν αυτόπτες
μάρτυρες
- Οι
μαθητές του Χριστού.
-Τα
επιβεβαιώνουν τα γραπτά τα επιβεβαιώνει και η Παράδοση.
ΔΕΧΟΝΤΑΙ
ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ
Τι
ανάγκασε τελικά τους Μουσουλμάνους να δεχτούν το Χριστό ως Προφήτη και μάλιστα
σταλμένο από τον ίδιο το Θεό - Αλλάχ;
Τα
γεγονότα που μόλις πριν λέγαμε!
Κανένας
λαός δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει τα ιστορικά γεγονότα και μάλιστα τον ίδιο
το Χριστό.
Θα
ήταν δύσκολο και θα έμοιαζε σχεδόν με αποκοπή από τον υπόλοιπο κόσμο η ιστορία
του Χριστού να γίνεται αποδεκτή από όλους τους λαούς ενώ οι Μουσουλμάνοι να
κηρύττουν ότι αυτή η ιστορία δεν υπήρξε ποτέ.
Συνεπώς
αναγκάστηκαν να την αποδεχτούν.
Τα
θαύματα του Ιησού τους αναγκάζουν να τον δέχονται ως Προφήτη.
Βούιξε
ο τόπος από θαύματα!
Κατά
Ματθαίον Ευαγγέλιο, Κεφ.11, Στίχοι 1 – 6..
«Και
όταν ο Ιησούς τελείωσε να δίνει εντολές στους δώδεκα μαθητές του, αναχώρησε από
εκεί, για να διδάσκει και να κηρύττει στις πόλεις τους.
Και
όταν ο Ιωάννης, μέσα στη φυλακή, άκουσε τα έργα τού Χριστού, έστειλε δύο από
τους μαθητές του, και του είπε:
Εσύ
είσαι αυτός που έρχεται ή άλλον περιμένουμε;
Και
απαντώντας ο Ιησούς, τους είπε:
Πηγαίνετε
και αναγγείλατε στον Ιωάννη, όσα ακούτε και βλέπετε· τυφλοί ξαναβλέπουν, και
χωλοί περπατούν· λεπροί καθαρίζονται, και κουφοί ακούν· νεκροί ανασταίνονται,
και φτωχοί ευαγγελίζονται.
Και
μακάριος είναι όποιος δεν σκανδαλιστεί με μένα.»
Κρατήστε
το και αυτό:
ΜΑΚΑΡΙΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕ ΜΕΝΑ!
-Πώς
θα μπορούσαν οι Μουσουλμάνοι να τα αμφισβητήσουν όλα αυτά;
-Δεν
γινόταν.
-Τι
κάνουμε λοιπόν;
-Ας
πούμε ότι ήταν Προφήτης και έτσι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Χμμ,!
- Το πρόβλημα όμως τώρα αρχίζει!
Διότι
φίλε Μουσουλμάνε, εάν δέχεσαι τον Χριστό ως Προφήτη του Αλλάχ τότε θα πρέπει να
δεχτείς και την διδασκαλία του, διαφορετικά εμπαίζεις τον ίδιο τον Αλλάχ!
Είναι
σα να παραδέχεσαι ότι ο Αλλάχ σου έστειλε έναν προφήτη και σου κήρυξε το θέλημά
του, αλλά δεν αποδέχεσαι τις εντολές Του.
Πώς γίνεται
αυτό;
Συμπερασματικά:
-Οι
μουσουλμάνοι που δέχονται ότι ο Χριστός ήταν Προφήτης από τον Θεό, θα πρέπει να
δεχτούν και τη διδασκαλία του.
-Να
βαπτίζονται στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
-Όχι
γιατί έτσι το θέλουμε εμείς αλλά γιατί έτσι μας το ζήτησε ο απεσταλμένος του
Αλλάχ:
Κατά
Ματθαίον Ευαγγέλιο Κεφ. 28, Στίχοι 19 – 20..
«Αφού,
λοιπόν, πορευτείτε, κάντε μαθητές όλα τα έθνη, βαπτίζοντάς τους στο όνομα του
Πατέρα και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, διδάσκοντάς τους να τηρούν όλα όσα
παρήγγειλα σε σας· και δέστε, εγώ είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, μέχρι τη
συντέλεια του αιώνα. Αμήν.»
Τέλος
θα πρέπει να αποδεχτούν ότι ο Χριστός δεν ήταν απλά ένας Προφήτης του Αλλάχ,
αλλά ότι είναι ο Υιός του Θεού.
-Όχι
γιατί έτσι το θέλουμε εμείς αλλά γιατί έτσι μας το δίδαξε ο απεσταλμένος του
Αλλάχ!
-«Εγώ
και ο Πατέρας είμαστε ένα»
-«..δικό
του πατέρα έλεγε τον Θεό, κάνοντας τον εαυτό του ίσον με τον Θεό.»
-ΚΑΙ
ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ -
Αν κι
εμείς δεχόμασταν ότι ο Μωάμεθ ήταν Προφήτης από τον Θεό, τότε θα έπρεπε να
έχουμε δεχτεί και τη διδασκαλία του.
-Κάτι
τέτοιο όμως δεν υφίσταται!
Το
άρθρο αυτό δεν γράφτηκε για να σκανδαλίσει ούτε να προσβάλλει την πίστη των
Μουσουλμάνων, αντιθέτως.
Είναι μια καλοπροαίρετη προσπάθεια με εύλογα ερωτήματα προς θεολογικό
προβληματισμό και πνευματική οικοδομή.